Heb 'm zien langskomen ja. Ik kan er niet uit opmaken of je goed bent eigenlijk.quote:Op zondag 1 november 2009 16:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu ze weg is, hebbie m'n filmpje al gezien?
Ik ben nog op zoek naar een leuk team om mee te beginnen.quote:
Rijnburgse Boys.quote:Op zondag 1 november 2009 16:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een leuk team om mee te beginnen.
Level 9 Ganondorf eruit whipen met 0% damage aan mijn kant. En jij ziet niet of ik goed benquote:Op zondag 1 november 2009 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb 'm zien langskomen ja. Ik kan er niet uit opmaken of je goed bent eigenlijk.
Willem II.quote:Op zondag 1 november 2009 16:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelukje.quote:Op zondag 1 november 2009 16:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Level 9 Ganondorf eruit whipen met 0% damage aan mijn kant. En jij ziet niet of ik goed ben?
Ganondorf.quote:Op zondag 1 november 2009 16:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Level 9 Ganondorf eruit whipen met 0% damage aan mijn kant. En jij ziet niet of ik goed ben?
NAC Breda?quote:Op zondag 1 november 2009 16:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alles beter dan die hoeren van HSCquote:
Arcanoanono ofzo heeft ook 4-0 van Real Madrid gewonnen. Betekent niet dat ze kankergoed zijn meteen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Speelt Rohda Raalte Hoofdklasse?quote:Op zondag 1 november 2009 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alles beter dan die hoeren van HSC
1. HSC '21/Carparc 2 8 7 1 0 22 34 4
2. Rohda R. 2 8 6 1 1 19 19 5
I dare you, motherfucker. Make my day.quote:Op zondag 1 november 2009 16:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Arcanoanono ofzo heeft ook 4-0 van Real Madrid gewonnen. Betekent niet dat ze kankergoed zijn meteen.
als dadelijk raalte in de topklasse speelt hebben we een nieuwe risicowedstrijd erbijquote:Op zondag 1 november 2009 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alles beter dan die hoeren van HSC
1. HSC '21/Carparc 2 8 7 1 0 22 34 4
2. Rohda R. 2 8 6 1 1 19 19 5
quote:
Nederland is zo saai.quote:
Iedereen lukt datquote:Op zondag 1 november 2009 16:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet mee eens. Niet een al te lange competitie, leuke teams, geen beperkingen qua niet-EU spelers, genoeg mogelijkheden, redelijke reputatie, aardige budgettenquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 16:03 schreef Adelante het volgende:
Succes en alle KLB mongolen direct bannen![]()
Ik heb laatst doordat ik het wilde filmen heel m'n melee data weggeknikkerd.quote:
Met Sporting.quote:Op zondag 1 november 2009 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Niet een al te lange competitie, leuke teams, geen beperkingen qua niet-EU spelers, genoeg mogelijkheden, redelijke reputatie, aardige budgetten.
Portugal is overigens ook leuk.
Met wie speel je dan? Haal die dan even snel.quote:Op zondag 1 november 2009 16:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb laatst doordat ik het wilde filmen heel m'n melee data weggeknikkerd.
Kan het alleen met Brawl laten zien. En dat is sowieso anders
Bij het eerste spel wil ik altijd kopen, kopen, kopen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Niet een al te lange competitie, leuke teams, geen beperkingen qua niet-EU spelers, genoeg mogelijkheden, redelijke reputatie, aardige budgetten.
Portugal is overigens ook leuk.
Ik deed het dan ook met Clube Desportivo Santa Claraquote:Op zondag 1 november 2009 16:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Met Sporting.![]()
Kan je zo makkelijk domineren.
Ach ja, Santa Clara hoe kon ik dat prachtige team vergeten.quote:Op zondag 1 november 2009 16:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik deed het dan ook met Clube Desportivo Santa Clara.
Ik moet toch Ganondorf halen om hetzelfde te laten zien?quote:Op zondag 1 november 2009 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met wie speel je dan? Haal die dan even snel.
quote:Op zondag 1 november 2009 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij het eerste spel wil ik altijd kopen, kopen, kopen.
Ik vind als personages voor echte mensen Doctor Mario en Sheik het moeilijkst. En als ie heel skilled is Pichu. Maar om gewoon tegen te spelen zijn Kirby, Doctor Mario en Peach het kutst. Ganondorf deed ik gewoon om even aan Biels te laten zien wat een zwakkeling dat is.quote:Op zondag 1 november 2009 16:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik moet toch Ganondorf halen om hetzelfde te laten zien?
En Ganondorf is trouwens ook nou niet echt de sterkste computer speler
Toen ik Brawl ging opnemen had ik Captain Falcon binnen 12 seconden met 0% dood.
Dat ik daarna veel langer deed over de andere levens en het niet meer zo goed ging dat scheelt natuurlijk ook weert is ook een stuk geluk random.
Maar ik zal wel een filmpje voor je makenen je kont in het echt ooit een keer schoppen
Kirbyquote:Op zondag 1 november 2009 16:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind als personages voor echte mensen Doctor Mario en Sheik het moeilijkst. En als ie heel skilled is Pichu. Maar om gewoon tegen te spelen zijn Kirby, Doctor Mario en Peach het kutst. Ganondorf deed ik gewoon om even aan Biels te laten zien wat een zwakkeling dat is.
Eigen stomme schuldquote:Op zondag 1 november 2009 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Opnieuw kind na wurgspel overleden
Wat bezielt mensen om dat te doen
Die speed. Mijn tegenstanders weten niet wat ze overkomt.quote:
Jap. En wij, rohda 2 dus, ook. Maar vandaag verloren door een lucky doelpunt van die hoeren van quick 20.quote:
En z'n spike (in de lucht vA) en z'n >A.quote:Op zondag 1 november 2009 16:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die speed. Mijn tegenstanders weten niet wat ze overkomt.
Mijn neefje moest zelfs een keer huilen omdat hij altijd zo snel dood ging.
Kankervet, dan kan je met Rohda Raalte in FM 2010 met de MU Update.quote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jap. En wij, rohda 2 dus, ook. Maar vandaag verloren door een lucky doelpunt van die hoeren van quick 20.
Hij heeft hetzelfde kapsel als Nik Kershawquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |