Dat wordt 1. even betfair mailen want ik heb daar nu wel 25 euro gebet dus dan zou ik 25euro bonus moeten krijgenquote:Op zondag 1 november 2009 14:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben blij dat ik er niks op heb gezet
Maar wat een heerlijke wedstrijd zeg!
Ik had je nog die referral gestuurd voor bwinquote:Op zondag 1 november 2009 14:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet weten waar en hoe, jammer genoeg.
quote:
Had ik gezegd dat jij hier wat mocht zeggen tijdens ons voetbaluurtje? Slet.quote:
Ik heb ook gekeken, kankerlul.quote:Op zondag 1 november 2009 14:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Had ik gezegd dat jij hier wat mocht zeggen tijdens ons voetbaluurtje? Slet.
Even terugkomend op gisteren. Je hebt m'n ogen geopend. We waren vandaag weer zó ongelooflijk afhankelijk van Suarez. Je had gelijk.quote:Op zondag 1 november 2009 14:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Had ik gezegd dat jij hier wat mocht zeggen tijdens ons voetbaluurtje? Slet.
Eredivisie live bitch.quote:Op zondag 1 november 2009 14:24 schreef phpmystyle het volgende:
Waar kijken jullie die live-streams?
Hoe voelt dat nou, anaal?quote:
Inderdaad, Pantelic was vandaag wel de dragende kracht van jullie team en niet Suaréz met z'n acties.quote:Op zondag 1 november 2009 14:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Even terugkomend op gisteren. Je hebt m'n ogen geopend. We waren vandaag weer zó ongelooflijk afhankelijk van Suarez. Je had gelijk.
Pantelic bakte er niets vanquote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
PantelicWat een baas . Jammer van de gemiste kansen
.
Waarom een baasquote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
PantelicWat een baas . Jammer van de gemiste kansen
.
Pantelic is een baas. Maar de dragende kracht, wtfquote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Inderdaad, Pantelic was vandaag wel de dragende kracht van jullie team en niet Suaréz met z'n acties.
Bek dicht, Pantelic is een held.quote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom een baasHij heeft echt alles verneukt. Anders hadden we nu 7-1/8-1 gehad
Kijk m'n PI en eet m'n sarcasme, droplul.quote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Pantelic is een baas. Maar de dragende kracht, wtf. Je maakt een grapje of je snapt er echt niet veel van hè?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |