SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Zo te zien speelt hij er dan ook niet maar eentje, nee, drie zelfs!quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 11:59 schreef shiznuts het volgende:
Oe! Wat een mooie bank!
En die televisie!Toffe crib... en nu moeten als de wiedeweerga weer opzouten zeker?
DankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in m`n koelkast ligt alleen maar bier en cola
Je mag blijven hoor
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Ja hoor, graag zelfsquote:Op zondag 1 november 2009 12:22 schreef Yoewie het volgende:
Mooie bank, maar had de bank toch wel anders neergezet.
Mag ik een suggestie doen, of sta je er niet voor open?
Hmm, dan creër je wel meer ruimte inderdaad. Ik zal eens kijken hoe of wat.quote:Op zondag 1 november 2009 12:54 schreef Yoewie het volgende:
Ik heb ze uiteraard niet op schaal gemaakt en weet ook niet of het kan qua formaat meubels, maar je kunt even IRL gaan schuiven met de meubels of het past en of je het leuk vind staan.
Ik denk dat één van deze twee inrichtingen ruimtelijker overkomt als je de kamer binnenstapt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 november 2009 12:40 schreef porsche1 het volgende:
Bank.
maar wat ligt er een rotzooi overal juicy, hup opruimen jij!
De bank is van Trendhopper. Model Piacenza en kostte 999 euro, dan heb ik er ook nog een hocker bij besteld voor 179 euro.quote:Op zondag 1 november 2009 12:44 schreef swarmahoer het volgende:
waar heb je die bank vandaan en wat is de afmeting en wat kostte die?
hoe breed is die?quote:Op zondag 1 november 2009 14:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De bank is van Trendhopper. Model Piacenza en kostte 999 euro, dan heb ik er ook nog een hocker bij besteld voor 179 euro.
Hij is 305 cm bij 180 cmquote:
ah jammer, das te breedquote:
Ja wat accessoires zouden er goed staan.quote:Op zondag 1 november 2009 15:00 schreef CartWOman het volgende:
De KLBers zijn gearriveerd![]()
Ziet er goed uit! Beetje gezellig aankleden met wat kleurige frutsels en wat leuks aan de muur.![]()
Ja, ben vrouw.
Bij ons is dat voor het schoorsteenkanaal wat daar doorheen loopt, voor de open haard de etage eronder. Weet niet of dat daar ook zo is, maar leek mij logischquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |