Ik krijg die bende niet eens binnen, begin meteen te kokken als ik 't in m'n smoel heb.quote:
pics!1211quote:Op zondag 1 november 2009 18:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik krijg die bende niet eens binnen, begin meteen te kokken als ik 't in m'n smoel heb.
Ok. Bedankt voor dit gesprek.quote:
Kusjequote:Op zondag 1 november 2009 18:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok. Bedankt voor dit gesprek.![]()
Ik ben wegjes.
doeii allemaal!![]()
Dan hoef je het in de SC niet meer te proberen.quote:Op zondag 1 november 2009 18:25 schreef Allure_ het volgende:
Het wordt inderdaad tijd voor een nieuw concept. Wie wil de taak op zich nemen om dit te doen? Mensen die ooit het woord 'baas' in de mond hebben genomen, vallen bij voorbaat al af.
nieuw concept voor wut?quote:Op zondag 1 november 2009 18:25 schreef Allure_ het volgende:
Het wordt inderdaad tijd voor een nieuw concept. Wie wil de taak op zich nemen om dit te doen? Mensen die ooit het woord 'baas' in de mond hebben genomen, vallen bij voorbaat al af.
quote:Op zondag 1 november 2009 18:27 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn vader is aan het headbangen atm op Nirvana.
En voor Nirvana deed hij System of a Down.quote:Op zondag 1 november 2009 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarna deed hij Carmina Burana.
Wat een gast.quote:Op zondag 1 november 2009 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En voor Nirvana deed hij System of a Down.
Ik ken wel een paar bazen.quote:Op zondag 1 november 2009 18:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor de SC, die vorig jaar al is doodgebloed.
Ey, begroet S.Seagal eens, je weet wel waar.quote:
Ja ik hoorde dat hij die privileges heeft gekregen.quote:Op zondag 1 november 2009 19:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ey, begroet S.Seagal eens, je weet wel waar.
Ja toch.quote:Op zondag 1 november 2009 19:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat hij die privileges heeft gekregen.
Jammer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |