Als we dan met 11 tegen 11 spelen ipv met 13 tegen 11 wel.quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef mash_ het volgende:
Maar leuke wedstrijdheb me vermaakt
18 feb weer?
13 tegen 11?quote:Op zondag 1 november 2009 14:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als we dan met 11 tegen 11 spelen ipv met 13 tegen 11 wel.
Niets complot, gewoon een falende scheids en Feyenoord dat zich weer veels te makkelijk laat pakken zoals elk jaar.quote:Op zondag 1 november 2009 14:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij doet altijd net alsof ze zoiets expres doen en het allemaal een complot is om Feyenoord van punten af te houden. Die rode kaart van Babovic was onterecht en die rode kaart van Van Dijk maakt niet zoveel uit, Mulder zal echt niet slechter zijn.
1-0 achter met 11 tegen 10 win je niet in de Arena.quote:Op zondag 1 november 2009 14:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niets complot, gewoon een falende scheids en Feyenoord dat zich weer veels te makkelijk laat pakken zoals elk jaar.
quote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Morgen uurtje of 10 lekker richting Amsterdam met een biertje en heerlijke voetbalmiddag hebben met je vrienden en de kakkerlakke uitlachen na de 5-1.
Heb er nu al zin in
Jezus zegquote:Op zondag 1 november 2009 14:40 schreef Ritmo het volgende:
Been is ook echt duidelijk de grip kwijt aan het raken, ik hoop dat Beenhakker toch eens in gaat grijpen en Been een beetje ondersteuning geeft nu.
Stel je niet aan.quote:Op zondag 1 november 2009 14:40 schreef Ritmo het volgende:
Been is ook echt de grip kwijt aan het raken, ik hoop dat Beenhakker toch eens in gaat grijpen en Been een beetje helpen nu.
En soms vraag ik me af waarom jij zegt voor Feyenoord te zijn, maar dat terzijde.quote:Op zondag 1 november 2009 14:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jezus zeg. Soms vraag ik me af of je IQ wel boven het doelpuntenaantal van Feyenoord uitkomt.
Dat joch trappen ze wat mij betreft naar Excelsior terug in de winter.quote:Op zondag 1 november 2009 14:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Bruins is trouwens ook wel bedroevend slecht zeg
quote:Op zondag 1 november 2009 14:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En soms vraag ik me af waarom jij zegt voor Feyenoord te zijn, maar dat terzijde.
Ik bedoelde het niet verwijtend naar Been, maar het aantal gele en rode kaarten is echt te idioot voor woorden. En Beenhakkers ervaring zou gewoon enorm goed zijn om Been een beetje steun te bieden.
De return is nog ver natuurlijk, als Suarez vertrekt en wij niet zo enorm veel geblesseerde en geschorste spelers hebben + het thuispubliek is het straks een wereld van verschil.quote:Op zondag 1 november 2009 14:48 schreef HaagsPietje het volgende:
feyenoord weggespeeld, en volgens mij is dat eerder gewoonte dan uitzondering....wat armoedige bende is dat toch telkens weer...wel leuk zo'n uitslag voor de return, werkt alleen maar frustratieverhogend bij het legioen!
Hahaquote:Op zondag 1 november 2009 14:49 schreef MB23 het volgende:
Zo stoer man.
Cohen en Aboutaleb hebben de Klassieker vermoord, Blom neukt het lijk wat ze hebben achtergelaten. Ik verwacht trouwens een boete of andere maatregelen vanwege kwetsende spreekkoren.
Het team kan je niks verwijten, in de eerste helft ging het wel aardig, verdedigen en er dan af en toe snel uit. Tweede helft hoefde natuurlijk niet gespeeld te worden, met 10 man ben je nergens. En zélfs toen vond ik het soms nog wel goed, toch iets waar Been op voort moet bouwen, ondanks de 5-1.
Idd, zo typerend he?quote:Op zondag 1 november 2009 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
De sms-jes beginnen ook weer binnen te komen en dan ook nog eens van mensen die alleen in de arena zijn geweest toen U2 er van de zomer speelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |