quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:49 schreef Poezebeest het volgende:
Flugel; ik zie ook een streepje, wat spannend weer en ik hoop zo enorm dat het blijft plakken...
Mijsje; ook voor jou hoop ik dat deze iui de enige is en je volgende week een tweede streepje hebt.
Als er nog meer wachtende dames zijn, ook voor jullie hoop ik natuurlijk op een tweede streepje, I'll keep my fingers crossed!!!
ow, helemaal overheen gelezen gisteren...quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:53 schreef YPPY het volgende:
Flugeltje! Over 13 weken gaan we vast voor juichen!
Wanneer weet je meer mijsje? Het kan nu raak zijn toch? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Dat is natuurlijk omdat IVF meestal duurder is dan IUI, o.a. door de medicatie. Hadden ze aan mij een goeie gehad, want ook voor IUI werd ik gestimuleerd met die dure hormonenquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:45 schreef mijsje het volgende:
[..]
ow, helemaal overheen gelezen gisteren...![]()
het zou in principe raak kunnen zijn, maar de gyn heeft aangegeven dat hij in IUI niet een veel grotere kans ziet om zwanger te worden dan normaal. dat de kans dus klein is dat het nu op eens wel gaat lukken, maar we moeten nou eenmaal (van de verzekering) eerst een paar rondes IUI voor er echt wordt begonnen met IVF...
maar, het zou dus inderdaad ook wel kunnen dat het raak is... maar durf het niet goed te denken/hopen... snap je?
Mariposadat is fijn om te horen, dat je zwangerschap zo voorspoedig verloopt!
Mefke
fijn dat het wel herkenning oproept...
ik durf dus nog nergens op te hopen, maar leen je lijmpistool toch maar even...
![]()
sombie, volgens mij is het beide... en hormonen en de spanning... ik ben ook niet meer te genieten op het moment... manlief houdt al standaard een meter afstand...
Ik moet eerst bloeden...quote:Op zondag 8 november 2009 13:21 schreef Orea het volgende:
Nog geen idee! Morgen is dag 9 en spuit ik 6 dagen menopur.. Vorige keren ging ook niet denderend snel, dus ik verwacht van morgen nog niet zo heel veel. Zal volgend weekend of net erna worden denk ik!
Jij al begonnen? Of wacht je op je menstruatie? Wel grappig dat we weer samen bezig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |