Een ei is geen ei, twee ei is een half ei, drie ei is een paasei?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
* theKiD mompelt iets over eieren en pasen..![]()
OMG!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een ei is geen ei, twee ei is een half ei, drie ei is een paasei?
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Swiffmeister, always monitoring the topic!
Veel schotels aan de ballustrade daar..quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef Rochgel het volgende:
Goedemiddag Tilburg !
Ik heb even een vraagje:
Hebben jullie wat informatie over de wijk 'het Zand' en dan in het bijzonder over het appartementencomplex 'Daniel Jos Jittastraat' ?
Ik heb al wat info kunnne vinden op internet en ervaringen van collega's en vrienden, maar ik zou graag wat extra info van jullie willen hebben.
Alvast bedankt
Thnxquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Veel schotels aan de ballustrade daar..
Juristenbuurt is niet de meest geweldige buurt.
De appartementen zelf kunnen heel erg verschillen, ze kunnen redelijk gedateerd zijn, met name de keuken.
Woonkamer is wel lekker ruim, slaapkamers varieren van heel erg klein to acceptabel.
Badkamer is klein, heel klein....
ik denk dat er redelijk veel hangjongeren zijn, met name op de westermarkt, waar dat app complex dus bovenopstaat...quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:28 schreef Rochgel het volgende:
[..]
Thnx![]()
Maar met niet meest geweldige buurt bedoel je.... ? dat hij in de top 3 slechtste wijken van Tilburg zit ? of wordt er maar 2 keer per dag iemand neergestoken
Het is Tilburg, niet Amsterdam zoals het op TV bij Baantjer wordt geschetstquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:28 schreef Rochgel het volgende:
of wordt er maar 2 keer per dag iemand neergestoken
Ach, dat gebeurt hier in de Korvel ook joh...quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:28 schreef Rochgel het volgende:
[..]
Thnx![]()
Maar met niet meest geweldige buurt bedoel je.... ? dat hij in de top 3 slechtste wijken van Tilburg zit ? of wordt er maar 2 keer per dag iemand neergestoken
Ja................. Korvel dan noem je ook een buurtquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurt hier in de Korvel ook joh...
Wel de AH lekker dichtbijquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja................. Korvel dan noem je ook een buurt
pfft bij mij is de AH XL dichtbij... LBquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wel de AH lekker dichtbijEn ik heb nog nooit hier problemen gehad... naja, 1x overvallen en 3x inbraak, maar he, niet alles kan meezitten!
Moord, doodslag, overvallen, enge ziektes als aids, TBC, hoeren en veul wiet.. MAAAAR wel een AH in de buurt!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wel de AH lekker dichtbijEn ik heb nog nooit hier problemen gehad... naja, 1x overvallen en 3x inbraak, maar he, niet alles kan meezitten!
Precies! Het is maar waar je prioriteiten liggen hequote:Op dinsdag 3 november 2009 16:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Moord, doodslag, overvallen, enge ziektes als aids, TBC, hoeren en veul wiet.. MAAAAR wel een AH in de buurt!
ghehehehe da zou ook noord kunnen zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Moord, doodslag, overvallen, enge ziektes als aids, TBC, hoeren en veul wiet.. MAAAAR wel een AH in de buurt!
is daar iets afgefikt dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ghehehehe da zou ook noord kunnen zijn
( waar het op het wagnerplein nog steeds naar roet stinkt... )
Koop een lollie en ga t vierenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb een netje chocolademuntjes....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Koop een lollie en ga t vierenLekker, goed plan. Heb je suggesties?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh... mss is delen een optie? 50/50quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lekker, goed plan. Heb je suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |