abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74469294
ik heb mijn "NOD" ook op vrijdag de 13e...
(maar heb ik al eerder meegemaakt... dat ik met een aantal anderen op dezelfde datum m'n NOD had, toen was die gigantische streepjesregen... maar de mijne niet... dus ik ben ook wel wat terughoudend en met dezelfde instelling als pze... voor ik een knipperlichtje zie, geloof ik niks... )
pi_74469457
Nog maar zes nachtjes slapen voor sommige dames hier, ik duim heel hard voor jullie!
pi_74469549
En ik zie ook een tweede streepje, dus:
En een extra omdat deze vast blijft plakken!
pi_74471019
Flugel; ik zie ook een streepje, wat spannend weer en ik hoop zo enorm dat het blijft plakken...

Mijsje; ook voor jou hoop ik dat deze iui de enige is en je volgende week een tweede streepje hebt.

Als er nog meer wachtende dames zijn, ook voor jullie hoop ik natuurlijk op een tweede streepje, I'll keep my fingers crossed!!!
pi_74475718
pfff wat enorm spannend allemaal weer.

ik blijf duimen!!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_74476535
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 22:49 schreef Poezebeest het volgende:
Flugel; ik zie ook een streepje, wat spannend weer en ik hoop zo enorm dat het blijft plakken...

Mijsje; ook voor jou hoop ik dat deze iui de enige is en je volgende week een tweede streepje hebt.

Als er nog meer wachtende dames zijn, ook voor jullie hoop ik natuurlijk op een tweede streepje, I'll keep my fingers crossed!!!
  zaterdag 7 november 2009 @ 09:21:22 #107
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74476731
Zo, heerlijk geslapen vannacht....

Ben wel erg benieuwd zeg, hoop zo dat het donkerder wordt én blijft!

Hoe gaat het met de andere wachtenden hier, de zenuwen nog in bedwang te houden?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74476835
Flugel wat spannend zeg! Ik duim voor je mee. Wat betreft de aspirine; die krijg ik natuurljk ook, preventief, tegen zwangerschapsvergiftiging. Ik krijjg 80mg per dag (sinds 12 weken) dus dat is in ieder geval veilig. Ik hoop heel erg dat deze blijft plakken

Andere dames, veel succes! Ik las dat het volgende week weer spannend wordt.... ook vooor anderen die weer (gaan) beginnen een dikke

Hier gaat alles heel goed, ben nu 17 weken (buikje begint heel langzaamaan te komen), heb bijna geen zwangerschapsklachten en mijn bloeddruk is mooi laag zoals het nu hoort
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_74476950
* mefke79 gooit twee lijmpistolen en wat extra lijmpatronen dit topic in
Flugel, ik zie em! En ik ga enorm voor je duimen!
Mijsje, komt heeeeel bekend voor, dus ook voor jou een lijmpistool.
En voor alle andere dames:
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74478451
Zó, wat hou ik toch van weekend. Heerlijk uitslapen tot je uit jezelf wakker wordt en geen wekker die veel te vroeg afgaat doet gelijk ook meer met mijn gemoedsrust
pi_74478806
Sorry hoor, kom zo tussendoor toch even binnenvallen. Ik ben echt strontchagrijnig! Wordt gek van mezelf. Zal dat nu spanning zijn of hormonen? Ik ben echt ontzettend snel overprikkeld.

en sterkte voor jullie!
pi_74479002
Ik hoop zo erg dat het duimen draaien voor jullie allemaal een mooi tweede streepje zal opleveren
Zo'n spannende, maar slopende tijden waar jullie door moeten.

Flugeltje: ik hoop dat die tube Pattex zijn werk zal doen en dat het een blijvertje zal zijn.
pi_74482092
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:53 schreef YPPY het volgende:
Flugeltje! Over 13 weken gaan we vast voor juichen!

Wanneer weet je meer mijsje? Het kan nu raak zijn toch? Of heb ik het verkeerd begrepen?
ow, helemaal overheen gelezen gisteren...
het zou in principe raak kunnen zijn, maar de gyn heeft aangegeven dat hij in IUI niet een veel grotere kans ziet om zwanger te worden dan normaal. dat de kans dus klein is dat het nu op eens wel gaat lukken, maar we moeten nou eenmaal (van de verzekering) eerst een paar rondes IUI voor er echt wordt begonnen met IVF...
maar, het zou dus inderdaad ook wel kunnen dat het raak is... maar durf het niet goed te denken/hopen... snap je?

Mariposa dat is fijn om te horen, dat je zwangerschap zo voorspoedig verloopt!

Mefke fijn dat het wel herkenning oproept... ik durf dus nog nergens op te hopen, maar leen je lijmpistool toch maar even...

sombie, volgens mij is het beide... en hormonen en de spanning... ik ben ook niet meer te genieten op het moment... manlief houdt al standaard een meter afstand...
pi_74482240
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:45 schreef mijsje het volgende:

[..]

ow, helemaal overheen gelezen gisteren...
het zou in principe raak kunnen zijn, maar de gyn heeft aangegeven dat hij in IUI niet een veel grotere kans ziet om zwanger te worden dan normaal. dat de kans dus klein is dat het nu op eens wel gaat lukken, maar we moeten nou eenmaal (van de verzekering) eerst een paar rondes IUI voor er echt wordt begonnen met IVF...
maar, het zou dus inderdaad ook wel kunnen dat het raak is... maar durf het niet goed te denken/hopen... snap je?

Mariposa dat is fijn om te horen, dat je zwangerschap zo voorspoedig verloopt!

Mefke fijn dat het wel herkenning oproept... ik durf dus nog nergens op te hopen, maar leen je lijmpistool toch maar even...

sombie, volgens mij is het beide... en hormonen en de spanning... ik ben ook niet meer te genieten op het moment... manlief houdt al standaard een meter afstand...
Dat is natuurlijk omdat IVF meestal duurder is dan IUI, o.a. door de medicatie. Hadden ze aan mij een goeie gehad, want ook voor IUI werd ik gestimuleerd met die dure hormonen Zo zie je maar hoe belachelijk het is iedereen over 1 kam te scheren.

Maar ik ga heel hard duimen voor jou dat er toch eentje een eitje heeft bereikt en er nu heerlijk een klompje cellen zich aan het innestelen is
pi_74482486
hahaha, dat is ook een mooie inderdaad, want die hormonen zijn inderdaad t*ring-duur... bij mij hebben ze wel geluk, want ik hoef geen extra hormonen, alleen maar pregnyl...

ow, mag ik daarbij nog even mijn hartelijke dank uitspreken voor de al zwangeren onder ons die aan MoedersVoorMoeders meedoen? mede daardoor bestaat pregnyl dus... (ik heb me altijd afgevraagd wat MVM nou doet...)
pi_74485568
Ik ben wel beniewd hoe lang MvM nog bestaat, want Ovitrelle is wel echt in opmars. Ik geef het nog een paar jaar
pi_74496900
Wordt Ovitrelle helemaal niet meer met het HCG uit de urine gemaakt?
van een kant goed en een stuk goedkoper, maar jammer dat de MvM dan in de verdrukking komt... mijn moeder deed daar ook al aan mee...
pi_74500788
Ovitrelle is volledig synthetisch. Het is ook een andere organisatie die het maakt (Serono), dus vanuit concurrentieoverwegingen zal Organon nog wel even doorgaan met MvM. Maar ik ben er van overtuigd dat ze de strijd nu al verloren hebben, want de prijs van Ovitrelle daalt nog steeds en veel verzekeringen vergoeden het volledig.
  zondag 8 november 2009 @ 11:14:29 #119
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74501539
Mariposa, tnx voor je reactie. Ik had ook al beredeneerd dat 50mg zeker geen kwaad zou kunnen zolang op voorschrift 100mg wordt voorgeschreven. En wat fijn dat het zo goed gaat met je zwangerschap!

sombie, laten we hopen dat het gewoon raak is

mijsje, ik vind het zo spannend allemaal, zou retecool zijn als we gewoon met z'n drietjes raak hebben geschoten.

Verder iedereen heel erg hartelijk dank voor het meeleven, is tof!

Zelf ben ik eigenlijk verbazingwekkend rustig. Wilde vanochtend toch nog maar een keer extra piesen om te kijken of het streepje al iets donkerder wordt, maar had gisterenavond zo veel gedronken dat m'n urine veel te licht was. Zonde om er dan een test aan te verspillen. Later vandaag nog maar een keer proberen. Met m'n tetten gaat het af en aan, gisteren voelde ik ze wel vanochtend weer niet. Wel veelbelovende steekjes in de liezen en onderbuik, maar die heb ik vanochtend ook nog niet gehad. We zullen zien, we blijven positief zolang er geen bloed is. (en ik heb ook nog nooit zó vroeg positief getest, 7dgn voor NOD is wel een beetje bizar)

Nog 5 nachtjes slapen en dan hebben we in ieder geval allemaal NOD bereikt.
pi_74503383
Volgens mij begin ik te wennen aan de Menopur! Voel me een stuk relaxter dan de afgelopen dagen. Ben zo benieuwd of er wat te zien is morgen!

Sombie
pi_74504168
wanneer heb jij punctie orea?
Daar gaan we weer
pi_74504396
Nog geen idee! Morgen is dag 9 en spuit ik 6 dagen menopur.. Vorige keren ging ook niet denderend snel, dus ik verwacht van morgen nog niet zo heel veel. Zal volgend weekend of net erna worden denk ik!

Jij al begonnen? Of wacht je op je menstruatie? Wel grappig dat we weer samen bezig zijn
pi_74505261
quote:
Op zondag 8 november 2009 13:21 schreef Orea het volgende:
Nog geen idee! Morgen is dag 9 en spuit ik 6 dagen menopur.. Vorige keren ging ook niet denderend snel, dus ik verwacht van morgen nog niet zo heel veel. Zal volgend weekend of net erna worden denk ik!

Jij al begonnen? Of wacht je op je menstruatie? Wel grappig dat we weer samen bezig zijn
Ik moet eerst bloeden...

Dat verwacht ik over een weekje of 2..
Daar gaan we weer
pi_74507311
Orea, heb je dan vanaf overmorgen echo's om naar de follikels te kijken? spannend hoor!
en Bikinistringding, ook spannend... als het bloeden geweest is, weer volop aan de bak... ik duim voor jullie hoor!

Flugel, ik vind het wat wisselend... de ene keer denk ik: oeh, ik denk dat ik het ben, ik denk dat ik het ben , maar de andere keer denk ik: het zal wel weer niet, het zal wel weer niet...
ik durf ook niet zoveel te vroeg te testen, want dat brengt bij mij meestal ook geen geluk (en ook geen streepje...) dus dat doe ik maar niet... maar goed, nog maar 5 dagen wachten, als het goed is, weten we dan meer...
ik vind het ook zo spannend hoe het met jou gaat nu! 7 dagen te vroeg positief testen is inderdaad bizar vroeg, dus ik ben inderdaad benieuwd hoe je volgende test eruit ziet... (nog niet meteen man overboord als die niet positief is hoor... dan is het gewoon te vroeg geweest... )
  zondag 8 november 2009 @ 15:15:14 #125
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74507750
Spannend Orea, ga enorm voor je duimen! Voor Bikinistringding natuurljik ook

@mijsje, ik zit er echt rustig in nu. Vind het gewoon eng... Overigens moet een volgende test bij mij wel degelijk donkerder zijn, bij lichter is het HCG alweer aan het afnemen en is nesteling mislukt. Ik voel weer van alles in m'n liezen en onderbuik dus er is wel iets gaande. Ik zal zo eens kijken of m'n urine al geconcentreerd genoeg is om er een testje aan te wagen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')