Ik begon bij drie van de vier miskramen pas laat hcg aan te maken. Bij de eerst steeg het niet door en bleef het lijntje te licht, de derde teste ik pas in de 6e week positief en bij de laatste steeg het hcg wel, maar heel erg langzaam. Nu heb ik een keer heel erg vroeg duidelijk aantoonbaar HCG in m'n urine. Misschien positief, misschien ook niet. Maar ik weet wel dat het dus per zwangerschap kan verschillen hoe snel je HCG aanmaakt.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:39 schreef mijsje het volgende:
ik ben bang dat dat geen zin heeft... met m'n miskraam had ik pas in week 8 een positieve test te pakken, dus dat zal nu in week 4 waarschijnlijk niet het geval zijn ben ik bang, en anders wil ik in het weekend wel testen als het zoals nu blijft met de spotting... (of als het minder wordt, dat mag ook natuurlijk...)
Die hormonen hè....quote:Op donderdag 12 november 2009 20:01 schreef flugeltje het volgende:
Wat lief!!!!!!
* traantje wegpinkt
Moet het rustig aan doen en elke dag even wegen.. Ze wilde eerst een nieuwe meetafspraak voor zondag maken, maar gezien mijn klachten mag ik morgen al komen. Hopelijk is het dan goed en kunnen we de punctie gaan inplannen. We zullen het zien! Tis wel een domper dat het zo ongelofelijk langzaam gaat, maar er zitten behoorlijk wat folikels, dus daar ben ik echt wel blij mee!quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:47 schreef Jose81 het volgende:
Orea... ben benieuwd hoe het met je verder gaat... moet je nu rustig aan doen met een beginnende overstimulatie?
Deze had ik nog even gemist. Het zit vooralsnog wel goed. test weer ietsje donkerder dan gisteren, dus we blijven stijgen... tnx for askingquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:53 schreef mefke79 het volgende:
Flugel, nog een tube lijm nodig? En Jompelmeisje, wat een schitterend gedicht!
Woejjjjquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hier dag 11, wederom zonder medicatie. Net over een ovutest gepiest, was alweer een mooi beginnend streepje te zien. Het begint erop te lijken dat mijn lijf het echt weer zelf kan. Fijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |