Is hij er nou nog steeds?quote:Op zondag 1 november 2009 16:25 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Die hadden we nog niet gehoord vandaag, het veld!![]()
Zielige carlimero's hier.
Vanavond nog een keer genieten bij de samenvattingen.

Had er over heen gekeken. Post is weg.quote:Op zondag 1 november 2009 16:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
In welke zin draagt het bij aan dit topic als je zegt dat er op google images foto's van Blom staan die van ajax.nl afkomstig zijn? Luister, ik snap dat je teleurgesteld bent na die 5-1, maar je kunt wel een beetje normaal blijven doen.

Die sitequote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vond nog een literair hoogstandje over de wedstrijd van vandaag: http://www.frfc1908.nl/nieuws/blom-kan-de-gaskamer-in/

Ik doe hartstikke normaal. Ik zet alleen vraagtekens bij stukjes tekst waarin Blom de gaskamer in wordt verwezen, de KNVB een jodenbond wordt genoemd en wordt gesteld dat Feyenoord van de scheidsrechter heeft verloren. Meer niet.quote:Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Had er over heen gekeken. Post is weg.
Is het nu verder echt zo moeilijk om verder normaal te doen hier. Dit is geen ONZ. Verwacht dat er normaal op een volwassen manier gereageerd wordt en zie nu alweer berichten, die de stempel troll met zich mee dragen. Ook jij doet daar fijn aan mee.
En het is makkelijk om te zeggen dat ik, mede door mijn clubvoorkeur, niet objectief ben in het verwijderen van berichten. Ik volg de regels van VBL en laat me daarbij niet leiden door mijn voorkeur, al zal ik toegeven dat het het af en toe niet makkelijk is. Zeker vandaag niet.
quote:Op zondag 1 november 2009 16:30 schreef Ritmo het volgende:
Happel is hier objectiever bezig dan menig Ajax-mod in het verleden. En dat na weer zo'n zeperd, ik had het niet gekund in elk geval.

Ik zou geen posts van je verwijderen als ik vond dat je normaal deed, punt! Deze 'discussie' is wat mij betreft afgelopen. Heb je klachten over mijn werkwijze, dan moet je daarvoor bij de FA's zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 16:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik doe hartstikke normaal. Ik zet alleen vraagtekens bij stukjes tekst waarin Blom de gaskamer in wordt verwezen, de KNVB een jodenbond wordt genoemd en wordt gesteld dat Feyenoord van de scheidsrechter heeft verloren. Meer niet.
Edit: Ook dit weer. Meteen weer iets over Ajacieden erbij vermelden. Zo sneu allemaal.
[..]

Daar herken ik me niet in. Ik kan vaak wel lachen om mensen die Ajax aan het bashen zijn. Maar als ik dan dingen lees als de KNJB en gaskamers en kankerjoden in Zeist, tsja. Ik vind het een beetje sneu. Maar misschien ligt dat wel aan mij.quote:Op zondag 1 november 2009 16:35 schreef Ritmo het volgende:
Jullie probleem is dat jullie alles wat niet positief is over Ajax direct de doofpot in willen doen. Het enige wat jullie van anderen willen horen is: "ajax is de beste" of "ik denk dat Ajax het wel verdient om kampioen te worden" en iets anders wordt direct als triest of sneu neergezet. Wat dat betreft hebben b.v. Feyenoord en PSV-supporters toch flink wat meer realisme en incasseringsvermogen.

Wat ben je toch een goede modquote:Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Had er over heen gekeken. Post is weg.
Is het nu verder echt zo moeilijk om verder normaal te doen hier. Dit is geen ONZ. Verwacht dat er normaal op een volwassen manier gereageerd wordt en zie nu alweer berichten, die de stempel troll met zich mee dragen. Ook jij doet daar fijn aan mee.
En het is makkelijk om te zeggen dat ik, mede door mijn clubvoorkeur, niet objectief ben in het verwijderen van berichten. Ik volg de regels van VBL en laat me daarbij niet leiden door mijn voorkeur, al zal ik toegeven dat het het af en toe niet makkelijk is. Zeker vandaag niet.
Ga lekker buiten spelen ofzoquote:Op zondag 1 november 2009 16:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik doe hartstikke normaal. Ik zet alleen vraagtekens bij stukjes tekst waarin Blom de gaskamer in wordt verwezen, de KNVB een jodenbond wordt genoemd en wordt gesteld dat Feyenoord van de scheidsrechter heeft verloren. Meer niet.
Edit: Ook dit weer. Meteen weer iets over Ajacieden erbij vermelden. Zo sneu allemaal.
[..]

Jij valt dan misschien nog wel mee (al loop je wel wat te zuigen hier) maar 90 % van de Ajax-fans wil gewoon geen kritiek accepteren op het eigen elftal.quote:Op zondag 1 november 2009 16:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daar herken ik me niet in. Ik kan vaak wel lachen om mensen die Ajax aan het bashen zijn. Maar als ik dan dingen lees als de KNJB en gaskamers en kankerjoden in Zeist, tsja. Ik vind het een beetje sneu. Maar misschien ligt dat wel aan mij.

Je roept de hele dag niets anders dan fc blom, alles is de schuld van de scheidsrechter etc.. net als al je collega supporters en vervolgens kom je met een verhaal dat feyenoordsupporters realistisch zijn en incasseringsvermogen hebben?? Ga eens op de fansites van je club kijken man, of lees te topics hier eens door!!quote:Op zondag 1 november 2009 16:35 schreef Ritmo het volgende:
Jullie probleem is dat jullie alles wat niet positief is over Ajax direct de doofpot in willen doen. Het enige wat jullie van anderen willen horen is: "ajax is de beste" of "ik denk dat Ajax het wel verdient om kampioen te worden" en iets anders wordt direct als triest of sneu neergezet. Wat dat betreft hebben b.v. Feyenoord en PSV-supporters toch flink wat meer realisme en incasseringsvermogen.

Go cry.quote:Op zondag 1 november 2009 16:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Je roept de hele dag niets anders dan fc blom, alles is de schuld van de scheidsrechter etc.. net als al je collega supporters en vervolgens kom je met een verhaal dat feyenoordsupporters realistisch zijn en incasseringsvermogen hebben?? Ga eens op de fansites van je club kijken man, of lees te topics hier eens door!!

Weet je hoeveel moeite het kost?quote:Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef TC03 het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om de jezusfunctie van Happel terwijl hij normaal gesproken standaard een weekban had na de klassieker.

Dat zal komen omdat je, net als ik, te weinig realiteitszin hebt.quote:Op zondag 1 november 2009 17:01 schreef Joel-Smeets het volgende:
De topictitel alleen al.Gewoon triest om de schuld bij de scheids te gaan zoeken nadat je met 5-1 terecht bent afgedroogd...

quote:Op zondag 1 november 2009 17:01 schreef Joel-Smeets het volgende:
De topictitel alleen al.Gewoon triest om de schuld bij de scheids te gaan zoeken nadat je met 5-1 terecht bent afgedroogd...

Don't feed the trollquote:Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Zonder die rode kaart zouden we niet zijn afgedroogd

Naja ik zal netjes reageren door te zeggen dat ik het niet met je eens benquote:Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Zonder die rode kaart zouden we niet zijn afgedroogd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |