Vooral dit stuk *kippenvelquote:Je bent er - maar je bent
niet hier in mijn armen
Al zovaak heb ik jou bedacht
hoe je zou zijn
en hoe je lacht
Flugel, dat had ik ook... het is een prachtig gedicht, en dit is heel erg hoe ik denk over m'n kindje dat nooit geboren zal worden, omdat ik het vorig jaar ben verloren... maar ook over kindjes die nog niet geboren zijn, maar die ik graag in m'n huis verwelkom...quote:Op zondag 1 november 2009 21:39 schreef Oxymoron het volgende:
Je bent er - maar je bent
niet hier in mijn armen
Al zovaak heb ik jou bedacht
hoe je zou zijn
en hoe je lacht
Kun je dat door afstand te nemen echt uitblocken zo'n datum?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:32 schreef sombie het volgende:
O, ik werd wat kribbiger dan anders met de decapeptyl, Orea.
Ik wil iedereen voor de komende weken veel sterkte wensen. Ik ga me even afzonderen want ik probeer niet zo veel te denken aan de nadere datum.
Nou ja misschien komt dat er ook nog bij, heb natuurlijk pas 2 keer geprikt. Menopur word ik wat onrustig van, en wat bitser...quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:32 schreef sombie het volgende:
O, ik werd wat kribbiger dan anders met de decapeptyl, Orea.
Ik wil iedereen voor de komende weken veel sterkte wensen. Ik ga me even afzonderen want ik probeer niet zo veel te denken aan de nadere datum.
Wat fijn!! (naja, niet dat ICSI nodig is natuurlijk, maar wel dat het er nu uit gaat zien dat er schot in komt)quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:56 schreef Hobbesje het volgende:
Wat een mooi gedicht!
Hier gisteren goed nieuws: we zijn allebei ziektevrij en staan op de lijst voor ICSI! Wachttijd ongeveer 3 maanden, waarin ook al vanalles gaat gebeuren.
Nou ja, echt uitblocken natuurlijk niet, maar ik kan het wel even wegstoppen ergens in een ver weg achterafhoekje. Dan kan ik me lekker bezighouden met allerlei andere (leuke) dingen waardoor het wachten makkelijker wordt en minder spanning met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kun je dat door afstand te nemen echt uitblocken zo'n datum?
Maar heel veel sterkte meis, ik snap je wel hoor. Tot over een dag of tien
Het gaat hier eigenlijk wel lekker ondanks dat ene "probleem". Probeer er zelfs een beetje afstand in te creeëren dus niet meer bezig met ovulatie testen, eisprongen, zwangerschapstesten enzo. Heb een redelijk cyclus ontwikkeld en overkomt het ons mooi meegenomen maar het is geen kopzorg meer.quote:
Volgens mij heeft iedere meid die graag zwanger wil worden deze twijfels wel. Die heb ik sowieso vanaf dag 1 wel gehad. Het siert je alleen dat je over dit soort dingen nadenkt en niet alleen de roze wolk ziet. Lekker realistisch en het geeft aan dat je het ook prima zult doen. Juist omdat je jezelf dit soort vragen durft te stellen. Je stelt je niet aan dus, je bent gewoon heel gezond bezigquote:Op donderdag 5 november 2009 15:10 schreef bikinistringding het volgende:
Jeee, dik 1000 euro staat weer in de kast.
En nu? Is het normaal dat ik dan toch nog een beetje twijfel? Natuurlijk wil ik een 2e, heel graag! Maar jeetje, gaat me dat allemaal wel lukken? Er gaan wel tig hersenspinsels door m'n hoofd, wat nou als onze 2e "iets" zal mankeren, waarom namen we geen genoegen met 1 waar we zo lang mee bezig zijn geweest. Enz.
Ik stel me aan.
Zie reactie boven je.... Geldt ook voor jou.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:17 schreef mijsje het volgende:
nee hoor, je stelt je niet aan... ik moet zeggen dat ik ook wel af en toe twijfel of we er wel goed aan doen om zo intensief bezig te gaan om een kindje te kunnen krijgen... ik hoop maar dat het lukt, maar ik hoop ook dat we een gezond kindje krijgen (ook een wat minder gezond kindje is bij mij welkom hoor) maar ik vraag me ook wel eens af of ik wel een goede moeder kan zijn en of ik wel in staat ben een kind op te voeden, terwijl er niet echt redenen zijn waarom we beter geen kindje kunnen krijgen...
Telefoonnummer ligt klaarquote:Op donderdag 5 november 2009 20:28 schreef mijsje het volgende:Flugel! ik zou maar vast het telefoonnummer van de gyn naast de telefoon laten liggen! Ik hoop het voor je meid!
Gewoon eigen merk van Livera, maar ik heb er geweldige tieten inquote:Op donderdag 5 november 2009 20:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Spannend hier! Orea, als je eierstokken nu al branden... dat beloofd wat!![]()
Fluugs, wat zijn dat voor bh's?!
ik heb nog BH's te koop, maat 75G, zie V&A topic (en anders gewoon een PMquote:Op donderdag 5 november 2009 22:04 schreef Orea het volgende:
En boobsik wil er niet aan denken wat er hier gebeurd als het eens raak is... Ik heb van mezelf al 75 F (maar tegenwoordig zitten die ook al te strak
) bij maat 38/40
![]()
Nou ik had vannacht de eerste 'aanval' mijn hemel, ben mijn bed uitgedreven... wel fijn dat jij het weer eens warm gaat krijgenquote:Op donderdag 5 november 2009 23:02 schreef Saffier het volgende:
Ik voel de deca alweer in mijn hoofddat was de vorige keer met een paar dagen over. Ik kan niet wachten op de opvliegers
dan heb ik het eindelijk weer eens warm namelijk
pfff dat is ruk zegquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Orea het volgende:
Zorgpremies voor 2010 zijn bekend, Unive vergoed de 4e ivf in de nieuwe pakketten niet meer!
Gaat dat alleen over de nieuw afgesloten pakketten of geldt dit ook voor mensen die er al verzekerd zijn?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Orea het volgende:
Zorgpremies voor 2010 zijn bekend, Unive vergoed de 4e ivf in de nieuwe pakketten niet meer!
En als je al in het circuit zit zullen ze je elders natuurlijk ook niet makkelijk accepteren. Bah, dat gezeik met die zorgverzekeringen ook altijd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:27 schreef Orea het volgende:
Er stond een kanttekening bij dat mensen die op dit moment dat pakket nog hebben bij Unive, of al gestart moeten zijn, of een machtiging voor poging 4 moeten hebben die dit jaar is afgegeven.....
Ik lees zojuist dat je vriendin slecht nieuws heeft gekregen en dat er geen zaad is aangetroffen bij haar man. Hier hebben wij begin oktober hetzelfde nieuws gehad. Ik kan me dus helemaal voorstellen hoe ze zich voelt en in welke achtbaan ze op dit moment zit. Vooral de onzekerheid waar ze nu in zitten is echt killing. Pas wanneer er duidelijk is waar het aan ligt wordt ook pas duidelijk of er daadwerkelijk een kans is om kinderen te krijgen. Als er een obstructie is wordt er wel zaad aangemaakt maar kan het er niet uit. Dan kan er gekeken worden of die obstructie verholpen kan worden en anders kan er dmv een punctie zaad worden weggehaald uit de bijbal. Is er geen sprake van een obstructie wordt het allemaal wel lastiger, want dan kunnen er legio oorzaken zijn. Het is in ieder geval niet uitgesloten dat je vriendin kinderen krijgt maar het wordt allemaal een stuk moeilijker en ingewikkelder.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:27 schreef Jose81 het volgende:
Dat GEZE*K ook altijd met die kl*te verzekeringen... daar word je toch niet goed van?!![]()
PZE; wat goed!!! Super! Op naar een mooi, nieuw zelfgemaakt ei deze maand!
En de '13e dames' nog maar een week!!!![]()
Ik moet ook even wat kwijt trouwens... Misschien dat jullie nog weten dat ik twee weken terug schreef dat één van mijn vriendinnen voor het eerst naar de gyn moest voor onderzoek? Nou... die vriendin moest afgelopen dinsdag naar het ziekenhuis voor een samenlevingstest... maar daar is het niet van gekomen; er is bij het zaadonderzoek van haar man gewoon niet 1 zaadcel gevonden! Gewoon echt helemaal niks! Dus de kans op een kindje is bij hun vrijwel nihil...![]()
Nu moeten ze eind van de maand naar het Radboud in Nijmegen voor onderzoek... maar het ziet er in ieder geval heel slecht uit.. Ik hoor mezelf haar nog uitleggen hoe zo'n samenlevingstest gaat en dat het zo 'grappig' is om die zaadjes te zien zwemmen onder de microscoop...![]()
Ik vind het zo sneu voor ze... zo zielig... Ik moet er de hele tijd aan denken...
Volgende week vrijdag pas, dus dit is echt prematuur testen hoor. Vandaar dat ik mezelf ook geen illusies maak. Vraag is nu nog of het gaat nestelen en vervolgens of het blijft plakken. Maar de bevruchting is in ieder geval weer geluktquote:
Zo, dat is nog eens een ultragevoelige test! Waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag pas, dus dit is echt prematuur testen hoor. Vandaar dat ik mezelf ook geen illusies maak. Vraag is nu nog of het gaat nestelen en vervolgens of het blijft plakken. Maar de bevruchting is in ieder geval weer gelukt
dat dus... dat heb ik ook heel erg, dat gevoel...quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:18 schreef flugeltje het volgende:
Orea, cupmaat FEn dan ben ik al blij dat m'n B-cupje nu richting C gaat
Dat kan dan inderdaad nog wat worden als je zwanger raakt.
Saffier ook voor jou is de spannende tijd weer begonnen. Volgens mij is nu vrijwel iedereen in het topic wel in een behandeling toch? Daar moeten goeie dingen van komen
Over een week zou e.e.a. duidelijk moeten zijn hier. M'n tieten beloven veel goeds, maar zoals gezegd kan het nog net zo makkelijk helemaal niets betekenen. (zoals we allemaal wel weten dat ons lichaam ons voor de gek kan houden) Aan de andere kant is het zwanger wórden hier het probleem niet. Hier heeft het tweede streepje wel een beetje de glans verloren, het betekent zo weinig. (enne Orea, ik vind dat dus echt niet erger dan wat bij jou gebeurd. Het is allemaal klote, het resultaat is namelijk dat we geen van alleen een kindje in onze armen kunnen sluiten) Als ik dan iets zou moeten opnoemen wat ik het allerergste vind van al deze klotezooi dan zou dat toch wel zijn dat het je beroofd van je illusies, van je onbezorgdheid, je vermogen om te genieten van wat er met je gebeurd. Het verlies van het fysieke is dan niet eens het ergste, het is meer het verlies van 'wat had kunnen zijn' Is lastig uitleggen....
Dat gezegd hebben stap ik weer in de positieve, ietwat melige, modus. Ik verklaar mezelf bij deze PUPOGewoon omdat zwanger totdat het tegendeel bewezen is leuker klinkt dan NIET zwanger tot het tegendeel bewezen is
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:44 schreef mijsje het volgende:
spannend weer hoor flugel!
(ik heb spierpijnachtig, trekkerig gevoel in m'n liezen... bekend?)
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:53 schreef mijsje het volgende:
hmmm, dat heb ik nog nooit gevoeld, ook niet toen ik de vorige keer zwanger was volgens mij... maar ik hoop het ook... *tube pattex uit de lucht grist en meeneemt onder steen...*
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:49 schreef Poezebeest het volgende:
Flugel; ik zie ook een streepje, wat spannend weer en ik hoop zo enorm dat het blijft plakken...
Mijsje; ook voor jou hoop ik dat deze iui de enige is en je volgende week een tweede streepje hebt.
Als er nog meer wachtende dames zijn, ook voor jullie hoop ik natuurlijk op een tweede streepje, I'll keep my fingers crossed!!!
ow, helemaal overheen gelezen gisteren...quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:53 schreef YPPY het volgende:
Flugeltje! Over 13 weken gaan we vast voor juichen!
Wanneer weet je meer mijsje? Het kan nu raak zijn toch? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Dat is natuurlijk omdat IVF meestal duurder is dan IUI, o.a. door de medicatie. Hadden ze aan mij een goeie gehad, want ook voor IUI werd ik gestimuleerd met die dure hormonenquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:45 schreef mijsje het volgende:
[..]
ow, helemaal overheen gelezen gisteren...![]()
het zou in principe raak kunnen zijn, maar de gyn heeft aangegeven dat hij in IUI niet een veel grotere kans ziet om zwanger te worden dan normaal. dat de kans dus klein is dat het nu op eens wel gaat lukken, maar we moeten nou eenmaal (van de verzekering) eerst een paar rondes IUI voor er echt wordt begonnen met IVF...
maar, het zou dus inderdaad ook wel kunnen dat het raak is... maar durf het niet goed te denken/hopen... snap je?
Mariposadat is fijn om te horen, dat je zwangerschap zo voorspoedig verloopt!
Mefke
fijn dat het wel herkenning oproept...
ik durf dus nog nergens op te hopen, maar leen je lijmpistool toch maar even...
![]()
sombie, volgens mij is het beide... en hormonen en de spanning... ik ben ook niet meer te genieten op het moment... manlief houdt al standaard een meter afstand...
Ik moet eerst bloeden...quote:Op zondag 8 november 2009 13:21 schreef Orea het volgende:
Nog geen idee! Morgen is dag 9 en spuit ik 6 dagen menopur.. Vorige keren ging ook niet denderend snel, dus ik verwacht van morgen nog niet zo heel veel. Zal volgend weekend of net erna worden denk ik!
Jij al begonnen? Of wacht je op je menstruatie? Wel grappig dat we weer samen bezig zijn
Ik had geen ultragevoelige meer, dus ik heb een gewone test genomen. Omdat ik uit wilde sluiten dat sensitest vals positief geeft heb ik er ook nog eentje van het kruitvat bij genomenquote:
Ik zit absoluut in de realiteitquote:Op zondag 8 november 2009 18:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
Donkerder is goed Fluugs!
Vergeet niet dat het nog retevroeg is... het kan echt nog alle kanten op. /end realitycheck
En ik heb juist hele goede hoop voor jouquote:Op zondag 8 november 2009 16:12 schreef mijsje het volgende:
Ik vind het heel spannend voor je... eigenlijk spannender voor jou dan voor mij, omdat ik nu weer het gevoel heb van: het is toch weer niet gelukt, en jou ms wel!
Ik zou als ik jou was gaan bellen met de gyn! Hoe eerder hoe beter!quote:Op maandag 9 november 2009 11:48 schreef flugeltje het volgende:
Omdat iedereen hier wel weet dat ik controlfreak ben en errug ongeduldig ga ik mezelf ook niet anders voordoen dan ik ben
Natuurlijk heb ik vanochtend weer gepiest
[ afbeelding ]
@PZE en mijsje, ik ben de realiteit zelve hoor. Ik bedoel, tot nu toe is het bij mij in 100% van de zwangerschappen nog mis gegaan. Bij mij zeiden de streepjes in het verleden dus ook niet alles. Met Martijn heb ik dan ook afgesproken dat bij ons de streepjes niet meer het ijkpunt zijn, maar 13 weken pas. Gevoelsmatig zit ik daar nu ook nog zo in. (natuurlijk ook wel omdat het zwanger wórden bij ons eigenlijk geen enkel probleem is) Ik verwacht helemaal niets, maar ik ben wel van plan om in de gaten te houden dat mijn HCG doorstijgt, dat ga ik de eerste periode continu doen. Drie van de vier miskramen werden ingeluid door het niet goed doorstijgen of zelfs dalen van het HCG. Het geeft mij meer rust om dat dagelijks te testen dan dat ik mezelf er niet mee bezig mag houden. (zeg maar eens tegen jezelf dat je niet aan een olifant mag denken)
Streepjes zijn een eerste stap en het HCG lijkt door te stijgen, dus dat is in ieder geval al positief. Mocht ik ongesteld worden zal ik dat net zo jammer vinden als ieder ander die ongesteld is geworden tijdens het proberen
Overigens wel heel erg lief van jullie dat jullie me proberen te beschermen![]()
@Orea, ik ga voor je duimen
Ik wacht nog wel even m'n officiele NOD af, wil proberen om dan volgende week langs te mogen komen voor een plan van aanpak. Als dat tenminste nog nodig isquote:Op maandag 9 november 2009 11:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was gaan bellen met de gyn! Hoe eerder hoe beter!
Dat snap ik ook wel, maar ik ben plaatsvervangend hyper nuquote:Op maandag 9 november 2009 12:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb wel licht de neiging om te bellen hoor Happy, maar voor NOD zullen ze vast nog niets voor me doen. En ik wil ook inderdaad niet te hard van stapel lopen. Gewoon nog even afwachten, hoe moeilijk dat ook gaat zijn
Overigens zit ik er echt nog vrij relaxed in, misschien ook wel de zelfbeschermingsmodus die opspeelt.
Jieha, goed nieuws dusquote:Op maandag 9 november 2009 14:42 schreef Orea het volgende:
Activiteit te zienrechts een stuk of 6 tot 8 folikels en links leek het ook zo (zou ik dan toch voor een masterlijke score gaan dit keer
) wel nog allemaal te klein.. Dussss vanaf vanavond gaan we weer aan de max. dosering Menopur
fijn! Ben net gewend aan de vorige hoeveelheid.
Donderdag weer meting en zaterdag of zondag de punctie! (ik denk zaterdag, maar zondag even slag om de arm).
Ondanks dat ik baal dat ik toch weer naar max. dosering moet ben ik rete trots dat er behoorlijk wat folikels zitten!Pffff zal wel blij zijn als het er weer opzit, hakt er wel in die overdosis hormonen
quote:Op maandag 9 november 2009 14:42 schreef Orea het volgende:
Activiteit te zienrechts een stuk of 6 tot 8 folikels en links leek het ook zo (zou ik dan toch voor een masterlijke score gaan dit keer
) wel nog allemaal te klein.. Dussss vanaf vanavond gaan we weer aan de max. dosering Menopur
fijn! Ben net gewend aan de vorige hoeveelheid.
Donderdag weer meting en zaterdag of zondag de punctie! (ik denk zaterdag, maar zondag even slag om de arm).
Ondanks dat ik baal dat ik toch weer naar max. dosering moet ben ik rete trots dat er behoorlijk wat folikels zitten!Pffff zal wel blij zijn als het er weer opzit, hakt er wel in die overdosis hormonen
quote:Op maandag 9 november 2009 13:33 schreef mefke79 het volgende:
Flugel, wel jammer dat je eigen gyn er niet is, maar wat goed dat je actie ondernomen hebt! Ondanks dat je er nu nog bijna geen invloed op kan hebben, geeft het je wel het idee dat je er alles aan doet, toch? Ik blijf duimen hoor, het moet toch een keer goed gaan en je hebt het echt verdiend. (niet dat de rest het niet verdient heeft hoor, maar sommige mensen blijven speciaal om bepaalde redenen en daar zijn Flugel en Mijsje bij mij een voorbeeld van). Dikke kus allemaal en ik ga ook duimen voor de rest!
Lieve flugel,quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:34 schreef flugeltje het volgende:
Heb trouwens koorts
Heb sinds vannacht last van keelpijn en veel zweten, dacht net toen ik mezelf aan het aankleden was dat ik mezelf wel even kon tempen. 38.5Als echte hypochonder ben ik nu dus in paniek ivm de mexicaanse griep. En als het dat niet is kan het ook nooit goed zijn voor een prille zwangerschap.... Damn zeg
dat heb ik dus ook, dus ik ben me erop voor aan het bereiden dat ik gewoon vrijdag ongesteld word... echt zo'n menstruatie-pijntje in m'n rug. niet continu maar het komt en gaat... (alleen vanmiddag en vanavond een paar keer gehad) maar goed, jammer, volgende poging beter...quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:57 schreef flugeltje het volgende:
We zullen zien mijsje, je weet het nooit natuurlijk. Als ons lichaam ons voor de gek kan houden met wel dingen voelen kan dat natuurlijk ook andersomIk hoop het wel ontzettend hard voor je. * duimt
Hier is het gisterenavond bij twee keer lichtroze afvegen gebleven, heb wel wat last van m'n rug nog. Durf er helemaal niets op te zetten, wie weet barst het nog los. We wachten gewoon netjes af. Als het niks wordt mag ik komend weekend wel eindelijk die nieuwe port van 15jr oud proberen
het ene moment wel, het andere moment niet... ik durf ook niet te testen, want vast toch negatief... oh, die onzekerheid... maar sowieso morgen dus de gyn bellen, want of ik moet een nieuwe ronde IUI in, of ik moet een afspraak maken voor een echo op 6 weken... bah, die pijntjes onderin m'n rug vind ik helemaal niks, ik verwacht dus eigenlijk gewoon ongesteld te worden...quote:Op woensdag 11 november 2009 17:07 schreef prinseszondererwt het volgende:
Orea, wat waardeloos dat je er zo beroerd van bent! Hopelijk is de meting goed.![]()
Mijsje, trek je het nog?
Flugel, dat is wel een mooie streep nu zeg... Het is pas woensdag, die gevoelige borsten kunnen best weer terug komen joh!
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:57 schreef flugeltje het volgende:
Nog maar 1 dag
mijsje en sombie al voorgevoelens?
Hier blijft het kwakkelen, de koorts is 's ochtends rond de 38 en stijgt gedurende de dag naar 38.2 ongeveer. Gelukkig niet meer naar 38.5 zoals de eerste dag. Verder enorme keelpijn, oorpijn en hoofdpijn. Ik vermoed dat m'n holtes ook lekker dichtzitten nu. M'n spieren beginnen met de dag meer op te spelen. (en het was al zo vervelend) Een griepje dus, niet duidelijk of dit de mexicaanse of de 'gewone' variant is. Het lijkt echter mild te verlopen. al vind ik het in al m'n hypochondrie nog steeds doodeng allemaal
Verder zijn de boobies niet echt gevoelig en voel ik heel af en toe nog wel een steekje in m'n liezen. M'n rug is echt overdreven pijnijk, maar dat kan ook de griep zijn. Ik durf er nog niets van te zeggen.... Nog niet opnieuw getest vandaag, met dat vele drinken blijft m'n urine zo licht...
Ik duim voor morgen dames
Ik lig al drie dagen op bedquote:Op donderdag 12 november 2009 12:26 schreef mijsje het volgende:
lieve Flugel, als je nog moet werken de komende dagen, waarom meld je je niet ziek? gewoon heel goed uitrusten en genoeg drinken... goed zorgen voor jezelf...ik hoop zo dat ze dinsdag wat voor je kunnen doen en dat ze je de hulp kunnen bieden zodat het deze keer wel goed gaat...
meid, ik blijf voor je duimen...
ik weet het niet... ik wil als ik niet ongesteld word, misschien wachten tot zaterdag of zondag... ik vind het stiekem opeens toch heel spannend...quote:Op donderdag 12 november 2009 12:44 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ga je morgen testen mijsje?
En wat vreselijk spannend flugel. Ik snap goed dat je doodsbang bent. Wat jij hebt meegemaakt zou niemand in de koude kleren gaan zitten. Heel veel rust en sterkte de komende tijd
En ik ben erg benieuwd naar dinsdag.
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:49 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik weet het niet... ik wil als ik niet ongesteld word, misschien wachten tot zaterdag of zondag... ik vind het stiekem opeens toch heel spannend...
Verhalen zat van dames die dat ook hadden maar 9 maanden later een beebje in hun armen hielden.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:18 schreef mijsje het volgende:
hmmm, geen bloed is goed hè? hmmm, wat zeiden we ook al weer over spotting van oud bloed? (dat heb ik nu, maar het is nog geen ongesteldheid...) ik verwacht morgenochtend of vannacht de doorbraak wel te krijgen...
Ik begon bij drie van de vier miskramen pas laat hcg aan te maken. Bij de eerst steeg het niet door en bleef het lijntje te licht, de derde teste ik pas in de 6e week positief en bij de laatste steeg het hcg wel, maar heel erg langzaam. Nu heb ik een keer heel erg vroeg duidelijk aantoonbaar HCG in m'n urine. Misschien positief, misschien ook niet. Maar ik weet wel dat het dus per zwangerschap kan verschillen hoe snel je HCG aanmaakt.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:39 schreef mijsje het volgende:
ik ben bang dat dat geen zin heeft... met m'n miskraam had ik pas in week 8 een positieve test te pakken, dus dat zal nu in week 4 waarschijnlijk niet het geval zijn ben ik bang, en anders wil ik in het weekend wel testen als het zoals nu blijft met de spotting... (of als het minder wordt, dat mag ook natuurlijk...)
Die hormonen hè....quote:Op donderdag 12 november 2009 20:01 schreef flugeltje het volgende:
Wat lief!!!!!!
* traantje wegpinkt
Moet het rustig aan doen en elke dag even wegen.. Ze wilde eerst een nieuwe meetafspraak voor zondag maken, maar gezien mijn klachten mag ik morgen al komen. Hopelijk is het dan goed en kunnen we de punctie gaan inplannen. We zullen het zien! Tis wel een domper dat het zo ongelofelijk langzaam gaat, maar er zitten behoorlijk wat folikels, dus daar ben ik echt wel blij mee!quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:47 schreef Jose81 het volgende:
Orea... ben benieuwd hoe het met je verder gaat... moet je nu rustig aan doen met een beginnende overstimulatie?
Deze had ik nog even gemist. Het zit vooralsnog wel goed. test weer ietsje donkerder dan gisteren, dus we blijven stijgen... tnx for askingquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:53 schreef mefke79 het volgende:
Flugel, nog een tube lijm nodig? En Jompelmeisje, wat een schitterend gedicht!
Woejjjjquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hier dag 11, wederom zonder medicatie. Net over een ovutest gepiest, was alweer een mooi beginnend streepje te zien. Het begint erop te lijken dat mijn lijf het echt weer zelf kan. Fijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |