Hoef je niet te zijn hoor, moet heel vroeg opquote:Op maandag 2 november 2009 15:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
_Ophelia_ Is Morgen jaloers op Tommy
* hetzusjevan ookquote:Op maandag 2 november 2009 15:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
_Ophelia_ Is Morgen jaloers op Tommy
Bedenk een manier om 3es cola hip te krijgenquote:Op maandag 2 november 2009 15:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Zie boven.. de opdracht is echt ontzettend breed. Een vriendin van me heeft bijv. Nivea for men gekozen, en dan met idee om zich meer op jongere jongens te gaan richten want in alle reclames van Nivea vind je mannen van 30+, terwijl 20-ers ook deo van Nivea kunnen gebruiken bijv.
quote:Op maandag 2 november 2009 15:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bedenk een manier om 3es cola hip te krijgen
Afgelopen zaterdag maar weer eens gekocht inderdaad.quote:
Cherry coke = voor mietjesquote:Op maandag 2 november 2009 18:00 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag maar weer eens gekocht inderdaad.
Cherry Coke.
Zero is net zo ranzig als light. Vanilla was inderdaad ook briljant!quote:Op maandag 2 november 2009 19:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Cherry coke = voor mietjes![]()
Coca-Cola Zero =![]()
![]()
Coca-Cola Vanilla =![]()
![]()
alleen jammer dat t niet meer te verkrijgen is
![]()
Ik refereer ff naar de TTquote:Op maandag 2 november 2009 19:09 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Zero is net zo ranzig als light.
Ja en die pauperstoring is naar verwachting pas morgen om 12uur verholpen maar ik moet voor die tijd naar Tilburg..quote:Op maandag 2 november 2009 16:07 schreef Tegan het volgende:
Bouwput in Den Bosch ingestort
Passagiers uren vast in trein
In mijn trein gingen spannende verhalen over een ingestort viaduct.
Gelukkig had ik verder geen last ervan.
Of iedereen moest vanuit Den Bosch komen en haakte af.. of ze vieren nog wat langer herfstvakantiequote:Op maandag 2 november 2009 19:38 schreef automatic_ het volgende:
Het was vanmorgen echt rustig bij de colleges
Breda - Tilburg lag ook platquote:Op maandag 2 november 2009 19:40 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Of iedereen moest vanuit Den Bosch komen en haakte af.. of ze vieren nog wat langer herfstvakantie?
Wat een gedoe..quote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Breda - Tilburg lag ook plat
Op last van de brandweer reden daar (ook) geen treinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |