Nou, daar gaan we dus weer

Het grootste nadeel van de miskramen is dat je dus niet meer zonder meer op het goede durft te vertrouwen. Ik merk echter dat het dagelijks testen me nu een vreemd soort rust geeft. Als het in de afgelopen periode mis was gegaan was er gewoon sprake van een menstruatie. Gaat het in de komende week mis vind ik het een vroege miskraam worden. Ik verklaar mezelf bij deze gewoon zwanger!
Ik zit op dag 26 bij een cyclus van 26 dagen deze maand, ik zit op 15 dagen na cervix en m'n positieve ovulatietest. Ik gok dat het zo tussen 13 en 14 dpo is...
8 november:
![]()
12 november
![]()
11 november:
![]()
12 november:
![]()
We blijven doorstijgen. Ik ben doodsbenauwd, niet alleen voor dinsdag maar ook voor de tijd ervoor en erna. Het hele circus begint weer en de angst voor een herhaling van zetten zal ik waarschijnlijk niet zomaar van me af kunnen zetten. Hoop alleen dat áls het weer misgaat dit binnen nu en 2 weken is, liever een vroege miskraam dan eerst hoop krijgen dat het maar goed blijft gaan en dan alsnog mislopen...
Pfft, daar gaan we weer...
als ik zeg doodsbang meen ik dat ook, nu ik toch echt zwanger lijk te zijn kan ik er niet meer omheen. Ik heb griep, voel mezelf belabberd, heb angst voor deze zwangerschap en ben hypochondrisch. Geloof me als ik zeg dat je mij nu niet wilt zijn
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?