quote:Op maandag 2 november 2009 19:09 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Zero is net zo ranzig als nog een factor tien ranziger dan light.
Jullie hebben echt geen smaak blijkt wel he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, Zero is gewoon goed! Beter dan light en regular! Vanilla is ook inderdaad lekker, alleen zo zoet dat meteen je tanden uitvallen!quote:Op maandag 2 november 2009 19:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Cherry coke = voor mietjes![]()
Coca-Cola Zero =![]()
![]()
Coca-Cola Vanilla =![]()
![]()
alleen jammer dat t niet meer te verkrijgen is
![]()
Tommyquote:Op maandag 2 november 2009 19:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Inderdaad, Zero is gewoon goed! Beter dan light en regular! Vanilla is ook inderdaad lekker, alleen zo zoet dat meteen je tanden uitvallen!
Vanaf wanneer?quote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Breda - Tilburg lag ook plat
Op last van de brandweer reden daar (ook) geen treinen.
Tilburg > EHV en Tilburg > Breda is niet hetzelfde als Breda > Tilburg.quote:Op maandag 2 november 2009 20:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vanaf wanneer?
Je kon gewoon in Tilburg komen via Eindhoven... En dus ook naar Breda.
Oh, want rond 13:00 kon ik gewoon Eindhoven - Tilburg - Breda nemen. Misschien was dat 's middags al opgelost?quote:Op maandag 2 november 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tilburg > EHV en Tilburg > Breda is niet hetzelfde als Breda > Tilburg.
Vanmorgen om 9.45 reden er in ieder geval géén treinen van Breda naar Tilburg.
Ja, want om 11.30 stroomde de collegezaal vol met mensen uit R'daal / Bredaquote:Op maandag 2 november 2009 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, want rond 13:00 kon ik gewoon Eindhoven - Tilburg - Breda nemen. Misschien was dat 's middags al opgelost?
Champagne pils van Gazeuzequote:Op maandag 2 november 2009 20:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik drink nog steeds Gazeuse, maar dan de campagne pils
Deze vind ik iets té zoet
Dus mogen wij t niet lekker vinden omdat jij t smerig vind smaken?quote:Op maandag 2 november 2009 21:09 schreef SpeCulaes het volgende:
De smaak die alle light producten zo smerig maakt is aspartaam en 3x raden wat er ook in Coca Cola Zero zit
Klopt.quote:Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus mogen wij t niet lekker vinden omdat jij t smerig vind smaken?![]()
Dus je houdt dan ook niet van kaugom en nog ongeveer 100.000 andere dingen?quote:Op maandag 2 november 2009 21:09 schreef SpeCulaes het volgende:
De smaak die alle light producten zo smerig maakt is aspartaam en 3x raden wat er ook in Coca Cola Zero zit
In de meeste kauwgumproducten proef je die niet, maar in light producten proef je (ik althans) die smaak wel, van light cola tot light jam. Overal proef je die 'zoetstof'.quote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dus je houdt dan ook niet van kaugom en nog ongeveer 100.000 andere dingen?
Das wel het beste ja, geen kunstmatige zoetstoffen, of andere rotzooi...quote:
After some steamy sexquote:Op maandag 2 november 2009 23:44 schreef Crazy-M het volgende:
Puur water drink ik alleen als... Weet eigenlijk niet. Bijna niet in elk geval
spa rood vind ik helemaal niks, terwijl ik wel van prik houd. Geef mij maar gewoon kraanwater, water drink ik toch alleen maar als ik echt vocht tekort komquote:Op maandag 2 november 2009 23:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wel met 'n bubbel erin. heerlijk.
dan moet je eens cherry coke proberen, geloof me, je gaat me nog bedanken voor dit zwaar goede advies!quote:
tjah,quote:
Zo goed was ie anders niet vanmorgenquote:
Het appartementencomplex staat op die supermarkt.....quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:07 schreef theKiD het volgende:
Welke wijk is het zand? Waar ligt die ergens?![]()
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Daniel+Jos+Jittastraat+tilburg&sll=51.564106,5.066586&sspn=0.029292,0.070295&ie=UTF8&hq=&hnear=Daniel+Jos+Jittastraat,+Tilburg,+Noord-Brabant&ll=51.559144,5.07431&spn=0.058591,0.140591&z=13quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:07 schreef theKiD het volgende:
Zoek even op Google Maps danquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:07 schreef theKiD het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |