Je kankermoeder. Suarez kreeg geen kanker voor dat elleboogje.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
DRIE ASSISTS IN YOUR FACE.
[ afbeelding ]
watquote:Op zondag 1 november 2009 14:28 schreef Siniti het volgende:
Maar volgens mij waren de eerste 3 doelpunten na een assist van pantelic
Ga jij eens heel gauw je mond spoelen met zeep.quote:Op zondag 1 november 2009 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kankermoeder. Suarez kreeg geen kanker voor dat elleboogje.
Dat was geen elleboog, hij sprong gewoon voor die Feyenoorder. Die van Babovic vond ik ook geen rood overigens.quote:Op zondag 1 november 2009 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar zelf heeft hij er 2 faliekant naast geschotenquote:Op zondag 1 november 2009 14:28 schreef Siniti het volgende:
Maar volgens mij waren de eerste 3 doelpunten na een assist van pantelic
Zijn de ouders van Pantelic broer en zus?quote:Op zondag 1 november 2009 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag je vinden. Ik vond het ook voor Babovic geen rood, dus van mij mochten ze beide blijven staan.quote:Op zondag 1 november 2009 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het slaat gewoon nergens op, Babovic kreeg wel een fucking kaart en die lul niet.quote:Op zondag 1 november 2009 14:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat was geen elleboog, hij sprong gewoon voor die Feyenoorder. Die van Babovic vond ik ook geen rood overigens.
Die picca. Doet me denken aan 'dat ass'quote:Op zondag 1 november 2009 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zit je haten op Markoning Pantelic?quote:Op zondag 1 november 2009 14:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar zelf heeft hij er 2 faliekant naast geschoten
[..]
Zijn de ouders van Pantelic broer en zus?
Hij ziet er toch ook gewoon uit als een incest baby. Ontkennen kan je het niet.quote:Op zondag 1 november 2009 14:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat zit je haten op Markoning Pantelic?
[ afbeelding ]
Ja. Maar waarom zet je die ` op de e?quote:Op zondag 1 november 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
Raakte die keeper nou Suarèz aan bij die penalty? Ik zag het niet goed.
Hij heeft de kop van een Oost-europese maffiabaas. Een echte held.quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij ziet er toch ook gewoon uit als een incest baby. Ontkennen kan je het niet.
Als kanker een gezicht had...quote:Op zondag 1 november 2009 14:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft de kop van een Oost-europese maffiabaas. Een echte held.
Waar zal ik beginnen? Andrélon Zwarte Glansquote:Op zondag 1 november 2009 14:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat zit je haten op Markoning Pantelic?
[ afbeelding ]
Ja, ik vind het ook onterecht. Kutscheids.quote:Op zondag 1 november 2009 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het slaat gewoon nergens op, Babovic kreeg wel een fucking kaart en die lul niet.
quote:Op zondag 1 november 2009 14:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kanker hééft een gezicht.
[ afbeelding ]
Echt niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |