Ooh daar had ik toch al niks aanquote:Op maandag 2 november 2009 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godverdomme.
Nu loop je een jaarvoorraad condooms mis.
Dat was de prijs
Je gaat serieus geheelonthouder zijn tot je nieuwe anti-conceptie oplossing is uitgezocht en euhh 'geinstalleerd'?quote:
Buiten F&F kom ik nergens eiks.quote:
Ik heb geen keuzequote:Op maandag 2 november 2009 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gaat serieus geheelonthouder zijn tot je nieuwe anti-conceptie oplossing is uitgezocht en euhh 'geinstalleerd'?
Nou het is geen pretje natuurlijk. Maar kom op, eckte mannen laten zich niet door een milimetertje latex tegenhoudenquote:Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen keuzeMM ook niet. Condooms werken echt niet. Dat gaat gewoon niet meer stijf worden
En Knorretje!quote:Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Buiten F&F kom ik nergens eiks.
En de enige mods die ik "ken" zijn Snes, Elies, MB, Re en Hara
In het licht van het eerder besproken onderwerp; wat voegt dat toe aan de discussiequote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef Goodbye het volgende:
Nou, mr. Goodbye is over drie kwartier thuis.
roodquote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En Knorretje!
En Iteejert!
Maar dat zijn geen mods natuurlijk, dat zijn oranjes!
Als je een tijdje verder bent en hij kan kiezen uit rubber of niets, dan piept ie wel anders toch?quote:Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen keuzeMM ook niet. Condooms werken echt niet. Dat gaat gewoon niet meer stijf worden
Que?quote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In het licht van het eerder besproken onderwerp; wat voegt dat toe aan de discussie
You lost me..quote:Op maandag 2 november 2009 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nevermind![]()
Beter dat we dat hele onderwerp sowieso later varen![]()
Het doet pijn aan mijn hersens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |