Neurofibromatose:quote:
Kah is baasheid in z'n puurste vorm.quote:Op zondag 1 november 2009 14:43 schreef Otis2.0 het volgende:
OEH AH PA MODOU KAH!!!!!!
[ afbeelding ]
Ik kon mezelf niet inhouden.quote:Op zondag 1 november 2009 14:50 schreef LudoSanders het volgende:
Schokkende ontdekking: Juicyhil`s crib.
Het woont op zich zelf, of toch geleid wonen?
Hier is nummer 3.quote:
quote:
quote:
Me threefour.quote:
Bwhehequote:Slaapkamer, deze zit los van het appartementdus als ik naar bed wil moet ik eerst de openbare gang ove
Ik zou een design hebben als ik niet had doorgeleerd en van m'n 17e all fulltime werk.quote:Op zondag 1 november 2009 14:58 schreef LudoSanders het volgende:
Wel relaxte bank heeft hij daar hoor.
Inderdaad. Sowieso heeft ie wel een tof huisje.quote:Op zondag 1 november 2009 14:58 schreef LudoSanders het volgende:
Daar gaat hij dan 's avonds in volle glorie in Caesar houding naar Miley Cyrus liggen kijken, met de Jonas Brothers in zijn stereoquote:Op zondag 1 november 2009 14:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ja.quote:
Gast.quote:Op zondag 1 november 2009 14:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar gaat hij dan 's avonds in volle glorie in Caesar houding naar Miley Cyrus liggen kijken, met de Jonas Brothers in zijn stereo
Bespeur ik hier enig narcisme?quote:Op zondag 1 november 2009 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Even iets anders hè. Vinden jullie het ook zo vervelend dat 95% van de mensen die je tegenkomt dommer is dan jijzelf?
Ik vind het altijd lastig om het niet te gebruiken, ik schep niet graag op.quote:Op zondag 1 november 2009 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Even iets anders hè. Vinden jullie het ook zo vervelend dat 95% van de mensen die je tegenkomt dommer is dan jijzelf?
Ik heb er mee leren leven.quote:Op zondag 1 november 2009 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |