abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2009 @ 17:02:10 #51
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74425332
Klinkt goed Orea *duimt

Mijn tieten zijn enorm!

Of ik ben zwanger, of de BH's die ik afgelopen weekend gekocht heb zijn gewoon heel erg goed
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74432338
Flugel! ik zou maar vast het telefoonnummer van de gyn naast de telefoon laten liggen! Ik hoop het voor je meid!
  donderdag 5 november 2009 @ 20:47:43 #53
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74433079
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:28 schreef mijsje het volgende:
Flugel! ik zou maar vast het telefoonnummer van de gyn naast de telefoon laten liggen! Ik hoop het voor je meid!
Telefoonnummer ligt klaar

Maar misschien zijn het de BH's. In dat geval zal ik hier hoogstpersoonlijk relame komen maken
pi_74433585
Spannend hier! Orea, als je eierstokken nu al branden... dat beloofd wat!
Fluugs, wat zijn dat voor bh's?!
  donderdag 5 november 2009 @ 21:03:48 #55
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74433720
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Spannend hier! Orea, als je eierstokken nu al branden... dat beloofd wat!
Fluugs, wat zijn dat voor bh's?!
Gewoon eigen merk van Livera, maar ik heb er geweldige tieten in
pi_74434661
ik hoor vaker goede dingen van het eigenmerk van Livera... mijn laatste is daar ook van, en ik moet zeggen,
pi_74436280
Ja echt maf he! Maar tis sowieso bij mij gevoelig wat dat betreft hoor, van een normale eisprong zit ik al een dagdeel op de kast (ik voel het hele proces zeg maar, vanaf moment dat het aanstalten gaat maken tot de sprong.. het bouwt ook echt op)

Flugel, wat hoop ik dat het wederom raak is bij je en wat hoop ik nog veel meer dat het wondertje nu eens blijft plakken en / of dat de gyns een oplossing vinden... Heb er de laatste tijd veel over nagedacht (ben altijd spuit 11) maar het lijkt me ook zo verschrikkelijk.. dat het dus wel lukt, maar niet blijft plakken! Totaal het omgekeerde van hier eigenlijk..(oke het blijft ook niet plakken, maar al in beginsel niet.. bij jou plakt het wel maar veel te kort ) Kan niet anders zeggen dan dat ik veel respect voor je heb! En lekker positief en melig blijven.. ik hou ervan!

En boobs ik wil er niet aan denken wat er hier gebeurd als het eens raak is... Ik heb van mezelf al 75 F (maar tegenwoordig zitten die ook al te strak ) bij maat 38/40

Straks eindig ik bij Z ofzo bij zwangerschap
  donderdag 5 november 2009 @ 22:27:10 #58
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74437232
hallo dames!
Vanmorgen overleg met de gyn gehad voor ons eskimo'tje . Omdat mijn cyclus zo'n zooitje is hebben we besloten om hem een beetje aan te sturen. Ik ben vanavond weer begonnen met de decapeptyl te prikken. Over 2 weken een echo om te kijken hoe het bmslijmvlies het doet. Als het te ver is kan het zijn dat er een menstruatie moet komen en als niet opbouwd (en dat is nu de bedoeling) gaan ze het sturen met hormonen zodat er op het goede moment een tp kan komen. We zitten weer in de molen

Ik heb nog geen gewoon inet en lees zo veel mogelijk mee op mijn mobiel maar ben nog niet helemaal 'bij'. Ik las wel dat ik helemaal suf kan gaan duimen voor Flugel
Voor alle andere meiden hier ook een dikke
Tico ben jij alweer begonnen?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 5 november 2009 @ 22:37:38 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74437684
Spannend Saffier! Ik hoop dat je voor de TP gaat!

En Flugel, wat maak je maken je tieten het weer spannend zeg! Wel fijn dat je er iig wrsch wel tussendoor kan in geval van een zwangerschap.
pi_74437729
Saffier! wat spannend! Ik hoop voor je dat het gaat lukken met de terugplaatsing!
  donderdag 5 november 2009 @ 23:02:12 #61
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74438669
Ik voel de deca alweer in mijn hoofd dat was de vorige keer met een paar dagen over. Ik kan niet wachten op de opvliegers dan heb ik het eindelijk weer eens warm namelijk
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_74442735
Hier even een dikke voor alle meiden! Ik hoop dat er snel een aantal (of liefst allemaal natuurlijk) naar Z&G kunnen komen.

Verder weet ik niet of er hier mensen gebruik van maken, maar ik heb nog een zwikkie ovutesten en zwangerschapstestjes liggen, dus als je geinteresseerd bent, stuur even een pm dan stuur ik ze met liefde op
  vrijdag 6 november 2009 @ 08:18:45 #63
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74443097
Orea, cupmaat F En dan ben ik al blij dat m'n B-cupje nu richting C gaat Dat kan dan inderdaad nog wat worden als je zwanger raakt.

Saffier ook voor jou is de spannende tijd weer begonnen. Volgens mij is nu vrijwel iedereen in het topic wel in een behandeling toch? Daar moeten goeie dingen van komen

Over een week zou e.e.a. duidelijk moeten zijn hier. M'n tieten beloven veel goeds, maar zoals gezegd kan het nog net zo makkelijk helemaal niets betekenen. (zoals we allemaal wel weten dat ons lichaam ons voor de gek kan houden) Aan de andere kant is het zwanger wórden hier het probleem niet. Hier heeft het tweede streepje wel een beetje de glans verloren, het betekent zo weinig. (enne Orea, ik vind dat dus echt niet erger dan wat bij jou gebeurd. Het is allemaal klote, het resultaat is namelijk dat we geen van alleen een kindje in onze armen kunnen sluiten) Als ik dan iets zou moeten opnoemen wat ik het allerergste vind van al deze klotezooi dan zou dat toch wel zijn dat het je beroofd van je illusies, van je onbezorgdheid, je vermogen om te genieten van wat er met je gebeurd. Het verlies van het fysieke is dan niet eens het ergste, het is meer het verlies van 'wat had kunnen zijn' Is lastig uitleggen....

Dat gezegd hebben stap ik weer in de positieve, ietwat melige, modus. Ik verklaar mezelf bij deze PUPO Gewoon omdat zwanger totdat het tegendeel bewezen is leuker klinkt dan NIET zwanger tot het tegendeel bewezen is
  vrijdag 6 november 2009 @ 08:22:59 #64
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74443146
Overigens ben ik wel overtuigd van bevruchting, er gebeurt net iets te veel in m'n lichaam nu (ook steekjes in de lieszone en m'n vaginawand) Vraag is alleen of een eitje de eerste plakinstructie begrepen heeft en zich lekker gaat nestelen bij moeders. Daarna wordt de training plakken voor gevorderden pas gegeven en is het weer hopen dat die training gaat werken
  vrijdag 6 november 2009 @ 08:50:15 #65
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74443535
Ow meiden wat spannend hier! Ik duim me suf!
Voor velen nog 1 week te gaan....
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:04 schreef Orea het volgende:
En boobs ik wil er niet aan denken wat er hier gebeurd als het eens raak is... Ik heb van mezelf al 75 F (maar tegenwoordig zitten die ook al te strak ) bij maat 38/40
ik heb nog BH's te koop, maat 75G, zie V&A topic (en anders gewoon een PM )
pi_74444886
quote:
Op donderdag 5 november 2009 23:02 schreef Saffier het volgende:
Ik voel de deca alweer in mijn hoofd dat was de vorige keer met een paar dagen over. Ik kan niet wachten op de opvliegers dan heb ik het eindelijk weer eens warm namelijk
Nou ik had vannacht de eerste 'aanval' mijn hemel, ben mijn bed uitgedreven... wel fijn dat jij het weer eens warm gaat krijgen

En de Menopur begint zijn werk te doen ik ben NIET te genieten.... gatverdamme
Nu eens kijken of ik hier op het werk ga blijven chaggo'en of toch naar huis ga. Bluh!

Asy, ik ga je later even pm'en!!
pi_74445310
een dikke voor iedereen die het kan gebruiken
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_74449862
Zorgpremies voor 2010 zijn bekend, Unive vergoed de 4e ivf in de nieuwe pakketten niet meer!
pi_74450608
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Orea het volgende:
Zorgpremies voor 2010 zijn bekend, Unive vergoed de 4e ivf in de nieuwe pakketten niet meer!
pfff dat is ruk zeg
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:20:17 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74451216
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Orea het volgende:
Gaat dat alleen over de nieuw afgesloten pakketten of geldt dit ook voor mensen die er al verzekerd zijn?
pi_74451471
Er stond een kanttekening bij dat mensen die op dit moment dat pakket nog hebben bij Unive, of al gestart moeten zijn, of een machtiging voor poging 4 moeten hebben die dit jaar is afgegeven.....
pi_74451672
Ik zie de 4e poging er bij Trias ook niet meer bij staan, maar ik weet eigenlijk niet of dat eerst wel zo was...
In elk geval k*t dat het nu niet meer zo is Orea!

Whoei, ik heb er inmiddels ruim 8 kilo af! Dat gaat nog steeds goed. BMI was nu 30,02.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:34:00 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74451710
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:27 schreef Orea het volgende:
Er stond een kanttekening bij dat mensen die op dit moment dat pakket nog hebben bij Unive, of al gestart moeten zijn, of een machtiging voor poging 4 moeten hebben die dit jaar is afgegeven.....
En als je al in het circuit zit zullen ze je elders natuurlijk ook niet makkelijk accepteren. Bah, dat gezeik met die zorgverzekeringen ook altijd.

PZE wat goed!
pi_74451852
Vanuit de basisverzekering mogen ze je niet weigeren, maar aangezien een 4e ivf altijd onder aanvullende verzekering valt... Kan je dus inderdaad geweigerd worden....

PZE!! Haske goed joh!

Ik ga lekker weer wat ADV uurtjes opnemen, want het wordt hem niet meer vandaag
pi_74453492
Dat GEZE*K ook altijd met die kl*te verzekeringen... daar word je toch niet goed van?!

PZE; wat goed!!! Super! Op naar een mooi, nieuw zelfgemaakt ei deze maand!

En de '13e dames' nog maar een week!!!

Ik moet ook even wat kwijt trouwens... Misschien dat jullie nog weten dat ik twee weken terug schreef dat één van mijn vriendinnen voor het eerst naar de gyn moest voor onderzoek? Nou... die vriendin moest afgelopen dinsdag naar het ziekenhuis voor een samenlevingstest... maar daar is het niet van gekomen; er is bij het zaadonderzoek van haar man gewoon niet 1 zaadcel gevonden! Gewoon echt helemaal niks! Dus de kans op een kindje is bij hun vrijwel nihil...

Nu moeten ze eind van de maand naar het Radboud in Nijmegen voor onderzoek... maar het ziet er in ieder geval heel slecht uit.. Ik hoor mezelf haar nog uitleggen hoe zo'n samenlevingstest gaat en dat het zo 'grappig' is om die zaadjes te zien zwemmen onder de microscoop...

Ik vind het zo sneu voor ze... zo zielig... Ik moet er de hele tijd aan denken...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_74455357
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:27 schreef Jose81 het volgende:
Dat GEZE*K ook altijd met die kl*te verzekeringen... daar word je toch niet goed van?!

PZE; wat goed!!! Super! Op naar een mooi, nieuw zelfgemaakt ei deze maand!

En de '13e dames' nog maar een week!!!

Ik moet ook even wat kwijt trouwens... Misschien dat jullie nog weten dat ik twee weken terug schreef dat één van mijn vriendinnen voor het eerst naar de gyn moest voor onderzoek? Nou... die vriendin moest afgelopen dinsdag naar het ziekenhuis voor een samenlevingstest... maar daar is het niet van gekomen; er is bij het zaadonderzoek van haar man gewoon niet 1 zaadcel gevonden! Gewoon echt helemaal niks! Dus de kans op een kindje is bij hun vrijwel nihil...

Nu moeten ze eind van de maand naar het Radboud in Nijmegen voor onderzoek... maar het ziet er in ieder geval heel slecht uit.. Ik hoor mezelf haar nog uitleggen hoe zo'n samenlevingstest gaat en dat het zo 'grappig' is om die zaadjes te zien zwemmen onder de microscoop...

Ik vind het zo sneu voor ze... zo zielig... Ik moet er de hele tijd aan denken...
Ik lees zojuist dat je vriendin slecht nieuws heeft gekregen en dat er geen zaad is aangetroffen bij haar man. Hier hebben wij begin oktober hetzelfde nieuws gehad. Ik kan me dus helemaal voorstellen hoe ze zich voelt en in welke achtbaan ze op dit moment zit. Vooral de onzekerheid waar ze nu in zitten is echt killing. Pas wanneer er duidelijk is waar het aan ligt wordt ook pas duidelijk of er daadwerkelijk een kans is om kinderen te krijgen. Als er een obstructie is wordt er wel zaad aangemaakt maar kan het er niet uit. Dan kan er gekeken worden of die obstructie verholpen kan worden en anders kan er dmv een punctie zaad worden weggehaald uit de bijbal. Is er geen sprake van een obstructie wordt het allemaal wel lastiger, want dan kunnen er legio oorzaken zijn. Het is in ieder geval niet uitgesloten dat je vriendin kinderen krijgt maar het wordt allemaal een stuk moeilijker en ingewikkelder.
Heel veel sterkte voor jouw vriendin en haar vriend en ik hoop dat ze snel meer duidelijkheid krijgen.
pi_74455929
Jose, wat een vreselijk naar nieuws voor die vriendin... Zoals Poezebeest zegt, er is natuurlijk niet helemaal 0% kans. Hopelijk is het nog te 'verhelpen'. Wel heel lief dat je zo met ze meeleeft. Dat scheelt enorm. Ik heb het twee weken geleden voor het eerst aan iemand (goede vriendin) buiten het werk verteld. Dat lucht enorm op, ik voel me erg gesteund door haar. Dat jij zo meeleeft kan echt veel steun geven.
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:00:41 #78
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74457115
José, wat een naar nieuws.... Kan me voorstellen dat je er zelf ook even een beetje door uit het veld geslagen bent....

Vind het lastig om het in dezelfde post te doen, maar ik heb zojuist geconstateerd dat de bevruchting inderdaad een feit is Ik was met het klussen (echt klussen, anders had ik wel neuken gezegd ) aan de slaapkamer laatst nog zo'n ultrazwangerschapstestje gevonden dat tot 6 dagen eerder gaat. Dus daar heb ik net overheen gepiest...

Hij laat een zeer licht streepje zien, heb geprobeerd het op de foto te krijgen, maar lukt niet echt. Heb nog wat gespeeld met contrast enzo, enfin; Oordeelt u zelf...

Echt goed te zien is het niet hoor, dus ik neem je niets kwalijk als je 't niet kunt ontdekken. Kostte mij ook wel wat moeite

Nu is het afwachten of het gaat plakken en dat daarna ook blijft doen. *positief blijft denken....

Nu volgende week nog meer streepjes

O ja, jompelen hoeft niet heur, dat doen we pas na minimaal 13 weken. Zeker bij mij is het altijd weer afwachten wat er gebeurd. Stap 1 is in ieder geval binnen...
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:04:12 #79
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74457218
Overigens maak ik mezelf nog geen illusies hoor, vond het alleen wel tof om wat goed/leuk nieuws te brengen hier. Wie weet is het aanstekelijk

zojuist gemerkt dat als je wat verder van je scherm gaat staan e.e.a. duidelijker wordt
pi_74457455
Flugel!!

Ik zie m gewoon
Maar ik heb dan ook een gezichtsvermogen wat mijn beroerde gehoor behoorlijk compenseert

Ik hoop zo dat ie blijft plakken
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:15:11 #81
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74457559
Ik zie m ook

-edit- vooral als ik van opzij kijk en aan de onderkant lijkt het beter zichtbaar
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:19:25 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74457697
Dit is volgens mij iets duidelijker

En nu stop ik met aanpassingen doen, we will see what will happen....

Met een beetje mazzel is ie over een paar dagen zo donker dat aanpassen niet meer hoeft
pi_74457786
Ja ik zie het ook.
Daar gaan we weer
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:23:30 #84
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74457815
Wanneer is je NOD Flugel?
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:25:55 #85
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74457886
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:23 schreef Marrije het volgende:
Wanneer is je NOD Flugel?
Volgende week vrijdag pas, dus dit is echt prematuur testen hoor. Vandaar dat ik mezelf ook geen illusies maak. Vraag is nu nog of het gaat nestelen en vervolgens of het blijft plakken. Maar de bevruchting is in ieder geval weer gelukt
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:26:00 #86
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74457889
Flugel, ik jompel toch even voorzichtig hoor!
Dit móet gewoon een plakker zijn!
ik zeg over een paar daagjes een nieuwe test en dan als een speer bellen naar de gyn!
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:27:09 #87
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74457926
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:25 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Volgende week vrijdag pas, dus dit is echt prematuur testen hoor. Vandaar dat ik mezelf ook geen illusies maak. Vraag is nu nog of het gaat nestelen en vervolgens of het blijft plakken. Maar de bevruchting is in ieder geval weer gelukt
Zo, dat is nog eens een ultragevoelige test! Waar heb je die gekocht?
pi_74457931
Poezebeest, dank je wel voor je reactie... ik wist idd van de 'mogelijkheden' die er nu nog zijn.. Ik hoop zo dat het voor zowel jullie als voor mijn vriendin + man gaat werken...

Flugeltje, ik vond de eerste foto het duidelijkst! Ik zie idd wel een streepje...! Ik ga voor je duimen dat het deze keer echt een blijvertje is!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:30:57 #89
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74458054
Ik ben vandaag trouwens begonnen met het slikken van een halve kinderaspirine (50mg) en een dubbele dosis foliumzuur. Van foliumzuur heb ik gelezen dat je het teveel uitplast en van de aspirine las ik dat vrouwen met meerdere miskramen deze in 100mg per dag voorgeschreven kregen. Aangezien kinderen zo'n 600 mg van dat spul per dag mogen hebben zal het vast geen kwaad kunnen als ik er 50mg van slik. Als ik toch nog ongesteld word stop ik er meteen mee en als het raak is kan ik snel bij de gyn terecht en het meteen voorleggen... Voor die 1 a 2 weken durf ik het wel aan...
pi_74462702
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 08:18 schreef flugeltje het volgende:
Orea, cupmaat F En dan ben ik al blij dat m'n B-cupje nu richting C gaat Dat kan dan inderdaad nog wat worden als je zwanger raakt.

Saffier ook voor jou is de spannende tijd weer begonnen. Volgens mij is nu vrijwel iedereen in het topic wel in een behandeling toch? Daar moeten goeie dingen van komen

Over een week zou e.e.a. duidelijk moeten zijn hier. M'n tieten beloven veel goeds, maar zoals gezegd kan het nog net zo makkelijk helemaal niets betekenen. (zoals we allemaal wel weten dat ons lichaam ons voor de gek kan houden) Aan de andere kant is het zwanger wórden hier het probleem niet. Hier heeft het tweede streepje wel een beetje de glans verloren, het betekent zo weinig. (enne Orea, ik vind dat dus echt niet erger dan wat bij jou gebeurd. Het is allemaal klote, het resultaat is namelijk dat we geen van alleen een kindje in onze armen kunnen sluiten) Als ik dan iets zou moeten opnoemen wat ik het allerergste vind van al deze klotezooi dan zou dat toch wel zijn dat het je beroofd van je illusies, van je onbezorgdheid, je vermogen om te genieten van wat er met je gebeurd. Het verlies van het fysieke is dan niet eens het ergste, het is meer het verlies van 'wat had kunnen zijn' Is lastig uitleggen....
Dat gezegd hebben stap ik weer in de positieve, ietwat melige, modus. Ik verklaar mezelf bij deze PUPO Gewoon omdat zwanger totdat het tegendeel bewezen is leuker klinkt dan NIET zwanger tot het tegendeel bewezen is
dat dus... dat heb ik ook heel erg, dat gevoel...

fluugs, hier bij het pijltje? want als dat zo is, dan zie ik hem ook!
en inderdaad, met die aspirine en foliumzuur, ik snap wel dat je daarmee begonnen bent! stel dat...
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:40:46 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74463832
Bij het pijltje inderdaad

Ben benieuwd of ie nog donkerder gaat worden deze week...
pi_74463986
spannend weer hoor flugel!

(ik heb spierpijnachtig, trekkerig gevoel in m'n liezen... bekend?)
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:46:22 #93
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74464047
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:44 schreef mijsje het volgende:
spannend weer hoor flugel!

(ik heb spierpijnachtig, trekkerig gevoel in m'n liezen... bekend?)

heel erg bekend
pi_74464195
nee, oke, dat dacht ik al...

LALALALALA het zal toch wel weer niet... *weer terug onder steen kruipt...*
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:52:01 #95
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74464297
Ik hoop het zo mijs....

* Tube pattex het topic ingooit..

Als je ook nog steekjes in je vaginawand gaat krijgen is het volgens mij gewoon prijs
pi_74464351
Flugeltje! Over 13 weken gaan we vast voor juichen!

Wanneer weet je meer mijsje? Het kan nu raak zijn toch? Of heb ik het verkeerd begrepen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74464352
hmmm, dat heb ik nog nooit gevoeld, ook niet toen ik de vorige keer zwanger was volgens mij... maar ik hoop het ook... *tube pattex uit de lucht grist en meeneemt onder steen...*
  vrijdag 6 november 2009 @ 20:43:08 #98
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74466336
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:53 schreef mijsje het volgende:
hmmm, dat heb ik nog nooit gevoeld, ook niet toen ik de vorige keer zwanger was volgens mij... maar ik hoop het ook... *tube pattex uit de lucht grist en meeneemt onder steen...*
pi_74466687
Steekjes in de vaginawand had ik deze maand dan weer wel... Volgens mij zegt het allemaal geen reet. Tot ik een echo met knipperlichtje zie geloof ik niks meer hoor.
pi_74467911
Ik zie hem ook flugel!!
Maargoed, ik snap je reserves heel goed... lastig allemaal hoor... ik ga heeeel hard voor je duimen dat het dit keer eindelijk eens blijft zitten.. maar dit is in elk geval de eerste stap weer natuurlijk...

Mijsje... Wat zou dat prachtig zijn... wanneer krijgen we meer nieuws? Ik duim!!

En voor de rest duim ik natuurlijk ook!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')