Vooral dit stuk *kippenvelquote:Je bent er - maar je bent
niet hier in mijn armen
Al zovaak heb ik jou bedacht
hoe je zou zijn
en hoe je lacht
Flugel, dat had ik ook... het is een prachtig gedicht, en dit is heel erg hoe ik denk over m'n kindje dat nooit geboren zal worden, omdat ik het vorig jaar ben verloren... maar ook over kindjes die nog niet geboren zijn, maar die ik graag in m'n huis verwelkom...quote:Op zondag 1 november 2009 21:39 schreef Oxymoron het volgende:
Je bent er - maar je bent
niet hier in mijn armen
Al zovaak heb ik jou bedacht
hoe je zou zijn
en hoe je lacht
Kun je dat door afstand te nemen echt uitblocken zo'n datum?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:32 schreef sombie het volgende:
O, ik werd wat kribbiger dan anders met de decapeptyl, Orea.
Ik wil iedereen voor de komende weken veel sterkte wensen. Ik ga me even afzonderen want ik probeer niet zo veel te denken aan de nadere datum.
Nou ja misschien komt dat er ook nog bij, heb natuurlijk pas 2 keer geprikt. Menopur word ik wat onrustig van, en wat bitser...quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:32 schreef sombie het volgende:
O, ik werd wat kribbiger dan anders met de decapeptyl, Orea.
Ik wil iedereen voor de komende weken veel sterkte wensen. Ik ga me even afzonderen want ik probeer niet zo veel te denken aan de nadere datum.
Wat fijn!! (naja, niet dat ICSI nodig is natuurlijk, maar wel dat het er nu uit gaat zien dat er schot in komt)quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:56 schreef Hobbesje het volgende:
Wat een mooi gedicht!
Hier gisteren goed nieuws: we zijn allebei ziektevrij en staan op de lijst voor ICSI! Wachttijd ongeveer 3 maanden, waarin ook al vanalles gaat gebeuren.
Nou ja, echt uitblocken natuurlijk niet, maar ik kan het wel even wegstoppen ergens in een ver weg achterafhoekje. Dan kan ik me lekker bezighouden met allerlei andere (leuke) dingen waardoor het wachten makkelijker wordt en minder spanning met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kun je dat door afstand te nemen echt uitblocken zo'n datum?
Maar heel veel sterkte meis, ik snap je wel hoor. Tot over een dag of tien
Het gaat hier eigenlijk wel lekker ondanks dat ene "probleem". Probeer er zelfs een beetje afstand in te creeëren dus niet meer bezig met ovulatie testen, eisprongen, zwangerschapstesten enzo. Heb een redelijk cyclus ontwikkeld en overkomt het ons mooi meegenomen maar het is geen kopzorg meer.quote:
Volgens mij heeft iedere meid die graag zwanger wil worden deze twijfels wel. Die heb ik sowieso vanaf dag 1 wel gehad. Het siert je alleen dat je over dit soort dingen nadenkt en niet alleen de roze wolk ziet. Lekker realistisch en het geeft aan dat je het ook prima zult doen. Juist omdat je jezelf dit soort vragen durft te stellen. Je stelt je niet aan dus, je bent gewoon heel gezond bezigquote:Op donderdag 5 november 2009 15:10 schreef bikinistringding het volgende:
Jeee, dik 1000 euro staat weer in de kast.
En nu? Is het normaal dat ik dan toch nog een beetje twijfel? Natuurlijk wil ik een 2e, heel graag! Maar jeetje, gaat me dat allemaal wel lukken? Er gaan wel tig hersenspinsels door m'n hoofd, wat nou als onze 2e "iets" zal mankeren, waarom namen we geen genoegen met 1 waar we zo lang mee bezig zijn geweest. Enz.
Ik stel me aan.
Zie reactie boven je.... Geldt ook voor jou.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:17 schreef mijsje het volgende:
nee hoor, je stelt je niet aan... ik moet zeggen dat ik ook wel af en toe twijfel of we er wel goed aan doen om zo intensief bezig te gaan om een kindje te kunnen krijgen... ik hoop maar dat het lukt, maar ik hoop ook dat we een gezond kindje krijgen (ook een wat minder gezond kindje is bij mij welkom hoor) maar ik vraag me ook wel eens af of ik wel een goede moeder kan zijn en of ik wel in staat ben een kind op te voeden, terwijl er niet echt redenen zijn waarom we beter geen kindje kunnen krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |