Ik had geen zin om m'n hele muzieksmaak op te dreunenquote:Op zondag 1 november 2009 16:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik voel een match opkomen. Onee wacht, staat niet in het rijtje
.
Joah.quote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof er verschil zit tussen Bosniërs en Serviërs!!
Whehe.quote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof er verschil zit tussen Bosniërs en Serviërs!!
Bij Döner Company ook maar 1.75 ofzo.quote:Op zondag 1 november 2009 16:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is gemiddeld 1,50 toch? Valt wel mee
FM10.quote:Op zondag 1 november 2009 16:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zie ik daar een nieuwe skin. OFTEWEL...
Maar toch,quote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had geen zin om m'n hele muzieksmaak op te dreunen
Wist ik alquote:
Hoax, allemaal één pot nat. Gewoon weer lekker met z'n allen in 1 land en we praten er niet meer over.quote:
Inderdaad, leuk om te horen dat je ook muziek kan waarderen die niet door bruine mensen is gemaaktquote:
Uitlokkende reactie = uitlokkend.quote:Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoax, allemaal één pot nat. Gewoon weer lekker met z'n allen in 1 land en we praten er niet meer over.
Bitchquote:Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk om te horen dat je ook muziek kan waarderen die niet door bruine mensen is gemaakt.
Fag.quote:Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk om te horen dat je ook muziek kan waarderen die niet door bruine mensen is gemaakt.
Was het maar zo makkelijk. Ik vind het best. De oudere generaties niet.quote:Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoax, allemaal één pot nat. Gewoon weer lekker met z'n allen in 1 land en we praten er niet meer over.
Hier in de omgeving krijg je het nergens voor onder de 2,50, meestal is het zelfs 3,00+. Het gemiddelde in Amsterdam is misschien 1,50 maar hier is dat echt hartstikke goedkoopquote:Op zondag 1 november 2009 16:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is gemiddeld 1,50 toch? Valt wel mee
9-jaarquote:Op zondag 1 november 2009 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Opnieuw kind na wurgspel overleden
Wat bezielt mensen om dat te doen
3 euro voor een pizzatjequote:Op zondag 1 november 2009 16:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hier in de omgeving krijg je het nergens voor onder de 2,50, meestal is het zelfs 3,00+. Het gemiddelde in Amsterdam is misschien 1,50 maar hier is dat echt hartstikke goedkoop
Bio kan ik goed lijen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef Lakitu het volgende:
Een mod van KLB als FA vind ik niet zo chill, eigenlijk.
Je vindt 'm een lijer?quote:
*insert voorspelbare reactie*quote:
Kli-Kla-Klerenquote:Op zondag 1 november 2009 16:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
*insert voorspelbare reactie*
Ik heb geeneens zin om hem te maken.![]()
Nu ze weg is, hebbie m'n filmpje al gezienquote:Op zondag 1 november 2009 16:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
*insert voorspelbare reactie*
Ik heb geeneens zin om hem te maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |