quote:
Noh mangquote:Op zondag 1 november 2009 16:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel tomaten, veel ui en geen sambal.
Halen dan.quote:Op zondag 1 november 2009 16:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb kankerveel trek in een turkse pizza nu.
Ja Haris is wel gewoon normale naam.quote:Op zondag 1 november 2009 16:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ken een Bosniër die Haris ofzo heet. Ik dacht eerst altijd dat ie Harry heette.
www.thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 1 november 2009 16:17 schreef Lakitu het volgende:
Het regent te hard om een minuutje te lopen naar de Turk. Dus voor mij zit het er niet in vandaag.![]()
En deze is ook nog eens te duur met z'n 1.75Er zit een baas op 3 minuten fietsen die 1.25 rekent
quote:Op zondag 1 november 2009 16:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ken drie Bosniërs. Eén heet Emina, één heet Mirko en één heet Hakan Sukur.
Ja en z'n broer heet Hazim.quote:Op zondag 1 november 2009 16:16 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja Haris is wel gewoon normale naam.![]()
Moslim wel. Want bij ons kan je niet een neutrale naam hebben.
Ik ken er wel een die zo heet.quote:Op zondag 1 november 2009 16:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ken geen een Bosnier die Duran heet.![]()
Ben je nou letters aan elkaar aan het plakken?
Er zat ook een Emina bij TMO toch?quote:Op zondag 1 november 2009 16:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ken drie Bosniërs. Eén heet Emina, één heet Mirko en één heet Hakan Sukur.
Er wonen hier wel kankerveel Armenen in de stad. Die hebben ook van die gekke namen als Aret, Dikran en Hayik.quote:
Ze zijn niet aangesloten bij thuisbezorgd, voorzover ik weet.quote:Op zondag 1 november 2009 16:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
Of rekenen ze bezorgkosten onder de 10 euro?
Wat is een typisch Bosnische naam dan?quote:
Onderontwikkelde mensenquote:Op zondag 1 november 2009 16:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik noemde hem ook altijd Duran Duran. Maar hij wist niet wat dat was
.
Marko Arnautovic, Miralem Pjanic en Edin Dzeko.quote:Op zondag 1 november 2009 16:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat is een typisch Bosnische naam dan?
Marko is 1 van de meest servische namen die er maar is. Sukkelquote:Op zondag 1 november 2009 16:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Marko Arnautovic, Miralem Pjanic en Edin Dzeko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |