Ik vind het weer voor seks.quote:Op zondag 1 november 2009 16:05 schreef Maisnon het volgende:
3 uur, op een middag in het weekend, respect.
Maar het is ook echt binnenzit rotweer
Sexy, ja. Heet je toevallig Gokhan?quote:Op zondag 1 november 2009 16:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee lekker. Ja he.![]()
![]()
![]()
[..]
Uit marmer gehouwen.
Nee Hakan.quote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sexy, ja. Heet je toevallig Gokhan?
Ik sla dagelijks 2 betonnen platen doormidden met mijn kaak. Gewapend beton.quote:Op zondag 1 november 2009 16:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee lekker. Ja he.![]()
![]()
![]()
[..]
Uit marmer gehouwen.
EINDELIJK iemand die het met me eens isquote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sexy, ja. Heet je toevallig Gokhan?
Weetniet, dat dacht ik.quote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe kwam je daar bij dan?
Hakan Sükür zekerquote:
Ik knalde vanochtend met voetbal met mijn kaaklijn tegen de tegenstanders zijn hoofd. Zijn hoofd implodeerde.quote:Op zondag 1 november 2009 16:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik sla dagelijks 2 betonnen platen doormidden met mijn kaak. Gewapend beton.
Is Hakan ook niet die dude van het Jeugdjournaal?quote:Op zondag 1 november 2009 16:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Weetniet, dat dacht ik.
[..]
Hakan Sükür zeker![]()
![]()
Geen idee. Ik ken Hakim van Sesamstraat welquote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is Hakan ook niet die dude van het Jeugdjournaal?
quote:Op zondag 1 november 2009 16:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Welke kankermongol heeft dat geschreven dan
Die horen erop jonge.quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef Lakitu het volgende:
Kun je even doorgeven dat ik GEEN tomaten op m'n turkse pizza wil, Hakan?Ze luisteren nooit
![]()
Nee mang, geen tomaten, easy on the uitjes en niet teveel sambal.quote:
Oja, die bedoelde ikquote:Op zondag 1 november 2009 16:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken Hakim van Sesamstraat wel
Duranquote:Op zondag 1 november 2009 16:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maar nee. Ik kon uit Bosnie.![]()
Dus een Hakan of Gohkan is het niet.
Ik heb kankerveel trek in een turkse pizza nu.quote:Op zondag 1 november 2009 16:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee mang, geen tomaten, easy on the uitjes en niet teveel sambal.
Wel tomaten, veel ui en geen sambal.quote:Op zondag 1 november 2009 16:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee mang, geen tomaten, easy on the uitjes en niet teveel sambal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |