Alloow

Ghi, ik had even een druk, maar heel fijn dagje hoor

Wel lekker rugpijn nu, maar de eerste babywas hangt te drogen en de tweede ligt klaar om gewassen te worden (ik denk alleen dat ik eerst even van die doekjes wil gaan halen die voorkomen dat alles verkleurt als er iets afgeeft, ik ben als de dood dat al die blije kleurtjes ineens door elkaar gaan lopen), mijn lief heeft zijn vrijstellingen behaald bij zijn tussentijdse toets (

) en ik heb mijn pakketje Neutral-producten opgehaald. Owja, en ik had ook nog een superlieve kaart van mijn secret Santa in de bus!

Morgen maar het vervolg op de babywasjes, het wasrek hangt echt propvol

Wederom uit mijn bolle kop:
Luna, 4 cm. al, dat kan dan hopelijk toch niet meer lang duren!! Ik doe

's voor jou en een

om je aan te moedigen, laten we hopen dat het strippen nu effect heeft!
Harley, wat lief van je, en wat een leuk pakketje! Zo'n actie zou de mijne kunnen zijn (bij het uitsorteren van mijn babywas had ik al bijna de berg witte was op een tweetal natte theezakjes geprut

), maar ik hoop voor je dat het er nog uitgaat.. Ennuhm, van harte alvast, met de verjaardag van je meissie!
Happy, wat goed zeg, geen verdere noodzaak om achter de suikers aan te hollen zullen we maar zeggen

Lilly, pff, lekker hollen en vliegen dus

Tja, het is nog best hard werken he, dat zwanger zijn?

Amaranta ook met ingedaalde baby en sticker, jeuj!

Ymme & Octo, 25 weken, nice!

Draakje, och nee toch, arme jij! Dikke

en veel beterschap, hopelijk trek je snel bij.. Bah, vind ik echt naar om te horen zeg.. (En Vamperotica, dank je wel voor het berichtje en jij ook sterkte, is niet leuk je zus zo te zien lijkt me..

)
Lijnloos, doe nog maar eventjes rustigaan dan he?

Owja, en over confronterend gesproken: ik durf gewoon niet meer op mijn hyves-dingie te komen omdat ik daar een ticker heb

En Faja, ja zeg, dan zou ik zéker ook gaan enten! Wel fijn dat je daar nu uitsluitsel over hebt en dat dit 'm niet was..