Vrouwen zijn altijd slechter met dat soort dingenquote:Op zondag 1 november 2009 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo slim ben ik nietoverigens ging die test vet kut dus misschien maar beter dat het resultaat me bespaard blijft
!
Ik heb tegenwoordig elke dag een bitchfightquote:
Van jou mag ook.quote:
Uiterlijk speelt een grote rol.quote:Op zondag 1 november 2009 15:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met m'n playerskills te maken.
Nee hoor, ik heb verder niks tegen skylark. Maar ik vind niet dat hij moet gaan lopen zeiken als ik niet binnen 4 minuten een nieuw deel open.quote:
Ik zeik niet, ik offer me alleen op en noteer je in de statistieken.quote:Op zondag 1 november 2009 16:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb verder niks tegen skylark. Maar ik vind niet dat hij moet gaan lopen zeiken als ik niet binnen 4 minuten een nieuw deel open.
Zeker door een Feyenoord fan geschreven?quote:Op zondag 1 november 2009 16:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb nog een mooi stukje tekst jongens. http://www.frfc1908.nl/nieuws/blom-kan-de-gaskamer-in/
Vertel dat maar tegen die gast die the game schreef.quote:
Godverdomme.quote:Op zondag 1 november 2009 16:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Check me fobo. Ik weet het lekker.
Je moet gewoon opschieten, kankerlul.quote:Op zondag 1 november 2009 16:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb verder niks tegen skylark. Maar ik vind niet dat hij moet gaan lopen zeiken als ik niet binnen 4 minuten een nieuw deel open.
Whehe die kaaklijnfoto.quote:Op zondag 1 november 2009 16:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat zou ik ook moeten doenquote:Op zondag 1 november 2009 16:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb net gewoon 3u huiswerk zitten maken ofzo. En ik heb niet echt het idee dat ik nou zoveel verder ben gekomen.
Da's altijd balen, ja. Ben je uren bezig, heb je nog niks afquote:Op zondag 1 november 2009 16:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb net gewoon 3u huiswerk zitten maken ofzo. En ik heb niet echt het idee dat ik nou zoveel verder ben gekomen.
Kaaklijnen zijn baas.quote:Op zondag 1 november 2009 16:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2009 16:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zeker door een Feyenoord fan geschreven?
Dat zou best eens kunnen ja.quote:Het joodse kanerkgezwel dat men de KNVB noemt had in alle wijsheid prominent Feyenoordhater Kevin Blom aangesteld voor vandaag, eerst de vorige twee beslissingen, maar het kan nog gekker, NOG VEEL GEKKER! Schawlbe snavel suarez maakt een opzichtige overtreding door Babovic neer te hoeken bij een corner, geen kaart geen overtreding helemaal niks. Als Babovic even later een normaal duel aangaat en hierbij een niet te missen neus raakt is het direct rood, klassejustitie van het allergrootste formaat! WEER werden wij benadeeld in een rampzalige klassieker, in een sfeerloze betonbak… wéér, wéér, wéér… wanneer gebeurd hier nouw eens wat aan? Holmaatjes, kanerkflikkende homofiele kontneukers van 020 die in Zeist alles bij elkaar boren, het moet maar eens afgelopen zijn!
Volgens mij door een supporter van AGOVV. NATUURLIJK FEYENOORD, KANKAHLUL!quote:Op zondag 1 november 2009 16:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zeker door een Feyenoord fan geschreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |