Niet mee eens. Niet een al te lange competitie, leuke teams, geen beperkingen qua niet-EU spelers, genoeg mogelijkheden, redelijke reputatie, aardige budgettenquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 16:03 schreef Adelante het volgende:
Succes en alle KLB mongolen direct bannen![]()
Ik heb laatst doordat ik het wilde filmen heel m'n melee data weggeknikkerd.quote:
Met Sporting.quote:Op zondag 1 november 2009 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Niet een al te lange competitie, leuke teams, geen beperkingen qua niet-EU spelers, genoeg mogelijkheden, redelijke reputatie, aardige budgetten.
Portugal is overigens ook leuk.
Met wie speel je dan? Haal die dan even snel.quote:Op zondag 1 november 2009 16:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb laatst doordat ik het wilde filmen heel m'n melee data weggeknikkerd.
Kan het alleen met Brawl laten zien. En dat is sowieso anders
Bij het eerste spel wil ik altijd kopen, kopen, kopen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Niet een al te lange competitie, leuke teams, geen beperkingen qua niet-EU spelers, genoeg mogelijkheden, redelijke reputatie, aardige budgetten.
Portugal is overigens ook leuk.
Ik deed het dan ook met Clube Desportivo Santa Claraquote:Op zondag 1 november 2009 16:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Met Sporting.![]()
Kan je zo makkelijk domineren.
Ach ja, Santa Clara hoe kon ik dat prachtige team vergeten.quote:Op zondag 1 november 2009 16:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik deed het dan ook met Clube Desportivo Santa Clara.
Ik moet toch Ganondorf halen om hetzelfde te laten zien?quote:Op zondag 1 november 2009 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met wie speel je dan? Haal die dan even snel.
quote:Op zondag 1 november 2009 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij het eerste spel wil ik altijd kopen, kopen, kopen.
Ik vind als personages voor echte mensen Doctor Mario en Sheik het moeilijkst. En als ie heel skilled is Pichu. Maar om gewoon tegen te spelen zijn Kirby, Doctor Mario en Peach het kutst. Ganondorf deed ik gewoon om even aan Biels te laten zien wat een zwakkeling dat is.quote:Op zondag 1 november 2009 16:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik moet toch Ganondorf halen om hetzelfde te laten zien?
En Ganondorf is trouwens ook nou niet echt de sterkste computer speler
Toen ik Brawl ging opnemen had ik Captain Falcon binnen 12 seconden met 0% dood.
Dat ik daarna veel langer deed over de andere levens en het niet meer zo goed ging dat scheelt natuurlijk ook weert is ook een stuk geluk random.
Maar ik zal wel een filmpje voor je makenen je kont in het echt ooit een keer schoppen
Kirbyquote:Op zondag 1 november 2009 16:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind als personages voor echte mensen Doctor Mario en Sheik het moeilijkst. En als ie heel skilled is Pichu. Maar om gewoon tegen te spelen zijn Kirby, Doctor Mario en Peach het kutst. Ganondorf deed ik gewoon om even aan Biels te laten zien wat een zwakkeling dat is.
Eigen stomme schuldquote:Op zondag 1 november 2009 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Opnieuw kind na wurgspel overleden
Wat bezielt mensen om dat te doen
Die speed. Mijn tegenstanders weten niet wat ze overkomt.quote:
Jap. En wij, rohda 2 dus, ook. Maar vandaag verloren door een lucky doelpunt van die hoeren van quick 20.quote:
En z'n spike (in de lucht vA) en z'n >A.quote:Op zondag 1 november 2009 16:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die speed. Mijn tegenstanders weten niet wat ze overkomt.
Mijn neefje moest zelfs een keer huilen omdat hij altijd zo snel dood ging.
Kankervet, dan kan je met Rohda Raalte in FM 2010 met de MU Update.quote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jap. En wij, rohda 2 dus, ook. Maar vandaag verloren door een lucky doelpunt van die hoeren van quick 20.
Hij heeft hetzelfde kapsel als Nik Kershawquote:
Ook met Rijnburgse Boys.quote:Op zondag 1 november 2009 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kankervet, dan kan je met Rohda Raalte in FM 2010 met de MU Update.
Ik heb net m'n eigen foto's weggehaald, helaasquote:Op zondag 1 november 2009 17:04 schreef S.Seagal het volgende:
Allure ik kijk net in je fobo.
Aantal views 131.827
Voor een foto met een hand?
Nou ja zeg. Verkeerde timing.quote:Op zondag 1 november 2009 17:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb net m'n eigen foto's weggehaald, helaas.
Ik stuur niksquote:Op zondag 1 november 2009 17:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Verkeerde timing.
Gelukkig hebben we hier de optie om iemand een pm te sturen.
Je krijgt 20% van de opbrengst, hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stuur niks.
Maar er zijn genoeg mensen hier die mij snitchen, dus je zult vast wel snel een foto zien.
Foto's van Allure, vandaag voor maar 5 euro per stuk bij BT's Fok!fotoshop!quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stuur niks.
Maar er zijn genoeg mensen hier die mij snitchen, dus je zult vast wel snel een foto zien.
Nou ja zeg.quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stuur niks.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je krijgt 20% van de opbrengst, hoor.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Foto's van Allure, vandaag voor maar 5 euro per stuk bij BT's Fok!fotoshop!
Is een optie.quote:Op zondag 1 november 2009 17:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
Ik moet het vertrouwen dus nog opbouwen.
Smoesjes.quote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef Maisnon het volgende:
Schiet niet op. Ik heb al in een jaar geen Melee dus gedaan, Ik heb Marth niet, en ik heb Final Destination niet, en ik kan alleen met mn telefoon filmen die binnen no time ophoudt.
Zal het zo nog eens proberen. was tegen 2 level 9's in een team tegen mij natuurlijk
Waar de neuk heb je et over?quote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef Maisnon het volgende:
Schiet niet op. Ik heb al in een jaar geen Melee dus gedaan, Ik heb Marth niet, en ik heb Final Destination niet, en ik kan alleen met mn telefoon filmen die binnen no time ophoudt.
Zal het zo nog eens proberen. was tegen 2 level 9's in een team tegen mij natuurlijk
quote:Op zondag 1 november 2009 17:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand nog een kamer in Amsterdam voor mij?![]()
Foo Fighters.quote:
Reactie door middel van een quote.quote:Op zondag 1 november 2009 17:39 schreef Siniti het volgende:
Reactie op topickick waarin gesuggereerd wordt dat deze wellicht niet nodig was.
Goed idee. De SC is al tig delen terug doodgegaan.quote:Op zondag 1 november 2009 17:40 schreef Skylark. het volgende:
De rek is een beetje uit de SC. Laten we er maar mee stoppen.
Niet haten op Kirby jaquote:Op zondag 1 november 2009 17:43 schreef Maisnon het volgende:
Nou ik heb gewonnen van Kirby en Peahc level 9 samen tegen mij, maar ze hadden een paar keer zelfmoord geweest dus dat vind ik flauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |