Ja, daar heb ik nooit over nagedacht. Lijkt me kut (hihi ik zei kut) indoenquote:Op maandag 2 november 2009 20:52 schreef Barbaaf het volgende:
En iets als het vrouwencondoom?
Idd, we waren zo vooruitstrevend, en het veranderd nu in massaal sacherijnig anderen aanwijzen...quote:Op maandag 2 november 2009 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou precies, dat vind ik dus echt hatelijk. Ten tijde van Paars waren we in zoveel vooruitstrevend; homo-huwelijk, softdrugs, abortus, euthanasie. En nu word dat allemaal stukje bij beetje weer teruggedraaid![]()
Heus niet dat je zomaar dingen als abortus of euthanasie toe moet staan, maar imho hadden we 't op die gebieden best lekker geregeld
ja!quote:Op maandag 2 november 2009 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
http://nl-nl.condoomfabriek.nl/winkel/condooms/81/durex_xl.html
Dit Qwea?
Die zijn niet langer, maar ruimer....
Dat heb ik nou ook, ga maar 's lekker daar zitten. Same voor de SP trouwens, die kunnen ook alleen maar heel hard schreeuwenquote:Op maandag 2 november 2009 20:53 schreef nokwanda het volgende:
Mijn mening over een eventueel vertrek van Balkenende:
Gaaaaaaaa!!!!!! Pleurt op.
Maar idd met angst voor komende verkiezingen. Maar.... aan de andere kant krijgt degeen waar we dus niet op zitten te wachten, maar die wel hoog in de peilingen staat wel de kans om zijn eigen politieke graf te graven. Als ie maar met zijn poten van de grondwet afblijft.
Ik ben compleet anti-geert. Meer anti krijg je ze niet. Maar het volk dat ervoor gaat is zo ziek dat er maar een medicijn helpt en dat is: ervaar het maar dan.
Dan zijn we daar over een paar jaar weer vanaf en is iedereen een illusie armer en een ervaring rijker
Ik kan me er ook weinig bij voorstellen, dat ik er aan moest denken bij 'boterhamzakjes' zegt misschien genoegquote:Op maandag 2 november 2009 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik nooit over nagedacht. Lijkt me kut (hihi ik zei kut) indoen
Wat ik net al zei, ik denk dat het gros van de PVV-stemmers gewoon van die zwevende proteststemmers zijn. Ze weten wel wat ze NIET willen, en dat is bijna alle gevestigde orde, maar ze weten ook NIET wat ze wel willen.quote:Op maandag 2 november 2009 20:53 schreef nokwanda het volgende:
Mijn mening over een eventueel vertrek van Balkenende:
Gaaaaaaaa!!!!!! Pleurt op.
Maar idd met angst voor komende verkiezingen. Maar.... aan de andere kant krijgt degeen waar we dus niet op zitten te wachten, maar die wel hoog in de peilingen staat wel de kans om zijn eigen politieke graf te graven. Als ie maar met zijn poten van de grondwet afblijft.
Ik ben compleet anti-geert. Meer anti krijg je ze niet. Maar het volk dat ervoor gaat is zo ziek dat er maar een medicijn helpt en dat is: ervaar het maar dan.
Dan zijn we daar over een paar jaar weer vanaf en is iedereen een illusie armer en een ervaring rijker
Bestel er dan 1 of 2, kost je iets van anderhalve euro ofzo.quote:
Nooit geprobeerd, maar het schijnt dat je die dingen nog hoort knisperen en kraken ookquote:Op maandag 2 november 2009 20:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik kan me er ook weinig bij voorstellen, dat ik er aan moest denken bij 'boterhamzakjes' zegt misschien genoeg. Maar wie weet is het een oplossing dus gooi ik het in de groep
Vrouwencondooms of boterhamzakjes?quote:Op maandag 2 november 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, maar het schijnt dat je die dingen nog hoort knisperen en kraken ook
Allebei denk ik!quote:Op maandag 2 november 2009 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrouwencondooms of boterhamzakjes?
Gezelligquote:Op maandag 2 november 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Nooit geprobeerd, maar het schijnt dat je die dingen nog hoort knisperen en kraken ook
Eigenlijk nooit 'iets' gebruikt tijdens oraal.quote:Op maandag 2 november 2009 21:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gezellig
Iemand wel eens een beflapje geprobeerd dan
Volgens mij is het een opengeknipte condoom, maar ik heb er nog nooit een in het echt gezienquote:Op maandag 2 november 2009 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk nooit 'iets' gebruikt tijdens oraal.![]()
Beflapje is toch gewoon condoom met een knoop erin![]()
Tenminste, aldus onze Bio-lerares was het dat.
Lijkt me echt voor geen meter werken
Ja maar ff serieus, zijn er dan mensen die ook altijd bij oraal condooms gebruiken?quote:Op maandag 2 november 2009 21:03 schreef Goodbye het volgende:
Of pijpen met condoom en dan perongeluk één met glijmiddel gebruiken![]()
quote:Beflapje
Het beflapje, ook wel liklapje genoemd, is een hulpmiddel om een SOA te voorkomen.
Het dunne lapje, vaak gemaakt van rubber, wordt over de schaamlippen en clitoris van de vrouw gelegd als een man of vrouw haar wil beffen. Door het dunne materiaal heen kan dan met mond de clitoris gestimuleerd worden, zodat de vrouw tot een orgasme kan komen. Hierdoor worden zowel vagina van de ontvanger als mond van de gever beschermd tegen overdraagbare bacteriën en ziektes (SOA).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |