Emotie, hè. Doet rare dingen met je.quote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vond nog een literair hoogstandje over de wedstrijd van vandaag: http://www.frfc1908.nl/nieuws/blom-kan-de-gaskamer-in/
Onzin. Als je het dat soort mensen over 4 dagen nog een keer vraagt staan ze er nog volledig achter. Die mensen zijn compleet ontspoordquote:Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Emotie, hè. Doet rare dingen met je.
Voetbal is emotie en bij geen een club zit het zo diep bij de supporters als bij ons. Juist het ongenuanceerd posten na een wedstrijd helpt bij het verwerken van de teleurstelling !quote:Op zondag 1 november 2009 15:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaan we ook nog wat zinnigs melden hier of blijf je zo bezig? Het is namelijk wel genoeg zo.
Hoezo werd Dordrecht bestolen?quote:Op zondag 1 november 2009 15:57 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Voetbal is emotie en bij geen een club zit het zo diep bij de supporters als bij ons. Juist het ongenuanceerd posten na een wedstrijd helpt bij het verwerken van de teleurstelling !
|Niet alleen Dord werd bestolen door vier notoire knvb thuisfluit officials , die te laf waren om in die betonnen grafbak schwalbuarez rood te geven en die daarvoor de wedstrijd hadden verziekt. Niemand zal ooit weten ofdat wij met 11 man wel hadden gewonnen van die grafneuzen. Maar toch dit onrecht aanklag mag. Dat is zeker geen calimerogedrag. Calimerogedrag is als je net als die jodenkoeken er de hele week over loopt te janken.
Wie is ons?quote:Op zondag 1 november 2009 15:57 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Voetbal is emotie en bij geen een club zit het zo diep bij de supporters als bij ons. Juist het ongenuanceerd posten na een wedstrijd helpt bij het verwerken van de teleurstelling !
|Niet alleen Dord werd bestolen door vier notoire knvb thuisfluit officials , die te laf waren om in die betonnen grafbak schwalbuarez rood te geven en die daarvoor de wedstrijd hadden verziekt. Niemand zal ooit weten ofdat wij met 11 man wel hadden gewonnen van die grafneuzen. Maar toch dit onrecht aanklag mag. Dat is zeker geen calimerogedrag. Calimerogedrag is als je net als die jodenkoeken er de hele week over loopt te janken.
konden jouw benen je de weg naar het stadion niet vinden?quote:
Huh? Waar heb je het over? Welk stadion?quote:Op zondag 1 november 2009 16:05 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
konden jouw benen je de weg naar het stadion niet vinden?![]()
Calimerogedrag is de scheids en alles wat er niets mee te maken heeft er de schuld van geven... Maar gelukkig doe jij dat niet, pannekoekquote:Op zondag 1 november 2009 15:57 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt vandaag? En Otis is ook lekker aan het trollen daar hij weinig inhoudelijks aan de discussie toevoegt. Maar ja, what's new na een Ajax - Feyenoordquote:Op zondag 1 november 2009 16:05 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
konden jouw benen je de weg naar het stadion niet vinden?![]()
En Otis2..0 verdient
Omdat ik een beetje moe word van je reacties in dit topic.quote:Op zondag 1 november 2009 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom verwijder je mijn reactie op die post boven je?
Is dat nu al reden om posts te verwijderen? Een mod zou toch boven clubvoorkeur moeten staan.quote:Op zondag 1 november 2009 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat ik een beetje moe word van je reacties in dit topic.
Kom op zeg. Iemand zegt dat er op google images twee foto's van Blom staan op Ajax.nl. Verwacht je dan dat daar serieus op wordt ingegaan? Hou toch op.quote:Op zondag 1 november 2009 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat ik een beetje moe word van je reacties in dit topic.
Ik sta er boven. Al die berichten droegen niet bij aan dit topic.quote:Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Is dat nu al reden om posts te verwijderen? Een mod zou toch boven clubvoorkeur moeten staan.
In welke zin draagt het bij aan dit topic als je zegt dat er op google images foto's van Blom staan die van ajax.nl afkomstig zijn? Luister, ik snap dat je teleurgesteld bent na die 5-1, maar je kunt wel een beetje normaal blijven doen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik sta er boven. Al die berichten droegen niet bij aan dit topic.
Maar wij lopen altijd over zulke dingen te mekkerenquote:Op zondag 1 november 2009 16:23 schreef thewishmaster het volgende:
Als Feyenoord verloren heeft ligt het aan:
A De scheidsrechter
B het veld
C De KNVB
D Ajax (of 020)
E overige opties
Vraag 2:quote:Op zondag 1 november 2009 16:23 schreef thewishmaster het volgende:
A De scheidsrechter
B het veld
C De KNVB
D Ajax (of 020)
E overige opties
Die hadden we nog niet gehoord vandaag, het veld!quote:Op zondag 1 november 2009 16:23 schreef thewishmaster het volgende:
A De scheidsrechter
B het veld
C De KNVB
D Ajax (of 020)
E overige opties
Ik snap hem niet.quote:Op zondag 1 november 2009 16:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vraag 2:
A De scheidsrechter
B het veld
C De KNVB
D Ajax (of 020)
E Alle mogelijk te vinden excuses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |