Hater.quote:Op zondag 1 november 2009 17:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja precies er staat letterlijk in dat ik een hekel aan Kirby heb goed gelezen
Ik net niet, maar dan zonder suicidesquote:Op zondag 1 november 2009 17:43 schreef Maisnon het volgende:
Nou ik heb gewonnen van Kirby en Peach level 9 samen tegen mij, maar ze hadden een paar keer zelfmoord geweest dus dat vind ik flauw
Ja dat ik ook héquote:Op zondag 1 november 2009 17:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik net niet, maar dan zonder suicides.
Bij mij ving Kirby de hele tijd die kutplant en gooide hem door.quote:Op zondag 1 november 2009 17:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat ik ook hé
1 hele mooie dat ik begon en met 50% allebei hun dood had maar daarna ging het kut
Ik zoek een kamerquote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
PRAAT EENS OVER IETS LEUKS OFZO BITCHES!
Ik heb nu wel gewonnen, ieder 5 levens. Ik had 2 levens over op het einde, maar ik moet bekennen, ik heb wel de baseball bat sidesmash eenmalig gebruiktquote:Op zondag 1 november 2009 17:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik zal die suicide wedstrijd wel eens uploadenen straks iets beters, moet eerst even eten hoor
Ok. Zullen we over jou praten?quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
PRAAT EENS OVER IETS LEUKS OFZO BITCHES!
Je moeder.quote:
Witlof.quote:Op zondag 1 november 2009 18:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
buhhhhhh witlof salade FFFUUUUU
Ik zou dr wel geven.quote:
ik sterf van binnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |