Het is beter dan vorig jaar. Tegen Ajax kan je verliezen, als je de wedstrijden tegen de kleintjes maar wint.quote:
Nee, dat is belachelijk. Ook zonder hem moet je hier gewoon een goed resultaat kunnen halen. Eerste helft deden we niet onder. Na de 1-0 en rood voor Babovic wordt het gewoon moeilijker. Ajax speelt goed, snel en zet op de juiste momenten druk. Middenveld en aanval van Feijenoord zijn zwak. Fer red het niet alleen. Landzaat heb je geen reet en die drie voorin kunnen niets creëren.quote:Op zondag 1 november 2009 14:25 schreef Ritmo het volgende:
Ben ik de enige die dit Tomasson echt kwalijk neemt?![]()
Dat betwijfel ik, als deze kneusjes zo doorgaan hebben we over 3 weken 5 geschorste en 7 geblesseerde spelers.quote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is beter dan vorig jaar. Tegen Ajax kan je verliezen, als je de wedstrijden tegen de kleintjes maar wint.
quote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Ritmo het volgende:
-edit-
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 1 november 2009 14:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, als deze kneusjes zo doorgaan hebben we over 3 weken 5 geschorste en 7 geblesseerde spelers.
Ik bedoel meer dat ie zichzelf bewust uitschakelde voor de wedstrijd tegen Ajax, op het moment van die overtreding WIST hij dat hij z'n club in zo'n wedstrijd in de steek laat terwijl ze hem zo hard nodig hadden.quote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat is belachelijk. Ook zonder hem moet je hier gewoon een goed resultaat kunnen halen. Eerste helft deden we niet onder. Na de 1-0 en rood voor Babovic wordt het gewoon moeilijker. Ajax speelt goed, snel en zet op de juiste momenten druk. Middenveld en aanval van Feijenoord zijn zwak. Fer red het niet alleen. Landzaat heb je geen reet en die drie voorin kunnen niets creëren.
Ik heb het vandaag niet gezien, maar tegen VVV en Den Bosch was wel duidelijk dat we hem missen.quote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat is belachelijk. Ook zonder hem moet je hier gewoon een goed resultaat kunnen halen.
Ah gossie, in zn eigen clubtopic kan ie wel reëel zijnquote:Op zondag 1 november 2009 14:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, als deze kneusjes zo doorgaan hebben we over 3 weken 5 geschorste en 7 geblesseerde spelers.
Waarom is deze kloon hier nog?quote:Op zondag 1 november 2009 14:31 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ah gossie, in zn eigen clubtopic kan ie wel reëel zijn
Stel je niet zo aan, werd er al eerder gezegd.quote:Op zondag 1 november 2009 14:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mag je die losers die de afgelopen jaren Feyenoord zo af hebben laten zakken voor bedanken.
Flikker toch op, alsof AZ, Heracles en Utrecht etc. zo goed zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 14:30 schreef Samael het volgende:
Deze wedstrijd zal niemand snel vergeten, maar goed, het Feyenoord van nu is nou eenmaal niet zo goed als dat wel staan op de ranglijst.
Ja, door iemand die net zo goed een Ajacied als PSV'er, als AZ'er als Groninger als Feyenoorder is.quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, werd er al eerder gezegd.
Dan moet wel de scheids een beetje meewerken (of beter gezegd, je niet actief tegenwerken). Ik denk dat je deze tegenslag echt gewoon snel moet vergeten, want het zegt niet zoveel over het team. Ja, Wijnaldum speelde wederom slecht maar dat weten we nu wel.quote:Op zondag 1 november 2009 14:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Had echt het idee dat we hier minstens een punt konden halen....
Nee, dat hoor je me ook niet zeggen.quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Flikker toch op, alsof AZ, Heracles en Utrecht etc. zo goed zijn.
Jij doet altijd net alsof ze zoiets expres doen en het allemaal een complot is om Feyenoord van punten af te houden. Die rode kaart van Babovic was onterecht en die rode kaart van Van Dijk maakt niet zoveel uit, Mulder zal echt niet slechter zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 14:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga jij lekker naar het FC Neutraal-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |