abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 21:30:13 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74293374
Vorige deel: Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #67

Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
PCOS

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

basimah
PCOS - vijfde poging hormoonstimulatie puregon +pregnyl tot op heden nog geen resultaat.

flugeltje
Zwanger worden is hier geen probleem, het blijven lukt alleen nog niet. In januari 2009 gestart met proberen zwanger te worden, direct raak. Miskraam bij 5 weken. Daarna direct weer zwanger, april miskraam in de 11e week. In juni weer zwanger, maar helaas in juli bij 5 weken de derde miskraam. Uiteindelijk besloten om even te stoppen, maar bleek zwanger. Eind augustus bij 6 weken zwangerschap toch weer een miskraam. Alle onderzoeken gehad, niets aangetroffen. Voor nu heel even rust, medio december/januari naar de Gyn voor het bepalen van een plan van aanpak.

Mijsje:
Augustus 2007 gestopt met de pil. In juli 2008 zwanger, resulteerde in een miskraam. Kleine operaties gehad om een vleesboompje te verwijderen en een eileider open te krijgen. Daarna nog een periode zelf proberen om zwanger te worden. In september 2009 nog niet gelukt, dus terug naar de gynaecoloog. Vanaf komende cyclus bezig met IUI, zonder extra hormonen, alleen met pregnyl. De eerste IUI van vrijdag 30 oktober is mislukt.

prinseszondererwt
In november 2007 de pil de deur uit gedaan. Na 9 maanden nog niet ongesteld geworden, dus door naar de gyn. Die schrijft primolut en clomid 50 mg voor. Na 3 rondes met 50 mg wordt de dosis verhoogd naar 100 mg. Hiermee volgens ovutesten en temperaturen wel een eisprong. Augustus 2009: 8e ronde met 100 mg alweer...
Oktober 2009: Even gestopt met clomid en zowaar zelf een eisprong. Nu even kijken hoe verder.

Saffier
Na Tobias (2005) niet meer aan de anticonceptie gegaan. In oktober 2008 naar de gyn wegens uitblijvende zwangerschap. Lichte PCOS geconstateerd (maar geen belemmering voor zwangerschap) en zeer eigenwijze zwemmers. Maart kijkbuikoperatie gehad en daar was alles gelukkig goed. Per eind maart M. aan de hormonen, hij over 3 maanden controle (juni) en ik over 1 maand controle. In de tussentijd samen veel feestjes bouwen.
28-7-09 begonnen met 1e ICSI

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 13-11-2009 07:10:14 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 1 november 2009 @ 21:31:23 #2
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74293483
grmbl, stomme doos dat ik ben. Tik ik gewoon het verkeerde nummer....

Enniewee, welkom in deel ACHTENZESTIG, het deel waarin we allemaal streepjes gaan piesen
pi_74293785
Hup Oxy, kom op met dat gedicht.
  zondag 1 november 2009 @ 21:39:39 #4
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74294038
En dan nu het gedicht-op-verzoek, dat ik voor Sombie schreef, en ook goed bij mijzelf, past. In overleg, besloten, dat het hier ook wel past . Dus voor alle mama's-alleen:

Mama-alleen

Het zijn de kleinste handjes
niet die zeer doen bij mijn voeten

Het is het grote niet-verdriet
dat opkomt bij mooi weer

Dat je - hoewel je leven wilt
je toch zo stil blijft staan
En dat je - hoe je rent of springt
de stilte in moet gaan

Want je hoort 's nachts
niet je naam
En je zingt geen wiegelied

Dit is het niet-verdriet
dat onvoorspelbaar door mijn
hart marcheert
En sporen achterlaat

Je bent er - maar je bent
niet hier in mijn armen
Al zovaak heb ik jou bedacht
hoe je zou zijn
en hoe je lacht

Maar het zijn die kleine dingen
niet die maken dat ik slik
wat anderen te zeggen hebben
Het is iets van een groter goed
een puber die op kamers moet

Maar die je nooit uit huis ziet gaan
Hoe het zou zijn
en hoe het was

Je bent een mama-alleen

(c) Oxymoron, oktober 2009

* Uitleg over de persoonlijke voornaamwoorden: dat van ''je'' is misschien verwarrend. Het is zo bedoeld, dat gaat over hoe je uitlegt aan anderen (moeders?) hoe dat is, geen kind hebben.
He gedicht is een soort wisselwerking van een moeder-alleen, die aan de buitenwereld, uit moet leggen hoe dat is, en die aan haar ''ongeboren kind'' ook een soort ''verklaring'' aflegt. Met:

Maar het zijn die kleine dingen
niet die maken dat ik slik
wat anderen te zeggen hebben
Het is iets van een groter goed
een puber die op kamers moet

Bedoelde ik; dat mensen vaak zeggen: die kleine dingen, die vind ik echt mooi aan ouder-zijn van een kind. Zegmaar, ''het zijn de kleine dingen die het, doen''. Dat vind ik zo'n dooddoener vaak.
Maar je 'slikt' het toch, omdat je denkt: ze zullen het wel, weten. Maar dat is niet zo. Voor iedereen, is het weer anders.
'''Het is iets van een groter goed'' >> iets van ''meer dan wat je ziet''. En het is veel meer dan ''kleine dingen''! Het zijn grote veranderingen!

Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  Jubileum moderator zondag 1 november 2009 @ 21:47:39 #5
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74294607
Oxy ik vind het prachtig, onvoorstelbaar invoelend weer!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74294790
Jeetje Oxy, ik was nieuwsgierig naar wat je hier postte en dan staat er zo'n onvoorstelbaar mooi gedicht, waar ik kippenvel van krijg! Echt prachtig!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 1 november 2009 @ 21:55:39 #7
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74295139
mooi!
quote:
niet hier in mijn armen
hoe je zou zijn
en hoe je lacht
Vooral dit stuk *kippenvel
pi_74295409
Prachtig weer Oxy, wat heb je een talent.
pi_74295628
Ik vind hem ook prachtig Oxy, zit hier een klein traantje te laten.

Oh, trouwens PZE, super van je eigen eisprong!
pi_74297298
Mooi gedicht he, meiden? Bij mij stroomden de tranen echt over mijn wangen. Ik heb wat met gedichten en de gedichten van Oxy vind ik echt prachtig.

PZE, jammer van de spotting. Ik had gehoopt dat het een andere oorzaak had. Maar wel fijn dat je lichaam deze maand zelf een ei heeft gemaakt!

Eindelijk die spuit erin, Orea! Wat je schrijft over die hand om je keel, herken ik heel erg. Dat gevoel had ik al na de 1e IVF erg he? We hadden toen geen eskimo's en ik bedacht dat het met 4 maanden gedaan zou kunnen zijn, als we geen cryo's zouden krijgen. Ik kreeg het echt benauwd bij die gedachte.

Mijn vriend en ik hebben toen ook besloten dat we zelf een poging zouden gaan betalen. We hebben beiden nog lang niet het gevoel dat we er emotioneel klaar mee zijn of dat ons te veel wordt. Begrijp me niet verkeerd, het is zwaar, dit traject, maar we hebben beiden het gevoel dat we het aankunnen. Dus zolang we dat zo voelen, zijn we bereid zelf een behandeling te betalen.
pi_74298626
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:39 schreef Oxymoron het volgende:

niet hier in mijn armen
hoe je zou zijn
en hoe je lacht
Flugel, dat had ik ook... het is een prachtig gedicht, en dit is heel erg hoe ik denk over m'n kindje dat nooit geboren zal worden, omdat ik het vorig jaar ben verloren... maar ook over kindjes die nog niet geboren zijn, maar die ik graag in m'n huis verwelkom... Oxy, dank je wel.

even een jompel voor de spuiten van Orea... die zijn vast op tijd ontdooit Ik duim voor je deze ronde!
(en ik was er vanavond weer vrij snel uit... ik geloof dat ik rond de nummer 25 vd 60 was vanavond...)

he, pze, jammer, spotting... maar, wel een eisprong, dat is dus wel helemaal zeker nu en nu nog maar een keer, lijf van pze! Nog zo'n mooie eisprong!
pi_74305874
PZE stom! Maar wel dat je lichaam alles helemaal zelf heeft gedaan dit keer! Mag je met recht trots op zijn dame!!

Oxy wat een prachtig gedicht!

Mijsje zonde!! Maar volhouden hoor

Ik lag gisteren voor 9 uur in coma (uiteraard was de prik op tijd ontdooit het was echt komisch: 'schat, dit belletje hoort toch te bewegen als je hem op zijn kop houdt?' 'ja, die is bevroren ') en zowaar voor 8-en op het werk vandaag. Heerlijk dat bijslapen.. Had het nodig!! Zo eerst de kliniek maar eens bellen voor een afspraak maandag a.s.!
  maandag 2 november 2009 @ 10:30:11 #13
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74308040
Dames ik ben niet bijgelezen hier, sorry.
Oxy je ontroerd me elke keer weer met je gedichten Dank je wel ervoor.

Ik ben zaterdag ongesteld geworden en heb met het zh gebeld voor de cryo-tp. Omdat mijn cyclus zo onregelmatig loopt heb ik donderdag eerst een belafspraak over het hoe en wat, de mw aan de telefoon had het over een echo om mijn cyclus te bepalen en dat vind ik een heel goed idee! Tot zover deze korte opdate, hopelijk kan ik snel weer gewoon meeposten!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_74308513
Spannend Saffier! Zijn jullie nu helemaal over?
pi_74313912
Oxy wat een prachtig gedicht
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 2 november 2009 @ 14:45:03 #16
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74316078
PZE, is het doorgezet? Positief dat je lichaam weer aan het werk is, maar stiekem toch jammer dat het niet meteen raak was.

Spannend allemaal Saffier. Hoop je snel weer hier te zien.

En verder hoeven we natuurlijk nog maar 11 dagen te wachten

Vandaag heb ik in de categorie bizar toeval voor jullie dat mijn eventuele innesteldatum de uitgerekende datum van een van mijn zwangerschappen is én dat de 13e dag van mijn cyclus (met de eisprong) dus óók op vrijdag viel. Het wordt steeds grappiger met dat toeval

[ Bericht 1% gewijzigd door flugeltje op 02-11-2009 15:10:41 ]
pi_74322328
Spannend Saffier!

Flugel, het heeft nog niet helemaal doorgezet. Maar dat komt dan vast morgen. Lief en ik hebben gisteren berekend dat we in januari pas een jaar bezig zijn eigenlijk. Nou ja, eigenlijk nu al 2... maar in januari werkt alles een jaar zoals het hoort. We proberen het dus tot januari zelf en gaan dan terug naar de gyn. Denken we nu.

Nog elf dagen tot de 13e!
pi_74322847
Ondanks de toch een voor pze's zelfgekomen ei.

En ook saffier gaat weer meedoen in de spannende weken die hier voor de deur staan. Straks is het topic nog leeg
pi_74339744
En toch hè, merk ik het gelijk, die decapeptyl! 1 keer een oog half open en ik ben wakker en kan NIET meer slapen... (en normaal ben ik mijn bed niet uit te trappen ) vanaaf maar weer eens mixen met de menopur..
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:25:40 #20
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74340638
Naja Orea, kun je in ieder geval alvast wennen

Nog maar 10 dagen
pi_74340795
O, ik werd wat kribbiger dan anders met de decapeptyl, Orea.

Ik wil iedereen voor de komende weken veel sterkte wensen. Ik ga me even afzonderen want ik probeer niet zo veel te denken aan de nadere datum.
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:39:39 #22
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74340954
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:32 schreef sombie het volgende:

Ik wil iedereen voor de komende weken veel sterkte wensen. Ik ga me even afzonderen want ik probeer niet zo veel te denken aan de nadere datum.
Kun je dat door afstand te nemen echt uitblocken zo'n datum?

Maar heel veel sterkte meis, ik snap je wel hoor. Tot over een dag of tien
pi_74341072
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:32 schreef sombie het volgende:

Nou ja misschien komt dat er ook nog bij, heb natuurlijk pas 2 keer geprikt. Menopur word ik wat onrustig van, en wat bitser...

Succes dame, denk aan je!!!
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:56:59 #24
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_74341405
Wat een mooi gedicht!

Hier gisteren goed nieuws: we zijn allebei ziektevrij en staan op de lijst voor ICSI! Wachttijd ongeveer 3 maanden, waarin ook al vanalles gaat gebeuren.
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:58:42 #25
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74341460
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:56 schreef Hobbesje het volgende:
Wat een mooi gedicht!

Hier gisteren goed nieuws: we zijn allebei ziektevrij en staan op de lijst voor ICSI! Wachttijd ongeveer 3 maanden, waarin ook al vanalles gaat gebeuren.
Wat fijn!! (naja, niet dat ICSI nodig is natuurlijk, maar wel dat het er nu uit gaat zien dat er schot in komt)

Spannend!
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:00:20 #26
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_74341510
Oxy geweldig gedicht

Meiden
pi_74341568
Wat heerlijk Hobbesje! 3 maanden is nog wel even slikken, wat gaan ze in de tussentijd doen?
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:26:19 #28
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74342122
rottdog, en hoe is 't met jou nu?

sombie, succes met 't doorkomen van die laaaange wachtweken.

oxy, prachtig!
in de haak.
pi_74344632
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:39 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Kun je dat door afstand te nemen echt uitblocken zo'n datum?

Maar heel veel sterkte meis, ik snap je wel hoor. Tot over een dag of tien
Nou ja, echt uitblocken natuurlijk niet, maar ik kan het wel even wegstoppen ergens in een ver weg achterafhoekje. Dan kan ik me lekker bezighouden met allerlei andere (leuke) dingen waardoor het wachten makkelijker wordt en minder spanning met zich meebrengt.
Dat lukt niet als ik elke dag hier spiek en ga aftellen. Dat moet ik dus niet doen want ik heb dat afschermen wel even nodig om mezelf niet gek te maken.

Dus meiden, dikke . Ik denk natuurlijk toch wel aan jullie, maar even van een afstand.
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:12:50 #30
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_74351248
Meiden, allemaal
De 3 maanden zijn waarschijnlijk zo om (verjaardag zoontje, sinterklaas, kerst) hoop ik. In de tussentijd prikinstructie, voorlichtingsavond en wat hij nog meer noemde ben ik even kwijt...
En idd - ondankst dat het toch ICSI wordt, zijn we heeeeel blij dat er 'schot in de zaak' komt!
pi_74358374
Sombie, succes daar onder je steen de komende tien dagen.

Hobbesje, wat fijn! Drie drukke maanden zijn vast zo om inderdaad!

Orea, het blijft klotespul, wat je ook slikt of spuit. Maar toch wel fijn dat het er is...
pi_74370893
Sombie, ik wilde je ook nog even een knuffel geven... ik hoop dat die tien dagen voor jou ook heel snel om zijn! (en voor de rest van de NOD-groep hoop ik dat ook... )

Hobbesje, fijn dat je nu op de wachtlijst staat. wel balen dat die 3 maanden duurt, maar ik hoop dat je door de drukte daar gauw doorheen bent!

trusten Orea, ik hoop dat je vannacht lekker slaapt en morgenochten lekker door kan slapen...
  woensdag 4 november 2009 @ 08:24:00 #33
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74374458
PZE, had het nu eigenlijk al doorgezet? * eeuwig hoop houdende optimist is

Hier eigenlijk best wel relaxed, had gisteren wel wat extra last van hyperventilatie maar merkte bij het terugkijken in m'n agenda dat ik dat wel vaker heb rond de 17e cyclusdag. (dat opschrijven en bijhouden van 'kwaaltjes' is écht handig) Verder voelde ik m'n borsten, maar dat is vaker aan de hand en heb ik moeten huilen bij "House" (ik ga niet zeggen waarom ik moest huilen, volgens mij wordt de betreffende aflevering hier donderdag pas uitgezonden) Maar goed, huilen doe ik wel vaker sinds m'n burn-out...

Over 9 dagen weten we meer, het begint al behoorlijk te korten.
pi_74374816
zo menopur er weer in. heerlijk geslapen vannacht
  woensdag 4 november 2009 @ 09:55:52 #35
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_74376184
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:26 schreef trui het volgende:
rottdog, en hoe is 't met jou nu?
Het gaat hier eigenlijk wel lekker ondanks dat ene "probleem". Probeer er zelfs een beetje afstand in te creeëren dus niet meer bezig met ovulatie testen, eisprongen, zwangerschapstesten enzo. Heb een redelijk cyclus ontwikkeld en overkomt het ons mooi meegenomen maar het is geen kopzorg meer.

Heb me gewoon berust in het feit, dat ik er al 1 heb, een tweede zou een mooie bonus zijn gebeurt het niet tja jammer. Heb deze week ook besloten dat de kinderkamer van Zoë de deur uit gaat, deze staat op zolder en we daar een computerhoek gaan maken met aan de andere kant een naaihoek.
pi_74376349
Dit was overigens even een postje vanaf mijn nieuwe mobiel in de bus, hahaha, moet nog even wennen!

Zo had me nog wel even verkeken op hoeveel de Menopur ook alweer was.. die volle ml! Grow eggs, grow!
pi_74376507
Rottdog ik had mijn scherm een beetje lang openstaan
pi_74399055
Rottdog, wel lekker hè een beetje afstand nemen? Hopelijk is loslaten de truuk.

flugel, het heeft doorgezet hoor. Ben eigenlijk wel blij, dat bewijst mijn eigen ei. Mooi een zelfgemaakte 30 dagen cyclus gebakken. /insert trotse smiley
pi_74410724
En terecht PZE!

Ik zit onder de ontstekingen lang leve de Menopur, lekker nooit jeugdpuistjes gehad en dan heb ik ze nu, praktisch op mijn 30e
  donderdag 5 november 2009 @ 13:32:06 #40
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74417518
Rottdog

@PZE, ik zou ook trots zijn als ik jou was. Een eigen ei gebakken!

@Orea lekker toch, je tweede jeugd ondergaan

Hier eigenlijk best wel pissig. Maak ik ruim op tijd een afspraak met de gyn voor 3 december, ligt er net een brief in de bus dat deze door 'onvoorziene omstandigheden' niet door kan gaan. Okay, dat gaat nog nét natuurlijk. Kan gebeuren.... Echt pissig ben ik dan ook alleen omdat de afspraak méér dan een maand naar achter is geschoven! Is pas op 7 januari!! En ik was net redelijk gerustgesteld omdat ik bij een eventuele zwangerschap deze maand vrij vlot terecht zou kunnen....

Heb even gebeld met het afsprakenbureau en de dames daar waren ook 'not amused' over deze aktie van de gyn Zij krijgen namelijk alle klachten. Ze heeft gezegd dat ik bij een eventuele zwangerschap direct even moet bellen. Dan kan ik er wel tussendoor geschoven worden om afspraken te maken. Het zwangerenspreekuur schijnt iets anders te zijn dan het algemene... Enfin, uiteindelijk waarschijnlijk toch niets aan de hand dus. Maar de pissigheid bleef wel een beetje hangen...

Verder is de gevoeligheid van de tetten weer verdwenen, dus ik kan mezelf nergens over opfokken

Nine days to go
pi_74419263
oeh Orea, ga jij terug in de tijd? ik heb in deel twee van de maand ook altijd last van meer bultjes enzo dan in deel 1... en zeker als ik daarbij chocola heb gegeten...

hmmm, Flugel, dat is stom van die gyn! Ik snap wel dat je dan helemaal pissed off bent... maar net wat die afsprakendame zegt; gewoon bellen als je een dubbele streep hebt...

9 dagen? volgens mij nog 8 tot vrijdag 13 november? 8 dagen (tenzij je vandaag meerekent, maar dat doe ik lekker niet... )
pi_74420760
Je moet ook de nachtjes slapen tellen, dan gaat het sneller
pi_74420962
Jeee, dik 1000 euro staat weer in de kast.

En nu? Is het normaal dat ik dan toch nog een beetje twijfel? Natuurlijk wil ik een 2e, heel graag! Maar jeetje, gaat me dat allemaal wel lukken? Er gaan wel tig hersenspinsels door m'n hoofd, wat nou als onze 2e "iets" zal mankeren, waarom namen we geen genoegen met 1 waar we zo lang mee bezig zijn geweest. Enz.

Ik stel me aan.
Daar gaan we weer
  donderdag 5 november 2009 @ 15:15:55 #44
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74421155
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:10 schreef bikinistringding het volgende:
Jeee, dik 1000 euro staat weer in de kast.

En nu? Is het normaal dat ik dan toch nog een beetje twijfel? Natuurlijk wil ik een 2e, heel graag! Maar jeetje, gaat me dat allemaal wel lukken? Er gaan wel tig hersenspinsels door m'n hoofd, wat nou als onze 2e "iets" zal mankeren, waarom namen we geen genoegen met 1 waar we zo lang mee bezig zijn geweest. Enz.

Ik stel me aan.
Volgens mij heeft iedere meid die graag zwanger wil worden deze twijfels wel. Die heb ik sowieso vanaf dag 1 wel gehad. Het siert je alleen dat je over dit soort dingen nadenkt en niet alleen de roze wolk ziet. Lekker realistisch en het geeft aan dat je het ook prima zult doen. Juist omdat je jezelf dit soort vragen durft te stellen. Je stelt je niet aan dus, je bent gewoon heel gezond bezig
pi_74421201
nee hoor, je stelt je niet aan... ik moet zeggen dat ik ook wel af en toe twijfel of we er wel goed aan doen om zo intensief bezig te gaan om een kindje te kunnen krijgen... ik hoop maar dat het lukt, maar ik hoop ook dat we een gezond kindje krijgen (ook een wat minder gezond kindje is bij mij welkom hoor) maar ik vraag me ook wel eens af of ik wel een goede moeder kan zijn en of ik wel in staat ben een kind op te voeden, terwijl er niet echt redenen zijn waarom we beter geen kindje kunnen krijgen...
  donderdag 5 november 2009 @ 15:21:28 #46
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74421376
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:17 schreef mijsje het volgende:
nee hoor, je stelt je niet aan... ik moet zeggen dat ik ook wel af en toe twijfel of we er wel goed aan doen om zo intensief bezig te gaan om een kindje te kunnen krijgen... ik hoop maar dat het lukt, maar ik hoop ook dat we een gezond kindje krijgen (ook een wat minder gezond kindje is bij mij welkom hoor) maar ik vraag me ook wel eens af of ik wel een goede moeder kan zijn en of ik wel in staat ben een kind op te voeden, terwijl er niet echt redenen zijn waarom we beter geen kindje kunnen krijgen...
Zie reactie boven je.... Geldt ook voor jou.

Het lijkt me dat je juist een goede moeder zult worden als je in staat bent om jezelf dit soort vragen te stellen. Dan stel je het welzijn van je kind voorop...
pi_74421485
lief van je dat is inderdaad wel waar je over piekert. het hele "ben-ik-niet-egoïstisch-als-ik-zo-graag-een-kind-in-deze-wereld-wil-zetten" komt ook af en toe weer boven, maar dan weet je wel weer hoe graag je nou eigenlijk je liefde wil doorgeven...
pi_74422190
Bikini en de rest, heel normaal!!! Moet zeggen dat ik die twijfel momenteel eens niet heb, maar das meer denk ik omdat ik gewoon niet kán geloven dat het hier eens gaat lukken ofzo. Bikini, dat gevoel had je bij de eerste ook? En kijk hoe het daar goed mee is gekomen!!!!

Mijn eierstokken branden. Nu al ben zo benieuwd wat de meting maandag zegt! Vorige keer had ik dat ook wel dat branderige, maar toen schoot het niet echt op.. (weinig folikels). Ben benieuwd hoe ik me van het weekend voel als daar nog wat extra menopur prikken bij zijn gekomen!

Bikini, 1000 maar? alleen de menopur is bij mij al 1000 euro, en das waarschijnlijk nog niet eens genoeg voor de hele behandeling... wat een verschil toch hè in hoe mensen te stimuleren zijn....
pi_74422377
Ik prik vanaf dag 3 3 ampullen per dag, tot ongeveer dag 10.
Daar gaan we weer
pi_74423025
oeh Orea, dat is wel heel spannend, dat je ze nu al zo voelt... ik duim voor veel follikels voor jou!
  donderdag 5 november 2009 @ 17:02:10 #51
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74425332
Klinkt goed Orea *duimt

Mijn tieten zijn enorm!

Of ik ben zwanger, of de BH's die ik afgelopen weekend gekocht heb zijn gewoon heel erg goed
pi_74432338
Flugel! ik zou maar vast het telefoonnummer van de gyn naast de telefoon laten liggen! Ik hoop het voor je meid!
  donderdag 5 november 2009 @ 20:47:43 #53
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74433079
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:28 schreef mijsje het volgende:
Flugel! ik zou maar vast het telefoonnummer van de gyn naast de telefoon laten liggen! Ik hoop het voor je meid!
Telefoonnummer ligt klaar

Maar misschien zijn het de BH's. In dat geval zal ik hier hoogstpersoonlijk relame komen maken
pi_74433585
Spannend hier! Orea, als je eierstokken nu al branden... dat beloofd wat!
Fluugs, wat zijn dat voor bh's?!
  donderdag 5 november 2009 @ 21:03:48 #55
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74433720
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Spannend hier! Orea, als je eierstokken nu al branden... dat beloofd wat!
Fluugs, wat zijn dat voor bh's?!
Gewoon eigen merk van Livera, maar ik heb er geweldige tieten in
pi_74434661
ik hoor vaker goede dingen van het eigenmerk van Livera... mijn laatste is daar ook van, en ik moet zeggen,
pi_74436280
Ja echt maf he! Maar tis sowieso bij mij gevoelig wat dat betreft hoor, van een normale eisprong zit ik al een dagdeel op de kast (ik voel het hele proces zeg maar, vanaf moment dat het aanstalten gaat maken tot de sprong.. het bouwt ook echt op)

Flugel, wat hoop ik dat het wederom raak is bij je en wat hoop ik nog veel meer dat het wondertje nu eens blijft plakken en / of dat de gyns een oplossing vinden... Heb er de laatste tijd veel over nagedacht (ben altijd spuit 11) maar het lijkt me ook zo verschrikkelijk.. dat het dus wel lukt, maar niet blijft plakken! Totaal het omgekeerde van hier eigenlijk..(oke het blijft ook niet plakken, maar al in beginsel niet.. bij jou plakt het wel maar veel te kort ) Kan niet anders zeggen dan dat ik veel respect voor je heb! En lekker positief en melig blijven.. ik hou ervan!

En boobs ik wil er niet aan denken wat er hier gebeurd als het eens raak is... Ik heb van mezelf al 75 F (maar tegenwoordig zitten die ook al te strak ) bij maat 38/40

Straks eindig ik bij Z ofzo bij zwangerschap
  donderdag 5 november 2009 @ 22:27:10 #58
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74437232
hallo dames!
Vanmorgen overleg met de gyn gehad voor ons eskimo'tje . Omdat mijn cyclus zo'n zooitje is hebben we besloten om hem een beetje aan te sturen. Ik ben vanavond weer begonnen met de decapeptyl te prikken. Over 2 weken een echo om te kijken hoe het bmslijmvlies het doet. Als het te ver is kan het zijn dat er een menstruatie moet komen en als niet opbouwd (en dat is nu de bedoeling) gaan ze het sturen met hormonen zodat er op het goede moment een tp kan komen. We zitten weer in de molen

Ik heb nog geen gewoon inet en lees zo veel mogelijk mee op mijn mobiel maar ben nog niet helemaal 'bij'. Ik las wel dat ik helemaal suf kan gaan duimen voor Flugel
Voor alle andere meiden hier ook een dikke
Tico ben jij alweer begonnen?
Ylana
  donderdag 5 november 2009 @ 22:37:38 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74437684
Spannend Saffier! Ik hoop dat je voor de TP gaat!

En Flugel, wat maak je maken je tieten het weer spannend zeg! Wel fijn dat je er iig wrsch wel tussendoor kan in geval van een zwangerschap.
pi_74437729
Saffier! wat spannend! Ik hoop voor je dat het gaat lukken met de terugplaatsing!
  donderdag 5 november 2009 @ 23:02:12 #61
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74438669
Ik voel de deca alweer in mijn hoofd dat was de vorige keer met een paar dagen over. Ik kan niet wachten op de opvliegers dan heb ik het eindelijk weer eens warm namelijk
Ylana
pi_74442735
Hier even een dikke voor alle meiden! Ik hoop dat er snel een aantal (of liefst allemaal natuurlijk) naar Z&G kunnen komen.

Verder weet ik niet of er hier mensen gebruik van maken, maar ik heb nog een zwikkie ovutesten en zwangerschapstestjes liggen, dus als je geinteresseerd bent, stuur even een pm dan stuur ik ze met liefde op
  vrijdag 6 november 2009 @ 08:18:45 #63
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74443097
Orea, cupmaat F En dan ben ik al blij dat m'n B-cupje nu richting C gaat Dat kan dan inderdaad nog wat worden als je zwanger raakt.

Saffier ook voor jou is de spannende tijd weer begonnen. Volgens mij is nu vrijwel iedereen in het topic wel in een behandeling toch? Daar moeten goeie dingen van komen

Over een week zou e.e.a. duidelijk moeten zijn hier. M'n tieten beloven veel goeds, maar zoals gezegd kan het nog net zo makkelijk helemaal niets betekenen. (zoals we allemaal wel weten dat ons lichaam ons voor de gek kan houden) Aan de andere kant is het zwanger wórden hier het probleem niet. Hier heeft het tweede streepje wel een beetje de glans verloren, het betekent zo weinig. (enne Orea, ik vind dat dus echt niet erger dan wat bij jou gebeurd. Het is allemaal klote, het resultaat is namelijk dat we geen van alleen een kindje in onze armen kunnen sluiten) Als ik dan iets zou moeten opnoemen wat ik het allerergste vind van al deze klotezooi dan zou dat toch wel zijn dat het je beroofd van je illusies, van je onbezorgdheid, je vermogen om te genieten van wat er met je gebeurd. Het verlies van het fysieke is dan niet eens het ergste, het is meer het verlies van 'wat had kunnen zijn' Is lastig uitleggen....

Dat gezegd hebben stap ik weer in de positieve, ietwat melige, modus. Ik verklaar mezelf bij deze PUPO Gewoon omdat zwanger totdat het tegendeel bewezen is leuker klinkt dan NIET zwanger tot het tegendeel bewezen is
  vrijdag 6 november 2009 @ 08:22:59 #64
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74443146
Overigens ben ik wel overtuigd van bevruchting, er gebeurt net iets te veel in m'n lichaam nu (ook steekjes in de lieszone en m'n vaginawand) Vraag is alleen of een eitje de eerste plakinstructie begrepen heeft en zich lekker gaat nestelen bij moeders. Daarna wordt de training plakken voor gevorderden pas gegeven en is het weer hopen dat die training gaat werken
  vrijdag 6 november 2009 @ 08:50:15 #65
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74443535
Ow meiden wat spannend hier! Ik duim me suf!
Voor velen nog 1 week te gaan....
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:04 schreef Orea het volgende:
En boobs ik wil er niet aan denken wat er hier gebeurd als het eens raak is... Ik heb van mezelf al 75 F (maar tegenwoordig zitten die ook al te strak ) bij maat 38/40
ik heb nog BH's te koop, maat 75G, zie V&A topic (en anders gewoon een PM )
pi_74444886
quote:
Op donderdag 5 november 2009 23:02 schreef Saffier het volgende:
Ik voel de deca alweer in mijn hoofd dat was de vorige keer met een paar dagen over. Ik kan niet wachten op de opvliegers dan heb ik het eindelijk weer eens warm namelijk
Nou ik had vannacht de eerste 'aanval' mijn hemel, ben mijn bed uitgedreven... wel fijn dat jij het weer eens warm gaat krijgen

En de Menopur begint zijn werk te doen ik ben NIET te genieten.... gatverdamme
Nu eens kijken of ik hier op het werk ga blijven chaggo'en of toch naar huis ga. Bluh!

Asy, ik ga je later even pm'en!!
pi_74445310
een dikke voor iedereen die het kan gebruiken
pi_74449862
Zorgpremies voor 2010 zijn bekend, Unive vergoed de 4e ivf in de nieuwe pakketten niet meer!
pi_74450608
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Orea het volgende:
Zorgpremies voor 2010 zijn bekend, Unive vergoed de 4e ivf in de nieuwe pakketten niet meer!
pfff dat is ruk zeg
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:20:17 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74451216
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Orea het volgende:
Gaat dat alleen over de nieuw afgesloten pakketten of geldt dit ook voor mensen die er al verzekerd zijn?
pi_74451471
Er stond een kanttekening bij dat mensen die op dit moment dat pakket nog hebben bij Unive, of al gestart moeten zijn, of een machtiging voor poging 4 moeten hebben die dit jaar is afgegeven.....
pi_74451672
Ik zie de 4e poging er bij Trias ook niet meer bij staan, maar ik weet eigenlijk niet of dat eerst wel zo was...
In elk geval k*t dat het nu niet meer zo is Orea!

Whoei, ik heb er inmiddels ruim 8 kilo af! Dat gaat nog steeds goed. BMI was nu 30,02.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:34:00 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74451710
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:27 schreef Orea het volgende:
Er stond een kanttekening bij dat mensen die op dit moment dat pakket nog hebben bij Unive, of al gestart moeten zijn, of een machtiging voor poging 4 moeten hebben die dit jaar is afgegeven.....
En als je al in het circuit zit zullen ze je elders natuurlijk ook niet makkelijk accepteren. Bah, dat gezeik met die zorgverzekeringen ook altijd.

PZE wat goed!
pi_74451852
Vanuit de basisverzekering mogen ze je niet weigeren, maar aangezien een 4e ivf altijd onder aanvullende verzekering valt... Kan je dus inderdaad geweigerd worden....

PZE!! Haske goed joh!

Ik ga lekker weer wat ADV uurtjes opnemen, want het wordt hem niet meer vandaag
pi_74453492
Dat GEZE*K ook altijd met die kl*te verzekeringen... daar word je toch niet goed van?!

PZE; wat goed!!! Super! Op naar een mooi, nieuw zelfgemaakt ei deze maand!

En de '13e dames' nog maar een week!!!

Ik moet ook even wat kwijt trouwens... Misschien dat jullie nog weten dat ik twee weken terug schreef dat één van mijn vriendinnen voor het eerst naar de gyn moest voor onderzoek? Nou... die vriendin moest afgelopen dinsdag naar het ziekenhuis voor een samenlevingstest... maar daar is het niet van gekomen; er is bij het zaadonderzoek van haar man gewoon niet 1 zaadcel gevonden! Gewoon echt helemaal niks! Dus de kans op een kindje is bij hun vrijwel nihil...

Nu moeten ze eind van de maand naar het Radboud in Nijmegen voor onderzoek... maar het ziet er in ieder geval heel slecht uit.. Ik hoor mezelf haar nog uitleggen hoe zo'n samenlevingstest gaat en dat het zo 'grappig' is om die zaadjes te zien zwemmen onder de microscoop...

Ik vind het zo sneu voor ze... zo zielig... Ik moet er de hele tijd aan denken...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_74455357
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:27 schreef Jose81 het volgende:
Dat GEZE*K ook altijd met die kl*te verzekeringen... daar word je toch niet goed van?!

PZE; wat goed!!! Super! Op naar een mooi, nieuw zelfgemaakt ei deze maand!

En de '13e dames' nog maar een week!!!

Ik moet ook even wat kwijt trouwens... Misschien dat jullie nog weten dat ik twee weken terug schreef dat één van mijn vriendinnen voor het eerst naar de gyn moest voor onderzoek? Nou... die vriendin moest afgelopen dinsdag naar het ziekenhuis voor een samenlevingstest... maar daar is het niet van gekomen; er is bij het zaadonderzoek van haar man gewoon niet 1 zaadcel gevonden! Gewoon echt helemaal niks! Dus de kans op een kindje is bij hun vrijwel nihil...

Nu moeten ze eind van de maand naar het Radboud in Nijmegen voor onderzoek... maar het ziet er in ieder geval heel slecht uit.. Ik hoor mezelf haar nog uitleggen hoe zo'n samenlevingstest gaat en dat het zo 'grappig' is om die zaadjes te zien zwemmen onder de microscoop...

Ik vind het zo sneu voor ze... zo zielig... Ik moet er de hele tijd aan denken...
Ik lees zojuist dat je vriendin slecht nieuws heeft gekregen en dat er geen zaad is aangetroffen bij haar man. Hier hebben wij begin oktober hetzelfde nieuws gehad. Ik kan me dus helemaal voorstellen hoe ze zich voelt en in welke achtbaan ze op dit moment zit. Vooral de onzekerheid waar ze nu in zitten is echt killing. Pas wanneer er duidelijk is waar het aan ligt wordt ook pas duidelijk of er daadwerkelijk een kans is om kinderen te krijgen. Als er een obstructie is wordt er wel zaad aangemaakt maar kan het er niet uit. Dan kan er gekeken worden of die obstructie verholpen kan worden en anders kan er dmv een punctie zaad worden weggehaald uit de bijbal. Is er geen sprake van een obstructie wordt het allemaal wel lastiger, want dan kunnen er legio oorzaken zijn. Het is in ieder geval niet uitgesloten dat je vriendin kinderen krijgt maar het wordt allemaal een stuk moeilijker en ingewikkelder.
Heel veel sterkte voor jouw vriendin en haar vriend en ik hoop dat ze snel meer duidelijkheid krijgen.
pi_74455929
Jose, wat een vreselijk naar nieuws voor die vriendin... Zoals Poezebeest zegt, er is natuurlijk niet helemaal 0% kans. Hopelijk is het nog te 'verhelpen'. Wel heel lief dat je zo met ze meeleeft. Dat scheelt enorm. Ik heb het twee weken geleden voor het eerst aan iemand (goede vriendin) buiten het werk verteld. Dat lucht enorm op, ik voel me erg gesteund door haar. Dat jij zo meeleeft kan echt veel steun geven.
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:00:41 #78
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74457115
José, wat een naar nieuws.... Kan me voorstellen dat je er zelf ook even een beetje door uit het veld geslagen bent....

Vind het lastig om het in dezelfde post te doen, maar ik heb zojuist geconstateerd dat de bevruchting inderdaad een feit is Ik was met het klussen (echt klussen, anders had ik wel neuken gezegd ) aan de slaapkamer laatst nog zo'n ultrazwangerschapstestje gevonden dat tot 6 dagen eerder gaat. Dus daar heb ik net overheen gepiest...

Hij laat een zeer licht streepje zien, heb geprobeerd het op de foto te krijgen, maar lukt niet echt. Heb nog wat gespeeld met contrast enzo, enfin; Oordeelt u zelf...

Echt goed te zien is het niet hoor, dus ik neem je niets kwalijk als je 't niet kunt ontdekken. Kostte mij ook wel wat moeite

Nu is het afwachten of het gaat plakken en dat daarna ook blijft doen. *positief blijft denken....

Nu volgende week nog meer streepjes

O ja, jompelen hoeft niet heur, dat doen we pas na minimaal 13 weken. Zeker bij mij is het altijd weer afwachten wat er gebeurd. Stap 1 is in ieder geval binnen...
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:04:12 #79
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74457218
Overigens maak ik mezelf nog geen illusies hoor, vond het alleen wel tof om wat goed/leuk nieuws te brengen hier. Wie weet is het aanstekelijk

zojuist gemerkt dat als je wat verder van je scherm gaat staan e.e.a. duidelijker wordt
pi_74457455
Flugel!!

Ik zie m gewoon
Maar ik heb dan ook een gezichtsvermogen wat mijn beroerde gehoor behoorlijk compenseert

Ik hoop zo dat ie blijft plakken
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:15:11 #81
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74457559
Ik zie m ook

-edit- vooral als ik van opzij kijk en aan de onderkant lijkt het beter zichtbaar
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:19:25 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74457697
Dit is volgens mij iets duidelijker

En nu stop ik met aanpassingen doen, we will see what will happen....

Met een beetje mazzel is ie over een paar dagen zo donker dat aanpassen niet meer hoeft
pi_74457786
Ja ik zie het ook.
Daar gaan we weer
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:23:30 #84
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74457815
Wanneer is je NOD Flugel?
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:25:55 #85
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74457886
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:23 schreef Marrije het volgende:
Wanneer is je NOD Flugel?
Volgende week vrijdag pas, dus dit is echt prematuur testen hoor. Vandaar dat ik mezelf ook geen illusies maak. Vraag is nu nog of het gaat nestelen en vervolgens of het blijft plakken. Maar de bevruchting is in ieder geval weer gelukt
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:26:00 #86
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74457889
Flugel, ik jompel toch even voorzichtig hoor!
Dit móet gewoon een plakker zijn!
ik zeg over een paar daagjes een nieuwe test en dan als een speer bellen naar de gyn!
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:27:09 #87
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74457926
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:25 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Volgende week vrijdag pas, dus dit is echt prematuur testen hoor. Vandaar dat ik mezelf ook geen illusies maak. Vraag is nu nog of het gaat nestelen en vervolgens of het blijft plakken. Maar de bevruchting is in ieder geval weer gelukt
Zo, dat is nog eens een ultragevoelige test! Waar heb je die gekocht?
pi_74457931
Poezebeest, dank je wel voor je reactie... ik wist idd van de 'mogelijkheden' die er nu nog zijn.. Ik hoop zo dat het voor zowel jullie als voor mijn vriendin + man gaat werken...

Flugeltje, ik vond de eerste foto het duidelijkst! Ik zie idd wel een streepje...! Ik ga voor je duimen dat het deze keer echt een blijvertje is!!
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:30:57 #89
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74458054
Ik ben vandaag trouwens begonnen met het slikken van een halve kinderaspirine (50mg) en een dubbele dosis foliumzuur. Van foliumzuur heb ik gelezen dat je het teveel uitplast en van de aspirine las ik dat vrouwen met meerdere miskramen deze in 100mg per dag voorgeschreven kregen. Aangezien kinderen zo'n 600 mg van dat spul per dag mogen hebben zal het vast geen kwaad kunnen als ik er 50mg van slik. Als ik toch nog ongesteld word stop ik er meteen mee en als het raak is kan ik snel bij de gyn terecht en het meteen voorleggen... Voor die 1 a 2 weken durf ik het wel aan...
pi_74462702
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 08:18 schreef flugeltje het volgende:
Orea, cupmaat F En dan ben ik al blij dat m'n B-cupje nu richting C gaat Dat kan dan inderdaad nog wat worden als je zwanger raakt.

Saffier ook voor jou is de spannende tijd weer begonnen. Volgens mij is nu vrijwel iedereen in het topic wel in een behandeling toch? Daar moeten goeie dingen van komen

Over een week zou e.e.a. duidelijk moeten zijn hier. M'n tieten beloven veel goeds, maar zoals gezegd kan het nog net zo makkelijk helemaal niets betekenen. (zoals we allemaal wel weten dat ons lichaam ons voor de gek kan houden) Aan de andere kant is het zwanger wórden hier het probleem niet. Hier heeft het tweede streepje wel een beetje de glans verloren, het betekent zo weinig. (enne Orea, ik vind dat dus echt niet erger dan wat bij jou gebeurd. Het is allemaal klote, het resultaat is namelijk dat we geen van alleen een kindje in onze armen kunnen sluiten) Als ik dan iets zou moeten opnoemen wat ik het allerergste vind van al deze klotezooi dan zou dat toch wel zijn dat het je beroofd van je illusies, van je onbezorgdheid, je vermogen om te genieten van wat er met je gebeurd. Het verlies van het fysieke is dan niet eens het ergste, het is meer het verlies van 'wat had kunnen zijn' Is lastig uitleggen....
Dat gezegd hebben stap ik weer in de positieve, ietwat melige, modus. Ik verklaar mezelf bij deze PUPO Gewoon omdat zwanger totdat het tegendeel bewezen is leuker klinkt dan NIET zwanger tot het tegendeel bewezen is
dat dus... dat heb ik ook heel erg, dat gevoel...

fluugs, hier bij het pijltje? want als dat zo is, dan zie ik hem ook!
en inderdaad, met die aspirine en foliumzuur, ik snap wel dat je daarmee begonnen bent! stel dat...
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:40:46 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74463832
Bij het pijltje inderdaad

Ben benieuwd of ie nog donkerder gaat worden deze week...
pi_74463986
spannend weer hoor flugel!

(ik heb spierpijnachtig, trekkerig gevoel in m'n liezen... bekend?)
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:46:22 #93
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74464047
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:44 schreef mijsje het volgende:
spannend weer hoor flugel!

(ik heb spierpijnachtig, trekkerig gevoel in m'n liezen... bekend?)

heel erg bekend
pi_74464195
nee, oke, dat dacht ik al...

LALALALALA het zal toch wel weer niet... *weer terug onder steen kruipt...*
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:52:01 #95
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74464297
Ik hoop het zo mijs....

* Tube pattex het topic ingooit..

Als je ook nog steekjes in je vaginawand gaat krijgen is het volgens mij gewoon prijs
pi_74464351
Flugeltje! Over 13 weken gaan we vast voor juichen!

Wanneer weet je meer mijsje? Het kan nu raak zijn toch? Of heb ik het verkeerd begrepen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74464352
hmmm, dat heb ik nog nooit gevoeld, ook niet toen ik de vorige keer zwanger was volgens mij... maar ik hoop het ook... *tube pattex uit de lucht grist en meeneemt onder steen...*
  vrijdag 6 november 2009 @ 20:43:08 #98
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74466336
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:53 schreef mijsje het volgende:
hmmm, dat heb ik nog nooit gevoeld, ook niet toen ik de vorige keer zwanger was volgens mij... maar ik hoop het ook... *tube pattex uit de lucht grist en meeneemt onder steen...*
pi_74466687
Steekjes in de vaginawand had ik deze maand dan weer wel... Volgens mij zegt het allemaal geen reet. Tot ik een echo met knipperlichtje zie geloof ik niks meer hoor.
pi_74467911
Ik zie hem ook flugel!!
Maargoed, ik snap je reserves heel goed... lastig allemaal hoor... ik ga heeeel hard voor je duimen dat het dit keer eindelijk eens blijft zitten.. maar dit is in elk geval de eerste stap weer natuurlijk...

Mijsje... Wat zou dat prachtig zijn... wanneer krijgen we meer nieuws? Ik duim!!

En voor de rest duim ik natuurlijk ook!!
pi_74469294
ik heb mijn "NOD" ook op vrijdag de 13e...
(maar heb ik al eerder meegemaakt... dat ik met een aantal anderen op dezelfde datum m'n NOD had, toen was die gigantische streepjesregen... maar de mijne niet... dus ik ben ook wel wat terughoudend en met dezelfde instelling als pze... voor ik een knipperlichtje zie, geloof ik niks... )
pi_74469457
Nog maar zes nachtjes slapen voor sommige dames hier, ik duim heel hard voor jullie!
pi_74469549
En ik zie ook een tweede streepje, dus:
En een extra omdat deze vast blijft plakken!
pi_74471019
Flugel; ik zie ook een streepje, wat spannend weer en ik hoop zo enorm dat het blijft plakken...

Mijsje; ook voor jou hoop ik dat deze iui de enige is en je volgende week een tweede streepje hebt.

Als er nog meer wachtende dames zijn, ook voor jullie hoop ik natuurlijk op een tweede streepje, I'll keep my fingers crossed!!!
pi_74475718
pfff wat enorm spannend allemaal weer.

ik blijf duimen!!
pi_74476535
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 22:49 schreef Poezebeest het volgende:
Flugel; ik zie ook een streepje, wat spannend weer en ik hoop zo enorm dat het blijft plakken...

Mijsje; ook voor jou hoop ik dat deze iui de enige is en je volgende week een tweede streepje hebt.

Als er nog meer wachtende dames zijn, ook voor jullie hoop ik natuurlijk op een tweede streepje, I'll keep my fingers crossed!!!
  zaterdag 7 november 2009 @ 09:21:22 #107
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74476731
Zo, heerlijk geslapen vannacht....

Ben wel erg benieuwd zeg, hoop zo dat het donkerder wordt én blijft!

Hoe gaat het met de andere wachtenden hier, de zenuwen nog in bedwang te houden?
pi_74476835
Flugel wat spannend zeg! Ik duim voor je mee. Wat betreft de aspirine; die krijg ik natuurljk ook, preventief, tegen zwangerschapsvergiftiging. Ik krijjg 80mg per dag (sinds 12 weken) dus dat is in ieder geval veilig. Ik hoop heel erg dat deze blijft plakken

Andere dames, veel succes! Ik las dat het volgende week weer spannend wordt.... ook vooor anderen die weer (gaan) beginnen een dikke

Hier gaat alles heel goed, ben nu 17 weken (buikje begint heel langzaamaan te komen), heb bijna geen zwangerschapsklachten en mijn bloeddruk is mooi laag zoals het nu hoort
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_74476950
* mefke79 gooit twee lijmpistolen en wat extra lijmpatronen dit topic in
Flugel, ik zie em! En ik ga enorm voor je duimen!
Mijsje, komt heeeeel bekend voor, dus ook voor jou een lijmpistool.
En voor alle andere dames:
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74478451
Zó, wat hou ik toch van weekend. Heerlijk uitslapen tot je uit jezelf wakker wordt en geen wekker die veel te vroeg afgaat doet gelijk ook meer met mijn gemoedsrust
pi_74478806
Sorry hoor, kom zo tussendoor toch even binnenvallen. Ik ben echt strontchagrijnig! Wordt gek van mezelf. Zal dat nu spanning zijn of hormonen? Ik ben echt ontzettend snel overprikkeld.

en sterkte voor jullie!
pi_74479002
Ik hoop zo erg dat het duimen draaien voor jullie allemaal een mooi tweede streepje zal opleveren
Zo'n spannende, maar slopende tijden waar jullie door moeten.

Flugeltje: ik hoop dat die tube Pattex zijn werk zal doen en dat het een blijvertje zal zijn.
pi_74482092
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:53 schreef YPPY het volgende:
Flugeltje! Over 13 weken gaan we vast voor juichen!

Wanneer weet je meer mijsje? Het kan nu raak zijn toch? Of heb ik het verkeerd begrepen?
ow, helemaal overheen gelezen gisteren...
het zou in principe raak kunnen zijn, maar de gyn heeft aangegeven dat hij in IUI niet een veel grotere kans ziet om zwanger te worden dan normaal. dat de kans dus klein is dat het nu op eens wel gaat lukken, maar we moeten nou eenmaal (van de verzekering) eerst een paar rondes IUI voor er echt wordt begonnen met IVF...
maar, het zou dus inderdaad ook wel kunnen dat het raak is... maar durf het niet goed te denken/hopen... snap je?

Mariposa dat is fijn om te horen, dat je zwangerschap zo voorspoedig verloopt!

Mefke fijn dat het wel herkenning oproept... ik durf dus nog nergens op te hopen, maar leen je lijmpistool toch maar even...

sombie, volgens mij is het beide... en hormonen en de spanning... ik ben ook niet meer te genieten op het moment... manlief houdt al standaard een meter afstand...
pi_74482240
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:45 schreef mijsje het volgende:

[..]

ow, helemaal overheen gelezen gisteren...
het zou in principe raak kunnen zijn, maar de gyn heeft aangegeven dat hij in IUI niet een veel grotere kans ziet om zwanger te worden dan normaal. dat de kans dus klein is dat het nu op eens wel gaat lukken, maar we moeten nou eenmaal (van de verzekering) eerst een paar rondes IUI voor er echt wordt begonnen met IVF...
maar, het zou dus inderdaad ook wel kunnen dat het raak is... maar durf het niet goed te denken/hopen... snap je?

Mariposa dat is fijn om te horen, dat je zwangerschap zo voorspoedig verloopt!

Mefke fijn dat het wel herkenning oproept... ik durf dus nog nergens op te hopen, maar leen je lijmpistool toch maar even...

sombie, volgens mij is het beide... en hormonen en de spanning... ik ben ook niet meer te genieten op het moment... manlief houdt al standaard een meter afstand...
Dat is natuurlijk omdat IVF meestal duurder is dan IUI, o.a. door de medicatie. Hadden ze aan mij een goeie gehad, want ook voor IUI werd ik gestimuleerd met die dure hormonen Zo zie je maar hoe belachelijk het is iedereen over 1 kam te scheren.

Maar ik ga heel hard duimen voor jou dat er toch eentje een eitje heeft bereikt en er nu heerlijk een klompje cellen zich aan het innestelen is
pi_74482486
hahaha, dat is ook een mooie inderdaad, want die hormonen zijn inderdaad t*ring-duur... bij mij hebben ze wel geluk, want ik hoef geen extra hormonen, alleen maar pregnyl...

ow, mag ik daarbij nog even mijn hartelijke dank uitspreken voor de al zwangeren onder ons die aan MoedersVoorMoeders meedoen? mede daardoor bestaat pregnyl dus... (ik heb me altijd afgevraagd wat MVM nou doet...)
pi_74485568
Ik ben wel beniewd hoe lang MvM nog bestaat, want Ovitrelle is wel echt in opmars. Ik geef het nog een paar jaar
pi_74496900
Wordt Ovitrelle helemaal niet meer met het HCG uit de urine gemaakt?
van een kant goed en een stuk goedkoper, maar jammer dat de MvM dan in de verdrukking komt... mijn moeder deed daar ook al aan mee...
pi_74500788
Ovitrelle is volledig synthetisch. Het is ook een andere organisatie die het maakt (Serono), dus vanuit concurrentieoverwegingen zal Organon nog wel even doorgaan met MvM. Maar ik ben er van overtuigd dat ze de strijd nu al verloren hebben, want de prijs van Ovitrelle daalt nog steeds en veel verzekeringen vergoeden het volledig.
  zondag 8 november 2009 @ 11:14:29 #119
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74501539
Mariposa, tnx voor je reactie. Ik had ook al beredeneerd dat 50mg zeker geen kwaad zou kunnen zolang op voorschrift 100mg wordt voorgeschreven. En wat fijn dat het zo goed gaat met je zwangerschap!

sombie, laten we hopen dat het gewoon raak is

mijsje, ik vind het zo spannend allemaal, zou retecool zijn als we gewoon met z'n drietjes raak hebben geschoten.

Verder iedereen heel erg hartelijk dank voor het meeleven, is tof!

Zelf ben ik eigenlijk verbazingwekkend rustig. Wilde vanochtend toch nog maar een keer extra piesen om te kijken of het streepje al iets donkerder wordt, maar had gisterenavond zo veel gedronken dat m'n urine veel te licht was. Zonde om er dan een test aan te verspillen. Later vandaag nog maar een keer proberen. Met m'n tetten gaat het af en aan, gisteren voelde ik ze wel vanochtend weer niet. Wel veelbelovende steekjes in de liezen en onderbuik, maar die heb ik vanochtend ook nog niet gehad. We zullen zien, we blijven positief zolang er geen bloed is. (en ik heb ook nog nooit zó vroeg positief getest, 7dgn voor NOD is wel een beetje bizar)

Nog 5 nachtjes slapen en dan hebben we in ieder geval allemaal NOD bereikt.
pi_74503383
Volgens mij begin ik te wennen aan de Menopur! Voel me een stuk relaxter dan de afgelopen dagen. Ben zo benieuwd of er wat te zien is morgen!

Sombie
pi_74504168
wanneer heb jij punctie orea?
Daar gaan we weer
pi_74504396
Nog geen idee! Morgen is dag 9 en spuit ik 6 dagen menopur.. Vorige keren ging ook niet denderend snel, dus ik verwacht van morgen nog niet zo heel veel. Zal volgend weekend of net erna worden denk ik!

Jij al begonnen? Of wacht je op je menstruatie? Wel grappig dat we weer samen bezig zijn
pi_74505261
quote:
Op zondag 8 november 2009 13:21 schreef Orea het volgende:
Nog geen idee! Morgen is dag 9 en spuit ik 6 dagen menopur.. Vorige keren ging ook niet denderend snel, dus ik verwacht van morgen nog niet zo heel veel. Zal volgend weekend of net erna worden denk ik!

Jij al begonnen? Of wacht je op je menstruatie? Wel grappig dat we weer samen bezig zijn
Ik moet eerst bloeden...

Dat verwacht ik over een weekje of 2..
Daar gaan we weer
pi_74507311
Orea, heb je dan vanaf overmorgen echo's om naar de follikels te kijken? spannend hoor!
en Bikinistringding, ook spannend... als het bloeden geweest is, weer volop aan de bak... ik duim voor jullie hoor!

Flugel, ik vind het wat wisselend... de ene keer denk ik: oeh, ik denk dat ik het ben, ik denk dat ik het ben , maar de andere keer denk ik: het zal wel weer niet, het zal wel weer niet...
ik durf ook niet zoveel te vroeg te testen, want dat brengt bij mij meestal ook geen geluk (en ook geen streepje...) dus dat doe ik maar niet... maar goed, nog maar 5 dagen wachten, als het goed is, weten we dan meer...
ik vind het ook zo spannend hoe het met jou gaat nu! 7 dagen te vroeg positief testen is inderdaad bizar vroeg, dus ik ben inderdaad benieuwd hoe je volgende test eruit ziet... (nog niet meteen man overboord als die niet positief is hoor... dan is het gewoon te vroeg geweest... )
  zondag 8 november 2009 @ 15:15:14 #125
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74507750
Spannend Orea, ga enorm voor je duimen! Voor Bikinistringding natuurljik ook

@mijsje, ik zit er echt rustig in nu. Vind het gewoon eng... Overigens moet een volgende test bij mij wel degelijk donkerder zijn, bij lichter is het HCG alweer aan het afnemen en is nesteling mislukt. Ik voel weer van alles in m'n liezen en onderbuik dus er is wel iets gaande. Ik zal zo eens kijken of m'n urine al geconcentreerd genoeg is om er een testje aan te wagen...
  zondag 8 november 2009 @ 15:40:01 #126
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74508534
En flugel?
Ylana
  zondag 8 november 2009 @ 15:51:51 #127
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_74508904
Even voor alle wachtenden, zowel voor de vrijdag de 13e gading als iedereen daarbuiten.... ... het zou zo mooi zijn...
pi_74509590
ik kan me voorstellen dat je het eng vind lieverd, als je het even niet durft, dan test je toch gewoon niet vandaag? gewoon wat je zelf fijn vind... (al denk ik wel wat dat is met zo'n controle-freak... )
Ik vind het heel spannend voor je... eigenlijk spannender voor jou dan voor mij, omdat ik nu weer het gevoel heb van: het is toch weer niet gelukt, en jou ms wel!
  zondag 8 november 2009 @ 16:23:37 #129
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74509969
quote:
Op zondag 8 november 2009 15:40 schreef Saffier het volgende:
En flugel?
Ik had geen ultragevoelige meer, dus ik heb een gewone test genomen. Omdat ik uit wilde sluiten dat sensitest vals positief geeft heb ik er ook nog eentje van het kruitvat bij genomen

edit: jaja mijsje, controlfreak

M'n pies is nog steeds aan de lichte kant, maar dat mocht de (voor)pret niet drukken....

Boven is van het kruitvat, de onderste is een normale sensitest.

En voor het vergelijk nog even de ULTRAsensitive van vrijdag:

Dit lijkt toch de goeie kant uit te gaan, brrrrr

Zit nu overigens op dag 22 bij een cyclus van 26 dagen....
  zondag 8 november 2009 @ 16:27:45 #130
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_74510118
ik zie wat , ik zie wat ! Ooh, ik blijf HEEL hard voor je duimen dat het dit keer goed blijft gaan!!!
pi_74511358
Ik zie ook streepjes, flugeltje! Ik duim mee dat ie blijft plakken

En verder een aan alle dames die nog in onzekerheid zitten, of dat nu voor een test deze week is, of voor een langere tijd. Ik hoop dat jullie allemaal heel gauw twee streepjes mogen zien verschijnen op een test
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74512139
zelfs mij ML ziet het!
Daar gaan we weer
pi_74512210
Ik zie het ook
pi_74512805
Gaat goed Fluugs
pi_74513303
Donkerder is goed Fluugs!
Vergeet niet dat het nog retevroeg is... het kan echt nog alle kanten op. /end realitycheck
  zondag 8 november 2009 @ 18:05:41 #136
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74513464
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
Donkerder is goed Fluugs!
Vergeet niet dat het nog retevroeg is... het kan echt nog alle kanten op. /end realitycheck
Ik zit absoluut in de realiteit

Donkerder is inderdaad goed, bevruchting lijkt mij zeker een feit nu. Hopen dat het nestelt of al genesteld is, kunnen we daarna de plakinstructie voor gevorderden volgen.
  zondag 8 november 2009 @ 18:07:12 #137
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74513500
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:12 schreef mijsje het volgende:
Ik vind het heel spannend voor je... eigenlijk spannender voor jou dan voor mij, omdat ik nu weer het gevoel heb van: het is toch weer niet gelukt, en jou ms wel!
En ik heb juist hele goede hoop voor jou

Gaan we gewoon lekker samen
pi_74529423
Fluugs jij controlefreak!!! het is inderdaad donkerder!!! (maar net als pze... gematigd positief ivm heel vroeg nog...) Ik gooi je de pattex even terug, die kun jij ook wel weer gebruiken nu!
Anders, als het woensdag weer duidelijker is, bel je dan alvast met de gyn... maak je vast een afspraak...

ik hoop het hoor, dat we samen naar Z&G kunnen nu, en dat we er dan ook blijven... dan zijn we ook samen uitgerekend... ik wil wel een datumtweeling met jou!
pi_74532542
Nou toch een verzekering gevonden die op basis van medische indicatie een 4e en 5e vergoed, en eventueel zelfs meer als je maar een arts hebt die er nog heil inziet!

Echter wel medische keuring... dus best kans dat je afgewezen wordt, maar dame aan de lijn net gaf aan als ze je verder heel laag inschatten qua kosten, je zeker wel geaccepteerd kunt worden! Het loont dus zeker me daar aan te melden.

Ga wel nog even wachten, straks lukt deze poging en dan is die dure verzekering helemaal niet nodig! Maar wel weer een kansje!

Straks lekker op de motor naar Leiderdorp, tis nog best lekker weer! Hoop zo dat er flink wat folikels zitten en dat ze al op behoorlijke grootte zijn! Zat me net te bedenken dat vrijdag de 13e punctie, met 13 eitjes me wel wat lijkt Hoop dat het zonder verhoging van medicatie allemaal goed komt, want ben eindelijk net gewend aan de hormonen. Voel me weer een beetje meer mij
  maandag 9 november 2009 @ 10:03:25 #140
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74532979
Flugel op mijn telefoon zag ik een streepje op de 2e hoor!
En op de pc zie ik ze op allebij

Orea welke verzekeringsmaatschappij is dat?
Ylana
pi_74533234
zie pm
  maandag 9 november 2009 @ 11:48:05 #142
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74535816
Omdat iedereen hier wel weet dat ik controlfreak ben en errug ongeduldig ga ik mezelf ook niet anders voordoen dan ik ben

Natuurlijk heb ik vanochtend weer gepiest

@PZE en mijsje, ik ben de realiteit zelve hoor. Ik bedoel, tot nu toe is het bij mij in 100% van de zwangerschappen nog mis gegaan. Bij mij zeiden de streepjes in het verleden dus ook niet alles. Met Martijn heb ik dan ook afgesproken dat bij ons de streepjes niet meer het ijkpunt zijn, maar 13 weken pas. Gevoelsmatig zit ik daar nu ook nog zo in. (natuurlijk ook wel omdat het zwanger wórden bij ons eigenlijk geen enkel probleem is) Ik verwacht helemaal niets, maar ik ben wel van plan om in de gaten te houden dat mijn HCG doorstijgt, dat ga ik de eerste periode continu doen. Drie van de vier miskramen werden ingeluid door het niet goed doorstijgen of zelfs dalen van het HCG. Het geeft mij meer rust om dat dagelijks te testen dan dat ik mezelf er niet mee bezig mag houden. (zeg maar eens tegen jezelf dat je niet aan een olifant mag denken )

Streepjes zijn een eerste stap en het HCG lijkt door te stijgen, dus dat is in ieder geval al positief. Mocht ik ongesteld worden zal ik dat net zo jammer vinden als ieder ander die ongesteld is geworden tijdens het proberen

Overigens wel heel erg lief van jullie dat jullie me proberen te beschermen

@Orea, ik ga voor je duimen
pi_74535911
Fluugs, neem de pattex mee en blijf stilzitten
  maandag 9 november 2009 @ 11:54:25 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74535998
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:48 schreef flugeltje het volgende:
Omdat iedereen hier wel weet dat ik controlfreak ben en errug ongeduldig ga ik mezelf ook niet anders voordoen dan ik ben

Natuurlijk heb ik vanochtend weer gepiest

[ afbeelding ]

@PZE en mijsje, ik ben de realiteit zelve hoor. Ik bedoel, tot nu toe is het bij mij in 100% van de zwangerschappen nog mis gegaan. Bij mij zeiden de streepjes in het verleden dus ook niet alles. Met Martijn heb ik dan ook afgesproken dat bij ons de streepjes niet meer het ijkpunt zijn, maar 13 weken pas. Gevoelsmatig zit ik daar nu ook nog zo in. (natuurlijk ook wel omdat het zwanger wórden bij ons eigenlijk geen enkel probleem is) Ik verwacht helemaal niets, maar ik ben wel van plan om in de gaten te houden dat mijn HCG doorstijgt, dat ga ik de eerste periode continu doen. Drie van de vier miskramen werden ingeluid door het niet goed doorstijgen of zelfs dalen van het HCG. Het geeft mij meer rust om dat dagelijks te testen dan dat ik mezelf er niet mee bezig mag houden. (zeg maar eens tegen jezelf dat je niet aan een olifant mag denken )

Streepjes zijn een eerste stap en het HCG lijkt door te stijgen, dus dat is in ieder geval al positief. Mocht ik ongesteld worden zal ik dat net zo jammer vinden als ieder ander die ongesteld is geworden tijdens het proberen

Overigens wel heel erg lief van jullie dat jullie me proberen te beschermen

@Orea, ik ga voor je duimen
Ik zou als ik jou was gaan bellen met de gyn! Hoe eerder hoe beter!
  maandag 9 november 2009 @ 11:56:52 #145
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74536053
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:54 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was gaan bellen met de gyn! Hoe eerder hoe beter!
Ik wacht nog wel even m'n officiele NOD af, wil proberen om dan volgende week langs te mogen komen voor een plan van aanpak. Als dat tenminste nog nodig is
  maandag 9 november 2009 @ 12:22:14 #146
57497 happyme28
I'm so happy
pi_74536718
Fluugs ik duim zoooooooooooo dat het nu goed gaat!

met deze positieve test kun je volgens mij bij de gyn best terechtj, ik snap dat je niet te hard van stapel wilt lopen, maar je bent gewoon zwanger nu, of het nu voor je NOD is of niet. Mijn mama moest na 3 miskramen ook plat voor een paar weken (incl. medicijnen) toen ze weer zwanger was en daar ben ik uitgekomen (waar ik niet mee wil zeggen dat dat het geheim van de smit is hoor, maar soms lijkt het toch uit te maken)
  maandag 9 november 2009 @ 12:30:25 #147
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74536973
Ik heb wel licht de neiging om te bellen hoor Happy, maar voor NOD zullen ze vast nog niets voor me doen. En ik wil ook inderdaad niet te hard van stapel lopen. Gewoon nog even afwachten, hoe moeilijk dat ook gaat zijn

Overigens zit ik er echt nog vrij relaxed in, misschien ook wel de zelfbeschermingsmodus die opspeelt.
  maandag 9 november 2009 @ 12:39:29 #148
57497 happyme28
I'm so happy
pi_74537224
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb wel licht de neiging om te bellen hoor Happy, maar voor NOD zullen ze vast nog niets voor me doen. En ik wil ook inderdaad niet te hard van stapel lopen. Gewoon nog even afwachten, hoe moeilijk dat ook gaat zijn

Overigens zit ik er echt nog vrij relaxed in, misschien ook wel de zelfbeschermingsmodus die opspeelt.
Dat snap ik ook wel, maar ik ben plaatsvervangend hyper nu dus ik dacht, gewoon vragen bij de gyn kan geen kwaad ofzo. Zou het niet toch wat zeggen dat je zo vroeg al positief test? Maar ik snap je echt dat je het nog zo relaxed bekijkt, dus ik blijf tot die tijd gewoon keihard voor je duimen!

En natuurlijk ook voor de andere meiden!
pi_74537432
Hoeveel dagen DPO is het nu dan Flugeltje??
  maandag 9 november 2009 @ 12:52:37 #150
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74537580
Mijn positieve ovulatietest is van dag 11, ik heb op dag 13 vermoedelijk m'n eisprong gehad. We zitten nu op dag 23. Ik heb een korte LF, dat weet ik, mijn cyclus ligt tussen de 23 en 27 dagen. Uitgaande van 14 dagen na eisprong zou het vrijdag zijn. Uitgaande van een kortere LF van 12 dagen komen we op woensdag.

Ik twijfel heel erg hoor, ik neem aan dat ze niet vreemd zullen doen bij de gyn. Vier miskramen krijgt zelfs de meest koelbloedige persoon op de kast, maar dan nog wil ik niet zomaar naar de gyn toe. Ik bedoel, iets meer zekerheid zou toch wel prettig zijn, wil niet onnodig langs daar...
  maandag 9 november 2009 @ 13:24:14 #151
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74538476
Heb net toch maar even de gyn gebeld voor overleg. Mijn gyn is voorlopig niet aanwezig en daar kan ik de 26e pas terecht. Als het blijft plakken zou dat 6/7 weken zwangerschap betekenen. Drie van mijn vier miskramen waren voor die periode dus de secretaresse gaat m'n kaart opvragen en met een andere gyn overleggen wat wijsheid is. Sommige medicijnen (bijv progesteron) moet je zsm mee beginnen, dus dan zou het jammer zijn als we het nu afwachten. Ik hoor vanmiddag of ik NOD af moet wachten, kan wachten tot de 26e of eventueel nu al iets moet gaan slikken....
pi_74538797
Flugel, wel jammer dat je eigen gyn er niet is, maar wat goed dat je actie ondernomen hebt! Ondanks dat je er nu nog bijna geen invloed op kan hebben, geeft het je wel het idee dat je er alles aan doet, toch? Ik blijf duimen hoor, het moet toch een keer goed gaan en je hebt het echt verdiend. (niet dat de rest het niet verdient heeft hoor, maar sommige mensen blijven speciaal om bepaalde redenen en daar zijn Flugel en Mijsje bij mij een voorbeeld van). Dikke kus allemaal en ik ga ook duimen voor de rest!
pi_74538809
Ai, 10 tot 12 dagen DPO, das idd een beetje kort.

Als jij er vertrouwen in hebt dat het goed is om pas op de NOD te bellen voor een afspraak, dan gewoon wachten, als je maar een beetje twijfel hebt zou ik eerder bellen

Edit: ah...... bijlezen is ook een vak
pi_74539721
Goed dat je gebeld hebt Flugel! Dan heb je er inderdaad maar alles aan gedaan!!
Wel balen dat je eigen gyn er niet is trouwens... ben benieuwd wat ze zeggen... ik hoop eigenlijk dat ze je nu al kunnen helpen door je wat te laten slikken ofzo... want inderdaad: je hebt het verdiend meid!!
pi_74540344
Flugeltje wat goed dat je gebeld hebt (en dat ik het topic volledig heb doorgelezen want ik had mijn antwoord in gedachten al klaar ).

Ikzelf zou waarschijnlijk aandringen op het innemen van progesteron. En dan eigenlijk nog het best vaginaal. In het fertiliteitscentrum zeiden ze dat ze daar betere resultaten van hebben dan van de orale versie.
En misschien wel jammer dat je eigen gyn er niet is, maar het is gewoon beter dat ze jouw dossier er bij nemen ipv te wachten op jouw gyn.
Dikke alvast!
  maandag 9 november 2009 @ 14:31:34 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74540736
Goed dat je gebeld hebt flugel.
Ik had dezelfde gedachten als mijsje en happy, alleen ik wilde niet verder aandringen.
Ik hoop echt dat ze iets voor je gaan doen ze móeten gwoon iets doen
Mijn vriendin heeft ook 3 miskramen gehad en bij de 4e is ze bij de positieve test (tijdelijk) gestopt met werken en heeft ze progesterontabletten gekregen. En toen is er na 35 weken een prachtig meisje geboren
pi_74541129
Activiteit te zien rechts een stuk of 6 tot 8 folikels en links leek het ook zo (zou ik dan toch voor een masterlijke score gaan dit keer ) wel nog allemaal te klein.. Dussss vanaf vanavond gaan we weer aan de max. dosering Menopur fijn! Ben net gewend aan de vorige hoeveelheid.

Donderdag weer meting en zaterdag of zondag de punctie! (ik denk zaterdag, maar zondag even slag om de arm).

Ondanks dat ik baal dat ik toch weer naar max. dosering moet ben ik rete trots dat er behoorlijk wat folikels zitten! Pffff zal wel blij zijn als het er weer opzit, hakt er wel in die overdosis hormonen
  maandag 9 november 2009 @ 14:46:23 #158
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74541292
Nou, ik ben teruggebeld. Ze heeft het overlegd met een andere gyn en die zei: "zo snel mogelijk ergens op een spreekuur". Nou, daar kon ze dus weinig mee Ze zitten bommetje vol, maar ze had een gaatje gevonden bij mijn eigen gyn nog. (die is er blijkbaar nog wél even) Dan is het wel pas voor volgende week dinsdag (17e) ze vroeg wat ik daar van vond.

Heb besloten om het dan tot volgende week dinsdag maar af te wachten. Als het voor vrijdag misgaat zitten we nog binnen de cyclus en is het gewoon een menstruatie. En daarna is het snel genoeg dinsdag Lijkt me dat we dan toch wel op tijd zullen zijn voor een eventuele interventie. Bij vrouwen die geholpen worden is het meestal ook pas na 17dagen dat er volgende stappen genomen worden. Ik ga zeker naar progresteron vragen dan.
  maandag 9 november 2009 @ 14:47:34 #159
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74541342
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:42 schreef Orea het volgende:
Activiteit te zien rechts een stuk of 6 tot 8 folikels en links leek het ook zo (zou ik dan toch voor een masterlijke score gaan dit keer ) wel nog allemaal te klein.. Dussss vanaf vanavond gaan we weer aan de max. dosering Menopur fijn! Ben net gewend aan de vorige hoeveelheid.

Donderdag weer meting en zaterdag of zondag de punctie! (ik denk zaterdag, maar zondag even slag om de arm).

Ondanks dat ik baal dat ik toch weer naar max. dosering moet ben ik rete trots dat er behoorlijk wat folikels zitten! Pffff zal wel blij zijn als het er weer opzit, hakt er wel in die overdosis hormonen
Jieha, goed nieuws dus

En met die extra hormonen komt het ook wel goed
  maandag 9 november 2009 @ 15:09:21 #160
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74542134
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:42 schreef Orea het volgende:

maandag 9 november 2009 @ 15:42:12 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74543251
Orea! Goed nieuws!
pi_74545883
Orea, wat goehoed!
pi_74546068
Oera, wat goed!!!
pi_74546322
Wat een goed nieuws Orea
Sterkte met de hoge dosis
pi_74546803
Flugel, ik zie ook echt wel een streep! Wat is het toch ontzettend spannend en mijn duimen draaien overuren. Ik hoop zo voor je dat het blijft plakken....
* geeft pattex én de supersnelle cursus innestelen voor gevorderden door
pi_74546857
en voor Orea natuurlijk goed nieuws!

Wat is het hier toch spannend zeg! En ik gun het jullie allemaal zoooooo enorm!

Mijsje en Sombie, al bijna vrijdag, hoe is jullie stand van zaken?
pi_74550229
Vrijdag de 13e komt inderdaad in zicht... kunnen we al gaan hyperen mijsje?
  maandag 9 november 2009 @ 21:04:53 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74554142
Nou, hier begint het spannend te worden. Lichtroze verlies nu, kan dus late nesteling betekenen of een vroege menstruatie. Voel ik mezelf meteen weer extra stom dat ik vandaag de gyn gebeld heb natuurlijk. Zul je altijd zien dat het helemaal niet nodig is geweest....

Afwachten dus maar en door blijven duimen voor mijsje en sombie... (bij jullie al iets aan de hand?)
pi_74555630
Orea, wat fijn dat er toch weer genoeg activiteit is te zien! Super! Op naar de punctie...!

Flugel, spannend hoor. En goed ook dat je toch de gyn hebt gebeld... ik had in jouw schoenen precies hetzelfde gedaan! En mocht het nou voor niks zijn geweest, dan hoef je je daar echt niet rot om te voelen! Je hebt me nogal niet wat meegemaakt... daar zou ook een gyn zeker begrip voor op moeten kunnen brengen! Hopelijk betekent dat roze verlies nu niks... heb je dat wel eens vaker gehad? Hoe dan ook; ik blijf nog steeds even hard (zelfs nog wel iets harder) voor je duimen!
pi_74555698
Orea, wat een goed nieuws! Ik hoop dat de zaterdag gaat lukken met de punctie!!! Dan kun je weer verder, en hopelijk is dit gewoon je laatste poging die nodig is voor dit kindje!

even een aanmoedigjompel voor jou Flugel! Gewoon als: Goed dat je gebeld hebt! Ik denk ook dat dinsdag een goed idee is... En het is beter nu gebeld te hebben en erachter komen dat je inderdaad helaas toch ongesteld wordt (nee, dat geloof ik eigenlijk niet...) dan dat je niet op tijd belt en dat je dan toch weer een miskraam te pakken hebt... meid, je hebt het goed gedaan! hadden ze nog iets gezegd over de aspirine die je was begonnen?
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:33 schreef mefke79 het volgende:
Flugel, wel jammer dat je eigen gyn er niet is, maar wat goed dat je actie ondernomen hebt! Ondanks dat je er nu nog bijna geen invloed op kan hebben, geeft het je wel het idee dat je er alles aan doet, toch? Ik blijf duimen hoor, het moet toch een keer goed gaan en je hebt het echt verdiend. (niet dat de rest het niet verdient heeft hoor, maar sommige mensen blijven speciaal om bepaalde redenen en daar zijn Flugel en Mijsje bij mij een voorbeeld van). Dikke kus allemaal en ik ga ook duimen voor de rest!
hier word ik toch weer zo emotioneel van... lief van je Mefke!

vrijdag de 13e komt er inderdaad weer aan, maar nee, ik voel me niet anders dan anders, dus ik ben bang dat hyperen voor mij niet zoveel zin heeft... misschien bij de volgende ronde...
(dat trekkerige, spierpijngevoel bij m'n liezen heb ik ook nog wel, maar niet continu, dus het zal wel echt met m'n spieren te maken hebben, even teveel gelopen ofzo... )
  dinsdag 10 november 2009 @ 08:57:30 #171
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74563575
We zullen zien mijsje, je weet het nooit natuurlijk. Als ons lichaam ons voor de gek kan houden met wel dingen voelen kan dat natuurlijk ook andersom Ik hoop het wel ontzettend hard voor je. * duimt

Hier is het gisterenavond bij twee keer lichtroze afvegen gebleven, heb wel wat last van m'n rug nog. Durf er helemaal niets op te zetten, wie weet barst het nog los. We wachten gewoon netjes af. Als het niks wordt mag ik komend weekend wel eindelijk die nieuwe port van 15jr oud proberen
  dinsdag 10 november 2009 @ 09:34:44 #172
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74564345
Heb trouwens koorts

Heb sinds vannacht last van keelpijn en veel zweten, dacht net toen ik mezelf aan het aankleden was dat ik mezelf wel even kon tempen. 38.5 Als echte hypochonder ben ik nu dus in paniek ivm de mexicaanse griep. En als het dat niet is kan het ook nooit goed zijn voor een prille zwangerschap.... Damn zeg
  dinsdag 10 november 2009 @ 10:52:00 #173
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74566345
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:34 schreef flugeltje het volgende:
Heb trouwens koorts

Heb sinds vannacht last van keelpijn en veel zweten, dacht net toen ik mezelf aan het aankleden was dat ik mezelf wel even kon tempen. 38.5 Als echte hypochonder ben ik nu dus in paniek ivm de mexicaanse griep. En als het dat niet is kan het ook nooit goed zijn voor een prille zwangerschap.... Damn zeg
Lieve flugel,
allereerst is het helemaal niet stom dat je gebeld hebt. Zelfs als het misgaat niet. Stel je voor je had gewacht en dan gebeld en het ging dan alsnog mis (of je kon dan pas heel laat een afspraak krijgen of...). Het is niet stom, je bent goed op tijd. Hoe eerder ze ingrijpen hoe beter.
En over die griep: Ik ben de eerste 2 weken doodziek geweest (of eigenlijk week 4 t/m 6) met griep, koorts en keelpijn en toch ben ik zwanger van een gezond jongetje...
Houd moed meisje!

En mijsje, ook voor jou (en sombie) duim ik nog steeds heel erg hard...
  dinsdag 10 november 2009 @ 12:58:28 #174
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74570146
tnx asy, het helpt wel een beetje te weten dat koorts niet direct heel erg fout hoeft te zijn.

Met m'n hypochondrie is het echter wel lastig het 'mexicaanse griep doembeeld' weg te stoppen. Ik zal er doorheen moeten. Temp zowat om het uur nu

mijsje en sombie, ik duim ook nog steeds voor jullie
pi_74572344
Komt vast wel goed flugeltje
  dinsdag 10 november 2009 @ 14:16:05 #176
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74572441
flugel, is aspirine niet ook koortsremmend? kan je dan niet iets meer nemen?

pfff, ik vind het wel heel spannend voor alle dames met hun NOD as. vrijdag! Een grote voor jullie allemaal!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74578494
Lieve Flugeltje; ook nog de griep er bij, het zit ook niet mee. Hopelijk voel je je snel beter en doet mini-flugel zich gewoon innestelen nu.
* geeft wat appelsientjes en een beschuitje door
pi_74585762
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 08:57 schreef flugeltje het volgende:
We zullen zien mijsje, je weet het nooit natuurlijk. Als ons lichaam ons voor de gek kan houden met wel dingen voelen kan dat natuurlijk ook andersom Ik hoop het wel ontzettend hard voor je. * duimt

Hier is het gisterenavond bij twee keer lichtroze afvegen gebleven, heb wel wat last van m'n rug nog. Durf er helemaal niets op te zetten, wie weet barst het nog los. We wachten gewoon netjes af. Als het niks wordt mag ik komend weekend wel eindelijk die nieuwe port van 15jr oud proberen
dat heb ik dus ook, dus ik ben me erop voor aan het bereiden dat ik gewoon vrijdag ongesteld word... echt zo'n menstruatie-pijntje in m'n rug. niet continu maar het komt en gaat... (alleen vanmiddag en vanavond een paar keer gehad) maar goed, jammer, volgende poging beter...

Flugel, beterschap meisje... dat is niet fijn, koortsig en grieperig... ik hoop dat je inderdaad wat innestelbloed had, en dat er verder niks aan de hand is... Maar jou kennende doe je morgen gewoon nog eens testen en is het streepje weer wat dikker... ik duim voor je meid!
pi_74588792
En ik duim mee!! Jeetje, wat een spanning zo op deze manier...

Mijsje, en voor jou blijf ik ook stug doorduimen!
pi_74589001
Ik duim ook nog steeds voor alle vrijdag de 13e dames hier
pi_74594568
Heerlijk die hoge dosering menopur hang geregeld kotsmisselijk over de pot heen Heb me gisteren maar ziek gemeld en ga denk ik tot na het weekend (na de punctie) zeker niet werken. Bah bah bah! Was even kwijt wat deze hoeveelheid met mijn lichaam doet

Nu maar hopen dat het resultaat er mag wezen zaterdag.
pi_74594577
Oh en Sombie, bikkel, denk aan jou!!!!
pi_74594913
Jeetje Orea... rot dat je er zo beroerd van bent... maar als het een mooi resultaat met zich meebrengt is het het helemaal waard toch? Ik duim voor je!!
pi_74595162
Dank je! Dan absoluut hoor! Gelukkig hoef ik alleen vanavond nog te prikken, morgen meting en ik verwacht wel dat ik morgenavond de pregnyl mag gaan zetten!!
  woensdag 11 november 2009 @ 09:11:53 #185
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74595188
Gatver Orea, daar word je ook niet blij van inderdaad. Aan de andere kant kun je nu wel alvast oefenen voor als het straks gelukt is
Blijf inderdaad maar even thuis, met een goed boek op de bank ofzo

@Davinia, asperine is wel koortsverlagend inderdaad, maar ik wil niet zomaar meer nemen dan die 50mg. 'normale' hoeveelheden asperine kunnen namelijk weer slecht zijn voor de zwangerschap. Paracetamol mag wel, maar die durf ik weer niet in combi met aspirine te slikken. Schiet dus lekker op zo

@mijsje, bij mij is het niet direct een menstruatiepijntje in m'n rug. Ik heb gewoon echt heel erg rugpijn (spieren?) Ik weet wel dat ik dit bij mijn vorige 'lange' zwangerschap ook had. Toen heb ik zelfs nog met de dokter gebeld om te vragen of ik paracetamol mocht. Heb nu overigens spierpijn in m'n hele lichaam, dus dat kan het ook zijn. De steekjes in m'n liezen zijn wel weg en m'n borsten zijn ook niet meer zo gevoelig.

Verder weet ik het niet, de koorts is inmiddels wel weer gezakt. Heb nog slechts verhoging. Heb geen last meer gehad van rozeverlies, maar ook niet van andere klachten. Wilde vanochtend een testje doen, maar m'n urine was erg licht en dan spendeer ik er geen test aan. Gisteren heel veel gedronken ivm koorts. Je weet dan tevoren dat het resultaat lichter zal zijn, maar toch maak je jezelf zorgen als je het dan ziet. Ik wacht dus nog even tot de boel wat geconcentreerder is.

We zullen wel zien wat de dag/week ons gaat brengen

sombie, trek je het nog een beetje daar onder je steen?
  woensdag 11 november 2009 @ 10:38:26 #186
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74597298
9 november:

11 november:

Het lijkt door te stijgen, we zitten nu op dag 25 van een cyclus van 26 (vandaar vrijdag m'n NOD pas)

Toch bevalt het me niets dat de steekjes in m'n liezen en m'n gevoelige borsten verdwenen zijn...
pi_74597367
Flugel, dat betekend toch echt dat het nog plakt.

Die steekjes hoeft niet hè?
Daar gaan we weer
  woensdag 11 november 2009 @ 10:53:08 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74597760
Ik weet dat de steekjes niet hoeven bikinistringding (blijft een onmogelijk woord om te typen )

Ik maak mezelf alleen een beetje zorgen door de afname van de kwaaltjes. (is bij mij steeds een slecht teken geweest in het verleden )

Aan de andere kant zitten we nog steeds vóór NOD, dus mag ik nog niet miepen....
pi_74598120
Jeetje, die is toch wel echt dik hoor die streep... als je op die streep afgaat zou je idd zeggen dat het helemaal goed zit. Maar ineens geen gevoelige borsten meer is wel raar... jeetje, wat een spanning zo...
  woensdag 11 november 2009 @ 11:22:00 #190
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74598671
flugeltje, bij mij varieerde die gevoeligheid ook sterk hoor, ik weet nog dat ik ook voortdurend maar aan 't voelen was of ik nog wel wat voelde. maar er bleek toch een heus kindje te groeien! spannend is 't, en je kunt alleen maar afwachten. sterkte daarmee!
in de haak.
pi_74601632
Flugel, goed dat je dinsdag de afspraak al hebt bij de gyn... dit gaat de goeie kant op! Doe maar lekker rustig aan. wel weer heel spannend!
pi_74604488
Orea, wat kl*te zeg, dat je je zo beroerd voelt door die hormonen... Gaat het inmmiddels al wat beter met je?

Flugel, die streep wordt maar dikker en dikker, zeg! Hopelijk betekent het afnemen van steekjes/krampjes/kwaaltjes niet dat het niet goed gaat... Ik blijf hoe dan ook nog even verder duimen voor je!
  woensdag 11 november 2009 @ 16:05:25 #193
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_74607378
Flugel - spannend hoor! En het afnemen hoeft niet alles te zeggen. Heb normaal overal last van maar toen ik zwanger was rond m'n NOD juist nergens last van. Dat kwam later wel weer .
pi_74607894
Orea, ik maak er een gewoonte van, over belangrijke posts heenlezen...
wat naar dat je je zo vreselijk vervelend voelt van de hormonen... Ik hoop dat je gauw weer opknapt als de pregnyl gespoten is en dat de punctie meevalt...
pi_74609376
Orea, wat waardeloos dat je er zo beroerd van bent! Hopelijk is de meting goed.

Mijsje, trek je het nog?

Flugel, dat is wel een mooie streep nu zeg... Het is pas woensdag, die gevoelige borsten kunnen best weer terug komen joh!
pi_74610510
De streepjes zien er iig prachtig uit Flugel, en een dagje minder tot bijna geen klachten kan best
pi_74614576
Orea; voor alle vervelende bijwerkingen. Hoop dat er nu mooie eitjes rijpen!

Flugel; Dat streepje wordt steeeds dikker, je maakt het echt heel erg spannend, ik hoop het zo voor je! Blijf heel hard duimen!

Pssst, het is bijna vrijdag.... Ik hyperdepieper zelf van
pi_74626324
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:07 schreef prinseszondererwt het volgende:
Orea, wat waardeloos dat je er zo beroerd van bent! Hopelijk is de meting goed.

Mijsje, trek je het nog?

Flugel, dat is wel een mooie streep nu zeg... Het is pas woensdag, die gevoelige borsten kunnen best weer terug komen joh!
het ene moment wel, het andere moment niet... ik durf ook niet te testen, want vast toch negatief... oh, die onzekerheid... maar sowieso morgen dus de gyn bellen, want of ik moet een nieuwe ronde IUI in, of ik moet een afspraak maken voor een echo op 6 weken... bah, die pijntjes onderin m'n rug vind ik helemaal niks, ik verwacht dus eigenlijk gewoon ongesteld te worden...
  donderdag 12 november 2009 @ 09:57:23 #199
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74626443
Nog maar 1 dag

mijsje en sombie al voorgevoelens?

Hier blijft het kwakkelen, de koorts is 's ochtends rond de 38 en stijgt gedurende de dag naar 38.2 ongeveer. Gelukkig niet meer naar 38.5 zoals de eerste dag. Verder enorme keelpijn, oorpijn en hoofdpijn. Ik vermoed dat m'n holtes ook lekker dichtzitten nu. M'n spieren beginnen met de dag meer op te spelen. (en het was al zo vervelend) Een griepje dus, niet duidelijk of dit de mexicaanse of de 'gewone' variant is. Het lijkt echter mild te verlopen. al vind ik het in al m'n hypochondrie nog steeds doodeng allemaal

Verder zijn de boobies niet echt gevoelig en voel ik heel af en toe nog wel een steekje in m'n liezen. M'n rug is echt overdreven pijnijk, maar dat kan ook de griep zijn. Ik durf er nog niets van te zeggen.... Nog niet opnieuw getest vandaag, met dat vele drinken blijft m'n urine zo licht...

Ik duim voor morgen dames
pi_74626567
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:57 schreef flugeltje het volgende:
Nog maar 1 dag

mijsje en sombie al voorgevoelens?
Hier blijft het kwakkelen, de koorts is 's ochtends rond de 38 en stijgt gedurende de dag naar 38.2 ongeveer. Gelukkig niet meer naar 38.5 zoals de eerste dag. Verder enorme keelpijn, oorpijn en hoofdpijn. Ik vermoed dat m'n holtes ook lekker dichtzitten nu. M'n spieren beginnen met de dag meer op te spelen. (en het was al zo vervelend) Een griepje dus, niet duidelijk of dit de mexicaanse of de 'gewone' variant is. Het lijkt echter mild te verlopen. al vind ik het in al m'n hypochondrie nog steeds doodeng allemaal

Verder zijn de boobies niet echt gevoelig en voel ik heel af en toe nog wel een steekje in m'n liezen. M'n rug is echt overdreven pijnijk, maar dat kan ook de griep zijn. Ik durf er nog niets van te zeggen.... Nog niet opnieuw getest vandaag, met dat vele drinken blijft m'n urine zo licht...

Ik duim voor morgen dames
alleen zere rug onderin dat ergens anders op duidt meestal...

maar goed, bij jou is het dus ook heel spannend, kan nog alle kanten op... ik duim zo voor je, dat ik de blaren op m'n duimen heb staan... nou ja, bijna dan...
pi_74626690
Ik sta erop dat je gewoon meegaat naar Z&G Flugel
  donderdag 12 november 2009 @ 12:22:38 #202
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74630657
Nou, daar gaan we dus weer

Het grootste nadeel van de miskramen is dat je dus niet meer zonder meer op het goede durft te vertrouwen. Ik merk echter dat het dagelijks testen me nu een vreemd soort rust geeft. Als het in de afgelopen periode mis was gegaan was er gewoon sprake van een menstruatie. Gaat het in de komende week mis vind ik het een vroege miskraam worden. Ik verklaar mezelf bij deze gewoon zwanger!

Ik zit op dag 26 bij een cyclus van 26 dagen deze maand, ik zit op 15 dagen na cervix en m'n positieve ovulatietest. Ik gok dat het zo tussen 13 en 14 dpo is...

8 november:

12 november

11 november:

12 november:

We blijven doorstijgen. Ik ben doodsbenauwd, niet alleen voor dinsdag maar ook voor de tijd ervoor en erna. Het hele circus begint weer en de angst voor een herhaling van zetten zal ik waarschijnlijk niet zomaar van me af kunnen zetten. Hoop alleen dat áls het weer misgaat dit binnen nu en 2 weken is, liever een vroege miskraam dan eerst hoop krijgen dat het maar goed blijft gaan en dan alsnog mislopen...

Pfft, daar gaan we weer...

als ik zeg doodsbang meen ik dat ook, nu ik toch echt zwanger lijk te zijn kan ik er niet meer omheen. Ik heb griep, voel mezelf belabberd, heb angst voor deze zwangerschap en ben hypochondrisch. Geloof me als ik zeg dat je mij nu niet wilt zijn
pi_74630746
lieve Flugel, als je nog moet werken de komende dagen, waarom meld je je niet ziek? gewoon heel goed uitrusten en genoeg drinken... goed zorgen voor jezelf... ik hoop zo dat ze dinsdag wat voor je kunnen doen en dat ze je de hulp kunnen bieden zodat het deze keer wel goed gaat...
meid, ik blijf voor je duimen...
  donderdag 12 november 2009 @ 12:27:59 #204
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74630791
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:26 schreef mijsje het volgende:
lieve Flugel, als je nog moet werken de komende dagen, waarom meld je je niet ziek? gewoon heel goed uitrusten en genoeg drinken... goed zorgen voor jezelf... ik hoop zo dat ze dinsdag wat voor je kunnen doen en dat ze je de hulp kunnen bieden zodat het deze keer wel goed gaat...
meid, ik blijf voor je duimen...
Ik lig al drie dagen op bed (en ik blijft echt liggen, opstaan bevalt niet goed)

tnx voor het duimen, ik duim ook nog voor jou...
pi_74630806
Lieve lieve Flugel, ik snap dat je doodsbenauwd bent want je bent gewoon zwanger! En bedenk je, je doet er alles aan om het goed te laten gaan, meer kan je nu niet doen. Zorg goed voor jezelf!
* mefke79 gooit een nieuw lijmpistool en navullingen lijm richting Flugel

Mijsje, weet je nog dat ik de dag voor mijn test er heilig van overtuigd was dat ik niet zwanger was? En dat de pijn in mijn rug kwam door het pak sneeuw dat er lag? Ik duim nog even voor je door hoor, het moet gewoon lukken!

Sombie, ook voor jou duim ik nog even verder.
pi_74630808
Flugel ik had het niet beter kunnen zeggen dan Mijsje..

Neem rust en zorg goed voor jezelf!!

Ik blijf ook voor je duimen
pi_74630874
Flugel en Mijsje...
  donderdag 12 november 2009 @ 12:33:01 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74630954
Nou, dan ga ik nu maar voor je Flugel!
Ik doe niet aan zo vreselijk ver voor NOD's.
Ik hoop heel erg voor je dat het deze keer blijft plakken!

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 12-11-2009 13:22:36 ]
pi_74631021
Flugel! ook een voorzichtige van mijn kant.
Zorg goed voor jezelf meid, ik hoop ook heel hard mee dat je deze keer gewoon een lief eigenwijsje hebt die lekker wel blijft plakken! Ik denk aan je dinsdag!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator donderdag 12 november 2009 @ 12:39:15 #210
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74631156
Ik jompel even lekker mee hoor, het is een dikke streep en nu blijven plakken!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74631162
Mefke, dat weet ik nog... en je was al zo teleurgesteld dat je dat voelde... ik vond het zooo sneu... en een paar dagen erna waren we zoooo blij... en nu heb je je mannetje gewoon al in je armen...
ik hoop op herhaling en dan bij mij dus... maar ik durf niet te hard meer te hopen...
we zien wel... geen bloed is goed in ieder geval...
  donderdag 12 november 2009 @ 12:42:09 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_74631254
Flugel Spannend!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 12 november 2009 @ 12:43:24 #213
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74631287
Flugel van harte en succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74631322
Ga je morgen testen mijsje?

En wat vreselijk spannend flugel. Ik snap goed dat je doodsbang bent. Wat jij hebt meegemaakt zou niemand in de koude kleren gaan zitten. Heel veel rust en sterkte de komende tijd
En ik ben erg benieuwd naar dinsdag.
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 12:46:32 #215
43556 miss_dynastie
pi_74631376
Flugel *pot secondelijm pakt*
pi_74631439
Flugel Ik ga ook onwijs hard voor je duimen meid
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74631457
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:44 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ga je morgen testen mijsje?

En wat vreselijk spannend flugel. Ik snap goed dat je doodsbang bent. Wat jij hebt meegemaakt zou niemand in de koude kleren gaan zitten. Heel veel rust en sterkte de komende tijd
En ik ben erg benieuwd naar dinsdag.
ik weet het niet... ik wil als ik niet ongesteld word, misschien wachten tot zaterdag of zondag... ik vind het stiekem opeens toch heel spannend...
pi_74631708
Flugel wat is het zo vreselijk spannend voor jullie. Spannender en enger dan dat ik me eigenlijk kan voorstellen.
Ook hier wordt er heel erg geduimd voor jullie
pi_74631728
ik doe ook een hele voorzichtige voor Flugel!!
Mijsje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74631927
Snap ik mijsje
Ik ga gewoon het hele weekend zitten f5en
pi_74632408
Hier ook een voorzichtige voor de dikke vette tweede streep van flugel

En een voor mijsje, succes met het testen van je geduld Ik F5 mee met CP.
pi_74632532
Flugeltje
En ik ken het gevoel, ik heb voor mijn huidige "plakker" ook 3 miskramen gehad. Broekloeren wekenlang dus...
  donderdag 12 november 2009 @ 13:29:40 #223
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74632673
mijsje, mijn grote held!

Gewoon wachten met testen... Ik zit zo hard voor je te duimen dat ik m'n grote tenen nodig heb om voor mezelf te duimen
pi_74632774
Flugeltje, ik blijf gewoon duimen en heel hard voor je hopen. Ik hoop zo dat er echt een goed plan komt voor je dinsdag! Maar je bent gewoon weer zwanger dus het eerste stapje is gezet

Mijsje, voor jou draaien mijn duimen ook op volle toeren hoor. Wat zou het mooi zijn als het toch gelukt blijkt te zijn deze maand.

Verder natuurlijk voor alle meiden een dikke
  donderdag 12 november 2009 @ 13:46:28 #225
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74633153
Flugel, mooi strepen
En ik heb ook rugpijn, al twee weken, wat zeker weten niet door griep komt, maar dat zal het vast versterken.
  donderdag 12 november 2009 @ 13:49:26 #226
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74633228
Mijsje, ik had ongeveer dik een week voor mijn NOD ook pijn in mijn onderrug, dat trekt nu wel verder door trouwens. Ik duim voor je

-edit- oh ik zie net dat ik op dag 20 van mijn cyclus al een hoge rugpijn had, het kan dus alle kanten op
pi_74633302
wat duimen er veel mensen mee voor me...
bedankt! dat kan ik goed gebruiken... (alsof ik dan gewoon meer kans heb ofzo... )
pi_74633529
voor Flugel en Mijsje.
En voor jullie eitjes: plakken blijven!!!
pi_74633784
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:49 schreef mijsje het volgende:

[..]

ik weet het niet... ik wil als ik niet ongesteld word, misschien wachten tot zaterdag of zondag... ik vind het stiekem opeens toch heel spannend...

Ik ga voor je duimen
pi_74634081
bedankt!
pi_74634152
Flugel, wat leuk! En dan heb ik toch gelijk met mijn nominatie voor de buikaward 2010. Al kan ik die ook nog aan mijsje geven natuurlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 12 november 2009 @ 14:19:16 #232
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_74634199
Mijsje, flugel: Ik duim voor jullie!

Voor iedereen die het nodig heeft een hele dikke knuffel!
A grand adventure has begun.
pi_74635479
Helaas, het was nog niet goed. Doorprikken en zaterdag weer terug. Omdat ik wel klachten heb van een beginnende overstimulatie, moet ik het even in de gaten houden. Ze zag wel een stuk of 12/13 folikels (en dan had ze de achterkant van mijn eierstokken nog niet eens meegenomen volgens mij).
  donderdag 12 november 2009 @ 14:56:06 #234
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74635545
jammer Orea, hopelijk zaterdag meer succes!
pi_74636601
hmmm, Orea, dat klinkt niet zo lekker... Wel heel mooi dat er zo veel follikels waren nu, extra kans...

Ik wou al zeggen Yppy, mijn buik wordt natuurlijk de mooiste zwangere buik ever...
pi_74637088
ik kom even voorzichtig mee voor flugel

en een dikke voor mijsje

en alle anderen die het nodig hebben
pi_74637204
Draculettetje...
pi_74637243
Flugeltje, wauw! ik duim superhard dat hij maar keurig blijft plakken hoor!

Mijsje, respect voor jouw geduld, hier draaien de duimen hoor. Als ik het toch iemand zo ontzettend gun...
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 12 november 2009 @ 16:03:12 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74637868
Dames, kom op! Hou moed! Hou vol!
  donderdag 12 november 2009 @ 17:15:47 #240
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_74640267
oh flugel.. ik durf bijna niet te juichen maar ik hoop echt dat het blijft plakken en dat je een fijne zwangerschap te gemoet gaat..
En Mijsje spannend ik zal voor je duimen

En voor alle andere meiden hier een dikke knuffel
Be happy with the little things in life
pi_74640527
Flugeltje; wat een mooie streepjes, ze worden alleen maar donkerder.... Wat zal dit enorm spannend voor jou zijn. Ik gooi er alvast een voorzichtige jompel tegen aan

Mijsje; nog maar 1 dagje wachten....
pi_74642112
hmmm, geen bloed is goed hè? hmmm, wat zeiden we ook al weer over spotting van oud bloed? (dat heb ik nu, maar het is nog geen ongesteldheid...) ik verwacht morgenochtend of vannacht de doorbraak wel te krijgen...
  donderdag 12 november 2009 @ 18:23:24 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74642256
Ah nee he
  donderdag 12 november 2009 @ 18:23:35 #244
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74642261
Gatver mijsje, dat meen je niet
pi_74642378
Mijsje
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74642466
pi_74642514
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:18 schreef mijsje het volgende:
hmmm, geen bloed is goed hè? hmmm, wat zeiden we ook al weer over spotting van oud bloed? (dat heb ik nu, maar het is nog geen ongesteldheid...) ik verwacht morgenochtend of vannacht de doorbraak wel te krijgen...
Verhalen zat van dames die dat ook hadden maar 9 maanden later een beebje in hun armen hielden.
Hou de moed erin Mijsje.
pi_74642581
ik meen het wel helaas... zucht... moed houden is dan wel moeilijk hoor...
naja, nachtje nog, en dan weet ik het wel...
  donderdag 12 november 2009 @ 18:36:51 #249
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74642656
Wil je ook niet testen zodat je niet zo heen en weer geslingerd wordt tussen ja misschien nog wel en nee het wordt vast niks?
pi_74642670
ach mijsje toch...

Ik blijf gewoon fanatiek door duimen
pi_74642718
ik ben bang dat dat geen zin heeft... met m'n miskraam had ik pas in week 8 een positieve test te pakken, dus dat zal nu in week 4 waarschijnlijk niet het geval zijn ben ik bang, en anders wil ik in het weekend wel testen als het zoals nu blijft met de spotting... (of als het minder wordt, dat mag ook natuurlijk...)
  donderdag 12 november 2009 @ 18:47:48 #252
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74642991
Misschien dat als het goed zit dat je wel tijdig hcg aanmaakt? Maar misschien ook niet?
Ik ga voor je duimen dat het niet doorzet.
  donderdag 12 november 2009 @ 19:16:45 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74643843
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:39 schreef mijsje het volgende:
ik ben bang dat dat geen zin heeft... met m'n miskraam had ik pas in week 8 een positieve test te pakken, dus dat zal nu in week 4 waarschijnlijk niet het geval zijn ben ik bang, en anders wil ik in het weekend wel testen als het zoals nu blijft met de spotting... (of als het minder wordt, dat mag ook natuurlijk...)
Ik begon bij drie van de vier miskramen pas laat hcg aan te maken. Bij de eerst steeg het niet door en bleef het lijntje te licht, de derde teste ik pas in de 6e week positief en bij de laatste steeg het hcg wel, maar heel erg langzaam. Nu heb ik een keer heel erg vroeg duidelijk aantoonbaar HCG in m'n urine. Misschien positief, misschien ook niet. Maar ik weet wel dat het dus per zwangerschap kan verschillen hoe snel je HCG aanmaakt.

Ik weet dat je weinig hoop had voor deze procedure, maar ik gun het je zo
  donderdag 12 november 2009 @ 19:54:10 #254
105938 Jompelmeisje
Als je me nodig hebt...
pi_74644890

Wie komt daar uit de Hema lopen?
-Ik zie wat roze en een staartje-
Wat zou zíj daar nu zijn gaan kopen?
Een rookworst of 'n nagelschaartje?

Het Jompelmeisje kocht wat plak
-vier soorten to be sure-
Dus lijmt ze met het grootst gemak
alles wat vast moet, hoor!

Zo blijft 't zitten waar het moet
-heel veilig en dichtbij-
en zachtjes jompelt zij: wat goed
Blijf zitten, kleine jij!

Lief flugeltje, ik jompel voor je!
...jompel ik tevoorschijn!
pi_74645050
Flugeltje

* Soneal pakt flugels hand, neemt haar mee naar Z&G en daar zitten we gewoon de komende 8 maanden
  donderdag 12 november 2009 @ 20:01:13 #256
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74645121
Wat lief!!!!!!

* traantje wegpinkt
pi_74645152
Mijsje

We houden het er op dat het wat spotting is, that's it
Je moet immers mee naar Z&G
pi_74645180
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:01 schreef flugeltje het volgende:
Wat lief!!!!!!

* traantje wegpinkt
Die hormonen hè....
pi_74645259
Jeeeeeee, Jompelmeisje to the rescue

Ik jompel heel hard mee
pi_74647114
Flugel, dat ziet er goed uit!!

Mijske... hopelijk is het toch geen doorbraak morgen.
pi_74655937
ik hoopte ook heel erg van niet, maar helaas toch die doorbraak...

kan een mod in de OP toevoegen: eerste IUI mislukt.
pi_74655971
He mijsje, wat klote!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74656149
Mijsje, wat balen
  vrijdag 13 november 2009 @ 07:44:32 #264
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_74656194
Mijsje, nee toch! Wat ontzettend rot voor je!
Ik zou een heleboel tegen je willen zeggen maar kan even de woorden niet vinden...

* Keshet slaat een arm om mijsje heen.
A grand adventure has begun.
pi_74656329
Mijjsje, wat enorm balen
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:01:36 #266
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74656340
Mijsje het was je zo ontzettend gegund.

Flugel, ook hier traantje bij het jompelgedicht. Ik duim voor je dat het blijft plakken.

En ookal post ik hier niet vaak, ik lurk en leef wel met jullie allemaal mee. voor al die kei-harde vechtende mama's

En Oxy, wat een mooi en zeer treffend gedicht heb je geschreven...
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:02:15 #267
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74656344
wat jammer mijsje
Ylana
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:04:12 #268
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74656364
Mijsje, wat naar weer zeg
pi_74656366
mijsje
pi_74656431
Mijsje wat stom! meer woorden heb ik er niet voor
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:15:53 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74656482
Mijsje
  Jubileum moderator vrijdag 13 november 2009 @ 08:20:50 #272
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74656522
Ach mijsje, het was je zo gegund
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74656602
Och Mijsje, ik hoopte op ander nieuws voor je... Dit sucks.
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:55:28 #274
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74656894
mijsje toch, wat klote... Ik had zo voor je gehoopt...

Weet dat zowel jij als de gyn weinig van deze poging verwacht hadden, maar damn wat had het me mooi geleken.

* dikke knuffel geeft
  vrijdag 13 november 2009 @ 09:02:23 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74657063
Mijsje.. Wat ontzettend balen Ik had het ook zo voor je gehoopt en het is je zo gegund (zoals ik het iedereen in dit topic toch wel een beetje 'extra' gun).

Ik ga weer terug in lurkstand en blijf duimen dat alles goed gaat voor Flugeltje.
pi_74657115
Mijsje
pi_74657220
Oh nee, Mijsje, wat jammer...
pi_74657871
mijsje
pi_74657873
Mijsje
pi_74657996
Mijsje
pi_74658465
Mijsje wat klote dat het niet gelukt is
pi_74659254
Oh niezen met volle eierstokken: GEEN SUCCES
(auw....)
pi_74659386
Orea... ben benieuwd hoe het met je verder gaat... moet je nu rustig aan doen met een beginnende overstimulatie?
pi_74659550
Mijsje... wat shit...

Orea, niet meer niezen dan

Flugel, nog een tube lijm nodig? En Jompelmeisje, wat een schitterend gedicht!
  vrijdag 13 november 2009 @ 11:01:58 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_74659801
Mijsje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74659809
Aaah mijsje... klote zeg... het zou zo mooi zijn geweest...
pi_74659996
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:47 schreef Jose81 het volgende:
Orea... ben benieuwd hoe het met je verder gaat... moet je nu rustig aan doen met een beginnende overstimulatie?
Moet het rustig aan doen en elke dag even wegen.. Ze wilde eerst een nieuwe meetafspraak voor zondag maken, maar gezien mijn klachten mag ik morgen al komen. Hopelijk is het dan goed en kunnen we de punctie gaan inplannen. We zullen het zien! Tis wel een domper dat het zo ongelofelijk langzaam gaat, maar er zitten behoorlijk wat folikels, dus daar ben ik echt wel blij mee!
  vrijdag 13 november 2009 @ 11:37:02 #289
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74660890
Het wordt nu wel heel spannend Orea, succes

sombie, weet jij al iets?

mijsje, weet je de vervolgstappen al? Ga je meteen volgende cyclus weer verder of moet je overslaan? (weet niet precies hoe dit soort trajecten verloopt)
pi_74661542
Mijsje, wat rot.
  vrijdag 13 november 2009 @ 12:00:59 #291
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74661704
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:53 schreef mefke79 het volgende:

Flugel, nog een tube lijm nodig? En Jompelmeisje, wat een schitterend gedicht!
Deze had ik nog even gemist. Het zit vooralsnog wel goed. test weer ietsje donkerder dan gisteren, dus we blijven stijgen... tnx for asking
pi_74661857
Flugel nog steeds stijgende lijn... mooi!

Hier dag 11, wederom zonder medicatie. Net over een ovutest gepiest, was alweer een mooi beginnend streepje te zien. Het begint erop te lijken dat mijn lijf het echt weer zelf kan. Fijn!
  vrijdag 13 november 2009 @ 12:11:08 #293
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74662013
Zo fijn als je lichaam het gewoon weer begint te doen he PZE, heel tof!
pi_74662116
bedankt allemaal...

mijn lijm gaat ook richting Flugel...
ik begin meteen deze ronde weer met de volgende IUI. Ik heb de eerste echo al vastgelegd op maandag 23 november, en de nieuwe pregnyl ook alweer besteld.

PZE, dat is goed nieuws! voor je zelf-werkende-lijf!
pi_74663305
Orea, ik kan me voorstellen dat het een domper is ja.. maar daarentegen wel een boel follikels inderdaad! Dan weet je in ieder geval dat je die medicijnen waar je je zo beroerd van voelt niet voor niets neemt. Gaat dat nu al wat beter?

PZE, wat fijn dat er weer een beginnend streepje te zien is! Super, joh!

Mijsje, voor je volgende IUI dan maar: Hopelijk dat dit 'm dan echt wordt...!
pi_74663329
Nog een geluk bij een ongeluk dat je er niet steeds een cyclus tussen hoeft te laten, maar meteen dookunt mijsje

Wat goed pze
pi_74665133
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 12:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hier dag 11, wederom zonder medicatie. Net over een ovutest gepiest, was alweer een mooi beginnend streepje te zien. Het begint erop te lijken dat mijn lijf het echt weer zelf kan. Fijn!
Woejjjj bij ons was het toen de cyclus weer op gang was gekomen binnen 4 maanden raak en het is natuurlijk geen garantie, maar ik blijf duimen dat het bij jullie ook het geval is (of eerder natuurlijk)
pi_74665200
wat ontzettend balen mijsje
*OUD heilige*
pi_74667595
Mijsje, wel fijn dat je dirct door kan idd, ik duim voor je!!

PZE, super zeg!! Wat een fijn gevoel lijkt me dat!! Ik hoop voor je dat dit ook snel resultaat geeft!
Sjong, ik hoop dat mijn cyclus het straks na de miskraam ook weer goed oppakt... zou dat ff mooi zijn..
pi_74672039
Wat ontzettend klote mijsje.
pi_74672195
Had sombie vandaag ook niet haar NOD? Of haal ik weer eens mensen door elkaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')