quote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
thuiszorgwinkel (je zit toch in DH he?)
Vaak moet je die kopen, maar mogelijk kun je hem ook lenen. De verzekering vergoedt het helaas niet altijd, zou je je voorwaarden op moeten naslaan.
je zit er toch niet met je blote bips op, tis gewoon een kussen, zelf een kussensloop om doen en klaar is keessiequote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het nu zit hoor. Maar ik denk dat dit gebruiksvoorwerp prettiger is om eerstehands te hebben dan tweedehands. Krukken zijn toch net iets makkelijker schoon te maken.
Maar morgen gewoon even ebellen met die winkel Q. Hoor je vanzelf hoe het zit. Mijn vergoedingenkennis is niet halemala upto date.
Hyperemesis Gravidarumquote:
Oh okquote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lidocaïne moet gelijk werken hoorAlthans, binnen 2u sowieso
ja lukt welquote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Over het kaartje, misschien kan iemand aan haar thuisadres komen via Vamp?
Of misschien heeft Nok het wel?
Dan heeft ze een opbeurkaartje als ze thuis komt
Of sla ik door met de kaartjes?
Doe ikquote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het nu zit hoor. Maar ik denk dat dit gebruiksvoorwerp prettiger is om eerstehands te hebben dan tweedehands. Krukken zijn toch net iets makkelijker schoon te maken.
Maar morgen gewoon even ebellen met die winkel Q. Hoor je vanzelf hoe het zit. Mijn vergoedingenkennis is niet helemaal upto date.
Voorlopig wel ja. Maar een grote muil opzetten gaat niet werken denk ik zomaarquote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
Denk je nou werkelijk dat ik me de hele tijd van het kastje naar het fucking muurtje en weer terug laat sturen?
Acherrum! Helemaal gemist!quote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja vanwege het spugen de laatste twee weken
naja hij heeft al heel lang last van zn darmenquote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh das wel heel kut. Maar hoe weet hij dat hij crohn heeft dan? en gebruikt hij wel medicatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaartjes zijn poepig. Ik vond/vind mijn kaartje echt tofquote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Over het kaartje, misschien kan iemand aan haar thuisadres komen via Vamp?
Of misschien heeft Nok het wel?
Dan heeft ze een opbeurkaartje als ze thuis komt
Of sla ik door met de kaartjes?
Nou doe je het gewoon weer he!quote:
Lees ik daar gravida?quote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hyperemesis Gravidarum![]()
Kan idd ook naar haar huisadres toch?![]()
Q, anders ff bellen voor bruikleen.
Volgens mij moet de zorgverz. wel toestemming geven, aangezien zij het moeten betalen.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
naja hij heeft al heel lang last van zn darmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat Elisa zegt, is het dan geen idee dat de dokter bij jullie komt? Een behandeling is een must hoor
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Och wat sneu....quote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou doe je het gewoon weer he!
WTF betekent dat "acherrum" toch in hemelsnaam!!!
Wist je dat niet! Ze G1P0quote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lees ik daar gravida?![]()
Ik moet echt wat vaker hier komen!
*proest*quote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zien we vanzelf. Ik ben iig niet van plan hier nog de hele week oid mee door te lopen. Ze gaan maar wat verzinnen ipv dat gemekker van ze.quote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voorlopig wel ja. Maar een grote muil opzetten gaat niet werken denk ik zomaar
Het betekent Och-arme ...quote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk steeds "achterum"quote:
Nu moet ik even googlen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wist je dat niet! Ze G1P0![]()
Net zo lang als Morretje ongeveer
quote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk steeds "achterum"
En dan in relatie tot Q zeg maar
quote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk steeds "achterum"
En dan in relatie tot Q zeg maar
we hebben het er al weer over gehad..misschien binnenkort, als hij nieuwe meds voor de angst moet halenquote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]Wat Elisa zegt, is het dan geen idee dat de dokter bij jullie komt? Een behandeling is een must hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |