gaat idd via je verzekering, kun je gewoon lenen voor een periode, net als dat je krukken kunt lenenquote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thuiszorgwinkel.. icare enzo? En gaat dat via het ziekenfonds of kan je die gewoon kopen/lenen ?
Maar lidocaïne zalf is ook niet het juiste anders hielp het welquote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ikweet, ik bedoel niet dat je aan 't rommelen bent. Maar je komt over als iemand die nogal veeeeul zit te googlen en zoeken en dan al snel vind dat je niet 't juiste krijgt enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Mooi! Verwijzing oid voor nodig? Of een briefje?quote:Op maandag 2 november 2009 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
gaat idd via je verzekering, kun je gewoon lenen voor een periode, net als dat je krukken kunt lenen
vroeger was t t groene kruis bij ons, dus icare kan t best zijn
quote:Op maandag 2 november 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Hoe lang moet Draakje in het ziekenhuis blijven eigenlijk?
Weet iemand dat?misschien morgen weer naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Even een draakje update....
Ligt nu aan een infuus met vocht, zout en glucose.
Plan is om af te wachten wat dit infuus doet... Dan in combinatie met voedsel kijken wat er binnen blijft, dan zonder infuus kijken wat er binnen blijft en dan naar huis....
Maar hoe lang dat gaat duren weet niemand ......
( zoessie kennende wil dat allemaal nog wel eens vrfeemd/anders lopen als wat in algemeenheid geldt....)Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
thuiszorgwinkel (je zit toch in DH he?)quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thuiszorgwinkel.. icare enzo? En gaat dat via het ziekenfonds of kan je die gewoon kopen/lenen ?
Denk je nou werkelijk dat de HAP harder gaat lopen als je ze elke keer afbekt?quote:Op maandag 2 november 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
ik rommel met niks. Ik ben alleen duidelijk naar die achterlijke assistente geweest dat ze er fucking wat aan moeten doen ipv enkel naar te kijken en er met hun vingers aan zitten
Weet iemand dat?Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaartje sturen!-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Qtje, geef het nou even de kans. Zo'n zalf is ook geen wondermiddel helaas mopquote:Op maandag 2 november 2009 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar lidocaïne zalf is ook niet het juiste anders hielp het wel
Weet iemand dat?Zullen we niet op tijd redden denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Mutsie heb es beetje geduldquote:Op maandag 2 november 2009 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar lidocaïne zalf is ook niet het juiste anders hielp het wel
nee kun je gewoon voor langs gaanquote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi! Verwijzing oid voor nodig? Of een briefje?
Denk je nou werkelijk dat ik me de hele tijd van het kastje naar het fucking muurtje en weer terug laat sturen?quote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat de HAP harder gaat lopen als je ze elke keer afbekt?
bij dr thuis kunnen we m wel sturen toch?quote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zullen we niet op tijd redden denk ik
Machtigingquote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi! Verwijzing oid voor nodig? Of een briefje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Lidocaïne moet gelijk werken hoorquote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mutsie heb es beetje geduld
Tis geen toverzalf
faalangst, pleinvres, en bang dat de dok misschien slecht nieuws heeftquote:Op maandag 2 november 2009 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, crohn zit ik niet zo mee. Ja, kut van mn darmen enzo... maar mn reet doet erger pijn
Waarom durft ie niet naar de dokter??? Is wel belangrijk hoor!
En idd, is erfelijk. Mijn opa had het ook.
ah kijk, bij mijn paps konden ze m gewoon lenen/huren voor 4 wekenquote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
thuiszorgwinkel (je zit toch in DH he?)
Vaak moet je die kopen, maar mogelijk kun je hem ook lenen. De verzekering vergoedt het helaas niet altijd, zou je je voorwaarden op moeten naslaan.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Machtiging![]()
Je kunt evt. ook, als je hebt, een zwemband opblazen en daar op gaan zitten.![]()
Greys.Ik heb wel een zwemband, maar die zit op mn buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Machtiging? Van?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
ja vanwege het spugen de laatste twee wekenquote:
Ooh das wel heel kut. Maar hoe weet hij dat hij crohn heeft dan? en gebruikt hij wel medicatie?quote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
faalangst, pleinvres, en bang dat de dok misschien slecht nieuws heeft
Geen idee hoe het nu zit hoor. Maar ik denk dat dit gebruiksvoorwerp prettiger is om eerstehands te hebben dan tweedehands. Krukken zijn toch net iets makkelijker schoon te maken.quote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah kijk, bij mijn paps konden ze m gewoon lenen/huren voor 4 weken
Oi, dat is lastigquote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
faalangst, pleinvres, en bang dat de dok misschien slecht nieuws heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |