quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:49 schreef Poezebeest het volgende:
Flugel; ik zie ook een streepje, wat spannend weer en ik hoop zo enorm dat het blijft plakken...
Mijsje; ook voor jou hoop ik dat deze iui de enige is en je volgende week een tweede streepje hebt.
Als er nog meer wachtende dames zijn, ook voor jullie hoop ik natuurlijk op een tweede streepje, I'll keep my fingers crossed!!!
ow, helemaal overheen gelezen gisteren...quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:53 schreef YPPY het volgende:
Flugeltje! Over 13 weken gaan we vast voor juichen!
Wanneer weet je meer mijsje? Het kan nu raak zijn toch? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Dat is natuurlijk omdat IVF meestal duurder is dan IUI, o.a. door de medicatie. Hadden ze aan mij een goeie gehad, want ook voor IUI werd ik gestimuleerd met die dure hormonenquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:45 schreef mijsje het volgende:
[..]
ow, helemaal overheen gelezen gisteren...![]()
het zou in principe raak kunnen zijn, maar de gyn heeft aangegeven dat hij in IUI niet een veel grotere kans ziet om zwanger te worden dan normaal. dat de kans dus klein is dat het nu op eens wel gaat lukken, maar we moeten nou eenmaal (van de verzekering) eerst een paar rondes IUI voor er echt wordt begonnen met IVF...
maar, het zou dus inderdaad ook wel kunnen dat het raak is... maar durf het niet goed te denken/hopen... snap je?
Mariposadat is fijn om te horen, dat je zwangerschap zo voorspoedig verloopt!
Mefke
fijn dat het wel herkenning oproept...
ik durf dus nog nergens op te hopen, maar leen je lijmpistool toch maar even...
![]()
sombie, volgens mij is het beide... en hormonen en de spanning... ik ben ook niet meer te genieten op het moment... manlief houdt al standaard een meter afstand...
Ik moet eerst bloeden...quote:Op zondag 8 november 2009 13:21 schreef Orea het volgende:
Nog geen idee! Morgen is dag 9 en spuit ik 6 dagen menopur.. Vorige keren ging ook niet denderend snel, dus ik verwacht van morgen nog niet zo heel veel. Zal volgend weekend of net erna worden denk ik!
Jij al begonnen? Of wacht je op je menstruatie? Wel grappig dat we weer samen bezig zijn
Ik had geen ultragevoelige meer, dus ik heb een gewone test genomen. Omdat ik uit wilde sluiten dat sensitest vals positief geeft heb ik er ook nog eentje van het kruitvat bij genomenquote:
Ik zit absoluut in de realiteitquote:Op zondag 8 november 2009 18:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
Donkerder is goed Fluugs!
Vergeet niet dat het nog retevroeg is... het kan echt nog alle kanten op. /end realitycheck
En ik heb juist hele goede hoop voor jouquote:Op zondag 8 november 2009 16:12 schreef mijsje het volgende:
Ik vind het heel spannend voor je... eigenlijk spannender voor jou dan voor mij, omdat ik nu weer het gevoel heb van: het is toch weer niet gelukt, en jou ms wel!
Ik zou als ik jou was gaan bellen met de gyn! Hoe eerder hoe beter!quote:Op maandag 9 november 2009 11:48 schreef flugeltje het volgende:
Omdat iedereen hier wel weet dat ik controlfreak ben en errug ongeduldig ga ik mezelf ook niet anders voordoen dan ik ben
Natuurlijk heb ik vanochtend weer gepiest
[ afbeelding ]
@PZE en mijsje, ik ben de realiteit zelve hoor. Ik bedoel, tot nu toe is het bij mij in 100% van de zwangerschappen nog mis gegaan. Bij mij zeiden de streepjes in het verleden dus ook niet alles. Met Martijn heb ik dan ook afgesproken dat bij ons de streepjes niet meer het ijkpunt zijn, maar 13 weken pas. Gevoelsmatig zit ik daar nu ook nog zo in. (natuurlijk ook wel omdat het zwanger wórden bij ons eigenlijk geen enkel probleem is) Ik verwacht helemaal niets, maar ik ben wel van plan om in de gaten te houden dat mijn HCG doorstijgt, dat ga ik de eerste periode continu doen. Drie van de vier miskramen werden ingeluid door het niet goed doorstijgen of zelfs dalen van het HCG. Het geeft mij meer rust om dat dagelijks te testen dan dat ik mezelf er niet mee bezig mag houden. (zeg maar eens tegen jezelf dat je niet aan een olifant mag denken)
Streepjes zijn een eerste stap en het HCG lijkt door te stijgen, dus dat is in ieder geval al positief. Mocht ik ongesteld worden zal ik dat net zo jammer vinden als ieder ander die ongesteld is geworden tijdens het proberen
Overigens wel heel erg lief van jullie dat jullie me proberen te beschermen![]()
@Orea, ik ga voor je duimen
Ik wacht nog wel even m'n officiele NOD af, wil proberen om dan volgende week langs te mogen komen voor een plan van aanpak. Als dat tenminste nog nodig isquote:Op maandag 9 november 2009 11:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was gaan bellen met de gyn! Hoe eerder hoe beter!
Dat snap ik ook wel, maar ik ben plaatsvervangend hyper nuquote:Op maandag 9 november 2009 12:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb wel licht de neiging om te bellen hoor Happy, maar voor NOD zullen ze vast nog niets voor me doen. En ik wil ook inderdaad niet te hard van stapel lopen. Gewoon nog even afwachten, hoe moeilijk dat ook gaat zijn
Overigens zit ik er echt nog vrij relaxed in, misschien ook wel de zelfbeschermingsmodus die opspeelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |