quote:Op zondag 1 november 2009 19:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn ouders hadden gister een supriseparty georganiseerd voor me. Nouja het organiseren was al eind augustus begonnen
.
Wel een zeer geslaagde surpriseparty: iedereen wist ervan behalve ik, en ik had gewoon NIKS in de gaten. Ik loop die kroeg in - waar ik met n smoesje heen was gelokt - ineens lichten aan, komen overal mensen vandaan, zingen lang zal ze leven.. ik denk: wtf?Het kwartje viel heel laat, echt slecht haha.
Maar wel super, al mijn vrienden waren er![]()
behalve twee vriendinnen die momenteel in het buitenland studeren dan, nogal lastig. Echt super feestje gehad. Best birthday ever <3.
Ja, vanaf de vorige zijn de topics aangepast en nu klopt het niet meer.quote:Op zondag 1 november 2009 19:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Iemand heeft idd dingen veranderd en de layout verneukt
Dat wordt aanpassen voor je kiddo!quote:Op zondag 1 november 2009 19:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Iemand heeft idd dingen veranderd en de layout verneukt
it wasnt mequote:Op zondag 1 november 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, vanaf de vorige zijn de topics aangepast en nu klopt het niet meer.
Wat ik niet zelf heb veranderd, omdat ik er geen verstand van heb, ga ik wijselijk niet proberen goed te maken...quote:Op zondag 1 november 2009 19:52 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dat wordt aanpassen voor je kiddo!
quote:Op zondag 1 november 2009 20:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat ik niet zelf heb veranderd, omdat ik er geen verstand van heb, ga ik wijselijk niet proberen goed te maken...
quote:Op zondag 1 november 2009 20:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb de oude versie hersteld in de wiki, dus als TS de OP aanpast
.
Ja haha, iedereen had ook echt zoiets van: Heb je écht niets in de gaten gehad al die tijd? Hoe kan dat nou?? Mijn zusje had zich al een keer versproken namelijk, maarja, heb echt niets door gehadquote:Op zondag 1 november 2009 19:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat lief!!
En wat gaaf dat je écht niets in de gaten had!
Een van de kroegen waar mijn pa altijd te vinden is hahaquote:Op zondag 1 november 2009 19:41 schreef Stuurloos het volgende:
Mooi mooi zusje! Welke kroeg is het gevierd?
En welk dorp mag dat wezen? Ik hoop dat ik ook zoiets mag verwachten voor mn 25th birthday, maar dat zal wel niet..quote:Op zondag 1 november 2009 20:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja haha, iedereen had ook echt zoiets van: Heb je écht niets in de gaten gehad al die tijd? Hoe kan dat nou?? Mijn zusje had zich al een keer versproken namelijk, maarja, heb echt niets door gehad.
[..]
Een van de kroegen waar mijn pa altijd te vinden is hahain ons dorp. Niet in Tilburg
.
LOLquote:Op zondag 1 november 2009 21:41 schreef Stuurloos het volgende:
Even wat humor op de zondagavond
[ afbeelding ]
Je hebt mijn wijziging ook ongedaan gemaaktquote:Op zondag 1 november 2009 20:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb de oude versie hersteld in de wiki, dus als TS de OP aanpast
.
Hij staat nog in de wiki bij andere versies, en anders als je de OP quote.quote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je hebt mijn wijziging ook ongedaan gemaakt![]()
(het netjes gemanicuurde lijstje met de vorige topics)
*ff fixen gaat...
Weet ikquote:Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij staat nog in de wiki bij andere versies, en anders als je de OP quote.
Ik ook niet. Vanmiddag te lang geslapen en hoor allerlei vreemde geluiden op het werk, hahaquote:Op zondag 1 november 2009 23:50 schreef Crazy-M het volgende:
Kan niet slapen. K2+j liedje in mn hoofd Haha.
Het was gisteren Halloween hoorquote:Op maandag 2 november 2009 00:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vanmiddag te lang geslapen en hoor allerlei vreemde geluiden op het werk, haha
Hier is dat altijd lijkt het wel haha.quote:
Ik neem aan dat je gisteren niet naar Halloween heb gekeken op tv?quote:Op maandag 2 november 2009 00:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier is dat altijd lijkt het wel haha.
Nee, niet gedaan... hahaquote:Op maandag 2 november 2009 00:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gisteren niet naar Halloween heb gekeken op tv?
hehehe... maar ik dacht dat je op je werk niet op Fok! kon?quote:
Klopt, alleen in PM. Zit nu via m'n gsm. Trouwens, het lijkt wel of ik buiten een kikker hoor ofzoquote:Op maandag 2 november 2009 00:38 schreef Guard het volgende:
[..]
hehehe... maar ik dacht dat je op je werk niet op Fok! kon?
Ik heb geen zin om te gaan slapenquote:Op zondag 1 november 2009 23:50 schreef Crazy-M het volgende:
Kan niet slapen. K2+j liedje in mn hoofd Haha.
Een brulkikker?quote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, alleen in PM. Zit nu via m'n gsm. Trouwens, het lijkt wel of ik buiten een kikker hoor ofzo
Kom je toch gezellig hier effe meekletsenquote:Op maandag 2 november 2009 00:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te gaan slapen
quote:Op maandag 2 november 2009 00:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Kom je toch gezellig hier effe meekletsen
Nee, normale... Naja, ik ga slaappoging doen, anders is m'n batterij leeg. Als het echt niet lukt, dan ga ik maar studeren ofzo.quote:
OK trusten...quote:Op maandag 2 november 2009 00:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, normale... Naja, ik ga slaappoging doen, anders is m'n batterij leeg. Als het echt niet lukt, dan ga ik maar studeren ofzo.
neequote:
voor mij gaat ie veel te snel.. maarja ik moet voor vanavond een marketingsvoorstel of onderzoeksvoorstel betreffende consumentengedrag klaar hebben en ik heb nog steeds geen enkel goed ideequote:Op maandag 2 november 2009 10:59 schreef Guard het volgende:
goeiendag wat gaat de ochtend traag voorbij...
Nou je mag best wat uurtjes van mij hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 11:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
voor mij gaat ie veel te snel.. maarja ik moet voor vanavond een marketingsvoorstel of onderzoeksvoorstel betreffende consumentengedrag klaar hebben en ik heb nog steeds geen enkel goed idee. Ik kom tijd tekort ben ik bang.. maarja
.
quote:
Middag beide personenquote:
Tsja, ik weet nog steeds geen geschikt product waarvan ik het imago kan veranderen dmv de theorieen die ik gehad heb. Dus als je niks te doen hebt mag je wel met me meedenken want mijn tijd begint aardig op te raken XD.quote:Op maandag 2 november 2009 14:14 schreef theKiD het volgende:
Nu heb ik een keer afleiding nodig door mensen die veel posten, blijft het stil hier..
Welke theorieėn heb je gehad dan?quote:Op maandag 2 november 2009 14:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tsja, ik weet nog steeds geen geschikt product waarvan ik het imago kan veranderen dmv de theorieen die ik gehad heb. Dus als je niks te doen hebt mag je wel met me meedenken want mijn tijd begint aardig op te raken XD.
In welke richting zoek je een product dan\ wat voor theorieen moet je er op los kunnen laten?quote:Op maandag 2 november 2009 14:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tsja, ik weet nog steeds geen geschikt product waarvan ik het imago kan veranderen dmv de theorieen die ik gehad heb. Dus als je niks te doen hebt mag je wel met me meedenken want mijn tijd begint aardig op te raken XD.
quote:The student chooses a specific product and brand. This can be a consumer good (e.g., Ariel Liqui-Tabs, Volkswagen Golf) or a service a company provides (a mobile phone connection, education at Tilburg University), or it can be a larger and broader brand (e.g., Google, Tilburg).
For this product/brand, the student will write a marketing proposal. Describe what part of the perception of the brand can be improved (either in general or on specific attributes), why this is important to do, and how this could be accomplished. Use the topics and knowledge gained from this course to write it. The evaluation will be based on the quality and innovativeness of the idea, the clarity and style, and (proper) use of knowledge from the course. Lay-out in APA style is preferred.
Wat voor producten?quote:Op maandag 2 november 2009 14:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoef je niet te zijn hoor, moet heel vroeg opquote:Op maandag 2 november 2009 15:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
_Ophelia_ Is Morgen jaloers op Tommy
* hetzusjevan ookquote:Op maandag 2 november 2009 15:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
_Ophelia_ Is Morgen jaloers op Tommy
Bedenk een manier om 3es cola hip te krijgenquote:Op maandag 2 november 2009 15:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Zie boven.. de opdracht is echt ontzettend breed. Een vriendin van me heeft bijv. Nivea for men gekozen, en dan met idee om zich meer op jongere jongens te gaan richten want in alle reclames van Nivea vind je mannen van 30+, terwijl 20-ers ook deo van Nivea kunnen gebruiken bijv.
quote:Op maandag 2 november 2009 15:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bedenk een manier om 3es cola hip te krijgen
Afgelopen zaterdag maar weer eens gekocht inderdaad.quote:
Cherry coke = voor mietjesquote:Op maandag 2 november 2009 18:00 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag maar weer eens gekocht inderdaad.
Cherry Coke.
Zero is net zo ranzig als light. Vanilla was inderdaad ook briljant!quote:Op maandag 2 november 2009 19:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Cherry coke = voor mietjes![]()
Coca-Cola Zero =![]()
![]()
Coca-Cola Vanilla =![]()
![]()
alleen jammer dat t niet meer te verkrijgen is
![]()
Ik refereer ff naar de TTquote:Op maandag 2 november 2009 19:09 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Zero is net zo ranzig als light.
Ja en die pauperstoring is naar verwachting pas morgen om 12uur verholpen maar ik moet voor die tijd naar Tilburg..quote:Op maandag 2 november 2009 16:07 schreef Tegan het volgende:
Bouwput in Den Bosch ingestort
Passagiers uren vast in trein
In mijn trein gingen spannende verhalen over een ingestort viaduct.
Gelukkig had ik verder geen last ervan.
Of iedereen moest vanuit Den Bosch komen en haakte af.. of ze vieren nog wat langer herfstvakantiequote:Op maandag 2 november 2009 19:38 schreef automatic_ het volgende:
Het was vanmorgen echt rustig bij de colleges
Breda - Tilburg lag ook platquote:Op maandag 2 november 2009 19:40 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Of iedereen moest vanuit Den Bosch komen en haakte af.. of ze vieren nog wat langer herfstvakantie?
Wat een gedoe..quote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Breda - Tilburg lag ook plat
Op last van de brandweer reden daar (ook) geen treinen.
quote:Op maandag 2 november 2009 19:09 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Zero is net zo ranzig als nog een factor tien ranziger dan light.
Jullie hebben echt geen smaak blijkt wel he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, Zero is gewoon goed! Beter dan light en regular! Vanilla is ook inderdaad lekker, alleen zo zoet dat meteen je tanden uitvallen!quote:Op maandag 2 november 2009 19:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Cherry coke = voor mietjes![]()
Coca-Cola Zero =![]()
![]()
Coca-Cola Vanilla =![]()
![]()
alleen jammer dat t niet meer te verkrijgen is
![]()
Tommyquote:Op maandag 2 november 2009 19:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Inderdaad, Zero is gewoon goed! Beter dan light en regular! Vanilla is ook inderdaad lekker, alleen zo zoet dat meteen je tanden uitvallen!
Vanaf wanneer?quote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Breda - Tilburg lag ook plat
Op last van de brandweer reden daar (ook) geen treinen.
Tilburg > EHV en Tilburg > Breda is niet hetzelfde als Breda > Tilburg.quote:Op maandag 2 november 2009 20:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vanaf wanneer?
Je kon gewoon in Tilburg komen via Eindhoven... En dus ook naar Breda.
Oh, want rond 13:00 kon ik gewoon Eindhoven - Tilburg - Breda nemen. Misschien was dat 's middags al opgelost?quote:Op maandag 2 november 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tilburg > EHV en Tilburg > Breda is niet hetzelfde als Breda > Tilburg.
Vanmorgen om 9.45 reden er in ieder geval géén treinen van Breda naar Tilburg.
Ja, want om 11.30 stroomde de collegezaal vol met mensen uit R'daal / Bredaquote:Op maandag 2 november 2009 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, want rond 13:00 kon ik gewoon Eindhoven - Tilburg - Breda nemen. Misschien was dat 's middags al opgelost?
Champagne pils van Gazeuzequote:Op maandag 2 november 2009 20:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik drink nog steeds Gazeuse, maar dan de campagne pils
Deze vind ik iets té zoet
Dus mogen wij t niet lekker vinden omdat jij t smerig vind smaken?quote:Op maandag 2 november 2009 21:09 schreef SpeCulaes het volgende:
De smaak die alle light producten zo smerig maakt is aspartaam en 3x raden wat er ook in Coca Cola Zero zit
Klopt.quote:Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus mogen wij t niet lekker vinden omdat jij t smerig vind smaken?![]()
Dus je houdt dan ook niet van kaugom en nog ongeveer 100.000 andere dingen?quote:Op maandag 2 november 2009 21:09 schreef SpeCulaes het volgende:
De smaak die alle light producten zo smerig maakt is aspartaam en 3x raden wat er ook in Coca Cola Zero zit
In de meeste kauwgumproducten proef je die niet, maar in light producten proef je (ik althans) die smaak wel, van light cola tot light jam. Overal proef je die 'zoetstof'.quote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dus je houdt dan ook niet van kaugom en nog ongeveer 100.000 andere dingen?
Das wel het beste ja, geen kunstmatige zoetstoffen, of andere rotzooi...quote:
After some steamy sexquote:Op maandag 2 november 2009 23:44 schreef Crazy-M het volgende:
Puur water drink ik alleen als... Weet eigenlijk niet. Bijna niet in elk geval
spa rood vind ik helemaal niks, terwijl ik wel van prik houd. Geef mij maar gewoon kraanwater, water drink ik toch alleen maar als ik echt vocht tekort komquote:Op maandag 2 november 2009 23:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wel met 'n bubbel erin. heerlijk.
dan moet je eens cherry coke proberen, geloof me, je gaat me nog bedanken voor dit zwaar goede advies!quote:
tjah,quote:
Zo goed was ie anders niet vanmorgenquote:
Het appartementencomplex staat op die supermarkt.....quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:07 schreef theKiD het volgende:
Welke wijk is het zand? Waar ligt die ergens?![]()
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Daniel+Jos+Jittastraat+tilburg&sll=51.564106,5.066586&sspn=0.029292,0.070295&ie=UTF8&hq=&hnear=Daniel+Jos+Jittastraat,+Tilburg,+Noord-Brabant&ll=51.559144,5.07431&spn=0.058591,0.140591&z=13quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:07 schreef theKiD het volgende:
Zoek even op Google Maps danquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:07 schreef theKiD het volgende:
Een ei is geen ei, twee ei is een half ei, drie ei is een paasei?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
* theKiD mompelt iets over eieren en pasen..![]()
OMG!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een ei is geen ei, twee ei is een half ei, drie ei is een paasei?
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Swiffmeister, always monitoring the topic!
Veel schotels aan de ballustrade daar..quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef Rochgel het volgende:
Goedemiddag Tilburg !
Ik heb even een vraagje:
Hebben jullie wat informatie over de wijk 'het Zand' en dan in het bijzonder over het appartementencomplex 'Daniel Jos Jittastraat' ?
Ik heb al wat info kunnne vinden op internet en ervaringen van collega's en vrienden, maar ik zou graag wat extra info van jullie willen hebben.
Alvast bedankt
Thnxquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Veel schotels aan de ballustrade daar..
Juristenbuurt is niet de meest geweldige buurt.
De appartementen zelf kunnen heel erg verschillen, ze kunnen redelijk gedateerd zijn, met name de keuken.
Woonkamer is wel lekker ruim, slaapkamers varieren van heel erg klein to acceptabel.
Badkamer is klein, heel klein....
ik denk dat er redelijk veel hangjongeren zijn, met name op de westermarkt, waar dat app complex dus bovenopstaat...quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:28 schreef Rochgel het volgende:
[..]
Thnx![]()
Maar met niet meest geweldige buurt bedoel je.... ? dat hij in de top 3 slechtste wijken van Tilburg zit ? of wordt er maar 2 keer per dag iemand neergestoken
Het is Tilburg, niet Amsterdam zoals het op TV bij Baantjer wordt geschetstquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:28 schreef Rochgel het volgende:
of wordt er maar 2 keer per dag iemand neergestoken
Ach, dat gebeurt hier in de Korvel ook joh...quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:28 schreef Rochgel het volgende:
[..]
Thnx![]()
Maar met niet meest geweldige buurt bedoel je.... ? dat hij in de top 3 slechtste wijken van Tilburg zit ? of wordt er maar 2 keer per dag iemand neergestoken
Ja................. Korvel dan noem je ook een buurtquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurt hier in de Korvel ook joh...
Wel de AH lekker dichtbijquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja................. Korvel dan noem je ook een buurt
pfft bij mij is de AH XL dichtbij... LBquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wel de AH lekker dichtbijEn ik heb nog nooit hier problemen gehad... naja, 1x overvallen en 3x inbraak, maar he, niet alles kan meezitten!
Moord, doodslag, overvallen, enge ziektes als aids, TBC, hoeren en veul wiet.. MAAAAR wel een AH in de buurt!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wel de AH lekker dichtbijEn ik heb nog nooit hier problemen gehad... naja, 1x overvallen en 3x inbraak, maar he, niet alles kan meezitten!
Precies! Het is maar waar je prioriteiten liggen hequote:Op dinsdag 3 november 2009 16:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Moord, doodslag, overvallen, enge ziektes als aids, TBC, hoeren en veul wiet.. MAAAAR wel een AH in de buurt!
ghehehehe da zou ook noord kunnen zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Moord, doodslag, overvallen, enge ziektes als aids, TBC, hoeren en veul wiet.. MAAAAR wel een AH in de buurt!
is daar iets afgefikt dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ghehehehe da zou ook noord kunnen zijn
( waar het op het wagnerplein nog steeds naar roet stinkt... )
Koop een lollie en ga t vierenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb een netje chocolademuntjes....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Koop een lollie en ga t vierenLekker, goed plan. Heb je suggesties?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh... mss is delen een optie? 50/50quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lekker, goed plan. Heb je suggesties?
Naar buiten gooien? Smelten en gebruiken als chocoladesaus?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Euh... mss is delen een optie? 50/50
50% Ophelia 50% Kiddow..![]()
Andere opties heb ik niet
Fout of feitquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:27 schreef automatic_ het volgende:
En de eerste verdenking van Mexicaanse Griep is een fout; één hele groep ligt plat
Gelukkigquote:
Dat heb ik nog nooit gedaan volgens mijquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:30 schreef PierreTT het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten? Ik heb eigenlijk zin in kaasfondue, maar dat kost zoveel tijd...
Lekker, kaasfonduequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:30 schreef PierreTT het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten? Ik heb eigenlijk zin in kaasfondue, maar dat kost zoveel tijd...
Te lekkerquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan volgens mij
Ja maar dat doe ik toch maar niet, dan val ik in slaap en wordt ik om 02.00 uur of zo wakker en kan ik dan niet meer slapen, en ben ik morgen voor de lunch al moe...quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef automatic_ het volgende:
Het is perfect weer om heerlijk in bed te liggen
Oeh, dat is irritant ja!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:40 schreef Stuurloos het volgende:
Pff, daar heb je gelijk in. Helaas lig ik er pas om 00.00 uur in vanavond en mag ik er weer om 05.30 uur uit.. haat laat-vroeg diensten
Echt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik toch maar niet, dan val ik in slaap en wordt ik om 02.00 uur of zo wakker en kan ik dan niet meer slapen, en ben ik morgen voor de lunch al moe...
Oeh dat is lekker, dat zou ik ook wel willen. Maar dat lukt me toch echt nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Echt?Ik sliep gisteren om 22.00 en werd vanmorgen om 8.30 voor het eerst wakker
Heerlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Oeh dat is lekker, dat zou ik ook wel willen. Maar dat lukt me toch echt niet
Ja maar ik ga mezelf toch echt niet uitputten om eens een keer wat langer te slapen...quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heerlijk
Als je maar moe genoeg bent, haha.
Nee, snap ik. Bij mij sluipt dat er altijd in na een x aantal nachten/werkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja maar ik ga mezelf toch echt niet uitputten om eens een keer wat langer te slapen...
Waarom slaap jij op je werk?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, dat is irritant ja!
Ik slaap vannacht weer lekker in mijn eigen bedje & dan twee nachten op het werk.
[..]
Echt?Ik sliep gisteren om 22.00 en werd vanmorgen om 8.30 voor het eerst wakker
dat zal wel helpen ja, 's nachts werken...quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Bij mij sluipt dat er altijd in na een x aantal nachten/werken
quote:
Nooit gehoord van slaapdiensten in de zorg? 8 uur rust, 4 uur slapend betaald krijgen..quote:
Slaapdiensten inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waarom slaap jij op je werk?
Wat TheKid al zegt: 8 uur "werken", 4 uur betaald krijgen + een toeslag & als je wakker wordt gemaakt, dan krijg je dat extra extra betaald.
Ja, je ritme gaat op den duur wel naar de ballen, haha.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:40 schreef Guard het volgende:
[..]
dat zal wel helpen ja, 's nachts werken...
Hehe dat weet ik nog wel van vroegah toen ik nog lekker tot zes uur 's ochtends stond te feestenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, je ritme gaat op den duur wel naar de ballen, haha.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Slaapdiensten inderdaad
[..]
Ja, je ritme gaat op den duur wel naar de ballen, haha.
Ooo, ja dat geloof ik welquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nog niet MISSCHIEN, dat jou ritme weg is..
![]()
Trust me.. wissel een maand met mij, en je zult dat nooit meer zeggen![]()
wanneer dan? Op scanner sites was niks te zienquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Halve winkelcentrum stinkt... Ik geloof dat eht de juwelier was, maar da weeknie zeker
van de week? weekeind? Ik weet t nie pcies....quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wanneer dan? Op scanner sites was niks te zien
zal morgen is op laptop kijken. Nu op telefoon.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:28 schreef vamperotica het volgende:
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/48914/fotos
Deze denk ik
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal morgen is op laptop kijken. Nu op telefoon.
wel lief hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
K zal nog es uitgebreid gaan zoeken
Vast wel, maar je wil nie weten hoe dat overal in gaat zitten en blijft hangen!quote:Op woensdag 4 november 2009 06:49 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen![]()
ook raar als je roet nog ruikt, niet goed geventileerd daar dan ?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:33 schreef vamperotica het volgende:
Dussssss.....
Als je op zoek bent naar een ( sinterklaas)kadootje....
http://www.tilburg.com/we(...)het-Koningsplein.htm
Succes, mijn vriendin is ook net de deur uit gegaan door de regen naar dr werk... ik lekker binnenquote:Op woensdag 4 november 2009 08:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]ik zoek nog een nieuw horloge
. En die dag ben ik vrij van m'n werk omdat we naar Muse
gaan. Maar denk niet dat de mannen 'even' langs Tilburg op willen dan
. Zal wel takkedruk worden trouwens.
GOEIEMORGEN! Ik hoorde toenstraks mijn huisgenote de voordeur uit rennen, dus ik dacht: kut, het zal wel heel slecht weer zijn anders neemt zij echt niet de bus. Kortom moet eerder op en haasten nu om ook de bus te halen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 07:45 schreef Stuurloos het volgende:
Fijn, word ik vanmorgen geflitst op de Hart van Brabantlaan (tja, moet ik ook maar niet door rood rijden), zie ik net op google dat mij dat grapje 150 euro gaat kosten.Klopt dat? Zo ja, dan zal het hopelijk de laatste keer zijn dat ik de staat daar geld aan schuldig zal zijn. Is trouwens mn eerste boete in 6 jaar, dus gelukkig valt dat nog mee.
Busquote:Op woensdag 4 november 2009 09:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Succes, mijn vriendin is ook net de deur uit gegaan door de regen naar dr werk... ik lekker binnen
pfft mag hopen dat ie interim blijft en niet straks voor vast komt...quote:Op woensdag 4 november 2009 11:04 schreef _Ophelia_ het volgende:![]()
We hebben een nieuwe (interim) burgemeester, Ivo Opstelten.
quote:Op woensdag 4 november 2009 07:45 schreef Stuurloos het volgende:
Fijn, word ik vanmorgen geflitst op de Hart van Brabantlaan (tja, moet ik ook maar niet door rood rijden), zie ik net op google dat mij dat grapje 150 euro gaat kosten.Klopt dat? Zo ja, dan zal het hopelijk de laatste keer zijn dat ik de staat daar geld aan schuldig zal zijn. Is trouwens mn eerste boete in 6 jaar, dus gelukkig valt dat nog mee.
Oeh.... Verleidelijk! Hahaquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:33 schreef vamperotica het volgende:
Dussssss.....
Als je op zoek bent naar een ( sinterklaas)kadootje....
http://www.tilburg.com/we(...)het-Koningsplein.htm
Vind het assortiment dat sowieso niet echt heel erg mooi, maar das mijn meningquote:Op woensdag 4 november 2009 11:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Hoewel ik geen horloge met rookschade zou kopen eerlijk gezegd.
ligt eraan, als alleen de band (zichtbare) beschadiging heeft is het geen probleem...quote:Op woensdag 4 november 2009 11:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Hoewel ik geen horloge met rookschade zou kopen eerlijk gezegd.
Ja! Vooral als ik 's weekends thuis heb geslapen in mijn eigen lekkere bedjequote:Op woensdag 4 november 2009 12:51 schreef SpeCulaes het volgende:
Ken je dat, dat je wakker wordt en alles perfect is? Je bed ligt perfect, de deken sluit perfect aan om je heen, je kussen ligt geweldig en je hebt je wekker in je slaap uitgedrukt. Heerlijk.
En dan kijk je naar links/rechts en denk je: "Wie ben jij nu weer?"quote:Op woensdag 4 november 2009 12:51 schreef SpeCulaes het volgende:
Ken je dat, dat je wakker wordt en alles perfect is? Je bed ligt perfect, de deken sluit perfect aan om je heen, je kussen ligt geweldig en je hebt je wekker in je slaap uitgedrukt. Heerlijk.
Of je wordt half zittend wakker, met al je kleren nog aan en een half leeg flesje bier in je handen, en dat je denkt : "Wtf"quote:Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef existenz het volgende:
[..]
En dan kijk je naar links/rechts en denk je: "Wie ben jij nu weer?"
1x gehad, althans ik wist wel wie ze was, alleen haar naam was me totaal ontschotenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef existenz het volgende:
[..]
En dan kijk je naar links/rechts en denk je: "Wie ben jij nu weer?"
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of je wordt half zittend wakker, met al je kleren nog aan en een half leeg flesje bier in je handen, en dat je denkt : "Wtf"
Chill, geniet ervan!quote:Op donderdag 5 november 2009 00:47 schreef theKiD het volgende:
Zo.. eindelijk thuis. 12 uur werk
Morgen nog 1 zo'n dag, en dan een LANG weekend vrij
oranjeboom .... kun je dat drinken ?quote:Op donderdag 5 november 2009 02:59 schreef SpeCulaes het volgende:
dit gaat er een worden in de categorie. Waarom hebben die mensen oranjeboom gekocht en waarom ben ik goed in singstar. Morgen een kutdag, nu al zeker..
Ja ik heb het idd over de envelopquote:Op donderdag 5 november 2009 09:18 schreef automatic_ het volgende:
He, dat zijn geen leuke kaartjes!
Ik zet de plaatsnaam altjid naast de postcode (envelop) en op een kaartje er naast of er gewoon onder.
Oke, ernaast dusquote:Op donderdag 5 november 2009 09:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja ik heb het idd over de envelop.
nee, absoluut niet. Dacht zelfs dat ze niet meer bestonden.quote:Op donderdag 5 november 2009 06:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oranjeboom .... kun je dat drinken ?
Hoe lang habben ze die kratten dan al in de schuur staan?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
nee, absoluut niet. Dacht zelfs dat ze niet meer bestonden.
zoieets jah hahahaquote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
nee, absoluut niet. Dacht zelfs dat ze niet meer bestonden.
Ik heb er ervaring mee daar. Maar meer met unlocken en niet met inruilen van gsm.. Is een nette maar drukke zaakquote:Op donderdag 5 november 2009 13:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de gsm sjop in de pius? Wilde misschien even gaan kijken wat ze daar willen geven voor mijn paar maanden oude samsung jet, en wilde 'm misschien ruilen tegen een nokia ofzo..
www.zonzoo.nl of www.verkoopjetelefoon.nlquote:Op donderdag 5 november 2009 13:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de gsm sjop in de pius? Wilde misschien even gaan kijken wat ze daar willen geven voor mijn paar maanden oude samsung jet, en wilde 'm misschien ruilen tegen een nokia ofzo..
Prijzen gezien?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
www.zonzoo.nl of www.verkoopjetelefoon.nl
Mwah, ik krijg gewoon een goede prijs voor m'n telefoon! Zeker omdat er wat beschadigingen opzitten, waardoor op Martkplaats je prijs naar benee gaat en op die sites niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Prijzen gezien?Dan kun je m beter in de wc donderen...
Aaargh jij! Nee, jij hebt echt 'n lastige baan zo met die nachtdiensten, ik doe het je niet na, dus je hebt zo vroeg weekend wel verdiend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |