Telefoonnummer ligt klaarquote:Op donderdag 5 november 2009 20:28 schreef mijsje het volgende:Flugel! ik zou maar vast het telefoonnummer van de gyn naast de telefoon laten liggen! Ik hoop het voor je meid!
Gewoon eigen merk van Livera, maar ik heb er geweldige tieten inquote:Op donderdag 5 november 2009 20:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Spannend hier! Orea, als je eierstokken nu al branden... dat beloofd wat!![]()
Fluugs, wat zijn dat voor bh's?!
ik heb nog BH's te koop, maat 75G, zie V&A topic (en anders gewoon een PMquote:Op donderdag 5 november 2009 22:04 schreef Orea het volgende:
En boobsik wil er niet aan denken wat er hier gebeurd als het eens raak is... Ik heb van mezelf al 75 F (maar tegenwoordig zitten die ook al te strak
) bij maat 38/40
![]()
Nou ik had vannacht de eerste 'aanval' mijn hemel, ben mijn bed uitgedreven... wel fijn dat jij het weer eens warm gaat krijgenquote:Op donderdag 5 november 2009 23:02 schreef Saffier het volgende:
Ik voel de deca alweer in mijn hoofddat was de vorige keer met een paar dagen over. Ik kan niet wachten op de opvliegers
dan heb ik het eindelijk weer eens warm namelijk
pfff dat is ruk zegquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Orea het volgende:
Zorgpremies voor 2010 zijn bekend, Unive vergoed de 4e ivf in de nieuwe pakketten niet meer!
Gaat dat alleen over de nieuw afgesloten pakketten of geldt dit ook voor mensen die er al verzekerd zijn?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Orea het volgende:
Zorgpremies voor 2010 zijn bekend, Unive vergoed de 4e ivf in de nieuwe pakketten niet meer!
En als je al in het circuit zit zullen ze je elders natuurlijk ook niet makkelijk accepteren. Bah, dat gezeik met die zorgverzekeringen ook altijd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:27 schreef Orea het volgende:
Er stond een kanttekening bij dat mensen die op dit moment dat pakket nog hebben bij Unive, of al gestart moeten zijn, of een machtiging voor poging 4 moeten hebben die dit jaar is afgegeven.....
Ik lees zojuist dat je vriendin slecht nieuws heeft gekregen en dat er geen zaad is aangetroffen bij haar man. Hier hebben wij begin oktober hetzelfde nieuws gehad. Ik kan me dus helemaal voorstellen hoe ze zich voelt en in welke achtbaan ze op dit moment zit. Vooral de onzekerheid waar ze nu in zitten is echt killing. Pas wanneer er duidelijk is waar het aan ligt wordt ook pas duidelijk of er daadwerkelijk een kans is om kinderen te krijgen. Als er een obstructie is wordt er wel zaad aangemaakt maar kan het er niet uit. Dan kan er gekeken worden of die obstructie verholpen kan worden en anders kan er dmv een punctie zaad worden weggehaald uit de bijbal. Is er geen sprake van een obstructie wordt het allemaal wel lastiger, want dan kunnen er legio oorzaken zijn. Het is in ieder geval niet uitgesloten dat je vriendin kinderen krijgt maar het wordt allemaal een stuk moeilijker en ingewikkelder.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:27 schreef Jose81 het volgende:
Dat GEZE*K ook altijd met die kl*te verzekeringen... daar word je toch niet goed van?!![]()
PZE; wat goed!!! Super! Op naar een mooi, nieuw zelfgemaakt ei deze maand!
En de '13e dames' nog maar een week!!!![]()
Ik moet ook even wat kwijt trouwens... Misschien dat jullie nog weten dat ik twee weken terug schreef dat één van mijn vriendinnen voor het eerst naar de gyn moest voor onderzoek? Nou... die vriendin moest afgelopen dinsdag naar het ziekenhuis voor een samenlevingstest... maar daar is het niet van gekomen; er is bij het zaadonderzoek van haar man gewoon niet 1 zaadcel gevonden! Gewoon echt helemaal niks! Dus de kans op een kindje is bij hun vrijwel nihil...![]()
Nu moeten ze eind van de maand naar het Radboud in Nijmegen voor onderzoek... maar het ziet er in ieder geval heel slecht uit.. Ik hoor mezelf haar nog uitleggen hoe zo'n samenlevingstest gaat en dat het zo 'grappig' is om die zaadjes te zien zwemmen onder de microscoop...![]()
Ik vind het zo sneu voor ze... zo zielig... Ik moet er de hele tijd aan denken...
Volgende week vrijdag pas, dus dit is echt prematuur testen hoor. Vandaar dat ik mezelf ook geen illusies maak. Vraag is nu nog of het gaat nestelen en vervolgens of het blijft plakken. Maar de bevruchting is in ieder geval weer geluktquote:
Zo, dat is nog eens een ultragevoelige test! Waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag pas, dus dit is echt prematuur testen hoor. Vandaar dat ik mezelf ook geen illusies maak. Vraag is nu nog of het gaat nestelen en vervolgens of het blijft plakken. Maar de bevruchting is in ieder geval weer gelukt
dat dus... dat heb ik ook heel erg, dat gevoel...quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:18 schreef flugeltje het volgende:
Orea, cupmaat FEn dan ben ik al blij dat m'n B-cupje nu richting C gaat
Dat kan dan inderdaad nog wat worden als je zwanger raakt.
Saffier ook voor jou is de spannende tijd weer begonnen. Volgens mij is nu vrijwel iedereen in het topic wel in een behandeling toch? Daar moeten goeie dingen van komen
Over een week zou e.e.a. duidelijk moeten zijn hier. M'n tieten beloven veel goeds, maar zoals gezegd kan het nog net zo makkelijk helemaal niets betekenen. (zoals we allemaal wel weten dat ons lichaam ons voor de gek kan houden) Aan de andere kant is het zwanger wórden hier het probleem niet. Hier heeft het tweede streepje wel een beetje de glans verloren, het betekent zo weinig. (enne Orea, ik vind dat dus echt niet erger dan wat bij jou gebeurd. Het is allemaal klote, het resultaat is namelijk dat we geen van alleen een kindje in onze armen kunnen sluiten) Als ik dan iets zou moeten opnoemen wat ik het allerergste vind van al deze klotezooi dan zou dat toch wel zijn dat het je beroofd van je illusies, van je onbezorgdheid, je vermogen om te genieten van wat er met je gebeurd. Het verlies van het fysieke is dan niet eens het ergste, het is meer het verlies van 'wat had kunnen zijn' Is lastig uitleggen....
Dat gezegd hebben stap ik weer in de positieve, ietwat melige, modus. Ik verklaar mezelf bij deze PUPOGewoon omdat zwanger totdat het tegendeel bewezen is leuker klinkt dan NIET zwanger tot het tegendeel bewezen is
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:44 schreef mijsje het volgende:
spannend weer hoor flugel!
(ik heb spierpijnachtig, trekkerig gevoel in m'n liezen... bekend?)
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:53 schreef mijsje het volgende:
hmmm, dat heb ik nog nooit gevoeld, ook niet toen ik de vorige keer zwanger was volgens mij... maar ik hoop het ook... *tube pattex uit de lucht grist en meeneemt onder steen...*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |