Naar buiten gooien? Smelten en gebruiken als chocoladesaus?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Euh... mss is delen een optie? 50/50
50% Ophelia 50% Kiddow..![]()
Andere opties heb ik niet
Fout of feitquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:27 schreef automatic_ het volgende:
En de eerste verdenking van Mexicaanse Griep is een fout; één hele groep ligt plat
Gelukkigquote:
Dat heb ik nog nooit gedaan volgens mijquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:30 schreef PierreTT het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten? Ik heb eigenlijk zin in kaasfondue, maar dat kost zoveel tijd...
Lekker, kaasfonduequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:30 schreef PierreTT het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten? Ik heb eigenlijk zin in kaasfondue, maar dat kost zoveel tijd...
Te lekkerquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan volgens mij
Ja maar dat doe ik toch maar niet, dan val ik in slaap en wordt ik om 02.00 uur of zo wakker en kan ik dan niet meer slapen, en ben ik morgen voor de lunch al moe...quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef automatic_ het volgende:
Het is perfect weer om heerlijk in bed te liggen
Oeh, dat is irritant ja!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:40 schreef Stuurloos het volgende:
Pff, daar heb je gelijk in. Helaas lig ik er pas om 00.00 uur in vanavond en mag ik er weer om 05.30 uur uit.. haat laat-vroeg diensten
Echt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik toch maar niet, dan val ik in slaap en wordt ik om 02.00 uur of zo wakker en kan ik dan niet meer slapen, en ben ik morgen voor de lunch al moe...
Oeh dat is lekker, dat zou ik ook wel willen. Maar dat lukt me toch echt nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Echt?Ik sliep gisteren om 22.00 en werd vanmorgen om 8.30 voor het eerst wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |