wel lief hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
K zal nog es uitgebreid gaan zoeken
Vast wel, maar je wil nie weten hoe dat overal in gaat zitten en blijft hangen!quote:Op woensdag 4 november 2009 06:49 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen![]()
ook raar als je roet nog ruikt, niet goed geventileerd daar dan ?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:33 schreef vamperotica het volgende:
Dussssss.....
Als je op zoek bent naar een ( sinterklaas)kadootje....
http://www.tilburg.com/we(...)het-Koningsplein.htm
Succes, mijn vriendin is ook net de deur uit gegaan door de regen naar dr werk... ik lekker binnenquote:Op woensdag 4 november 2009 08:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]ik zoek nog een nieuw horloge
. En die dag ben ik vrij van m'n werk omdat we naar Muse
gaan. Maar denk niet dat de mannen 'even' langs Tilburg op willen dan
. Zal wel takkedruk worden trouwens.
GOEIEMORGEN! Ik hoorde toenstraks mijn huisgenote de voordeur uit rennen, dus ik dacht: kut, het zal wel heel slecht weer zijn anders neemt zij echt niet de bus. Kortom moet eerder op en haasten nu om ook de bus te halen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 07:45 schreef Stuurloos het volgende:
Fijn, word ik vanmorgen geflitst op de Hart van Brabantlaan (tja, moet ik ook maar niet door rood rijden), zie ik net op google dat mij dat grapje 150 euro gaat kosten.Klopt dat? Zo ja, dan zal het hopelijk de laatste keer zijn dat ik de staat daar geld aan schuldig zal zijn. Is trouwens mn eerste boete in 6 jaar, dus gelukkig valt dat nog mee.
Busquote:Op woensdag 4 november 2009 09:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Succes, mijn vriendin is ook net de deur uit gegaan door de regen naar dr werk... ik lekker binnen
pfft mag hopen dat ie interim blijft en niet straks voor vast komt...quote:Op woensdag 4 november 2009 11:04 schreef _Ophelia_ het volgende:![]()
We hebben een nieuwe (interim) burgemeester, Ivo Opstelten.
quote:Op woensdag 4 november 2009 07:45 schreef Stuurloos het volgende:
Fijn, word ik vanmorgen geflitst op de Hart van Brabantlaan (tja, moet ik ook maar niet door rood rijden), zie ik net op google dat mij dat grapje 150 euro gaat kosten.Klopt dat? Zo ja, dan zal het hopelijk de laatste keer zijn dat ik de staat daar geld aan schuldig zal zijn. Is trouwens mn eerste boete in 6 jaar, dus gelukkig valt dat nog mee.
Oeh.... Verleidelijk! Hahaquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:33 schreef vamperotica het volgende:
Dussssss.....
Als je op zoek bent naar een ( sinterklaas)kadootje....
http://www.tilburg.com/we(...)het-Koningsplein.htm
Vind het assortiment dat sowieso niet echt heel erg mooi, maar das mijn meningquote:Op woensdag 4 november 2009 11:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Hoewel ik geen horloge met rookschade zou kopen eerlijk gezegd.
ligt eraan, als alleen de band (zichtbare) beschadiging heeft is het geen probleem...quote:Op woensdag 4 november 2009 11:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Hoewel ik geen horloge met rookschade zou kopen eerlijk gezegd.
Ja! Vooral als ik 's weekends thuis heb geslapen in mijn eigen lekkere bedjequote:Op woensdag 4 november 2009 12:51 schreef SpeCulaes het volgende:
Ken je dat, dat je wakker wordt en alles perfect is? Je bed ligt perfect, de deken sluit perfect aan om je heen, je kussen ligt geweldig en je hebt je wekker in je slaap uitgedrukt. Heerlijk.
En dan kijk je naar links/rechts en denk je: "Wie ben jij nu weer?"quote:Op woensdag 4 november 2009 12:51 schreef SpeCulaes het volgende:
Ken je dat, dat je wakker wordt en alles perfect is? Je bed ligt perfect, de deken sluit perfect aan om je heen, je kussen ligt geweldig en je hebt je wekker in je slaap uitgedrukt. Heerlijk.
Of je wordt half zittend wakker, met al je kleren nog aan en een half leeg flesje bier in je handen, en dat je denkt : "Wtf"quote:Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef existenz het volgende:
[..]
En dan kijk je naar links/rechts en denk je: "Wie ben jij nu weer?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |