kanker sure,quote:Op zondag 1 november 2009 15:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom haal je dat stukje uit mijn post? Dat zeggen anderen hier ook zovaak
Ik ga ook geen huis in Nederland kopen.quote:Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik wil overigens ook niet zo'n schreeuwerig "KIJK MIJ EENS RIJK ZIJN"- huis. Liever gewoon een smaakvol huis, vol klasse. Dit vind ik mooi, maar die heb je niet echt in Nederland.
[ afbeelding ]
Je player skills zijn nog niet smooth genoeg, my dear.quote:Op zondag 1 november 2009 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is toch zo? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]?
Al gehoord, en ik vind het oprecht een kankernummer.quote:Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef Skylark. het volgende:
Otis, download trouwens; Bob Sinclar - Tennessee. Een countrydeuntje met moderne beat.
O, ik heb genoeg inspiratie maar ik heb geen zin om kut TT's als "Niet huilen, Allure." te gaan plaatsenquote:Op zondag 1 november 2009 15:52 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kun je nou geen inspiratie voor een TT hebben? Ik wist nog wel 700 andere TT's, maar ik moest me even inlikken bij Allure.
Je vergeet een letterquote:Op zondag 1 november 2009 15:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
O NO HE DI'IN!1!![]()
Skylark u antwoord?
Hahahha.quote:Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GODVERDOMMEik had een neppe email ingevuld omdat ik niet geregistreerd wilde staan, ik vet een moeite doen, staat er dat ik het resultaat per email krijg
!
Fagquote:Op zondag 1 november 2009 15:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Al gehoord, en ik vind het oprecht een kankernummer.
En de mijne?quote:Op zondag 1 november 2009 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je player skills zijn nog niet smooth genoeg, my dear.
Zo slim ben ik nietquote:Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahahha.![]()
![]()
Dan gebruik je toch gewoon een mailinator adresje, kun je ook het resultaat lezen
http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=&member=Japsnars&order=relevance&sid=b1c1e6028cc95897269bb9a10ee771ccquote:Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O, ik heb genoeg inspiratie maar ik heb geen zin om kut TT's als "Niet huilen, Allure." te gaan plaatsen
Omdat hij Bob Sinclar, oprecht, slecht vindt?quote:
Bob Sinclar. En nee, die bedoelde ik niet.quote:
Altijd nog beter dan die treurige e-hossel bagger van jou.quote:Op zondag 1 november 2009 15:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=&member=Japsnars&order=relevance&sid=b1c1e6028cc95897269bb9a10ee771cc
Je hebt gelijk, stuk voor stuk pareltjes.
Er wordt hier op de MAN gespeeld!quote:Op zondag 1 november 2009 15:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan die treurige e-hossel bagger van jou.
Dat heeft toch niks met m'n playerskills te maken.quote:
Prfwftfrrrtwierpquote:Op zondag 1 november 2009 15:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan die treurige e-hossel bagger van jou.
Oh.quote:Op zondag 1 november 2009 15:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bob Sinclar. En nee, die bedoelde ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |