abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 15:01:21 #2
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74278316
Met OP graag?
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:58 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Veel Ajacieden op het werk?
Een is al teveel, maar zijn er helaas meer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_74278323
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:56 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Haha .
Welk deel van mn post?
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
De sms-jes beginnen ook weer binnen te komen en dan ook nog eens van mensen die alleen in de arena zijn geweest toen U2 er van de zomer speelde
QFT
Feyenoord Rotterdam
pi_74278341
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef Happel het volgende:
Met OP graag?
Staat erin.
-
pi_74278370
Utrecht achter. Als ze daar zo doorgaan in Almelo gaan we dit seizoen weer concurreren met Heracles. Gelukkig nu in het andere rijtje.
-
pi_74278376
Uitslagen mogen weleens bijgewerkt worden in de OP
  zondag 1 november 2009 @ 15:03:11 #7
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74278385
Nee, ik vind het aantal rode kaarten niet teveel. Dat je er in twee wedstrijden 4 tegenkrijgt is een incident. Het is pas erg als Feyenoord consequent een groot aantal grove overtredingen maakt op onnodige momenten. Dat is niet het geval. Ik snap niet hoe je dit zelf niet kan inzien, serieus, denk gewoon alsjeblieft eens even na wat je precies zegt.

Want hoe zou Beenhakker Been in godsnaam moeten helpen? Beschrijf eens in detail wat hij zou kunnen doen zonder daarbij enige vrijheid van interpretatie voor de lezer over te laten. Probeer het ook eens zonder het volkomen belachelijk te laten klinken.

Je roept maar wat als een kip zonder kop. Daarom stel je je aan.
2000 light years from home
pi_74278387
Die TT, OMG .
-
pi_74278408
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:49 schreef MB23 het volgende:
Cohen en Aboutaleb hebben de Klassieker vermoord, Blom neukt het lijk wat ze hebben achtergelaten.
pi_74278440
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef Happel het volgende:
Met OP graag?
[..]

Een is al teveel, maar zijn er helaas meer.
Het zit blijkbaar diep, heb je echt zo'n hekel aan mensen alleen omdat ze fan zijn van een andere voetbalclub?

Maar ik snap je wel dat 't vervelend. Ik heb een oom, een echte Rotterdammer, heeft nog in de jeugd van Feyenoord gespeeld. Hij loopt mij altijd te zieken als Feyenoord van Ajax gewonnen heeft, en andersom ook
Gelukkig heb ik de laatste tijd niet veel last meer van hem

Maar jullie gaan gewoon lekker 2e of 3e worden. PSV en Twente storten wel in!
pi_74278472
Goede TT
pi_74278490
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:04 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Het zit blijkbaar diep, heb je echt zo'n hekel aan mensen alleen omdat ze fan zijn van een andere voetbalclub?

Maar ik snap je wel dat 't vervelend. Ik heb een oom, een echte Rotterdammer, heeft nog in de jeugd van Feyenoord gespeeld. Hij loopt mij altijd te zieken als Feyenoord van Ajax gewonnen heeft, en andersom ook
Gelukkig heb ik de laatste tijd niet veel last meer van hem

Maar jullie gaan gewoon lekker 2e of 3e worden. PSV en Twente storten wel in!
Feyenoord moet 4e worden, alles lager is een schande. Zelfs voor deze sukkels. 2e of 3 worden we niet, want Vlaar zal wel weer de winter in het revalidatiecentrum doorbrengen en Tomasson geblesseerd uit Denemarken terugkeren na een oefen-interland.
-
pi_74278508
Het was toch een jodending om de scheids altijd de schuld te geven?
-
pi_74278532
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Goede TT
  zondag 1 november 2009 @ 15:07:35 #15
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74278547
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Feyenoord moet 4e worden, alles lager is een schande. Zelfs voor deze sukkels.
Hoezo zijn het nou weer sukkels? Omschrijf nauwkeurig waarom je dit vindt, en wees hierbij specifiek waarom je van een bepaalde speler vindt dat hij een sukkel is zonder naar het collectief te verwijzen.
pi_74278557
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Klopt, kun je nagaan hoe overduidelijk het nu was.
-
pi_74278559
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Soms mag het wel
pi_74278597
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, kun je nagaan hoe overduidelijk het nu was.
Wat een clown ben je ook hè.
-
  zondag 1 november 2009 @ 15:09:26 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74278608
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:04 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Heb niet echt een hekel aan ze. Alleen op dagen zoals morgen kan ik ze wel schieten. Trek dat gedrag van ze dan erg slecht.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 1 november 2009 @ 15:10:00 #20
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74278626
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Wat een clown ben je ook hè.
Gaan we ook nog wat zinnigs melden hier of blijf je zo bezig? Het is namelijk wel genoeg zo.
Elite
Tegen TTIP
pi_74278683
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Heb niet echt een hekel aan ze. Alleen op dagen zoals morgen kan ik ze wel schieten. Trek dat gedrag van ze dan erg slecht.
Andersom is het toch ook zo
Als jullie van ons hadden gewonnen had ik 't morgen ook wel gehoord.
Hetzelfde hier in Groningen. Als zij van Ajax winnen hoor je in de bus en op straat ook iedereen stoer praten
  zondag 1 november 2009 @ 15:12:33 #22
277343 Criticus.
Ik geef kritiek ja.
pi_74278706
@ Ritmo nog ff:
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:47 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, hij wordt over 2 weekjes 20.
Hij is van 11 nov 1990. Dus nog geen 19
pi_74278717
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hoezo zijn het nou weer sukkels? Wees specifiek en wijs niet naar het collectief. Omschrijf nauwkeurig waarom je dit vindt.
Specifiek: Slory zit weer op z'n oude lage niveau, Van Dijk is een modale keeper die reserve achter een goede doelman had moeten zijn, Bahia zal nooit een topverdediger worden, Tomasson was er weer eens niet (en dit keer door z'n eigen achterlijke schuld) Babovic wil té graag en kan z'n hoofd er daardoor niet bijhouden, Bruins is een laks en lui joch dat geen zin heeft om z'n broek te wassen, Wijnaldum lijkt het allemaal niet meer te interesseren, Biseswar is altijd al een matige prutser geweest.
-
  zondag 1 november 2009 @ 15:13:14 #24
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74278728
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:11 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Andersom is het toch ook zo
Als jullie van ons hadden gewonnen had ik 't morgen ook wel gehoord.
Hetzelfde hier in Groningen. Als zij van Ajax winnen hoor je in de bus en op straat ook iedereen stoer praten
Andersom geven ze er niet zo om. Zo fanatiek zijn ze namelijk niet, daarom trek ik het ook slecht. Zelfs collega's die niks om voetbal geven trekken dan hun muil open.
Elite
Tegen TTIP
pi_74278735
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:12 schreef Criticus. het volgende:
@ Ritmo nog ff:
[..]

Hij is van 11 nov 1990. Dus nog geen 19
Oh, ik dacht 1989. Maar je hebt gelijk.
-
pi_74278737
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Gaan we ook nog wat zinnigs melden hier of blijf je zo bezig? Het is namelijk wel genoeg zo.
Ah, zinnige dingen als "KNJB, KNJB!!", "BLOM NEUKT HET LIJK DAT ABOUTALEB EN COHEN HEBBEN ACHTERGELATEN!!" en "DEZE SUKKELS ZIJN EEN SCHANDE!!!"?
-
  zondag 1 november 2009 @ 15:15:17 #27
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74278788
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:13 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ah, zinnige dingen als "KNJB, KNJB!!", "BLOM NEUKT HET LIJK DAT ABOUTALEB EN COHEN HEBBEN ACHTERGELATEN!!" en "DEZE SUKKELS ZIJN EEN SCHANDE!!!"?
Dat is ontopic.

Mocht je nog wat te klagen hebben, dan verwijs ik je naar feedback. Of maak een topicreport aan. Dan nemen we het misschien wel mee naar achteren.
Elite
Tegen TTIP
pi_74278797
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hoezo zijn het nou weer sukkels? Omschrijf nauwkeurig waarom je dit vindt, en wees hierbij specifiek waarom je van een bepaalde speler vindt dat hij een sukkel is zonder naar het collectief te verwijzen.
eh, ben ik in een collegezaal van de Leidsche Onderwijs Instellingen beland of ben ik toch nog gewoon ingelogd op een forum waar lekker plat over voetbal geluld kan worden?

Maar je articuleert wel erg stijlvol en gebruikt een correcte vocabulaire, dat dient gezegd te worden!
Pfffff.......
pi_74278812
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Andersom geven ze er niet zo om. Zo fanatiek zijn ze namelijk niet, daarom trek ik het ook slecht. Zelfs collega's die niks om voetbal geven trekken dan hun muil open.
Inderdaad, als het andersom is hebben ze het zogenaamd niet gezien Erger vind ik nog die "Feyenoorders" die dan gaan lopen ouwehoeren dat je je Feyenoordshirt aanhebt, "schaam je man, doe dat shirt uit" enz.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 1 november 2009 @ 15:16:27 #30
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74278825
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Specifiek: Slory zit weer op z'n oude lage niveau, Van Dijk is een modale keeper die reserve achter een goede doelman had moeten zijn, Bahia zal nooit een topverdediger worden, Tomasson was er weer eens niet (en dit keer door z'n eigen achterlijke schuld) Babovic wil té graag en kan z'n hoofd er daardoor niet bijhouden, Bruins is een laks en lui joch dat geen zin heeft om z'n broek te wassen, Wijnaldum lijkt het allemaal niet meer te interesseren, Biseswar is altijd al een matige prutser geweest.
Ze zijn niet zo goed dus. Zijn ze daarom sukkels? Of moeten ze tegen Been zegegn dat ze niet willen spelen dan? Babovic speelde trouwens helemaal niet slecht.
  zondag 1 november 2009 @ 15:17:34 #31
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74278866
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:03 schreef Merkie het volgende:
Nee, ik vind het aantal rode kaarten niet teveel. Dat je er in twee wedstrijden 4 tegenkrijgt is een incident. Het is pas erg als Feyenoord consequent een groot aantal grove overtredingen maakt op onnodige momenten. Dat is niet het geval. Ik snap niet hoe je dit zelf niet kan inzien, serieus, denk gewoon alsjeblieft eens even na wat je precies zegt.
Zeker die laatste kaart die van Dijk pakte was toch wel heel erg onprofessioneel hoor. Sta je nou gelijk of nipt voor dan kan ik me voorstellen dat je de doorgebroken speler zo pakt maar hier zat geen enkel idee achter.
Life is what you make it.
pi_74278879
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:16 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ze zijn niet zo goed dus. Zijn ze daarom sukkels? Of moeten ze tegen Been zegegn dat ze niet willen spelen dan? Babovic speelde trouwens helemaal niet slecht.
Dat ze niet zo goed zijn zouden ze met strijd moeten compenseren. Babovic speelde idd niet slecht maar riskeerde een rode kaart en kreeg hem.

Als ze 'niet zo goed' zijn mag je dat overigens iemand anders aanrekenen. Dat zielige gejank over geen geld altijd... Dacht je dat Twente al jaren 30 miljoen per seizoen investeerde?
-
pi_74278888
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is ontopic.

Mocht je nog wat te klagen hebben, dan verwijs ik je naar feedback. Of maak een topicreport aan. Dan nemen we het misschien wel mee naar achteren.
In welke zin is dat meer ontopic dan aankaarten dat hier over het algemeen de opvatting heerst dat alleen 'joden' de scheids de schuld geven na een nederlaag?
-
  zondag 1 november 2009 @ 15:19:46 #34
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74278930
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat ze niet zo goed zijn zouden ze met strijd moeten compenseren. Babovic speelde idd niet slecht maar riskeerde een rode kaart en kreeg hem.
Ze compenseerden aardig met strijd de eerste helft. Met 11 tegen 10 lukte dat niet meer. Mijn enige conclusie die ik aan de hand van deze wedstrijd kan trekken is dat Feyenoord niet goed genoeg is om met 10 man in de Arena Ajax van zich af te houden. Is dat zo'n ramp dat ze sukkels zijn? Nee toch? Daarom vind ik dat je je aanstelt.
pi_74278986
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:19 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ze compenseerden aardig met strijd de eerste helft. Met 11 tegen 10 lukte dat niet meer. Mijn enige conclusie die ik aan de hand van deze wedstrijd kan trekken is dat Feyenoord niet goed genoeg is om met 10 man in de Arena Ajax van zich af te houden. Is dat zo'n ramp dat ze sukkels zijn? Nee toch? Daarom vind ik dat je je aanstelt.
Ajax kun je verliezen, zeker met 10 man. Maar niet zo kansloos als vandaag. Maar Sparta mag je NIET verliezen en AZ en de wedstrijden erop wordt nu 'moeten'.

Een reden waarom ik het sukkels vind, zijn de kaarten die ze op de meest idiote momenten pakken en hun club daarmee benadelen.
-
pi_74279191
quote:
Been: Talent is niet voldoende

AMSTERDAM - Trainer Mario Been van Feyenoord had meer voorgesteld van zijn eerste klassieker als hoofdcoach van Feyenoord. Hij verloor zondag met maar liefst 5-1 bij Ajax. ''En ik was in de tweede helft even bang dat het 6- of 7-0 ging worden'', bekende hij.
© ANPFeyenoord hield Ajax 42 minuten op 0-0. ''Maar daarna laat Leroy Fer opnieuw Demy de Zeeuw uit zijn rug lopen'', mopperde Been.

''We komen met 1-0 achter en vervolgens krijgt Stefan Babovic de rode kaart. Dan weet je dat je het met 50.000 supporters van Ajax op de tribune heel moeilijk krijgt."

Groot verschil

"In de tweede helft gaven we opnieuw een paar doelpunten weg. Het verschil met Ajax was toen heel groot. We hebben heel veel talent, maar dat is niet voldoende", aldus Been.

"Je moet in zo'n wedstrijd ook kunnen knokken. Daar moeten we het komende week in de aanloop van de wedstrijd bij AZ maar weer eens over hebben.''

Been wilde niet uitgebreid over individuele spelers praten. Toch was het duidelijk dat hij vooral teleurgesteld was in het optreden van Fer, Georgino Wijnaldum en Diego Biseswar. Het drietal hield Feyenoord vorig seizoen vaak overeind.

Teleurstellend

Tegen Ajax speelden ze echter teleurstellend. ''Je moet in zulke wedstrijden meer dan een balletje mooi naar rechts of links tikken'', vond Been.

''We komen van heel ver met Feyenoord. Maar we kunnen alleen nog een stap maken als we het anders gaan aanpakken. De spelers van Ajax begrepen dat beter.''
Vaag gezeur weer. Dan wordt het tijd om te zorgen voor 'meer dan alleen talent' en aangezien daar geen geld voor is: hoe wil je dat doen? Je kunt wel weer de hele week met die gasten gaan praten maar daar win je niet mee hoor.
-
pi_74279254
waarom is er geen apart onderwerp meer voor deze wedstrijd??????
  zondag 1 november 2009 @ 15:35:40 #38
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74279353
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:32 schreef HaagsPietje het volgende:
waarom is er geen apart onderwerp meer voor deze wedstrijd??????
Omdat die afgelopen is.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 1 november 2009 @ 15:37:53 #39
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74279404
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vaag gezeur weer. Dan wordt het tijd om te zorgen voor 'meer dan alleen talent' en aangezien daar geen geld voor is: hoe wil je dat doen? Je kunt wel weer de hele week met die gasten gaan praten maar daar win je niet mee hoor.
Het is het enige wat Been kan doen he, sterker nog, daar is hij voor aangetrokken.

Overigens speelde Leerdam een prima wedstrijd, Suarez had het niet makkelijk. Alleen moet hij wel leren ingooien.
pi_74279494
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:37 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het is het enige wat Been kan doen he, sterker nog, daar is hij voor aangetrokken.
Om te praten met de spelers?
quote:
Overigens speelde Leerdam een prima wedstrijd, Suarez had het niet makkelijk. Alleen moet hij wel leren ingooien.
Leerdam viel idd weinig te verwijten, en Gio was ook niet slecht. Van Dijk vond ik weer zeer twijfelachtig, haal alsjeblieft die Krul eens snel op.
-
pi_74279539
3-1 Heracles - Utrecht Blijkt maar weer dat Verbeek gewoon een zeer goede trainer is.
-
  zondag 1 november 2009 @ 15:42:33 #42
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74279544
Darley moet echt weer snel terugkomen. Die 3-0 van Van der Wiel was wel hard, maar recht op de keeper in de korte hoek. Een goede keeper heeft zo'n bal. Ook die 1-0 ging er lullig in, een keeper met scherpe reflexen heeft zo'n bal. Niet dat hem verder veel te verwijten valt, hij is tenslotte ook al 41. Maar als Mulder het volgende week goed doet mag hij van mij blijven staan.
pi_74279577
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik bedoel dat als Ajax verliest 't halve land ons uitlacht
Ach, aan die discussie over fanatiek en echte supporter zijn etc. komt toch nooit een einde.
Die collega's zullen dat wel doen omdat jij uitermate grappig reageert in hun ogen.
pi_74279589
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:42 schreef Merkie het volgende:
Darley moet echt weer snel terugkomen. Die 3-0 van Van der Wiel was wel hard, maar recht op de keeper in de korte hoek. Een goede keeper heeft zo'n bal. Ook die 1-0 ging er lullig in, een keeper met scherpe reflexen heeft zo'n bal. Niet dat hem verder veel te verwijten valt, hij is tenslotte ook al 41. Maar als Mulder het volgende week goed doet mag hij van mij blijven staan.
Mee eens, met een goede keeper had je sowieso al wel 2 tegengoals minder gehad vandaag. Natuurlijk kun je het hem niet verwijten dat ie niet goed genoeg meer is, maar wel dat ze geld de put in hebben gegooid voor Cissé terwijl ze dat beter in een fatsoenlijke keeper en het behoud van Tiendalli kunnen steken.
-
  zondag 1 november 2009 @ 15:46:25 #45
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74279640
De goals tegen Sparta waren ook houdbaar, de goal van Willem II ook. We hebben nu 13 doelpunten tegen gehad, als ik even snel tel is Van Dijk bij bijna de helft van die doelpunten niet vrij uit gegaan. Dat is vrij veel. Darley vond ik erg veel indruk maken in dat halfuurtje dat hij speelde.
pi_74279646
Zoo de KNJB kan zich weer in de handjes knijpen, Feyenoord zal Europa niet in gaan. Ik wens Blom veel plezier bij een eerst komende wedstrijd in de Kuip.
pi_74279721
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:46 schreef PabloLopez het volgende:
Zoo de KNJB kan zich weer in de handjes knijpen, Feyenoord zal Europa niet in gaan. Ik wens Blom veel plezier bij een eerst komende wedstrijd in de Kuip.
Als Feyenoord weer Europa niet ingaat dit seizoen, moet er toch eens iets radicaals veranderen in de gehele organisatie. 4e plek moet behaald worden, zo simpel is het.
-
pi_74279733
quote:
Zoo de KNJB kan zich weer in de handjes knijpen
-
pi_74279749
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:46 schreef Merkie het volgende:
De goals tegen Sparta waren ook houdbaar, de goal van Willem II ook. We hebben nu 13 doelpunten tegen gehad, als ik even snel tel is Van Dijk bij bijna de helft van die doelpunten niet vrij uit gegaan. Dat is vrij veel. Darley vond ik erg veel indruk maken in dat halfuurtje dat hij speelde.
Darley is me te lang geblesseerd.
-
pi_74279771
quote:
Die zullen ze wel ff uit de Kuip houden denk ik.
pi_74279772
Ik vond nog een literair hoogstandje over de wedstrijd van vandaag: http://www.frfc1908.nl/nieuws/blom-kan-de-gaskamer-in/
-
  zondag 1 november 2009 @ 15:53:03 #52
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74279847
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vond nog een literair hoogstandje over de wedstrijd van vandaag: http://www.frfc1908.nl/nieuws/blom-kan-de-gaskamer-in/
Emotie, hè. Doet rare dingen met je.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 1 november 2009 @ 15:54:23 #53
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74279888
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Darley is me te lang geblesseerd.
Heeft een terugslag gehad bij z'n revalidatie.
pi_74279904
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Emotie, hè. Doet rare dingen met je.
Onzin. Als je het dat soort mensen over 4 dagen nog een keer vraagt staan ze er nog volledig achter. Die mensen zijn compleet ontspoord .
Ik snap serieus niet hoe je dat kan gooien op 'emotie'.
-
pi_74279986
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Voetbal is emotie en bij geen een club zit het zo diep bij de supporters als bij ons. Juist het ongenuanceerd posten na een wedstrijd helpt bij het verwerken van de teleurstelling !

|Niet alleen Dord werd bestolen door vier notoire knvb thuisfluit officials , die te laf waren om in die betonnen grafbak schwalbuarez rood te geven en die daarvoor de wedstrijd hadden verziekt. Niemand zal ooit weten ofdat wij met 11 man wel hadden gewonnen van die grafneuzen. Maar toch dit onrecht aanklag mag. Dat is zeker geen calimerogedrag. Calimerogedrag is als je net als die jodenkoeken er de hele week over loopt te janken.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_74280035
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:57 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Voetbal is emotie en bij geen een club zit het zo diep bij de supporters als bij ons. Juist het ongenuanceerd posten na een wedstrijd helpt bij het verwerken van de teleurstelling !

|Niet alleen Dord werd bestolen door vier notoire knvb thuisfluit officials , die te laf waren om in die betonnen grafbak schwalbuarez rood te geven en die daarvoor de wedstrijd hadden verziekt. Niemand zal ooit weten ofdat wij met 11 man wel hadden gewonnen van die grafneuzen. Maar toch dit onrecht aanklag mag. Dat is zeker geen calimerogedrag. Calimerogedrag is als je net als die jodenkoeken er de hele week over loopt te janken.
Hoezo werd Dordrecht bestolen?
-
  zondag 1 november 2009 @ 16:00:00 #57
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74280059
quote:

[..]

Wie is ons?

Otis2.0 is een jood, hè.
Elite
Tegen TTIP
pi_74280090
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Wie is ons?

Otis2.0 is een jood, hè.
Nee hoor, een christen.
-
pi_74280238
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Wie is ons?

Otis2.0 is een jood, hè.
konden jouw benen je de weg naar het stadion niet vinden?
En Otis2..0 verdient
  zondag 1 november 2009 @ 16:11:35 #60
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74280426
Doen we normaal tegen elkaar?
Elite
Tegen TTIP
  zondag 1 november 2009 @ 16:12:30 #61
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74280456
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:05 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Huh? Waar heb je het over? Welk stadion?
Elite
Tegen TTIP
pi_74280460
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:11 schreef Happel het volgende:
Doen we normaal tegen elkaar?
Waarom verwijder je mijn reactie op die post boven je?
-
pi_74280595
quote:

[..]

Calimerogedrag is de scheids en alles wat er niets mee te maken heeft er de schuld van geven... Maar gelukkig doe jij dat niet, pannekoek
pi_74280676
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:05 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

En Otis2..0 verdient
Wat heb jij gerookt vandaag? En Otis is ook lekker aan het trollen daar hij weinig inhoudelijks aan de discussie toevoegt. Maar ja, what's new na een Ajax - Feyenoord

Hopelijk krijgen Babovic en Van Dijk niet beide ook 4 duels schorsing van onze vrienden uit Zeist.
  zondag 1 november 2009 @ 16:21:06 #65
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74280714
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Waarom verwijder je mijn reactie op die post boven je?
Omdat ik een beetje moe word van je reacties in dit topic.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 1 november 2009 @ 16:22:04 #66
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74280754
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Is dat nu al reden om posts te verwijderen? Een mod zou toch boven clubvoorkeur moeten staan.
pi_74280758
Vond het overigens wel mooi dat die Ajax-supporters nog een spanddoek hadden over het beleid van die kut-burgermeesters.
-
pi_74280779
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Kom op zeg. Iemand zegt dat er op google images twee foto's van Blom staan op Ajax.nl. Verwacht je dan dat daar serieus op wordt ingegaan? Hou toch op.
-
  zondag 1 november 2009 @ 16:22:55 #69
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74280787
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Is dat nu al reden om posts te verwijderen? Een mod zou toch boven clubvoorkeur moeten staan.
Ik sta er boven. Al die berichten droegen niet bij aan dit topic.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 1 november 2009 @ 16:23:01 #70
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_74280790
Als Feyenoord verloren heeft ligt het aan:
A De scheidsrechter
B het veld
C De KNVB
D Ajax (of 020 )
E overige opties
pi_74280842
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik sta er boven. Al die berichten droegen niet bij aan dit topic.
In welke zin draagt het bij aan dit topic als je zegt dat er op google images foto's van Blom staan die van ajax.nl afkomstig zijn? Luister, ik snap dat je teleurgesteld bent na die 5-1, maar je kunt wel een beetje normaal blijven doen.
-
pi_74280855
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:23 schreef thewishmaster het volgende:
A De scheidsrechter
B het veld
C De KNVB
D Ajax (of 020 )
E overige opties
Maar wij lopen altijd over zulke dingen te mekkeren
pi_74280856
quote:
A De scheidsrechter
B het veld
C De KNVB
D Ajax (of 020 )
E overige opties
Vraag 2:

Als ajax verloren heeft ligt het aan:
A De scheidsrechter
B het veld
C De KNVB
D Ajax (of 020 )
E Alle mogelijk te vinden excuses
-
pi_74280883
quote:
A De scheidsrechter
B het veld
C De KNVB
D Ajax (of 020 )
E overige opties
Die hadden we nog niet gehoord vandaag, het veld!
Zielige carlimero's hier.

Vanavond nog een keer genieten bij de samenvattingen.
- AFCA -
pi_74280892
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vraag 2:

A De scheidsrechter
B het veld
C De KNVB
D Ajax (of 020 )
E Alle mogelijk te vinden excuses
Ik snap hem niet.
-
pi_74280935
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:25 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ik snap hem niet.
Drukte per ongeluk al in invoeren.
-
pi_74280949
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:25 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Die hadden we nog niet gehoord vandaag, het veld!
Zielige carlimero's hier.

Vanavond nog een keer genieten bij de samenvattingen.
Is hij er nou nog steeds?
-
pi_74281002
Al die neuzen die nu met een grote bek aan komen moeten gewoon opdonderen naar hun eigen topic.

Feit is dat de rode kaart een kantelpunt in de wedstrijd was en dat alles wat daarop volgde hierdoor beïnvloed werd. Dit aanduiden is blijkbaar calimero gedrag? Okay, fijn, weten we dat ook meer en kunnen jullie weer opzouten.
  zondag 1 november 2009 @ 16:29:44 #79
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74281063
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:24 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

In welke zin draagt het bij aan dit topic als je zegt dat er op google images foto's van Blom staan die van ajax.nl afkomstig zijn? Luister, ik snap dat je teleurgesteld bent na die 5-1, maar je kunt wel een beetje normaal blijven doen.
Had er over heen gekeken. Post is weg.

Is het nu verder echt zo moeilijk om verder normaal te doen hier. Dit is geen ONZ. Verwacht dat er normaal op een volwassen manier gereageerd wordt en zie nu alweer berichten, die de stempel troll met zich mee dragen. Ook jij doet daar fijn aan mee.

En het is makkelijk om te zeggen dat ik, mede door mijn clubvoorkeur, niet objectief ben in het verwijderen van berichten. Ik volg de regels van VBL en laat me daarbij niet leiden door mijn voorkeur, al zal ik toegeven dat het het af en toe niet makkelijk is. Zeker vandaag niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_74281107
Happel is hier objectiever bezig dan menig Ajax-mod in het verleden. En dat na weer zo'n zeperd, ik had het niet gekund in elk geval.
-
  zondag 1 november 2009 @ 16:32:00 #81
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_74281136
Die TT
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Die site .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_74281145
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Is het nu verder echt zo moeilijk om verder normaal te doen hier. Dit is geen ONZ. Verwacht dat er normaal op een volwassen manier gereageerd wordt en zie nu alweer berichten, die de stempel troll met zich mee dragen. Ook jij doet daar fijn aan mee.

En het is makkelijk om te zeggen dat ik, mede door mijn clubvoorkeur, niet objectief ben in het verwijderen van berichten. Ik volg de regels van VBL en laat me daarbij niet leiden door mijn voorkeur, al zal ik toegeven dat het het af en toe niet makkelijk is. Zeker vandaag niet.
Ik doe hartstikke normaal. Ik zet alleen vraagtekens bij stukjes tekst waarin Blom de gaskamer in wordt verwezen, de KNVB een jodenbond wordt genoemd en wordt gesteld dat Feyenoord van de scheidsrechter heeft verloren. Meer niet.

Edit: Ook dit weer. Meteen weer iets over Ajacieden erbij vermelden . Zo sneu allemaal.
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:30 schreef Ritmo het volgende:
Happel is hier objectiever bezig dan menig Ajax-mod in het verleden. En dat na weer zo'n zeperd, ik had het niet gekund in elk geval.
-
pi_74281270
Jullie probleem is dat jullie alles wat niet positief is over Ajax direct de doofpot in willen doen. Het enige wat jullie van anderen willen horen is: "ajax is de beste" of "ik denk dat Ajax het wel verdient om kampioen te worden" en iets anders wordt direct als triest of sneu neergezet. Wat dat betreft hebben b.v. Feyenoord en PSV-supporters toch flink wat meer realisme en incasseringsvermogen.
-
  zondag 1 november 2009 @ 16:36:19 #84
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74281287
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:32 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ik doe hartstikke normaal. Ik zet alleen vraagtekens bij stukjes tekst waarin Blom de gaskamer in wordt verwezen, de KNVB een jodenbond wordt genoemd en wordt gesteld dat Feyenoord van de scheidsrechter heeft verloren. Meer niet.

Edit: Ook dit weer. Meteen weer iets over Ajacieden erbij vermelden . Zo sneu allemaal.
[..]
Ik zou geen posts van je verwijderen als ik vond dat je normaal deed, punt! Deze 'discussie' is wat mij betreft afgelopen. Heb je klachten over mijn werkwijze, dan moet je daarvoor bij de FA's zijn.
Elite
Tegen TTIP
pi_74281309
Landzaat is naar zijn AZ nivo van 2005 aan het groeien. Dat jaar dat zijn club door een falende timmer in de slotminuten werd geklopt door Sporting en zodoende de finale van de UEFA Cup misliep. Iets waar ik achteraf wel blij mee was, omdat Feyenoord nu nog steeds de eerste de enige en de laatste europacup winnaar van ons land is gebleven.
pi_74281340
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:35 schreef Ritmo het volgende:
Jullie probleem is dat jullie alles wat niet positief is over Ajax direct de doofpot in willen doen. Het enige wat jullie van anderen willen horen is: "ajax is de beste" of "ik denk dat Ajax het wel verdient om kampioen te worden" en iets anders wordt direct als triest of sneu neergezet. Wat dat betreft hebben b.v. Feyenoord en PSV-supporters toch flink wat meer realisme en incasseringsvermogen.
Daar herken ik me niet in. Ik kan vaak wel lachen om mensen die Ajax aan het bashen zijn. Maar als ik dan dingen lees als de KNJB en gaskamers en kankerjoden in Zeist, tsja. Ik vind het een beetje sneu. Maar misschien ligt dat wel aan mij.
-
pi_74281401
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat ben je toch een goede mod
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:32 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

[..]

Ga lekker buiten spelen ofzo
pi_74281492
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:37 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Daar herken ik me niet in. Ik kan vaak wel lachen om mensen die Ajax aan het bashen zijn. Maar als ik dan dingen lees als de KNJB en gaskamers en kankerjoden in Zeist, tsja. Ik vind het een beetje sneu. Maar misschien ligt dat wel aan mij.
Jij valt dan misschien nog wel mee (al loop je wel wat te zuigen hier) maar 90 % van de Ajax-fans wil gewoon geen kritiek accepteren op het eigen elftal.
-
pi_74281679
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:35 schreef Ritmo het volgende:
Je roept de hele dag niets anders dan fc blom, alles is de schuld van de scheidsrechter etc.. net als al je collega supporters en vervolgens kom je met een verhaal dat feyenoordsupporters realistisch zijn en incasseringsvermogen hebben?? Ga eens op de fansites van je club kijken man, of lees te topics hier eens door!!

[ Bericht 4% gewijzigd door Happel op 01-11-2009 16:50:59 ]
- AFCA -
pi_74281820
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:47 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Je roept de hele dag niets anders dan fc blom, alles is de schuld van de scheidsrechter etc.. net als al je collega supporters en vervolgens kom je met een verhaal dat feyenoordsupporters realistisch zijn en incasseringsvermogen hebben?? Ga eens op de fansites van je club kijken man, of lees te topics hier eens door!!
Go cry.
-
  zondag 1 november 2009 @ 16:55:29 #91
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74281938
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:32 schreef Zeroku het volgende:
Die TT
[..]

Die site .
Ik zie dat Kevin Blom zich daar inmiddels ook gemeld heeft!
  zondag 1 november 2009 @ 16:56:13 #92
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_74281964
Ik moet nog steeds lachen om de jezusfunctie van Happel terwijl hij normaal gesproken standaard een weekban had na de klassieker.

Oké, ontopic nu.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 1 november 2009 @ 16:57:33 #93
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74282003
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef TC03 het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om de jezusfunctie van Happel terwijl hij normaal gesproken standaard een weekban had na de klassieker.
Weet je hoeveel moeite het kost?
Elite
Tegen TTIP
pi_74282140
De topictitel alleen al.Gewoon triest om de schuld bij de scheids te gaan zoeken nadat je met 5-1 terecht bent afgedroogd...
AFC Ajax
  zondag 1 november 2009 @ 17:03:37 #95
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74282202
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:01 schreef Joel-Smeets het volgende:
De topictitel alleen al.Gewoon triest om de schuld bij de scheids te gaan zoeken nadat je met 5-1 terecht bent afgedroogd...
Dat zal komen omdat je, net als ik, te weinig realiteitszin hebt.
  zondag 1 november 2009 @ 17:16:49 #96
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_74282566
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:01 schreef Joel-Smeets het volgende:
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_74282618
Zonder die rode kaart zouden we niet zijn afgedroogd
  zondag 1 november 2009 @ 17:19:15 #98
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74282634
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Don't feed the troll
Elite
Tegen TTIP
  zondag 1 november 2009 @ 17:20:16 #99
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_74282674
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Naja ik zal netjes reageren door te zeggen dat ik het niet met je eens ben
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_74283152
Tot de rode kaart deden we heel aardig mee hoor.
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')