Welk deel van mn post?quote:
QFTquote:Op zondag 1 november 2009 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
De sms-jes beginnen ook weer binnen te komen en dan ook nog eens van mensen die alleen in de arena zijn geweest toen U2 er van de zomer speelde
quote:Op zondag 1 november 2009 14:49 schreef MB23 het volgende:
Cohen en Aboutaleb hebben de Klassieker vermoord, Blom neukt het lijk wat ze hebben achtergelaten.
Het zit blijkbaar diep, heb je echt zo'n hekel aan mensen alleen omdat ze fan zijn van een andere voetbalclub?quote:Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef Happel het volgende:
Met OP graag?
[..]
Een is al teveel, maar zijn er helaas meer.
Feyenoord moet 4e worden, alles lager is een schande. Zelfs voor deze sukkels. 2e of 3 worden we niet, want Vlaar zal wel weer de winter in het revalidatiecentrum doorbrengen en Tomasson geblesseerd uit Denemarken terugkeren na een oefen-interland.quote:Op zondag 1 november 2009 15:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het zit blijkbaar diep, heb je echt zo'n hekel aan mensen alleen omdat ze fan zijn van een andere voetbalclub?
Maar ik snap je wel dat 't vervelend. Ik heb een oom, een echte Rotterdammer, heeft nog in de jeugd van Feyenoord gespeeld. Hij loopt mij altijd te zieken als Feyenoord van Ajax gewonnen heeft, en andersom ook
Gelukkig heb ik de laatste tijd niet veel last meer van hem
Maar jullie gaan gewoon lekker 2e of 3e worden. PSV en Twente storten wel in!
Hoezo zijn het nou weer sukkels? Omschrijf nauwkeurig waarom je dit vindt, en wees hierbij specifiek waarom je van een bepaalde speler vindt dat hij een sukkel is zonder naar het collectief te verwijzen.quote:Op zondag 1 november 2009 15:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Feyenoord moet 4e worden, alles lager is een schande. Zelfs voor deze sukkels.
Klopt, kun je nagaan hoe overduidelijk het nu was.quote:Op zondag 1 november 2009 15:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Het was toch een jodending om de scheids altijd de schuld te geven?
Soms mag het welquote:Op zondag 1 november 2009 15:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Het was toch een jodending om de scheids altijd de schuld te geven?
Wat een clown ben je ook hè.quote:Op zondag 1 november 2009 15:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, kun je nagaan hoe overduidelijk het nu was.
Heb niet echt een hekel aan ze. Alleen op dagen zoals morgen kan ik ze wel schieten. Trek dat gedrag van ze dan erg slecht.quote:Op zondag 1 november 2009 15:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het zit blijkbaar diep, heb je echt zo'n hekel aan mensen alleen omdat ze fan zijn van een andere voetbalclub?
Andersom is het toch ook zoquote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb niet echt een hekel aan ze. Alleen op dagen zoals morgen kan ik ze wel schieten. Trek dat gedrag van ze dan erg slecht.
Hij is van 11 nov 1990. Dus nog geen 19quote:Op zondag 1 november 2009 14:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij wordt over 2 weekjes 20.
Specifiek: Slory zit weer op z'n oude lage niveau, Van Dijk is een modale keeper die reserve achter een goede doelman had moeten zijn, Bahia zal nooit een topverdediger worden, Tomasson was er weer eens niet (en dit keer door z'n eigen achterlijke schuld) Babovic wil té graag en kan z'n hoofd er daardoor niet bijhouden, Bruins is een laks en lui joch dat geen zin heeft om z'n broek te wassen, Wijnaldum lijkt het allemaal niet meer te interesseren, Biseswar is altijd al een matige prutser geweest.quote:Op zondag 1 november 2009 15:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo zijn het nou weer sukkels? Wees specifiek en wijs niet naar het collectief. Omschrijf nauwkeurig waarom je dit vindt.
Andersom geven ze er niet zo om. Zo fanatiek zijn ze namelijk niet, daarom trek ik het ook slecht. Zelfs collega's die niks om voetbal geven trekken dan hun muil open.quote:Op zondag 1 november 2009 15:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Andersom is het toch ook zo
Als jullie van ons hadden gewonnen had ik 't morgen ook wel gehoord.
Hetzelfde hier in Groningen. Als zij van Ajax winnen hoor je in de bus en op straat ook iedereen stoer praten
Oh, ik dacht 1989. Maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 1 november 2009 15:12 schreef Criticus. het volgende:
@ Ritmo nog ff:
[..]
Hij is van 11 nov 1990. Dus nog geen 19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |