Idd, niet echt een boeiende speler.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:04 schreef Haque het volgende:
laat kurt er donderdag maar uitvliegen
Igor, Marjolein en ........quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:58 schreef tony_clifton- het volgende:
Tussen wie gaat 't duel deze keer toevallig? Ben 't vergeten.
inderdaad zegquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:53 schreef McGilles het volgende:
Ik hoop dat die Esmeralda eruit vlieg, op zeer korte termijn.
Die vind zichzelf heel wat en met die discussie met Igor heel stoer van "op dit eiland wordt niet gescholden" en dan later bij de samensmeltingsproef zelf het hele eiland bij elkaar vloeken omdat ze geen vuur kan maken. Hypocriete snol.
Zouden ze dat niet doen, omdat de kandidaten met zo'n spel op gelijk niveau zitten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
- Jammer dat ze steeds die blokkeneliminatie doen.
Misschien. Maar in dat geval snap ik niet waarom, het gaat er toch om dat de sterkste wint? Daarom hebben ze volgens mij juist dit eliminatiesysteem ingebouwd, zodat er niet 1 weggestemd wordt om tactische redenen. Met zo'n extra proef zou juist de sterkste over moeten blijven, vind ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:00 schreef Day het volgende:
[..]
Zouden ze dat niet doen, omdat de kandidaten met zo'n spel op gelijk niveau zitten?
Kurt is de derde!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Igor, Marjolein en ........
Damn, ik ben het ook vergeten
edit: was Rita de 3e?
Denk het wel. Als ze nu gaan worstelen maakt Marjolein echt vrijwel geen kans.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:00 schreef Day het volgende:
[..]
Zouden ze dat niet doen, omdat de kandidaten met zo'n spel op gelijk niveau zitten?
Ik vind het juist erg leuk dit seizoen! Heerlijk hoe de productie alles doet om complotten te voorkomen! Echt een sterke groep ook. Verbaal sterke mannen, fysiek sterke vrouwen: leuk om naar te kijken!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik heb alle series ER gevolgd, maar ik weet niet hoe het jullie dit seizoen vergaat, mij pakt het iig een heel stuk minder dan alle voorgaande edities.
Heb mij al 2x opgegeven voor ER, alleen jammer dat weet ik veel hoeveel man dat wel niet doet elk jaar!quote:Op maandag 2 november 2009 10:10 schreef 14medusa het volgende:
igor is mijn favoriet
vind esmerlada een doos en zou dr het leven flink zuur maken als ik er zou zitten
rita moet dr uit, niet alleen dr in late omdat ze oz'n lief smoeltje heeft ze is zwak en daarmee een blok aan het been van de groep. ze kan geen kilometer hardlopen zonder dood neer te vallen.
volgend jaar ga ik er alles aan doen om ook mee te doen aan het programma...vind t geweldig
Collega van me ook al 2x niet uitgekozen.quote:Op maandag 2 november 2009 19:01 schreef Deceit het volgende:
Ik heb me al 3 x opgegeven! En elke keer was het 'helaas u bent niet uitgekozen vanwege de vele aanmeldingen'
Het was ook op een ander eiland.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:53 schreef McGilles het volgende:
Ik hoop dat die Esmeralda eruit vlieg, op zeer korte termijn.
Die vind zichzelf heel wat en met die discussie met Igor heel stoer van "op dit eiland wordt niet gescholden" en dan later bij de samensmeltingsproef zelf het hele eiland bij elkaar vloeken omdat ze geen vuur kan maken. Hypocriete snol.
quote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het was ook op een ander eiland.
Aan de voorstukjes te zienquote:Op donderdag 5 november 2009 08:00 schreef Reflectionne het volgende:
Kan niet wachten tot vanavond! Hoop wel op weer zo'n leuke aflevering als twee weken geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wordt lachen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:41 schreef Bootje84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mooi.. Nou, een pizza hawaï?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:44 schreef zoem het volgende:
Vis, varaan, pannekoeken. Wat wil je nog meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
die eddie is 'tzelfde, ze moeten gewoon zo doen van de productie denk ik...quote:Op donderdag 5 november 2009 21:36 schreef Symn het volgende:
ik vind die Evie nu ook maar een dom wijf. Hoop dat ze volgend jaar vervangen word want die heeft echt totaal geen gene (of emotie's)
Maak je geen zorgen.. Ze hebben nu een firewall die alle brieven gelijk verbranden.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:43 schreef Manono het volgende:
[..]
nou dan doe ik het ook!
vind het belachelijk!
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen.. Ze hebben nu een firewall die alle brieven gelijk verbranden.
Al die mensen op kantoor janken joh!!
Nou, wel serieus dat ik vind dat het te ver is gegaan.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Rly? grappig
(formeel of ook een beetje grappig?
hahaha triest.. bij de redactie is t morgen weer lachen bij de koffie als er weer allemaal debielen hebben zitten mailen omdat ze de tv té serieus nemenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:56 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nou, wel serieus dat ik vind dat het te ver is gegaan.
In eerste instantie leken het me ook kopien, maar die tekeningen van de kinderen van Rita leken wel weer echtquote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef YPPY het volgende:
Wat zielig eigenlijk. Vind het eik wel heftig zo, niet heel aardig en ik hoop dat ze fotokopien hebben verbrand.
Vind ik best hoor, hebben ze ook iets te doen daar.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hahaha triest.. bij de redactie is t morgen weer lachen bij de koffie als er weer allemaal debielen hebben zitten mailen omdat ze de tv té serieus nemen
Sportief sportief...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef YPPY het volgende:
[..]
Vind ik best hoor, hebben ze ook iets te doen daar.
Oe, hebbie linkjes naar die hyvesquote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Sportief sportief...
ik lees net de reactie van Esmeralda op Rita der hyves;
"Hey ander vrouwke.
veel geknipt?? pff het is gewoon een lachertje aan het worden.
We laten niet zien dat Esmeralda gevoel heeft maar kei hard is, nergens last van heeft. En iedereen vraagt zich daarom wel af, waarom krijgt ze dan toch geen stemmen??? er moet toch heel veel achter gehouden worden..
Tof van de mozaiek!! ik hoor graag hoe je het vond
Xsie "
Ook wel grappig om te lezen
ja een uitspraak van huichelaartje Dennis,irritant figuurquote:Op zondag 8 november 2009 18:05 schreef hetismijrobbert het volgende:
ze is te lui om te pissen, haha.
Nee, ik vind Dennis ook grappig!quote:Op zondag 8 november 2009 22:15 schreef flintekind het volgende:
Ben ik dan echt de enige die Dennis wel leuk vind??
Het zal vast iets heel stoms zijn. Marcel speelt heel erg het spel.quote:Op maandag 9 november 2009 00:33 schreef Musti het volgende:
Heeft er iemand begrepen wat die tactiek was van Marcel????
Staat in het stukje van volgende week.
'k Zag Kurt al met z'n ogen draaien, met iets van WTF???!
quote:Op maandag 9 november 2009 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal vast iets heel stoms zijn. Marcel speelt heel erg het spel.
Juist omdat hij geen stemmen krijgt, zou hij bij mij al in het vizier staan.quote:Op maandag 9 november 2009 00:51 schreef Musti het volgende:
[..]
'k Hoop alleen dat het zich niet tegen hem keert.
Ik vind dit niet zo'n goeie zet van hem. (als dit er al ene is)
Uiteindelijk gaan ze allemaal voor de overwinning.
Ik vind 'm ook leuk hoorquote:Op zondag 8 november 2009 22:15 schreef flintekind het volgende:
Ben ik dan echt de enige die Dennis wel leuk vind??
ja dat van die brieven zeg je goed - en zoey is hier meer voor geknipt dan zijn voorgangerquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:40 schreef 18konijn het volgende:
Het verbranden van brieven past niet bij de grotemensentelevisie die Expeditie Robinson toch altijd geweest is, zonder het ordinaire en platte van andere real life-series. Een inschattingsfout wat mij betreft.
Overigens vind ik dat die druktemaker Zoey het heel behoorlijk doet, hij houdt zich redelijk rustig en beschaafd en weet de sfeer van het programma goed te continueren.
Zei hij, liggend in het gras, kauwend op een strootje.quote:Op zondag 8 november 2009 18:05 schreef hetismijrobbert het volgende:
ze is te lui om te pissen, haha.
Dan zijn we het hier over eens.quote:Op maandag 9 november 2009 14:18 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Rita, Jeroen of Kurt gaat winnen.
Ik vond ze ook vrij snel met de brieven. Ze hadden nog net wat hongeriger naar nieuws van thuis moeten zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 14:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan zijn we het hier over eens.
Overigens ook over de rest van je post. Stiekem hoop ik nog dat Marina vertrekt. Er niet meer tegen kan.
Nog effe wachten op de eetproef, maar dan die van de lekkere hapjes, waar Marina dan ook niet aan mee mag doen. Lijkt me geweldige tv. Zou toch zo onderhand moeten komen. Naast Marina nog maar 7 kandidaten, toch?
Ik vind Marjolein ook leuk,heb niks tegen Rita maar ik hoop dat Marjolein er in blijftquote:Op maandag 9 november 2009 09:23 schreef sverbern het volgende:
Jammer dat Rita of Marjolein eruit gaat. Ik vind ze allebei goed! Marjolein komt op tv helemaal niet chagrijnig over, ik moet juist lachen om de hoofden die ze trekt![]()
Goed dat Esmeralda haar frustraties heeft uitgesproken en daarna haar mening heeft bijgestelddaar kunnen veel Robinson-deelnemers nog wat van leren!
Lijkt me sterk, die is al zo verzwakt! Die kan echt niet lang meer mee. Zul je zien dat ze weer een adrenaline-stoot krijgt, het blokken stapelen wint en een dag later opgeeft. Dat ze dan expres die toren laat vallen!quote:Op maandag 9 november 2009 20:33 schreef Mellebelleke het volgende:
[..]
Ik vind Marjolein ook leuk,heb niks tegen Rita maar ik hoop dat Marjolein er in blijft
Voor het stapelen van blokken heb je ook niet veel energie nodig.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, die is al zo verzwakt! Die kan echt niet lang meer mee. Zul je zien dat ze weer een adrenaline-stoot krijgt, het blokken stapelen wint en een dag later opgeeft. Dat ze dan expres die toren laat vallen!
Asjeblieft die stiekeme 'Rolling the eyes' Dennis niet!!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:13 schreef Manono het volgende:
ik zie graag jeroen dennis marcel of esmeralda in de finale
heb zelf niet zo veel met kurt en de rest heeft te weinig bijgedragen aan het robinson gehalte
Helemaal mee eens!!!quote:En nu weer met deze proef! Marjolein is de zwakste en die moet dan die kist trekken, terwijl Esmeralda wel iedere keer de balkjes naar voren legt. Gaat ze op het laatst toch die kist trekken en dan die opmerking: "Goh, ik trek nog wel zonder balkjes die kist vooruit! Had dat dan meteen gedaan, muts!!
Juist ja!quote:Dus, als winnaar hoop ik toch op Rita, Jeroen of Kurt. En dan liefst één van de eerste twee.
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Asjeblieft die stiekeme 'Rolling the eyes' Dennis niet!!
En Esmeralda is ook niks. Al twee keer heeft ze bij proeven haar medestanders de schuld gegeven als iets niet lukte. Eerst die proef dat ze met <weet niet meer wie> boven een bak water moest hangen om zo, steunend op elkaar een afstand af te leggen? Zij bleef ongeveer recht staan, terwijl die ander praktisch horizontaal moest om Esmeralda te bereiken! Tja, en dan moet je een heel sterke rug en buikspieren hebben om daarin te slagen. Maar ze kreeg wel de schuld van Esmeralda.
En nu weer met deze proef! Marjolein is de zwakste en die moet dan die kist trekken, terwijl Esmeralda wel iedere keer de balkjes naar voren legt. Gaat ze op het laatst toch die kist trekken en dan die opmerking: "Goh, ik trek nog wel zonder balkjes die kist vooruit! Had dat dan meteen gedaan, muts!!
Nee, ik ben fel anti Esmeralda!
Tja en Marcel? Hoe Robinson waardig is die nou? Hij doet leuk en aardig tegen iedereen, doet zijn ding, maar meer ook niet, loopt niemand in de weg en is een allemans vriendje.
Heb daar niet zo'n probleem mee.
Van Marina heb ik het idee dat ze er allang uitgestemd was, had ze niet de immuniteit gehad. Akkoord, ze heeft zich niet kunnen bewijzen, maar dat geldt net zo goed voor anderen die als eerste zijn weggestemd, of door een proef zijn afgevallen.
Dus, als winnaar hoop ik toch op Rita, Jeroen of Kurt. En dan liefst één van de eerste twee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt hè?!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:44 schreef Verbal het volgende:
Die Marina spoort niet. Die snapt niet dat "een sterke speler" niet betekent 'dé sterkste speler'.
Stupide Belgische teef
V.
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:17 schreef Coos het volgende:
Dennis: ja dan krijg ik straks al die ballen in mijn koker.
Dennis krijgt liever wat anders in zijn kokâh
Hoe? Ze zit al in de finale..quote:Op donderdag 12 november 2009 21:38 schreef Nashje het volgende:
Nou maar hopen dat Jeroen die belg eruit gaat schoppen en ze dat voorstel gaan aannemen waardoor alle immuniteit vervalt. En dan kei en kei hard die kut-Marina eruit gaan kicken.
Wat snap je niet aan alle immuniteit vervalt?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe? Ze zit al in de finale..
Wie zegt dat ze daarvoor kiezen?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan alle immuniteit vervalt?![]()
Het was ook de hóóp van iemandquote:Op donderdag 12 november 2009 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze daarvoor kiezen?
Ik ook !quote:Op donderdag 12 november 2009 21:39 schreef Goodbye het volgende:
Super irritant, maar commercieel gezien erg slim van RTL![]()
Ik hoop op Jeroen, ik vind hem meer Robinson dan Kurt
Wat snap jíj niet aan de kans op immuniteit vervaltquote:Op donderdag 12 november 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan alle immuniteit vervalt?![]()
Denk het wel, maar ze moeten er eerst nog voor kiezen.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:04 schreef Nashje het volgende:
Alle immuniteit vervalt dan toch? Dus ook van Marina lijkt me.
wij zaten hier ook al van mens dat zei hij helemaal niet, maar ja gewoon stug volhouden terwijlquote:Op donderdag 12 november 2009 20:44 schreef Verbal het volgende:
Die Marina spoort niet. Die snapt niet dat "een sterke speler" niet betekent 'dé sterkste speler'.
Stupide Belgische teef
V.
My bad, dan heb ik het verkeerd verstaan.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat snap jíj niet aan de kans op immuniteit vervalt
V.
Vandaar dat ik het hoop.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ze moeten er eerst nog voor kiezen.
Mag dat überhaupt?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:08 schreef phileine het volgende:
Ben ik de enige die denk dat als ik Dennis was ik gelijk die ketting aan Kurt had gegeven om het moment dat zijn vrouw achter dat scherm vandaan kwam? Hij had nooit meer een stem gekregen, en vooral het hart gewonnen van het publiek.
Dat mag niet eens lijkt me?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:08 schreef phileine het volgende:
Ben ik de enige die denk dat als ik Dennis was ik gelijk die ketting aan Kurt had gegeven om het moment dat zijn vrouw achter dat scherm vandaan kwam? Hij had nooit meer een stem gekregen, en vooral het hart gewonnen van het publiek.
Ja Marina is een beetje dom, denk dat ze zich heeft laten opstoken maar eigenlijk niet weet waartegenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:44 schreef Verbal het volgende:
Stupide Belgische teef
V.
Ik vind hetzelfde, en dan ook nog van Esmeralda. Maarja, je ziet maar een fractie van wat er in totaal gebeurd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:40 schreef Blabla007 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat Dennis steeds geen stemmen krijgt. Ik vind het een vervelend en achterbaks ventje.
Helemaal mee eens !quote:Op donderdag 12 november 2009 22:10 schreef phileine het volgende:
maakt toch niet uit, ik had het in ieder geval geprobeerd. Dat was in ieder geval uitgezonden, of op zijn minst hadden de anderen het gezien.
Kurt trekt steeds meer op met Marina en Marcel, Jeroen vind dat vervelend omdat hij maatjes was met Kurt en begrijpt niet wat er aan de hand is. Marina is ruzie gaan zoeken met Jeroen omdat hij zichzelf tijdens de eilandraad een sterke speler had genoemd. Ze bazelt maar wat en loopt te flippe om niks, heel onredelijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:45 schreef Deceit het volgende:
ik neem aan dat marjolein eruit is?
en dat kurt en jeroen de stemmen hebben gehad?
ik ga de afl. niet kijken want iedereen zegt dat het boring is
Daar zeg je me watquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:58 schreef mrcool het volgende:
Toen Eddy met die enveloppen kwam zat Marjolein er toch ook nog bij? Het had dus ook een familielid van haar geweest kunnen zijn. Iets klopt er niet aan...
Dat schoot me direct te binnen.quote:
Misschien zijn het allemaal acteursquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:19 schreef Musti het volgende:
[..]
Dat schoot me direct te binnen.![]()
Eddy zou ten minste zeker 2 briefjes moeten trekken.
Tenminste als de afvallers hun naam naam bij deze trekking zit.
Eddy had op het laatst toch ten minste 2 briefjes in z'n handen, (ben er 99% zeker van)
ik ga in elk geval de aflevering nog eens herbekijken op zondag.
Wel goed verstaan dus!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:41 schreef Gia het volgende:
Nog es terug gekeken. Ze kunnen er dus ook voor kiezen dat niemand, ook Marina, immuniteit heeft.
Zou dat dan alleen voor die ene eilandraad gelden, of is Marina dan voorgoed haar immuniteit kwijt?
Zo nee, dan is het zaak om van die gelegenheid gebruik te maken.
Marina eruit, dan heeft iedereen weer evenveel kans om in de finale te komen.
Heb zo'n zin in volgende week donderdag!!!![]()
Ik ook, maar zoals ik al zei, vrees ik dat dat dan alleen maar geldt voor die ene eilandraad en dat Marina de week daarna weer gewoon wel immuniteit heeft. En ik ben bang dat men in Marina niet direct een gevaar ziet voor de finale, dus dat zij niet weggestemd wordt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel goed verstaan dus!Héle leuke ontwikkeling, ik hoop dat ze er voor kiezen
Ze hadden vast wel een back-up plan. Heb de vorige aflevering niet gezien dus kon niet zo volgen waar het familielid dat zou komen, nu op gebaseerd was. Of dat willekeurig was of uitgeloot ofzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:58 schreef mrcool het volgende:
Toen Eddy met die enveloppen kwam zat Marjolein er toch ook nog bij? Het had dus ook een familielid van haar geweest kunnen zijn. Iets klopt er niet aan...
Tja, dat is het uiteindelijk he. Ze heeft weinig van zichzelf kunnen laten (qua vaardigheden etc.) om het hart van het publiek zeg maar te winnen. Haar finaleplaats zal op die manier eerder tegen haar werken. Het is natuurlijk zo ook geen kunst om finalist te zijn, de lol was er voor haar toch ook al af?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:15 schreef Goodbye het volgende:
Ach, stel dat Marina in de finale komt en er moet worden gekozen tussen haar en een ander, dan zal zij volgensmij nooit de Robinson worden
N00b nooit van rtlgemist gehoord?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:10 schreef Apuleius het volgende:
Zo, eindelijk een url gevonden waar ik via de pc alle afleveringen terug kan zien. Ik ben nu pas bij aflevering 4.
Dat coderen ze vanaf de 4e aflevering.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:27 schreef overflow- het volgende:
[..]
N00b nooit van rtlgemist gehoord?
Ze staat goed bij Marcel een heeft op de uitschuiver naar Jeroen toe na best een goed parcours afgelegd. Toch?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, dat is het uiteindelijk he. Ze heeft weinig van zichzelf kunnen laten (qua vaardigheden etc.) om het hart van het publiek zeg maar te winnen. Haar finaleplaats zal op die manier eerder tegen haar werken. Het is natuurlijk zo ook geen kunst om finalist te zijn, de lol was er voor haar toch ook al af?
Mocht ze haar immuniteit en plek in de finale verliezen, dan wordt ze er de keer erop uitgestemd. Waarom zou je haar er tenslotte inlaten?
Ik vind zelf ook best een leuk mens en ze doet haar dingen op het eiland enzo ook wel maar ze heeft niet echt iets hoeven presteren verder omdat ze niet aan proeven mag meedoen. Daar doel ik beetje op.quote:Op zondag 15 november 2009 01:35 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ze staat goed bij Marcel een heeft op de uitschuiver naar Jeroen toe na best een goed parcours afgelegd. Toch?
Omdat ze niet echt een zware tegenstander is? De finale bestaat toch meestal uit een aantal fysieke proeven.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
Mocht ze haar immuniteit en plek in de finale verliezen, dan wordt ze er de keer erop uitgestemd. Waarom zou je haar er tenslotte inlaten?
Nee was inderdaad nogal een gelul want Jeroen had gewoon gelijk in wat hij zeiquote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef Michellee het volgende:
Net de aflevering gekeken. Die uitbarsting van Marina naar Jeroen toe, sloeg echt helemaal nergens op...
Volgens mij zag ik juist Jeroen in de vooruitblik, met een zwart hemd aan...quote:Op donderdag 12 november 2009 22:05 schreef frensje het volgende:
[..]
wij zaten hier ook al van mens dat zei hij helemaal niet, maar ja gewoon stug volhouden terwijl
Jeroen zelf later ook uitlegt dat hij sterke speler zei en niet de sterkste.
en zag ik Kurt nou in de vooruitblik, hoop het niet gun het Jeroen veel meer.
Nee ik ben ook voor Dennis!quote:Op zondag 15 november 2009 21:03 schreef Beaudelaire het volgende:
Leuke kandidaten, veel leuker dan vorig jaar. Ik ben volgens mij de enige, maar ik hoop dat Dennis wint. Hij speelt het spel heel slim.
Douwe!!! Toch?quote:Op zondag 15 november 2009 21:16 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Gelukkig.
Wie kent trouwens deze held nog?
[ afbeelding ]
Ik ben tegen Marina en tegen Dennis. Allebei van die zeiksnollen.quote:Op maandag 16 november 2009 11:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mij maakt het niet uit, als die Marina er maar uit kan worden gestemd volgende keer. Zeikwijf.
quote:Op maandag 16 november 2009 13:06 schreef mrcool het volgende:
Wie kent deze Robinson nog?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
idemquote:Op maandag 16 november 2009 11:44 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben voor Marcel !en eigenlijk ook voor Jeroen
dat klinkt een stuk beter was ook maar heel kort, maar ja nog ff wachtenquote:Op zondag 15 november 2009 20:34 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik juist Jeroen in de vooruitblik, met een zwart hemd aan...
Ah bedankt voor de up-date!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kurt trekt steeds meer op met Marina en Marcel, Jeroen vind dat vervelend omdat hij maatjes was met Kurt en begrijpt niet wat er aan de hand is. Marina is ruzie gaan zoeken met Jeroen omdat hij zichzelf tijdens de eilandraad een sterke speler had genoemd. Ze bazelt maar wat en loopt te flippe om niks, heel onredelijk.
Dennis heeft immuniteit gewonnen en een dagje bij het zwembad hangen met de vrouw van Kurt. Kurt en Jeroen moeten volgende week strijden blokjes stapelen om te blijven en inderdaad, Marjolein is er uit. Dat was alles
Ik heb zo'n idee dat Esmeralda in het echie best wel eens mee zou kunnen vallen. Echt zo'n ruwe bolster, blanke pit vrouw.quote:Op maandag 16 november 2009 17:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de up-date!!
Jammer dat Marjolein eruit was.. Was diegene voor wie ik nog was!
Nu mag Rita of Jeroen winnen!
De rest sucks!
En heb echt een hekel aan Esmarelda en Dennis fyi
Oe, die indruk heb ik dus echt niet. Ze komt op mij over als iemand die altijd alles beter weet en geen tegenwoord duldt. Zo'n type die, als ze toevallig met een dietiste praat (zonder dit te weten), haar kennis over voedsel tentoon spreidt en het allemaal beter weet. Verder overal stoer over doen, iemand die ziek is afzeiken als zwak. Dat soort dingen.quote:Op maandag 16 november 2009 17:46 schreef mazaru het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Esmeralda in het echie best wel eens mee zou kunnen vallen. Echt zo'n ruwe bolster, blanke pit vrouw.
Nee hoor, je bent niet alleenquote:Op zondag 15 november 2009 21:03 schreef Beaudelaire het volgende:
Leuke kandidaten, veel leuker dan vorig jaar. Ik ben volgens mij de enige, maar ik hoop dat Dennis wint. Hij speelt het spel heel slim.
Inderdaad, ik zou denk ik alleen mee doen met ER als ik ook mee kon doen met de proevenquote:Op maandag 16 november 2009 21:36 schreef Quoi het volgende:
Het element van de immuniteit van Marina vindt ik trouwens wel een leuke wending geven aan het spel. In eerste instantie dus alleen maar een superprijs, maar uiteindelijk echt een kwelling voor haar.
Nee hoor, ik hoop ook dat Dennis wint!quote:Op zondag 15 november 2009 21:03 schreef Beaudelaire het volgende:
Maar wel met het mooiste ER tv-fragment ooit!!quote:Op donderdag 19 november 2009 08:56 schreef Sub_Rosa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoop ook dat Dennis wint!![]()
Vorig jaar was de meest waardeloze ER ooit.
Nee, het was "Geert, neem afscheid."quote:Op donderdag 19 november 2009 12:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar wel met het mooiste ER tv-fragment ooit!!
"Geert jij gaat naar huis!"
Je hebt gelijk. Maar prachtige beelden. Die kop!! Vergeet ik nooit meer.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:37 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Nee, het was "Geert, neem afscheid."
WTF!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:25 schreef Paracelsus het volgende:
Igor is trouwens ook terug te vinden op youtube:
QFT!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar prachtige beelden. Die kop!! Vergeet ik nooit meer.
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar prachtige beelden. Die kop!! Vergeet ik nooit meer.
Ik vind dit echt heel engquote:Op donderdag 19 november 2009 12:25 schreef Paracelsus het volgende:
Igor is trouwens ook terug te vinden op youtube:
Die blik van Jeroen er ook bij...pricelessquote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef Goodbye het volgende:
Jeroen!![]()
En ik ben benieuwd wat Marcel nu gaat proberen. Je kon aan het stemmetje () van Jeroen al merken dat hij het ook niet helemaal vertrouwde
En dan die ogen erbijquote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef Goodbye het volgende:
Jeroen!![]()
En ik ben benieuwd wat Marcel nu gaat proberen. Je kon aan het stemmetje () van Jeroen al merken dat hij het ook niet helemaal vertrouwde
Marina ? Het verbaast me helemaal niets dat ze chagrijnig word..al die tijd maar op het eiland zitten, je vervelen, niets te eten kunnen winnen, en de dagen maar afwachten...quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef groenen het volgende:
Wat een zonnetje in huis die Belgische
Zou jij dat ook niet doen als jouw kans op 50.000 euro sterk afneemt?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:18 schreef Pyttpytt het volgende:
Die Jeroen is wel een zielepoot zeg. Beetje de gebeten hond uithangen, pff, wat een aansteller. Moet bijna huilen die gast...
...zoals uit de leader van vorige week gewoon te herleiden was.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
Dus Marina houdt gewoon immuniteit..
preciesquote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Zou jij dat ook niet doen als jouw kans op 50.000 euro sterk afneemt?
Ja maar hij heeft het spel niet handig gespeeld en door nu zo aanstellerig te doen zal hem ook niet ten goede komen..quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Zou jij dat ook niet doen als jouw kans op 50.000 euro sterk afneemt?
Dus niet wat ik gehoopt hadquote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
Dus Marina houdt gewoon immuniteit..
...waarom hopen op iets waavan je gewoon zeker kunt weten dat het niet gebeurt?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus niet wat ik gehoopt had. Jammer...
Idd. Echt priceless ditquote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
Die grijns van Marcel.
Mooie actie.
Dat was het eerste dat ik tegen mijn man zei.. Dat smoelwerk van Marcelquote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
Die grijns van Marcel.
Mooie actie.
Volgende week wordt leuk!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:41 schreef Verbal het volgende:
Nou leer je ze kennen, hele tijd veilig en dan anderen affikken dat ze gefrustreerd zijn, en nu zelf huilen.
Wat een losers
V.
Haha, hier ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat was het eerste dat ik tegen mijn man zei.. Dat smoelwerk van Marcel
Zeker weten doe je nooit bij ER he, maar heb het vorige week gewoon verkeerd gehoord (en meerdere met mij).quote:Op donderdag 19 november 2009 21:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
...waarom hopen op iets waavan je gewoon zeker kunt weten dat het niet gebeurt?
V.
Ik had het ook verkeerd gehoord hoor, en nog weer eens verkeerd bevestigd in dit topicquote:Op donderdag 19 november 2009 21:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeker weten doe je nooit bij ER he, maar heb het vorige week gewoon verkeerd gehoord (en meerdere met mij).
Schitterende actie dit van Marcel. Heerlijk dit zeg, om de 2 grootste huilies van de groep nu eindelijk los te zien komen.
Preciesquote:Op donderdag 19 november 2009 21:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had het ook verkeerd gehoord hoor, en nog weer eens verkeerd bevestigd in dit topicWat maakt het uit, gissen is leuk!
no hard feelings zei hij nog ....(tegen zichzelf)quote:Op donderdag 19 november 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hij had eigenlijk gezegd dat hij niet op haar zou stemmen, maar och...![]()
Ja Marcel had eerder zo ongeveer beloofd niet op haar te stemmen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef shinydiscoball het volgende:
begrijp ik het nou goed en had Marcel iets afgesproken met Esmeralda wat ie dus niet is nagekomen?
Geweldig, ik heb me weer prima vermaaktquote:
Gedraai en gekonkel is toch juist Robinsonnen?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geweldig, ik heb me weer prima vermaaktHet is alleen de laatste paar afleveringen weer meer gestem, gedraai, gekonkel dan echt robinsonnen. Jammer dat het elk seizoen weer dáár op uitdraait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |