Jieha, goed nieuws dusquote:Op maandag 9 november 2009 14:42 schreef Orea het volgende:
Activiteit te zienrechts een stuk of 6 tot 8 folikels en links leek het ook zo (zou ik dan toch voor een masterlijke score gaan dit keer
) wel nog allemaal te klein.. Dussss vanaf vanavond gaan we weer aan de max. dosering Menopur
fijn! Ben net gewend aan de vorige hoeveelheid.
Donderdag weer meting en zaterdag of zondag de punctie! (ik denk zaterdag, maar zondag even slag om de arm).
Ondanks dat ik baal dat ik toch weer naar max. dosering moet ben ik rete trots dat er behoorlijk wat folikels zitten!Pffff zal wel blij zijn als het er weer opzit, hakt er wel in die overdosis hormonen
quote:Op maandag 9 november 2009 14:42 schreef Orea het volgende:
Activiteit te zienrechts een stuk of 6 tot 8 folikels en links leek het ook zo (zou ik dan toch voor een masterlijke score gaan dit keer
) wel nog allemaal te klein.. Dussss vanaf vanavond gaan we weer aan de max. dosering Menopur
fijn! Ben net gewend aan de vorige hoeveelheid.
Donderdag weer meting en zaterdag of zondag de punctie! (ik denk zaterdag, maar zondag even slag om de arm).
Ondanks dat ik baal dat ik toch weer naar max. dosering moet ben ik rete trots dat er behoorlijk wat folikels zitten!Pffff zal wel blij zijn als het er weer opzit, hakt er wel in die overdosis hormonen
quote:Op maandag 9 november 2009 13:33 schreef mefke79 het volgende:
Flugel, wel jammer dat je eigen gyn er niet is, maar wat goed dat je actie ondernomen hebt! Ondanks dat je er nu nog bijna geen invloed op kan hebben, geeft het je wel het idee dat je er alles aan doet, toch? Ik blijf duimen hoor, het moet toch een keer goed gaan en je hebt het echt verdiend. (niet dat de rest het niet verdient heeft hoor, maar sommige mensen blijven speciaal om bepaalde redenen en daar zijn Flugel en Mijsje bij mij een voorbeeld van). Dikke kus allemaal en ik ga ook duimen voor de rest!
Lieve flugel,quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:34 schreef flugeltje het volgende:
Heb trouwens koorts
Heb sinds vannacht last van keelpijn en veel zweten, dacht net toen ik mezelf aan het aankleden was dat ik mezelf wel even kon tempen. 38.5Als echte hypochonder ben ik nu dus in paniek ivm de mexicaanse griep. En als het dat niet is kan het ook nooit goed zijn voor een prille zwangerschap.... Damn zeg
dat heb ik dus ook, dus ik ben me erop voor aan het bereiden dat ik gewoon vrijdag ongesteld word... echt zo'n menstruatie-pijntje in m'n rug. niet continu maar het komt en gaat... (alleen vanmiddag en vanavond een paar keer gehad) maar goed, jammer, volgende poging beter...quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:57 schreef flugeltje het volgende:
We zullen zien mijsje, je weet het nooit natuurlijk. Als ons lichaam ons voor de gek kan houden met wel dingen voelen kan dat natuurlijk ook andersomIk hoop het wel ontzettend hard voor je. * duimt
Hier is het gisterenavond bij twee keer lichtroze afvegen gebleven, heb wel wat last van m'n rug nog. Durf er helemaal niets op te zetten, wie weet barst het nog los. We wachten gewoon netjes af. Als het niks wordt mag ik komend weekend wel eindelijk die nieuwe port van 15jr oud proberen
het ene moment wel, het andere moment niet... ik durf ook niet te testen, want vast toch negatief... oh, die onzekerheid... maar sowieso morgen dus de gyn bellen, want of ik moet een nieuwe ronde IUI in, of ik moet een afspraak maken voor een echo op 6 weken... bah, die pijntjes onderin m'n rug vind ik helemaal niks, ik verwacht dus eigenlijk gewoon ongesteld te worden...quote:Op woensdag 11 november 2009 17:07 schreef prinseszondererwt het volgende:
Orea, wat waardeloos dat je er zo beroerd van bent! Hopelijk is de meting goed.![]()
Mijsje, trek je het nog?
Flugel, dat is wel een mooie streep nu zeg... Het is pas woensdag, die gevoelige borsten kunnen best weer terug komen joh!
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:57 schreef flugeltje het volgende:
Nog maar 1 dag
mijsje en sombie al voorgevoelens?
Hier blijft het kwakkelen, de koorts is 's ochtends rond de 38 en stijgt gedurende de dag naar 38.2 ongeveer. Gelukkig niet meer naar 38.5 zoals de eerste dag. Verder enorme keelpijn, oorpijn en hoofdpijn. Ik vermoed dat m'n holtes ook lekker dichtzitten nu. M'n spieren beginnen met de dag meer op te spelen. (en het was al zo vervelend) Een griepje dus, niet duidelijk of dit de mexicaanse of de 'gewone' variant is. Het lijkt echter mild te verlopen. al vind ik het in al m'n hypochondrie nog steeds doodeng allemaal
Verder zijn de boobies niet echt gevoelig en voel ik heel af en toe nog wel een steekje in m'n liezen. M'n rug is echt overdreven pijnijk, maar dat kan ook de griep zijn. Ik durf er nog niets van te zeggen.... Nog niet opnieuw getest vandaag, met dat vele drinken blijft m'n urine zo licht...
Ik duim voor morgen dames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |