Wat vind je daar vervelend aan?quote:Op zondag 1 november 2009 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Even iets anders hè. Vinden jullie het ook zo vervelend dat 95% van de mensen die je tegenkomt dommer is dan jijzelf?
quote:
Je kan er helaas niks tegen doen. Ik negeer ze meestal gewoon.quote:Op zondag 1 november 2009 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Even iets anders hè. Vinden jullie het ook zo vervelend dat 95% van de mensen die je tegenkomt dommer is dan jijzelf?
Ik ben leergierig, maar er zijn zo weinig mensen die me iets kunnen leren.quote:Op zondag 1 november 2009 15:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat vind je daar vervelend aan?
Ik ook. Gloeiend druk.quote:Op zondag 1 november 2009 15:04 schreef Lakitu het volgende:
Even serieus, ik haat November. Kutmaand.
Maar Juicy heeft wel een veel grotere kamer.En hij is pas net 19 geworden.quote:Op zondag 1 november 2009 15:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ook. Gloeiend druk.
Trouwens, ik vind mijn nieuwe kamer mooier ingericht dan dat appartement van Juicyhil. Ofja, ik heb nog een nieuw kastje nodig en het tweepersoonsbed wat ik op 't oog heb paste niet, maar daarbuiten..
Ja, hij heeft een appartementje. Had ik ook kunnen hebben, maar ik wil niet zoveel geld weggooien aan huur en ik vind het wel gezellig om contact met huisgenoten te hebben. En indeed, ik studeer gewoon.quote:Op zondag 1 november 2009 15:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar Juicy heeft wel een veel grotere kamer.En hij is pas net 19 geworden.
O wacht, hij werkt al een paar jaar. MBO'er
quote:Jouw IQ-score is 149. Dit is een hoge uitslag. Dit betekent dat je snel informatie in de vorm van taal, cijfers en figuren kunt verwerken. Daaraan zal je in je studie en in het werk veel hebben omdat je meer werk kunt verrichten dan anderen en meer complexe problemen zult aankunnen.
Waar?quote:
Even maken, btw onder de 110 post ik niet.quote:Op zondag 1 november 2009 15:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
http://www.qmasters.nl/
Je kan ook shit winnen
Geil, ik ben hoogbegaafdquote:>140 Hoogbegaafd
121-140 Begaafd
111-120 Boven gemiddeld
90-110 Gemiddeld
80-89 Beneden gemiddeld
Hi.quote:
Ik deed het ook alleen omdat iemand op msn zei dat ik hem niet kon beaten met z'n 142.quote:Op zondag 1 november 2009 15:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik doe alleen die BNN-IQtest zodat ik m'n vrienden kan uitlachen omdat die meestal 3 à 4 punten onder mij scoren. Rest interesseert me weinig, ik weet van mijzelf dat ik slim ben.
quote:Op zondag 1 november 2009 15:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaan we ook nog wat zinnigs melden hier of blijf je zo bezig? Het is namelijk wel genoeg zo.
quote:Op zondag 1 november 2009 15:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, zinnige dingen als "KNJB, KNJB!!", "BLOM NEUKT HET LIJK DAT ABOUTALEB EN COHEN HEBBEN ACHTERGELATEN!!" en "DEZE SUKKELS ZIJN EEN SCHANDE!!!"?
quote:
Als ik geld heb zie je mijn huis in Cribs. En dan zo: This is where all the magic happens.quote:Op zondag 1 november 2009 15:18 schreef Skylark. het volgende:
Wat hebben mensen toch weinig smaak. Allemaal die lelijke retrotroep en frutsels overal. Als ik geld geld heb richt ik m'n woning strak en design-verantwoord in, met popart aan de muur
.
Let me take you to my fridge. Gotta have some grape juice, know'm sayin?quote:Op zondag 1 november 2009 15:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik geld heb zie je mijn huis in Cribs. En dan zo: This is where all the magic happens.
quote:Op zondag 1 november 2009 15:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Let me take you to my fridge. Gotta have some grape juice, know'm sayin?
Inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2009 15:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat zijn wel echt bazenhuizen altijd, ik wil er later ook zo een.
Ik ben niet zo'n zwarte opschepperquote:Op zondag 1 november 2009 15:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik geld heb zie je mijn huis in Cribs. En dan zo: This is where all the magic happens.
Heb je last van een utopie?quote:Op zondag 1 november 2009 15:25 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil een buitenterras met glaswand die eroverheen kan worden geschoven zodat als het slecht weer is je toch binnenzit, en dan in het terras een geïntegreerde jacuzzi en bar. Alles uiteraard vervaardigd van louter luxueuze materialen.
Negeer die jongen gewoon.quote:Op zondag 1 november 2009 15:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoe kun je last hebben van een utopie?
Ja ja het is goed, maar ik kort je wel op je budget over 10 jaar.quote:
Wat heb ik gedaan danquote:Op zondag 1 november 2009 15:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja ja het is goed, maar ik kort je wel op je budget over 10 jaar.
Is dit expres een imitatie van dinges van de Postcodeloterij?quote:
Niet huilen, je weet dat ik daar niet tegen kan.quote:Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan dan? Ik laat je zelfs met andere chicks aanpappen, en dan nog zo streng zijn
.
Aan de ene kant vind ik dat heel mooi, maar aan de andere kant geef ik toch de voorkeur aan een stenen huis met mooi afgewerkt hout aan de binnenkant.quote:Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik wil overigens ook niet zo'n schreeuwerig "KIJK MIJ EENS RIJK ZIJN"- huis. Liever gewoon een smaakvol huis, vol klasse. Dit vind ik mooi, maar die heb je niet echt in Nederland.
[ afbeelding ]
Dat vind ik wel mooi, maar het is me te patserigquote:Op zondag 1 november 2009 15:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Iets als dit vind ik dus niet mooi.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 november 2009 15:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet huilen, je weet dat ik daar niet tegen kan.
Ik hou echt van die oude typisch Amerikaanse huizen in Victoriaanse stijlquote:Op zondag 1 november 2009 15:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik dat heel mooi, maar aan de andere kant geef ik toch de voorkeur aan een stenen huis met mooi afgewerkt hout aan de binnenkant.
Ik heb geen muziek gepostquote:Op zondag 1 november 2009 15:39 schreef Maisnon het volgende:
Otis gaat weer z'n amerikaanse huizen en country muziek posten we weten het wel hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |