abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74280935
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:25 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ik snap hem niet.
Drukte per ongeluk al in invoeren.
-
pi_74280949
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:25 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Die hadden we nog niet gehoord vandaag, het veld!
Zielige carlimero's hier.

Vanavond nog een keer genieten bij de samenvattingen.
Is hij er nou nog steeds?
-
pi_74281002
Al die neuzen die nu met een grote bek aan komen moeten gewoon opdonderen naar hun eigen topic.

Feit is dat de rode kaart een kantelpunt in de wedstrijd was en dat alles wat daarop volgde hierdoor beïnvloed werd. Dit aanduiden is blijkbaar calimero gedrag? Okay, fijn, weten we dat ook meer en kunnen jullie weer opzouten.
  zondag 1 november 2009 @ 16:29:44 #79
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74281063
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:24 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

In welke zin draagt het bij aan dit topic als je zegt dat er op google images foto's van Blom staan die van ajax.nl afkomstig zijn? Luister, ik snap dat je teleurgesteld bent na die 5-1, maar je kunt wel een beetje normaal blijven doen.
Had er over heen gekeken. Post is weg.

Is het nu verder echt zo moeilijk om verder normaal te doen hier. Dit is geen ONZ. Verwacht dat er normaal op een volwassen manier gereageerd wordt en zie nu alweer berichten, die de stempel troll met zich mee dragen. Ook jij doet daar fijn aan mee.

En het is makkelijk om te zeggen dat ik, mede door mijn clubvoorkeur, niet objectief ben in het verwijderen van berichten. Ik volg de regels van VBL en laat me daarbij niet leiden door mijn voorkeur, al zal ik toegeven dat het het af en toe niet makkelijk is. Zeker vandaag niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_74281107
Happel is hier objectiever bezig dan menig Ajax-mod in het verleden. En dat na weer zo'n zeperd, ik had het niet gekund in elk geval.
-
  zondag 1 november 2009 @ 16:32:00 #81
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_74281136
Die TT
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vond nog een literair hoogstandje over de wedstrijd van vandaag: http://www.frfc1908.nl/nieuws/blom-kan-de-gaskamer-in/
Die site .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_74281145
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Is het nu verder echt zo moeilijk om verder normaal te doen hier. Dit is geen ONZ. Verwacht dat er normaal op een volwassen manier gereageerd wordt en zie nu alweer berichten, die de stempel troll met zich mee dragen. Ook jij doet daar fijn aan mee.

En het is makkelijk om te zeggen dat ik, mede door mijn clubvoorkeur, niet objectief ben in het verwijderen van berichten. Ik volg de regels van VBL en laat me daarbij niet leiden door mijn voorkeur, al zal ik toegeven dat het het af en toe niet makkelijk is. Zeker vandaag niet.
Ik doe hartstikke normaal. Ik zet alleen vraagtekens bij stukjes tekst waarin Blom de gaskamer in wordt verwezen, de KNVB een jodenbond wordt genoemd en wordt gesteld dat Feyenoord van de scheidsrechter heeft verloren. Meer niet.

Edit: Ook dit weer. Meteen weer iets over Ajacieden erbij vermelden . Zo sneu allemaal.
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:30 schreef Ritmo het volgende:
Happel is hier objectiever bezig dan menig Ajax-mod in het verleden. En dat na weer zo'n zeperd, ik had het niet gekund in elk geval.
-
pi_74281270
Jullie probleem is dat jullie alles wat niet positief is over Ajax direct de doofpot in willen doen. Het enige wat jullie van anderen willen horen is: "ajax is de beste" of "ik denk dat Ajax het wel verdient om kampioen te worden" en iets anders wordt direct als triest of sneu neergezet. Wat dat betreft hebben b.v. Feyenoord en PSV-supporters toch flink wat meer realisme en incasseringsvermogen.
-
  zondag 1 november 2009 @ 16:36:19 #84
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74281287
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:32 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ik doe hartstikke normaal. Ik zet alleen vraagtekens bij stukjes tekst waarin Blom de gaskamer in wordt verwezen, de KNVB een jodenbond wordt genoemd en wordt gesteld dat Feyenoord van de scheidsrechter heeft verloren. Meer niet.

Edit: Ook dit weer. Meteen weer iets over Ajacieden erbij vermelden . Zo sneu allemaal.
[..]
Ik zou geen posts van je verwijderen als ik vond dat je normaal deed, punt! Deze 'discussie' is wat mij betreft afgelopen. Heb je klachten over mijn werkwijze, dan moet je daarvoor bij de FA's zijn.
Elite
Tegen TTIP
pi_74281309
Landzaat is naar zijn AZ nivo van 2005 aan het groeien. Dat jaar dat zijn club door een falende timmer in de slotminuten werd geklopt door Sporting en zodoende de finale van de UEFA Cup misliep. Iets waar ik achteraf wel blij mee was, omdat Feyenoord nu nog steeds de eerste de enige en de laatste europacup winnaar van ons land is gebleven.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_74281340
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:35 schreef Ritmo het volgende:
Jullie probleem is dat jullie alles wat niet positief is over Ajax direct de doofpot in willen doen. Het enige wat jullie van anderen willen horen is: "ajax is de beste" of "ik denk dat Ajax het wel verdient om kampioen te worden" en iets anders wordt direct als triest of sneu neergezet. Wat dat betreft hebben b.v. Feyenoord en PSV-supporters toch flink wat meer realisme en incasseringsvermogen.
Daar herken ik me niet in. Ik kan vaak wel lachen om mensen die Ajax aan het bashen zijn. Maar als ik dan dingen lees als de KNJB en gaskamers en kankerjoden in Zeist, tsja. Ik vind het een beetje sneu. Maar misschien ligt dat wel aan mij.
-
pi_74281401
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat ben je toch een goede mod
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:32 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

[..]

Ga lekker buiten spelen ofzo
pi_74281492
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:37 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Daar herken ik me niet in. Ik kan vaak wel lachen om mensen die Ajax aan het bashen zijn. Maar als ik dan dingen lees als de KNJB en gaskamers en kankerjoden in Zeist, tsja. Ik vind het een beetje sneu. Maar misschien ligt dat wel aan mij.
Jij valt dan misschien nog wel mee (al loop je wel wat te zuigen hier) maar 90 % van de Ajax-fans wil gewoon geen kritiek accepteren op het eigen elftal.
-
pi_74281679
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:35 schreef Ritmo het volgende:
Je roept de hele dag niets anders dan fc blom, alles is de schuld van de scheidsrechter etc.. net als al je collega supporters en vervolgens kom je met een verhaal dat feyenoordsupporters realistisch zijn en incasseringsvermogen hebben?? Ga eens op de fansites van je club kijken man, of lees te topics hier eens door!!

[ Bericht 4% gewijzigd door Happel op 01-11-2009 16:50:59 ]
- AFCA -
pi_74281820
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:47 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Je roept de hele dag niets anders dan fc blom, alles is de schuld van de scheidsrechter etc.. net als al je collega supporters en vervolgens kom je met een verhaal dat feyenoordsupporters realistisch zijn en incasseringsvermogen hebben?? Ga eens op de fansites van je club kijken man, of lees te topics hier eens door!!
Go cry.
-
  zondag 1 november 2009 @ 16:55:29 #91
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74281938
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:32 schreef Zeroku het volgende:
Die TT
[..]

Die site .
Ik zie dat Kevin Blom zich daar inmiddels ook gemeld heeft!
Life is what you make it.
  zondag 1 november 2009 @ 16:56:13 #92
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_74281964
Ik moet nog steeds lachen om de jezusfunctie van Happel terwijl hij normaal gesproken standaard een weekban had na de klassieker.

Oké, ontopic nu.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 1 november 2009 @ 16:57:33 #93
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74282003
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef TC03 het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om de jezusfunctie van Happel terwijl hij normaal gesproken standaard een weekban had na de klassieker.
Weet je hoeveel moeite het kost?
Elite
Tegen TTIP
pi_74282140
De topictitel alleen al.Gewoon triest om de schuld bij de scheids te gaan zoeken nadat je met 5-1 terecht bent afgedroogd...
AFC Ajax
  zondag 1 november 2009 @ 17:03:37 #95
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74282202
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:01 schreef Joel-Smeets het volgende:
De topictitel alleen al.Gewoon triest om de schuld bij de scheids te gaan zoeken nadat je met 5-1 terecht bent afgedroogd...
Dat zal komen omdat je, net als ik, te weinig realiteitszin hebt.
Life is what you make it.
  zondag 1 november 2009 @ 17:16:49 #96
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_74282566
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:01 schreef Joel-Smeets het volgende:
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_74282618
Zonder die rode kaart zouden we niet zijn afgedroogd
  zondag 1 november 2009 @ 17:19:15 #98
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74282634
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Don't feed the troll
Elite
Tegen TTIP
  zondag 1 november 2009 @ 17:20:16 #99
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_74282674
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Naja ik zal netjes reageren door te zeggen dat ik het niet met je eens ben
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_74283152
Tot de rode kaart deden we heel aardig mee hoor.
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')