Heerlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Oeh dat is lekker, dat zou ik ook wel willen. Maar dat lukt me toch echt niet
Ja maar ik ga mezelf toch echt niet uitputten om eens een keer wat langer te slapen...quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heerlijk
Als je maar moe genoeg bent, haha.
Nee, snap ik. Bij mij sluipt dat er altijd in na een x aantal nachten/werkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja maar ik ga mezelf toch echt niet uitputten om eens een keer wat langer te slapen...
Waarom slaap jij op je werk?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, dat is irritant ja!
Ik slaap vannacht weer lekker in mijn eigen bedje & dan twee nachten op het werk.
[..]
Echt?Ik sliep gisteren om 22.00 en werd vanmorgen om 8.30 voor het eerst wakker
dat zal wel helpen ja, 's nachts werken...quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Bij mij sluipt dat er altijd in na een x aantal nachten/werken
quote:
Nooit gehoord van slaapdiensten in de zorg? 8 uur rust, 4 uur slapend betaald krijgen..quote:
Slaapdiensten inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waarom slaap jij op je werk?
Wat TheKid al zegt: 8 uur "werken", 4 uur betaald krijgen + een toeslag & als je wakker wordt gemaakt, dan krijg je dat extra extra betaald.
Ja, je ritme gaat op den duur wel naar de ballen, haha.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:40 schreef Guard het volgende:
[..]
dat zal wel helpen ja, 's nachts werken...
Hehe dat weet ik nog wel van vroegah toen ik nog lekker tot zes uur 's ochtends stond te feestenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, je ritme gaat op den duur wel naar de ballen, haha.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Slaapdiensten inderdaad
[..]
Ja, je ritme gaat op den duur wel naar de ballen, haha.
Ooo, ja dat geloof ik welquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nog niet MISSCHIEN, dat jou ritme weg is..
![]()
Trust me.. wissel een maand met mij, en je zult dat nooit meer zeggen![]()
wanneer dan? Op scanner sites was niks te zienquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Halve winkelcentrum stinkt... Ik geloof dat eht de juwelier was, maar da weeknie zeker
van de week? weekeind? Ik weet t nie pcies....quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wanneer dan? Op scanner sites was niks te zien
zal morgen is op laptop kijken. Nu op telefoon.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:28 schreef vamperotica het volgende:
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/48914/fotos
Deze denk ik
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal morgen is op laptop kijken. Nu op telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |