abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 november 2009 @ 13:24:14 #151
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74538476
Heb net toch maar even de gyn gebeld voor overleg. Mijn gyn is voorlopig niet aanwezig en daar kan ik de 26e pas terecht. Als het blijft plakken zou dat 6/7 weken zwangerschap betekenen. Drie van mijn vier miskramen waren voor die periode dus de secretaresse gaat m'n kaart opvragen en met een andere gyn overleggen wat wijsheid is. Sommige medicijnen (bijv progesteron) moet je zsm mee beginnen, dus dan zou het jammer zijn als we het nu afwachten. Ik hoor vanmiddag of ik NOD af moet wachten, kan wachten tot de 26e of eventueel nu al iets moet gaan slikken....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74538797
Flugel, wel jammer dat je eigen gyn er niet is, maar wat goed dat je actie ondernomen hebt! Ondanks dat je er nu nog bijna geen invloed op kan hebben, geeft het je wel het idee dat je er alles aan doet, toch? Ik blijf duimen hoor, het moet toch een keer goed gaan en je hebt het echt verdiend. (niet dat de rest het niet verdient heeft hoor, maar sommige mensen blijven speciaal om bepaalde redenen en daar zijn Flugel en Mijsje bij mij een voorbeeld van). Dikke kus allemaal en ik ga ook duimen voor de rest!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74538809
Ai, 10 tot 12 dagen DPO, das idd een beetje kort.

Als jij er vertrouwen in hebt dat het goed is om pas op de NOD te bellen voor een afspraak, dan gewoon wachten, als je maar een beetje twijfel hebt zou ik eerder bellen

Edit: ah...... bijlezen is ook een vak
pi_74539721
Goed dat je gebeld hebt Flugel! Dan heb je er inderdaad maar alles aan gedaan!!
Wel balen dat je eigen gyn er niet is trouwens... ben benieuwd wat ze zeggen... ik hoop eigenlijk dat ze je nu al kunnen helpen door je wat te laten slikken ofzo... want inderdaad: je hebt het verdiend meid!!
pi_74540344
Flugeltje wat goed dat je gebeld hebt (en dat ik het topic volledig heb doorgelezen want ik had mijn antwoord in gedachten al klaar ).

Ikzelf zou waarschijnlijk aandringen op het innemen van progesteron. En dan eigenlijk nog het best vaginaal. In het fertiliteitscentrum zeiden ze dat ze daar betere resultaten van hebben dan van de orale versie.
En misschien wel jammer dat je eigen gyn er niet is, maar het is gewoon beter dat ze jouw dossier er bij nemen ipv te wachten op jouw gyn.
Dikke alvast!
  maandag 9 november 2009 @ 14:31:34 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74540736
Goed dat je gebeld hebt flugel.
Ik had dezelfde gedachten als mijsje en happy, alleen ik wilde niet verder aandringen.
Ik hoop echt dat ze iets voor je gaan doen ze móeten gwoon iets doen
Mijn vriendin heeft ook 3 miskramen gehad en bij de 4e is ze bij de positieve test (tijdelijk) gestopt met werken en heeft ze progesterontabletten gekregen. En toen is er na 35 weken een prachtig meisje geboren
pi_74541129
Activiteit te zien rechts een stuk of 6 tot 8 folikels en links leek het ook zo (zou ik dan toch voor een masterlijke score gaan dit keer ) wel nog allemaal te klein.. Dussss vanaf vanavond gaan we weer aan de max. dosering Menopur fijn! Ben net gewend aan de vorige hoeveelheid.

Donderdag weer meting en zaterdag of zondag de punctie! (ik denk zaterdag, maar zondag even slag om de arm).

Ondanks dat ik baal dat ik toch weer naar max. dosering moet ben ik rete trots dat er behoorlijk wat folikels zitten! Pffff zal wel blij zijn als het er weer opzit, hakt er wel in die overdosis hormonen
  maandag 9 november 2009 @ 14:46:23 #158
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74541292
Nou, ik ben teruggebeld. Ze heeft het overlegd met een andere gyn en die zei: "zo snel mogelijk ergens op een spreekuur". Nou, daar kon ze dus weinig mee Ze zitten bommetje vol, maar ze had een gaatje gevonden bij mijn eigen gyn nog. (die is er blijkbaar nog wél even) Dan is het wel pas voor volgende week dinsdag (17e) ze vroeg wat ik daar van vond.

Heb besloten om het dan tot volgende week dinsdag maar af te wachten. Als het voor vrijdag misgaat zitten we nog binnen de cyclus en is het gewoon een menstruatie. En daarna is het snel genoeg dinsdag Lijkt me dat we dan toch wel op tijd zullen zijn voor een eventuele interventie. Bij vrouwen die geholpen worden is het meestal ook pas na 17dagen dat er volgende stappen genomen worden. Ik ga zeker naar progresteron vragen dan.
  maandag 9 november 2009 @ 14:47:34 #159
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74541342
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:42 schreef Orea het volgende:
Activiteit te zien rechts een stuk of 6 tot 8 folikels en links leek het ook zo (zou ik dan toch voor een masterlijke score gaan dit keer ) wel nog allemaal te klein.. Dussss vanaf vanavond gaan we weer aan de max. dosering Menopur fijn! Ben net gewend aan de vorige hoeveelheid.

Donderdag weer meting en zaterdag of zondag de punctie! (ik denk zaterdag, maar zondag even slag om de arm).

Ondanks dat ik baal dat ik toch weer naar max. dosering moet ben ik rete trots dat er behoorlijk wat folikels zitten! Pffff zal wel blij zijn als het er weer opzit, hakt er wel in die overdosis hormonen
Jieha, goed nieuws dus

En met die extra hormonen komt het ook wel goed
  maandag 9 november 2009 @ 15:09:21 #160
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74542134
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:42 schreef Orea het volgende:

maandag 9 november 2009 @ 15:42:12 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74543251
Orea! Goed nieuws!
pi_74545883
Orea, wat goehoed!
pi_74546068
Oera, wat goed!!!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_74546322
Wat een goed nieuws Orea
Sterkte met de hoge dosis
pi_74546803
Flugel, ik zie ook echt wel een streep! Wat is het toch ontzettend spannend en mijn duimen draaien overuren. Ik hoop zo voor je dat het blijft plakken....
* geeft pattex én de supersnelle cursus innestelen voor gevorderden door
pi_74546857
en voor Orea natuurlijk goed nieuws!

Wat is het hier toch spannend zeg! En ik gun het jullie allemaal zoooooo enorm!

Mijsje en Sombie, al bijna vrijdag, hoe is jullie stand van zaken?
pi_74550229
Vrijdag de 13e komt inderdaad in zicht... kunnen we al gaan hyperen mijsje?
  maandag 9 november 2009 @ 21:04:53 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74554142
Nou, hier begint het spannend te worden. Lichtroze verlies nu, kan dus late nesteling betekenen of een vroege menstruatie. Voel ik mezelf meteen weer extra stom dat ik vandaag de gyn gebeld heb natuurlijk. Zul je altijd zien dat het helemaal niet nodig is geweest....

Afwachten dus maar en door blijven duimen voor mijsje en sombie... (bij jullie al iets aan de hand?)
pi_74555630
Orea, wat fijn dat er toch weer genoeg activiteit is te zien! Super! Op naar de punctie...!

Flugel, spannend hoor. En goed ook dat je toch de gyn hebt gebeld... ik had in jouw schoenen precies hetzelfde gedaan! En mocht het nou voor niks zijn geweest, dan hoef je je daar echt niet rot om te voelen! Je hebt me nogal niet wat meegemaakt... daar zou ook een gyn zeker begrip voor op moeten kunnen brengen! Hopelijk betekent dat roze verlies nu niks... heb je dat wel eens vaker gehad? Hoe dan ook; ik blijf nog steeds even hard (zelfs nog wel iets harder) voor je duimen!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_74555698
Orea, wat een goed nieuws! Ik hoop dat de zaterdag gaat lukken met de punctie!!! Dan kun je weer verder, en hopelijk is dit gewoon je laatste poging die nodig is voor dit kindje!

even een aanmoedigjompel voor jou Flugel! Gewoon als: Goed dat je gebeld hebt! Ik denk ook dat dinsdag een goed idee is... En het is beter nu gebeld te hebben en erachter komen dat je inderdaad helaas toch ongesteld wordt (nee, dat geloof ik eigenlijk niet...) dan dat je niet op tijd belt en dat je dan toch weer een miskraam te pakken hebt... meid, je hebt het goed gedaan! hadden ze nog iets gezegd over de aspirine die je was begonnen?
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:33 schreef mefke79 het volgende:
Flugel, wel jammer dat je eigen gyn er niet is, maar wat goed dat je actie ondernomen hebt! Ondanks dat je er nu nog bijna geen invloed op kan hebben, geeft het je wel het idee dat je er alles aan doet, toch? Ik blijf duimen hoor, het moet toch een keer goed gaan en je hebt het echt verdiend. (niet dat de rest het niet verdient heeft hoor, maar sommige mensen blijven speciaal om bepaalde redenen en daar zijn Flugel en Mijsje bij mij een voorbeeld van). Dikke kus allemaal en ik ga ook duimen voor de rest!
hier word ik toch weer zo emotioneel van... lief van je Mefke!

vrijdag de 13e komt er inderdaad weer aan, maar nee, ik voel me niet anders dan anders, dus ik ben bang dat hyperen voor mij niet zoveel zin heeft... misschien bij de volgende ronde...
(dat trekkerige, spierpijngevoel bij m'n liezen heb ik ook nog wel, maar niet continu, dus het zal wel echt met m'n spieren te maken hebben, even teveel gelopen ofzo... )
  dinsdag 10 november 2009 @ 08:57:30 #171
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74563575
We zullen zien mijsje, je weet het nooit natuurlijk. Als ons lichaam ons voor de gek kan houden met wel dingen voelen kan dat natuurlijk ook andersom Ik hoop het wel ontzettend hard voor je. * duimt

Hier is het gisterenavond bij twee keer lichtroze afvegen gebleven, heb wel wat last van m'n rug nog. Durf er helemaal niets op te zetten, wie weet barst het nog los. We wachten gewoon netjes af. Als het niks wordt mag ik komend weekend wel eindelijk die nieuwe port van 15jr oud proberen
  dinsdag 10 november 2009 @ 09:34:44 #172
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74564345
Heb trouwens koorts

Heb sinds vannacht last van keelpijn en veel zweten, dacht net toen ik mezelf aan het aankleden was dat ik mezelf wel even kon tempen. 38.5 Als echte hypochonder ben ik nu dus in paniek ivm de mexicaanse griep. En als het dat niet is kan het ook nooit goed zijn voor een prille zwangerschap.... Damn zeg
  dinsdag 10 november 2009 @ 10:52:00 #173
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74566345
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:34 schreef flugeltje het volgende:
Heb trouwens koorts

Heb sinds vannacht last van keelpijn en veel zweten, dacht net toen ik mezelf aan het aankleden was dat ik mezelf wel even kon tempen. 38.5 Als echte hypochonder ben ik nu dus in paniek ivm de mexicaanse griep. En als het dat niet is kan het ook nooit goed zijn voor een prille zwangerschap.... Damn zeg
Lieve flugel,
allereerst is het helemaal niet stom dat je gebeld hebt. Zelfs als het misgaat niet. Stel je voor je had gewacht en dan gebeld en het ging dan alsnog mis (of je kon dan pas heel laat een afspraak krijgen of...). Het is niet stom, je bent goed op tijd. Hoe eerder ze ingrijpen hoe beter.
En over die griep: Ik ben de eerste 2 weken doodziek geweest (of eigenlijk week 4 t/m 6) met griep, koorts en keelpijn en toch ben ik zwanger van een gezond jongetje...
Houd moed meisje!

En mijsje, ook voor jou (en sombie) duim ik nog steeds heel erg hard...
  dinsdag 10 november 2009 @ 12:58:28 #174
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74570146
tnx asy, het helpt wel een beetje te weten dat koorts niet direct heel erg fout hoeft te zijn.

Met m'n hypochondrie is het echter wel lastig het 'mexicaanse griep doembeeld' weg te stoppen. Ik zal er doorheen moeten. Temp zowat om het uur nu

mijsje en sombie, ik duim ook nog steeds voor jullie
pi_74572344
Komt vast wel goed flugeltje
  dinsdag 10 november 2009 @ 14:16:05 #176
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74572441
flugel, is aspirine niet ook koortsremmend? kan je dan niet iets meer nemen?

pfff, ik vind het wel heel spannend voor alle dames met hun NOD as. vrijdag! Een grote voor jullie allemaal!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74578494
Lieve Flugeltje; ook nog de griep er bij, het zit ook niet mee. Hopelijk voel je je snel beter en doet mini-flugel zich gewoon innestelen nu.
* geeft wat appelsientjes en een beschuitje door
pi_74585762
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 08:57 schreef flugeltje het volgende:
We zullen zien mijsje, je weet het nooit natuurlijk. Als ons lichaam ons voor de gek kan houden met wel dingen voelen kan dat natuurlijk ook andersom Ik hoop het wel ontzettend hard voor je. * duimt

Hier is het gisterenavond bij twee keer lichtroze afvegen gebleven, heb wel wat last van m'n rug nog. Durf er helemaal niets op te zetten, wie weet barst het nog los. We wachten gewoon netjes af. Als het niks wordt mag ik komend weekend wel eindelijk die nieuwe port van 15jr oud proberen
dat heb ik dus ook, dus ik ben me erop voor aan het bereiden dat ik gewoon vrijdag ongesteld word... echt zo'n menstruatie-pijntje in m'n rug. niet continu maar het komt en gaat... (alleen vanmiddag en vanavond een paar keer gehad) maar goed, jammer, volgende poging beter...

Flugel, beterschap meisje... dat is niet fijn, koortsig en grieperig... ik hoop dat je inderdaad wat innestelbloed had, en dat er verder niks aan de hand is... Maar jou kennende doe je morgen gewoon nog eens testen en is het streepje weer wat dikker... ik duim voor je meid!
pi_74588792
En ik duim mee!! Jeetje, wat een spanning zo op deze manier...

Mijsje, en voor jou blijf ik ook stug doorduimen!
pi_74589001
Ik duim ook nog steeds voor alle vrijdag de 13e dames hier
pi_74594568
Heerlijk die hoge dosering menopur hang geregeld kotsmisselijk over de pot heen Heb me gisteren maar ziek gemeld en ga denk ik tot na het weekend (na de punctie) zeker niet werken. Bah bah bah! Was even kwijt wat deze hoeveelheid met mijn lichaam doet

Nu maar hopen dat het resultaat er mag wezen zaterdag.
pi_74594577
Oh en Sombie, bikkel, denk aan jou!!!!
pi_74594913
Jeetje Orea... rot dat je er zo beroerd van bent... maar als het een mooi resultaat met zich meebrengt is het het helemaal waard toch? Ik duim voor je!!
pi_74595162
Dank je! Dan absoluut hoor! Gelukkig hoef ik alleen vanavond nog te prikken, morgen meting en ik verwacht wel dat ik morgenavond de pregnyl mag gaan zetten!!
  woensdag 11 november 2009 @ 09:11:53 #185
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74595188
Gatver Orea, daar word je ook niet blij van inderdaad. Aan de andere kant kun je nu wel alvast oefenen voor als het straks gelukt is
Blijf inderdaad maar even thuis, met een goed boek op de bank ofzo

@Davinia, asperine is wel koortsverlagend inderdaad, maar ik wil niet zomaar meer nemen dan die 50mg. 'normale' hoeveelheden asperine kunnen namelijk weer slecht zijn voor de zwangerschap. Paracetamol mag wel, maar die durf ik weer niet in combi met aspirine te slikken. Schiet dus lekker op zo

@mijsje, bij mij is het niet direct een menstruatiepijntje in m'n rug. Ik heb gewoon echt heel erg rugpijn (spieren?) Ik weet wel dat ik dit bij mijn vorige 'lange' zwangerschap ook had. Toen heb ik zelfs nog met de dokter gebeld om te vragen of ik paracetamol mocht. Heb nu overigens spierpijn in m'n hele lichaam, dus dat kan het ook zijn. De steekjes in m'n liezen zijn wel weg en m'n borsten zijn ook niet meer zo gevoelig.

Verder weet ik het niet, de koorts is inmiddels wel weer gezakt. Heb nog slechts verhoging. Heb geen last meer gehad van rozeverlies, maar ook niet van andere klachten. Wilde vanochtend een testje doen, maar m'n urine was erg licht en dan spendeer ik er geen test aan. Gisteren heel veel gedronken ivm koorts. Je weet dan tevoren dat het resultaat lichter zal zijn, maar toch maak je jezelf zorgen als je het dan ziet. Ik wacht dus nog even tot de boel wat geconcentreerder is.

We zullen wel zien wat de dag/week ons gaat brengen

sombie, trek je het nog een beetje daar onder je steen?
  woensdag 11 november 2009 @ 10:38:26 #186
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74597298
9 november:

11 november:

Het lijkt door te stijgen, we zitten nu op dag 25 van een cyclus van 26 (vandaar vrijdag m'n NOD pas)

Toch bevalt het me niets dat de steekjes in m'n liezen en m'n gevoelige borsten verdwenen zijn...
pi_74597367
Flugel, dat betekend toch echt dat het nog plakt.

Die steekjes hoeft niet hè?
Daar gaan we weer
  woensdag 11 november 2009 @ 10:53:08 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74597760
Ik weet dat de steekjes niet hoeven bikinistringding (blijft een onmogelijk woord om te typen )

Ik maak mezelf alleen een beetje zorgen door de afname van de kwaaltjes. (is bij mij steeds een slecht teken geweest in het verleden )

Aan de andere kant zitten we nog steeds vóór NOD, dus mag ik nog niet miepen....
pi_74598120
Jeetje, die is toch wel echt dik hoor die streep... als je op die streep afgaat zou je idd zeggen dat het helemaal goed zit. Maar ineens geen gevoelige borsten meer is wel raar... jeetje, wat een spanning zo...
  woensdag 11 november 2009 @ 11:22:00 #190
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74598671
flugeltje, bij mij varieerde die gevoeligheid ook sterk hoor, ik weet nog dat ik ook voortdurend maar aan 't voelen was of ik nog wel wat voelde. maar er bleek toch een heus kindje te groeien! spannend is 't, en je kunt alleen maar afwachten. sterkte daarmee!
in de haak.
pi_74601632
Flugel, goed dat je dinsdag de afspraak al hebt bij de gyn... dit gaat de goeie kant op! Doe maar lekker rustig aan. wel weer heel spannend!
pi_74604488
Orea, wat kl*te zeg, dat je je zo beroerd voelt door die hormonen... Gaat het inmmiddels al wat beter met je?

Flugel, die streep wordt maar dikker en dikker, zeg! Hopelijk betekent het afnemen van steekjes/krampjes/kwaaltjes niet dat het niet goed gaat... Ik blijf hoe dan ook nog even verder duimen voor je!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 11 november 2009 @ 16:05:25 #193
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_74607378
Flugel - spannend hoor! En het afnemen hoeft niet alles te zeggen. Heb normaal overal last van maar toen ik zwanger was rond m'n NOD juist nergens last van. Dat kwam later wel weer .
pi_74607894
Orea, ik maak er een gewoonte van, over belangrijke posts heenlezen...
wat naar dat je je zo vreselijk vervelend voelt van de hormonen... Ik hoop dat je gauw weer opknapt als de pregnyl gespoten is en dat de punctie meevalt...
pi_74609376
Orea, wat waardeloos dat je er zo beroerd van bent! Hopelijk is de meting goed.

Mijsje, trek je het nog?

Flugel, dat is wel een mooie streep nu zeg... Het is pas woensdag, die gevoelige borsten kunnen best weer terug komen joh!
pi_74610510
De streepjes zien er iig prachtig uit Flugel, en een dagje minder tot bijna geen klachten kan best
pi_74614576
Orea; voor alle vervelende bijwerkingen. Hoop dat er nu mooie eitjes rijpen!

Flugel; Dat streepje wordt steeeds dikker, je maakt het echt heel erg spannend, ik hoop het zo voor je! Blijf heel hard duimen!

Pssst, het is bijna vrijdag.... Ik hyperdepieper zelf van
pi_74626324
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:07 schreef prinseszondererwt het volgende:
Orea, wat waardeloos dat je er zo beroerd van bent! Hopelijk is de meting goed.

Mijsje, trek je het nog?

Flugel, dat is wel een mooie streep nu zeg... Het is pas woensdag, die gevoelige borsten kunnen best weer terug komen joh!
het ene moment wel, het andere moment niet... ik durf ook niet te testen, want vast toch negatief... oh, die onzekerheid... maar sowieso morgen dus de gyn bellen, want of ik moet een nieuwe ronde IUI in, of ik moet een afspraak maken voor een echo op 6 weken... bah, die pijntjes onderin m'n rug vind ik helemaal niks, ik verwacht dus eigenlijk gewoon ongesteld te worden...
  donderdag 12 november 2009 @ 09:57:23 #199
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74626443
Nog maar 1 dag

mijsje en sombie al voorgevoelens?

Hier blijft het kwakkelen, de koorts is 's ochtends rond de 38 en stijgt gedurende de dag naar 38.2 ongeveer. Gelukkig niet meer naar 38.5 zoals de eerste dag. Verder enorme keelpijn, oorpijn en hoofdpijn. Ik vermoed dat m'n holtes ook lekker dichtzitten nu. M'n spieren beginnen met de dag meer op te spelen. (en het was al zo vervelend) Een griepje dus, niet duidelijk of dit de mexicaanse of de 'gewone' variant is. Het lijkt echter mild te verlopen. al vind ik het in al m'n hypochondrie nog steeds doodeng allemaal

Verder zijn de boobies niet echt gevoelig en voel ik heel af en toe nog wel een steekje in m'n liezen. M'n rug is echt overdreven pijnijk, maar dat kan ook de griep zijn. Ik durf er nog niets van te zeggen.... Nog niet opnieuw getest vandaag, met dat vele drinken blijft m'n urine zo licht...

Ik duim voor morgen dames
pi_74626567
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:57 schreef flugeltje het volgende:
Nog maar 1 dag

mijsje en sombie al voorgevoelens?
Hier blijft het kwakkelen, de koorts is 's ochtends rond de 38 en stijgt gedurende de dag naar 38.2 ongeveer. Gelukkig niet meer naar 38.5 zoals de eerste dag. Verder enorme keelpijn, oorpijn en hoofdpijn. Ik vermoed dat m'n holtes ook lekker dichtzitten nu. M'n spieren beginnen met de dag meer op te spelen. (en het was al zo vervelend) Een griepje dus, niet duidelijk of dit de mexicaanse of de 'gewone' variant is. Het lijkt echter mild te verlopen. al vind ik het in al m'n hypochondrie nog steeds doodeng allemaal

Verder zijn de boobies niet echt gevoelig en voel ik heel af en toe nog wel een steekje in m'n liezen. M'n rug is echt overdreven pijnijk, maar dat kan ook de griep zijn. Ik durf er nog niets van te zeggen.... Nog niet opnieuw getest vandaag, met dat vele drinken blijft m'n urine zo licht...

Ik duim voor morgen dames
alleen zere rug onderin dat ergens anders op duidt meestal...

maar goed, bij jou is het dus ook heel spannend, kan nog alle kanten op... ik duim zo voor je, dat ik de blaren op m'n duimen heb staan... nou ja, bijna dan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')