Orea, cupmaat F

En dan ben ik al blij dat m'n B-cupje nu richting C gaat

Dat kan dan inderdaad nog wat worden als je zwanger raakt.
Saffier ook voor jou is de spannende tijd weer begonnen. Volgens mij is nu vrijwel iedereen in het topic wel in een behandeling toch? Daar moeten goeie dingen van komen

Over een week zou e.e.a. duidelijk moeten zijn hier. M'n tieten beloven veel goeds, maar zoals gezegd kan het nog net zo makkelijk helemaal niets betekenen. (zoals we allemaal wel weten dat ons lichaam ons voor de gek kan houden) Aan de andere kant is het zwanger wórden hier het probleem niet. Hier heeft het tweede streepje wel een beetje de glans verloren, het betekent zo weinig. (enne Orea, ik vind dat dus echt niet erger dan wat bij jou gebeurd. Het is allemaal klote, het resultaat is namelijk dat we geen van alleen een kindje in onze armen kunnen sluiten) Als ik dan iets zou moeten opnoemen wat ik het allerergste vind van al deze klotezooi dan zou dat toch wel zijn dat het je beroofd van je illusies, van je onbezorgdheid, je vermogen om te genieten van wat er met je gebeurd. Het verlies van het fysieke is dan niet eens het ergste, het is meer het verlies van 'wat had kunnen zijn' Is lastig uitleggen....
Dat gezegd hebben stap ik weer in de positieve, ietwat melige, modus. Ik verklaar mezelf bij deze PUPO

Gewoon omdat zwanger totdat het tegendeel bewezen is leuker klinkt dan NIET zwanger tot het tegendeel bewezen is
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?