Het waren pas 4 minuten. Tevens had ik Otis gevraagd het nieuwe deel te open.quote:Op zondag 1 november 2009 15:44 schreef Skylark. het volgende:
Slome OP-makers.
Blacklist:
- BREATHTAKING II
- Japsnars I
Na deze post ga ik het helemaal volgen.quote:Op zondag 1 november 2009 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het waren pas 4 minuten. Tevens had ik Otis gevraagd het nieuwe deel te open.
Mag ik daarbij even toevoegen dat ik normaal altijd binnen 1 minuut het nieuwe deel open en jij daar gemiddeld langer over doet
Ik doe het in 20 secondenquote:Op zondag 1 november 2009 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het waren pas 4 minuten. Tevens had ik Otis gevraagd het nieuwe deel te open.
Mag ik daarbij even toevoegen dat ik normaal altijd binnen 1 minuut het nieuwe deel open en jij daar gemiddeld langer over doet
Tozzquote:Op zondag 1 november 2009 15:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Na deze post ga ik het helemaal volgen.
THIS SHIT JUST GOT REAL!!
Waarom haal je dat stukje uit mijn post? Dat zeggen anderen hier ook zovaakquote:
Nee hoor, ik ben altijd snellerquote:Op zondag 1 november 2009 15:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik doe het in 20 seconden. De traditionele OP kan ongezien de vlektyfus krijgen. Het MOET sneller.
5-1quote:Op zondag 1 november 2009 15:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Na deze post ga ik het helemaal volgen.
THIS SHIT JUST GOT REAL!!
Het recht van de snelste. Ik wacht standaard 4 minuten.quote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben altijd snellerSneller kan niet.
En ik doe het ook altijd zonder OP, echter in dit geval zag ik pas later dat ik de Lapo had en toen vroeg ik Otis om de nieuwe te openen omdat ik geen inspiratie had voor de TT. Maarja, nu is er een nog slechtere TT
O NO HE DI'IN!1!quote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben altijd snellerSneller kan niet.
En ik doe het ook altijd zonder OP, echter in dit geval zag ik pas later dat ik de Lapo had en toen vroeg ik Otis om de nieuwe te openen omdat ik geen inspiratie had voor de TT. Maarja, nu is er een nog slechtere TT
GODVERDOMMEquote:Op zondag 1 november 2009 15:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
http://www.qmasters.nl/
Je kan ook shit winnen
quote:Op zondag 1 november 2009 15:52 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kun je nou geen inspiratie voor een TT hebben? Ik wist nog wel 700 andere, maar ik moest me even inlikken bij Allure.
OW SNAP!quote:Op zondag 1 november 2009 15:52 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kun je nou geen inspiratie voor een TT hebben? Ik wist nog wel 700 andere, maar ik moest me even inlikken bij Allure.
kanker sure,quote:Op zondag 1 november 2009 15:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom haal je dat stukje uit mijn post? Dat zeggen anderen hier ook zovaak
Ik ga ook geen huis in Nederland kopen.quote:Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik wil overigens ook niet zo'n schreeuwerig "KIJK MIJ EENS RIJK ZIJN"- huis. Liever gewoon een smaakvol huis, vol klasse. Dit vind ik mooi, maar die heb je niet echt in Nederland.
[ afbeelding ]
Je player skills zijn nog niet smooth genoeg, my dear.quote:Op zondag 1 november 2009 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is toch zo? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]?
Al gehoord, en ik vind het oprecht een kankernummer.quote:Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef Skylark. het volgende:
Otis, download trouwens; Bob Sinclar - Tennessee. Een countrydeuntje met moderne beat.
O, ik heb genoeg inspiratie maar ik heb geen zin om kut TT's als "Niet huilen, Allure." te gaan plaatsenquote:Op zondag 1 november 2009 15:52 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kun je nou geen inspiratie voor een TT hebben? Ik wist nog wel 700 andere TT's, maar ik moest me even inlikken bij Allure.
Je vergeet een letterquote:Op zondag 1 november 2009 15:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
O NO HE DI'IN!1!![]()
Skylark u antwoord?
Hahahha.quote:Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GODVERDOMMEik had een neppe email ingevuld omdat ik niet geregistreerd wilde staan, ik vet een moeite doen, staat er dat ik het resultaat per email krijg
!
Fagquote:Op zondag 1 november 2009 15:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Al gehoord, en ik vind het oprecht een kankernummer.
En de mijne?quote:Op zondag 1 november 2009 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je player skills zijn nog niet smooth genoeg, my dear.
Zo slim ben ik nietquote:Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahahha.![]()
![]()
Dan gebruik je toch gewoon een mailinator adresje, kun je ook het resultaat lezen
http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=&member=Japsnars&order=relevance&sid=b1c1e6028cc95897269bb9a10ee771ccquote:Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O, ik heb genoeg inspiratie maar ik heb geen zin om kut TT's als "Niet huilen, Allure." te gaan plaatsen
Omdat hij Bob Sinclar, oprecht, slecht vindt?quote:
Bob Sinclar. En nee, die bedoelde ik niet.quote:
Altijd nog beter dan die treurige e-hossel bagger van jou.quote:Op zondag 1 november 2009 15:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=&member=Japsnars&order=relevance&sid=b1c1e6028cc95897269bb9a10ee771cc
Je hebt gelijk, stuk voor stuk pareltjes.
Er wordt hier op de MAN gespeeld!quote:Op zondag 1 november 2009 15:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan die treurige e-hossel bagger van jou.
Dat heeft toch niks met m'n playerskills te maken.quote:
Prfwftfrrrtwierpquote:Op zondag 1 november 2009 15:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan die treurige e-hossel bagger van jou.
Oh.quote:Op zondag 1 november 2009 15:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bob Sinclar. En nee, die bedoelde ik niet.
Vrouwen zijn altijd slechter met dat soort dingenquote:Op zondag 1 november 2009 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo slim ben ik nietoverigens ging die test vet kut dus misschien maar beter dat het resultaat me bespaard blijft
!
Ik heb tegenwoordig elke dag een bitchfightquote:
Van jou mag ook.quote:
Uiterlijk speelt een grote rol.quote:Op zondag 1 november 2009 15:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met m'n playerskills te maken.
Nee hoor, ik heb verder niks tegen skylark. Maar ik vind niet dat hij moet gaan lopen zeiken als ik niet binnen 4 minuten een nieuw deel open.quote:
Ik zeik niet, ik offer me alleen op en noteer je in de statistieken.quote:Op zondag 1 november 2009 16:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb verder niks tegen skylark. Maar ik vind niet dat hij moet gaan lopen zeiken als ik niet binnen 4 minuten een nieuw deel open.
Zeker door een Feyenoord fan geschreven?quote:Op zondag 1 november 2009 16:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb nog een mooi stukje tekst jongens. http://www.frfc1908.nl/nieuws/blom-kan-de-gaskamer-in/
Vertel dat maar tegen die gast die the game schreef.quote:
Godverdomme.quote:Op zondag 1 november 2009 16:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Check me fobo. Ik weet het lekker.
Je moet gewoon opschieten, kankerlul.quote:Op zondag 1 november 2009 16:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb verder niks tegen skylark. Maar ik vind niet dat hij moet gaan lopen zeiken als ik niet binnen 4 minuten een nieuw deel open.
Whehe die kaaklijnfoto.quote:Op zondag 1 november 2009 16:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat zou ik ook moeten doenquote:Op zondag 1 november 2009 16:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb net gewoon 3u huiswerk zitten maken ofzo. En ik heb niet echt het idee dat ik nou zoveel verder ben gekomen.
Da's altijd balen, ja. Ben je uren bezig, heb je nog niks afquote:Op zondag 1 november 2009 16:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb net gewoon 3u huiswerk zitten maken ofzo. En ik heb niet echt het idee dat ik nou zoveel verder ben gekomen.
Kaaklijnen zijn baas.quote:Op zondag 1 november 2009 16:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2009 16:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zeker door een Feyenoord fan geschreven?
Dat zou best eens kunnen ja.quote:Het joodse kanerkgezwel dat men de KNVB noemt had in alle wijsheid prominent Feyenoordhater Kevin Blom aangesteld voor vandaag, eerst de vorige twee beslissingen, maar het kan nog gekker, NOG VEEL GEKKER! Schawlbe snavel suarez maakt een opzichtige overtreding door Babovic neer te hoeken bij een corner, geen kaart geen overtreding helemaal niks. Als Babovic even later een normaal duel aangaat en hierbij een niet te missen neus raakt is het direct rood, klassejustitie van het allergrootste formaat! WEER werden wij benadeeld in een rampzalige klassieker, in een sfeerloze betonbak… wéér, wéér, wéér… wanneer gebeurd hier nouw eens wat aan? Holmaatjes, kanerkflikkende homofiele kontneukers van 020 die in Zeist alles bij elkaar boren, het moet maar eens afgelopen zijn!
Volgens mij door een supporter van AGOVV. NATUURLIJK FEYENOORD, KANKAHLUL!quote:Op zondag 1 november 2009 16:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zeker door een Feyenoord fan geschreven?
Ik vind het weer voor seks.quote:Op zondag 1 november 2009 16:05 schreef Maisnon het volgende:
3 uur, op een middag in het weekend, respect.
Maar het is ook echt binnenzit rotweer
Sexy, ja. Heet je toevallig Gokhan?quote:Op zondag 1 november 2009 16:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee lekker. Ja he.![]()
![]()
![]()
[..]
Uit marmer gehouwen.
Nee Hakan.quote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sexy, ja. Heet je toevallig Gokhan?
Ik sla dagelijks 2 betonnen platen doormidden met mijn kaak. Gewapend beton.quote:Op zondag 1 november 2009 16:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee lekker. Ja he.![]()
![]()
![]()
[..]
Uit marmer gehouwen.
EINDELIJK iemand die het met me eens isquote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sexy, ja. Heet je toevallig Gokhan?
Weetniet, dat dacht ik.quote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe kwam je daar bij dan?
Hakan Sükür zekerquote:
Ik knalde vanochtend met voetbal met mijn kaaklijn tegen de tegenstanders zijn hoofd. Zijn hoofd implodeerde.quote:Op zondag 1 november 2009 16:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik sla dagelijks 2 betonnen platen doormidden met mijn kaak. Gewapend beton.
Is Hakan ook niet die dude van het Jeugdjournaal?quote:Op zondag 1 november 2009 16:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Weetniet, dat dacht ik.
[..]
Hakan Sükür zeker![]()
![]()
Geen idee. Ik ken Hakim van Sesamstraat welquote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is Hakan ook niet die dude van het Jeugdjournaal?
quote:Op zondag 1 november 2009 16:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Welke kankermongol heeft dat geschreven dan
Die horen erop jonge.quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef Lakitu het volgende:
Kun je even doorgeven dat ik GEEN tomaten op m'n turkse pizza wil, Hakan?Ze luisteren nooit
![]()
Nee mang, geen tomaten, easy on the uitjes en niet teveel sambal.quote:
Oja, die bedoelde ikquote:Op zondag 1 november 2009 16:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken Hakim van Sesamstraat wel
Duranquote:Op zondag 1 november 2009 16:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maar nee. Ik kon uit Bosnie.![]()
Dus een Hakan of Gohkan is het niet.
Ik heb kankerveel trek in een turkse pizza nu.quote:Op zondag 1 november 2009 16:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee mang, geen tomaten, easy on the uitjes en niet teveel sambal.
Wel tomaten, veel ui en geen sambal.quote:Op zondag 1 november 2009 16:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee mang, geen tomaten, easy on the uitjes en niet teveel sambal.
quote:
Noh mangquote:Op zondag 1 november 2009 16:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel tomaten, veel ui en geen sambal.
Halen dan.quote:Op zondag 1 november 2009 16:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb kankerveel trek in een turkse pizza nu.
Ja Haris is wel gewoon normale naam.quote:Op zondag 1 november 2009 16:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ken een Bosniër die Haris ofzo heet. Ik dacht eerst altijd dat ie Harry heette.
www.thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 1 november 2009 16:17 schreef Lakitu het volgende:
Het regent te hard om een minuutje te lopen naar de Turk. Dus voor mij zit het er niet in vandaag.![]()
En deze is ook nog eens te duur met z'n 1.75Er zit een baas op 3 minuten fietsen die 1.25 rekent
quote:Op zondag 1 november 2009 16:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ken drie Bosniërs. Eén heet Emina, één heet Mirko en één heet Hakan Sukur.
Ja en z'n broer heet Hazim.quote:Op zondag 1 november 2009 16:16 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja Haris is wel gewoon normale naam.![]()
Moslim wel. Want bij ons kan je niet een neutrale naam hebben.
Ik ken er wel een die zo heet.quote:Op zondag 1 november 2009 16:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ken geen een Bosnier die Duran heet.![]()
Ben je nou letters aan elkaar aan het plakken?
Er zat ook een Emina bij TMO toch?quote:Op zondag 1 november 2009 16:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ken drie Bosniërs. Eén heet Emina, één heet Mirko en één heet Hakan Sukur.
Er wonen hier wel kankerveel Armenen in de stad. Die hebben ook van die gekke namen als Aret, Dikran en Hayik.quote:
Ze zijn niet aangesloten bij thuisbezorgd, voorzover ik weet.quote:Op zondag 1 november 2009 16:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
Of rekenen ze bezorgkosten onder de 10 euro?
Wat is een typisch Bosnische naam dan?quote:
Onderontwikkelde mensenquote:Op zondag 1 november 2009 16:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik noemde hem ook altijd Duran Duran. Maar hij wist niet wat dat was
.
Marko Arnautovic, Miralem Pjanic en Edin Dzeko.quote:Op zondag 1 november 2009 16:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat is een typisch Bosnische naam dan?
Marko is 1 van de meest servische namen die er maar is. Sukkelquote:Op zondag 1 november 2009 16:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Marko Arnautovic, Miralem Pjanic en Edin Dzeko.
Je moet godverdomme niet zo zeiken.quote:Op zondag 1 november 2009 16:17 schreef Lakitu het volgende:
Het regent te hard om een minuutje te lopen naar de Turk. Dus voor mij zit het er niet in vandaag.![]()
En deze is ook nog eens te duur met z'n 1.75Er zit een baas op 3 minuten fietsen die 1.25 rekent
Amir, Damir, Emir, Semir,quote:Op zondag 1 november 2009 16:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat is een typisch Bosnische naam dan?
Hoiquote:Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je moet godverdomme niet zo zeiken.
Je hebt mooie lippen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Want?quote:Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je moet godverdomme niet zo zeiken.
Notorious, Wild Boys.quote:Op zondag 1 november 2009 16:23 schreef Maisnon het volgende:
Duran Duran heeft veel gavere nummers! Zoals Rio, Girls on Film, en Serious
quote:Op zondag 1 november 2009 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
't is net Asterix en Obelix
Heb je dan ook Literbir, Wormpir, Zoogdir, enzo
Whehe.quote:
Zo een reactie wilde ik.quote:Op zondag 1 november 2009 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
't is net Asterix en Obelix
Heb je dan ook Literbir, Wormpir, Zoogdir, enzo
Dat is hartstikke goedkoopquote:Op zondag 1 november 2009 16:17 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 16:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Marko Arnautovic, Miralem Pjanic en Edin Dzeko.
Het is gemiddeld 1,50 toch? Valt wel meequote:
Alsof er verschil zit tussen Bosniërs en Serviërsquote:Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Marko is 1 van de meest servische namen die er maar is. Sukkel
Ik had geen zin om m'n hele muzieksmaak op te dreunenquote:Op zondag 1 november 2009 16:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik voel een match opkomen. Onee wacht, staat niet in het rijtje
.
Joah.quote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof er verschil zit tussen Bosniërs en Serviërs!!
Whehe.quote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof er verschil zit tussen Bosniërs en Serviërs!!
Bij Döner Company ook maar 1.75 ofzo.quote:Op zondag 1 november 2009 16:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is gemiddeld 1,50 toch? Valt wel mee
FM10.quote:Op zondag 1 november 2009 16:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zie ik daar een nieuwe skin. OFTEWEL...
Maar toch,quote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had geen zin om m'n hele muzieksmaak op te dreunen
Wist ik alquote:
Hoax, allemaal één pot nat. Gewoon weer lekker met z'n allen in 1 land en we praten er niet meer over.quote:
Inderdaad, leuk om te horen dat je ook muziek kan waarderen die niet door bruine mensen is gemaaktquote:
Uitlokkende reactie = uitlokkend.quote:Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoax, allemaal één pot nat. Gewoon weer lekker met z'n allen in 1 land en we praten er niet meer over.
Bitchquote:Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk om te horen dat je ook muziek kan waarderen die niet door bruine mensen is gemaakt.
Fag.quote:Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk om te horen dat je ook muziek kan waarderen die niet door bruine mensen is gemaakt.
Was het maar zo makkelijk. Ik vind het best. De oudere generaties niet.quote:Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoax, allemaal één pot nat. Gewoon weer lekker met z'n allen in 1 land en we praten er niet meer over.
Hier in de omgeving krijg je het nergens voor onder de 2,50, meestal is het zelfs 3,00+. Het gemiddelde in Amsterdam is misschien 1,50 maar hier is dat echt hartstikke goedkoopquote:Op zondag 1 november 2009 16:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is gemiddeld 1,50 toch? Valt wel mee
9-jaarquote:Op zondag 1 november 2009 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Opnieuw kind na wurgspel overleden
Wat bezielt mensen om dat te doen
3 euro voor een pizzatjequote:Op zondag 1 november 2009 16:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hier in de omgeving krijg je het nergens voor onder de 2,50, meestal is het zelfs 3,00+. Het gemiddelde in Amsterdam is misschien 1,50 maar hier is dat echt hartstikke goedkoop
Bio kan ik goed lijen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef Lakitu het volgende:
Een mod van KLB als FA vind ik niet zo chill, eigenlijk.
Je vindt 'm een lijer?quote:
*insert voorspelbare reactie*quote:
Kli-Kla-Klerenquote:Op zondag 1 november 2009 16:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
*insert voorspelbare reactie*
Ik heb geeneens zin om hem te maken.![]()
Nu ze weg is, hebbie m'n filmpje al gezienquote:Op zondag 1 november 2009 16:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
*insert voorspelbare reactie*
Ik heb geeneens zin om hem te maken.![]()
Wow, deze reactie had ik niet verwacht. Normaal is het veel grappiger als ik Bosniërs Serviërs noem, of Armenen nepturken.quote:Op zondag 1 november 2009 16:31 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk. Ik vind het best. De oudere generaties niet.
Bio is FA? Tofquote:
Ja ik weet het ik kan wel nadenken. Ik heb ook gevoel hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 16:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wow, deze reactie had ik niet verwacht. Normaal is het veel grappiger als ik Bosniërs Serviërs noem, of Armenen nepturken.
Heb 'm zien langskomen ja. Ik kan er niet uit opmaken of je goed bent eigenlijk.quote:Op zondag 1 november 2009 16:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu ze weg is, hebbie m'n filmpje al gezien?
Ik ben nog op zoek naar een leuk team om mee te beginnen.quote:
Rijnburgse Boys.quote:Op zondag 1 november 2009 16:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een leuk team om mee te beginnen.
Level 9 Ganondorf eruit whipen met 0% damage aan mijn kant. En jij ziet niet of ik goed benquote:Op zondag 1 november 2009 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb 'm zien langskomen ja. Ik kan er niet uit opmaken of je goed bent eigenlijk.
Willem II.quote:Op zondag 1 november 2009 16:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelukje.quote:Op zondag 1 november 2009 16:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Level 9 Ganondorf eruit whipen met 0% damage aan mijn kant. En jij ziet niet of ik goed ben?
Ganondorf.quote:Op zondag 1 november 2009 16:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Level 9 Ganondorf eruit whipen met 0% damage aan mijn kant. En jij ziet niet of ik goed ben?
NAC Breda?quote:Op zondag 1 november 2009 16:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alles beter dan die hoeren van HSCquote:
Arcanoanono ofzo heeft ook 4-0 van Real Madrid gewonnen. Betekent niet dat ze kankergoed zijn meteen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Speelt Rohda Raalte Hoofdklasse?quote:Op zondag 1 november 2009 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alles beter dan die hoeren van HSC
1. HSC '21/Carparc 2 8 7 1 0 22 34 4
2. Rohda R. 2 8 6 1 1 19 19 5
I dare you, motherfucker. Make my day.quote:Op zondag 1 november 2009 16:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Arcanoanono ofzo heeft ook 4-0 van Real Madrid gewonnen. Betekent niet dat ze kankergoed zijn meteen.
als dadelijk raalte in de topklasse speelt hebben we een nieuwe risicowedstrijd erbijquote:Op zondag 1 november 2009 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alles beter dan die hoeren van HSC
1. HSC '21/Carparc 2 8 7 1 0 22 34 4
2. Rohda R. 2 8 6 1 1 19 19 5
quote:
Nederland is zo saai.quote:
Iedereen lukt datquote:Op zondag 1 november 2009 16:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet mee eens. Niet een al te lange competitie, leuke teams, geen beperkingen qua niet-EU spelers, genoeg mogelijkheden, redelijke reputatie, aardige budgettenquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 16:03 schreef Adelante het volgende:
Succes en alle KLB mongolen direct bannen![]()
Ik heb laatst doordat ik het wilde filmen heel m'n melee data weggeknikkerd.quote:
Met Sporting.quote:Op zondag 1 november 2009 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Niet een al te lange competitie, leuke teams, geen beperkingen qua niet-EU spelers, genoeg mogelijkheden, redelijke reputatie, aardige budgetten.
Portugal is overigens ook leuk.
Met wie speel je dan? Haal die dan even snel.quote:Op zondag 1 november 2009 16:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb laatst doordat ik het wilde filmen heel m'n melee data weggeknikkerd.
Kan het alleen met Brawl laten zien. En dat is sowieso anders
Bij het eerste spel wil ik altijd kopen, kopen, kopen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Niet een al te lange competitie, leuke teams, geen beperkingen qua niet-EU spelers, genoeg mogelijkheden, redelijke reputatie, aardige budgetten.
Portugal is overigens ook leuk.
Ik deed het dan ook met Clube Desportivo Santa Claraquote:Op zondag 1 november 2009 16:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Met Sporting.![]()
Kan je zo makkelijk domineren.
Ach ja, Santa Clara hoe kon ik dat prachtige team vergeten.quote:Op zondag 1 november 2009 16:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik deed het dan ook met Clube Desportivo Santa Clara.
Ik moet toch Ganondorf halen om hetzelfde te laten zien?quote:Op zondag 1 november 2009 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met wie speel je dan? Haal die dan even snel.
quote:Op zondag 1 november 2009 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij het eerste spel wil ik altijd kopen, kopen, kopen.
Ik vind als personages voor echte mensen Doctor Mario en Sheik het moeilijkst. En als ie heel skilled is Pichu. Maar om gewoon tegen te spelen zijn Kirby, Doctor Mario en Peach het kutst. Ganondorf deed ik gewoon om even aan Biels te laten zien wat een zwakkeling dat is.quote:Op zondag 1 november 2009 16:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik moet toch Ganondorf halen om hetzelfde te laten zien?
En Ganondorf is trouwens ook nou niet echt de sterkste computer speler
Toen ik Brawl ging opnemen had ik Captain Falcon binnen 12 seconden met 0% dood.
Dat ik daarna veel langer deed over de andere levens en het niet meer zo goed ging dat scheelt natuurlijk ook weert is ook een stuk geluk random.
Maar ik zal wel een filmpje voor je makenen je kont in het echt ooit een keer schoppen
Kirbyquote:Op zondag 1 november 2009 16:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind als personages voor echte mensen Doctor Mario en Sheik het moeilijkst. En als ie heel skilled is Pichu. Maar om gewoon tegen te spelen zijn Kirby, Doctor Mario en Peach het kutst. Ganondorf deed ik gewoon om even aan Biels te laten zien wat een zwakkeling dat is.
Eigen stomme schuldquote:Op zondag 1 november 2009 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Opnieuw kind na wurgspel overleden
Wat bezielt mensen om dat te doen
Die speed. Mijn tegenstanders weten niet wat ze overkomt.quote:
Jap. En wij, rohda 2 dus, ook. Maar vandaag verloren door een lucky doelpunt van die hoeren van quick 20.quote:
En z'n spike (in de lucht vA) en z'n >A.quote:Op zondag 1 november 2009 16:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die speed. Mijn tegenstanders weten niet wat ze overkomt.
Mijn neefje moest zelfs een keer huilen omdat hij altijd zo snel dood ging.
Kankervet, dan kan je met Rohda Raalte in FM 2010 met de MU Update.quote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jap. En wij, rohda 2 dus, ook. Maar vandaag verloren door een lucky doelpunt van die hoeren van quick 20.
Hij heeft hetzelfde kapsel als Nik Kershawquote:
Ook met Rijnburgse Boys.quote:Op zondag 1 november 2009 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kankervet, dan kan je met Rohda Raalte in FM 2010 met de MU Update.
Ik heb net m'n eigen foto's weggehaald, helaasquote:Op zondag 1 november 2009 17:04 schreef S.Seagal het volgende:
Allure ik kijk net in je fobo.
Aantal views 131.827
Voor een foto met een hand?
Nou ja zeg. Verkeerde timing.quote:Op zondag 1 november 2009 17:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb net m'n eigen foto's weggehaald, helaas.
Ik stuur niksquote:Op zondag 1 november 2009 17:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Verkeerde timing.
Gelukkig hebben we hier de optie om iemand een pm te sturen.
Je krijgt 20% van de opbrengst, hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stuur niks.
Maar er zijn genoeg mensen hier die mij snitchen, dus je zult vast wel snel een foto zien.
Foto's van Allure, vandaag voor maar 5 euro per stuk bij BT's Fok!fotoshop!quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stuur niks.
Maar er zijn genoeg mensen hier die mij snitchen, dus je zult vast wel snel een foto zien.
Nou ja zeg.quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stuur niks.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je krijgt 20% van de opbrengst, hoor.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Foto's van Allure, vandaag voor maar 5 euro per stuk bij BT's Fok!fotoshop!
Is een optie.quote:Op zondag 1 november 2009 17:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
Ik moet het vertrouwen dus nog opbouwen.
Smoesjes.quote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef Maisnon het volgende:
Schiet niet op. Ik heb al in een jaar geen Melee dus gedaan, Ik heb Marth niet, en ik heb Final Destination niet, en ik kan alleen met mn telefoon filmen die binnen no time ophoudt.
Zal het zo nog eens proberen. was tegen 2 level 9's in een team tegen mij natuurlijk
Waar de neuk heb je et over?quote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef Maisnon het volgende:
Schiet niet op. Ik heb al in een jaar geen Melee dus gedaan, Ik heb Marth niet, en ik heb Final Destination niet, en ik kan alleen met mn telefoon filmen die binnen no time ophoudt.
Zal het zo nog eens proberen. was tegen 2 level 9's in een team tegen mij natuurlijk
quote:Op zondag 1 november 2009 17:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand nog een kamer in Amsterdam voor mij?![]()
Foo Fighters.quote:
Reactie door middel van een quote.quote:Op zondag 1 november 2009 17:39 schreef Siniti het volgende:
Reactie op topickick waarin gesuggereerd wordt dat deze wellicht niet nodig was.
Goed idee. De SC is al tig delen terug doodgegaan.quote:Op zondag 1 november 2009 17:40 schreef Skylark. het volgende:
De rek is een beetje uit de SC. Laten we er maar mee stoppen.
Niet haten op Kirby jaquote:Op zondag 1 november 2009 17:43 schreef Maisnon het volgende:
Nou ik heb gewonnen van Kirby en Peahc level 9 samen tegen mij, maar ze hadden een paar keer zelfmoord geweest dus dat vind ik flauw
Hater.quote:Op zondag 1 november 2009 17:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja precies er staat letterlijk in dat ik een hekel aan Kirby heb goed gelezen
Ik net niet, maar dan zonder suicidesquote:Op zondag 1 november 2009 17:43 schreef Maisnon het volgende:
Nou ik heb gewonnen van Kirby en Peach level 9 samen tegen mij, maar ze hadden een paar keer zelfmoord geweest dus dat vind ik flauw
Ja dat ik ook héquote:Op zondag 1 november 2009 17:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik net niet, maar dan zonder suicides.
Bij mij ving Kirby de hele tijd die kutplant en gooide hem door.quote:Op zondag 1 november 2009 17:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat ik ook hé
1 hele mooie dat ik begon en met 50% allebei hun dood had maar daarna ging het kut
Ik zoek een kamerquote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
PRAAT EENS OVER IETS LEUKS OFZO BITCHES!
Ik heb nu wel gewonnen, ieder 5 levens. Ik had 2 levens over op het einde, maar ik moet bekennen, ik heb wel de baseball bat sidesmash eenmalig gebruiktquote:Op zondag 1 november 2009 17:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik zal die suicide wedstrijd wel eens uploadenen straks iets beters, moet eerst even eten hoor
Ok. Zullen we over jou praten?quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
PRAAT EENS OVER IETS LEUKS OFZO BITCHES!
Je moeder.quote:
Witlof.quote:Op zondag 1 november 2009 18:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
buhhhhhh witlof salade FFFUUUUU
Ik zou dr wel geven.quote:
ik sterf van binnenquote:
Ik krijg die bende niet eens binnen, begin meteen te kokken als ik 't in m'n smoel heb.quote:
pics!1211quote:Op zondag 1 november 2009 18:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik krijg die bende niet eens binnen, begin meteen te kokken als ik 't in m'n smoel heb.
Ok. Bedankt voor dit gesprek.quote:
Kusjequote:Op zondag 1 november 2009 18:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok. Bedankt voor dit gesprek.![]()
Ik ben wegjes.
doeii allemaal!![]()
Dan hoef je het in de SC niet meer te proberen.quote:Op zondag 1 november 2009 18:25 schreef Allure_ het volgende:
Het wordt inderdaad tijd voor een nieuw concept. Wie wil de taak op zich nemen om dit te doen? Mensen die ooit het woord 'baas' in de mond hebben genomen, vallen bij voorbaat al af.
nieuw concept voor wut?quote:Op zondag 1 november 2009 18:25 schreef Allure_ het volgende:
Het wordt inderdaad tijd voor een nieuw concept. Wie wil de taak op zich nemen om dit te doen? Mensen die ooit het woord 'baas' in de mond hebben genomen, vallen bij voorbaat al af.
quote:Op zondag 1 november 2009 18:27 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn vader is aan het headbangen atm op Nirvana.
En voor Nirvana deed hij System of a Down.quote:Op zondag 1 november 2009 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarna deed hij Carmina Burana.
Wat een gast.quote:Op zondag 1 november 2009 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En voor Nirvana deed hij System of a Down.
Ik ken wel een paar bazen.quote:Op zondag 1 november 2009 18:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor de SC, die vorig jaar al is doodgebloed.
Ey, begroet S.Seagal eens, je weet wel waar.quote:
Ja ik hoorde dat hij die privileges heeft gekregen.quote:Op zondag 1 november 2009 19:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ey, begroet S.Seagal eens, je weet wel waar.
Ja toch.quote:Op zondag 1 november 2009 19:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat hij die privileges heeft gekregen.
Jammer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |