Je moet godverdomme niet zo zeiken.quote:Op zondag 1 november 2009 16:17 schreef Lakitu het volgende:
Het regent te hard om een minuutje te lopen naar de Turk. Dus voor mij zit het er niet in vandaag.![]()
En deze is ook nog eens te duur met z'n 1.75Er zit een baas op 3 minuten fietsen die 1.25 rekent
Amir, Damir, Emir, Semir,quote:Op zondag 1 november 2009 16:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat is een typisch Bosnische naam dan?
Hoiquote:Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je moet godverdomme niet zo zeiken.
Je hebt mooie lippen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Check me fobo. Ik weet het lekker.
Want?quote:Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je moet godverdomme niet zo zeiken.
Notorious, Wild Boys.quote:Op zondag 1 november 2009 16:23 schreef Maisnon het volgende:
Duran Duran heeft veel gavere nummers! Zoals Rio, Girls on Film, en Serious
quote:Op zondag 1 november 2009 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
't is net Asterix en Obelix
Heb je dan ook Literbir, Wormpir, Zoogdir, enzo
Whehe.quote:
Zo een reactie wilde ik.quote:Op zondag 1 november 2009 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
't is net Asterix en Obelix
Heb je dan ook Literbir, Wormpir, Zoogdir, enzo
Dat is hartstikke goedkoopquote:Op zondag 1 november 2009 16:17 schreef Lakitu het volgende:
Het regent te hard om een minuutje te lopen naar de Turk. Dus voor mij zit het er niet in vandaag.![]()
En deze is ook nog eens te duur met z'n 1.75Er zit een baas op 3 minuten fietsen die 1.25 rekent
quote:Op zondag 1 november 2009 16:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Marko Arnautovic, Miralem Pjanic en Edin Dzeko.
Het is gemiddeld 1,50 toch? Valt wel meequote:
Alsof er verschil zit tussen Bosniėrs en Serviėrsquote:Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Marko is 1 van de meest servische namen die er maar is. Sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |