Wat snap je niet aan alle immuniteit vervalt?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe? Ze zit al in de finale..
Wie zegt dat ze daarvoor kiezen?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan alle immuniteit vervalt?![]()
Het was ook de hóóp van iemandquote:Op donderdag 12 november 2009 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze daarvoor kiezen?
Ik ook !quote:Op donderdag 12 november 2009 21:39 schreef Goodbye het volgende:
Super irritant, maar commercieel gezien erg slim van RTL![]()
Ik hoop op Jeroen, ik vind hem meer Robinson dan Kurt
Wat snap jíj niet aan de kans op immuniteit vervaltquote:Op donderdag 12 november 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan alle immuniteit vervalt?![]()
Denk het wel, maar ze moeten er eerst nog voor kiezen.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:04 schreef Nashje het volgende:
Alle immuniteit vervalt dan toch? Dus ook van Marina lijkt me.
wij zaten hier ook al van mens dat zei hij helemaal niet, maar ja gewoon stug volhouden terwijlquote:Op donderdag 12 november 2009 20:44 schreef Verbal het volgende:
Die Marina spoort niet. Die snapt niet dat "een sterke speler" niet betekent 'dé sterkste speler'.
Stupide Belgische teef
V.
My bad, dan heb ik het verkeerd verstaan.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat snap jíj niet aan de kans op immuniteit vervalt
V.
Vandaar dat ik het hoop.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ze moeten er eerst nog voor kiezen.
Mag dat überhaupt?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:08 schreef phileine het volgende:
Ben ik de enige die denk dat als ik Dennis was ik gelijk die ketting aan Kurt had gegeven om het moment dat zijn vrouw achter dat scherm vandaan kwam? Hij had nooit meer een stem gekregen, en vooral het hart gewonnen van het publiek.
Dat mag niet eens lijkt me?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:08 schreef phileine het volgende:
Ben ik de enige die denk dat als ik Dennis was ik gelijk die ketting aan Kurt had gegeven om het moment dat zijn vrouw achter dat scherm vandaan kwam? Hij had nooit meer een stem gekregen, en vooral het hart gewonnen van het publiek.
Ja Marina is een beetje dom, denk dat ze zich heeft laten opstoken maar eigenlijk niet weet waartegenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:44 schreef Verbal het volgende:
Die Marina spoort niet. Die snapt niet dat "een sterke speler" niet betekent 'dé sterkste speler'.
Stupide Belgische teef
V.
Ik vind hetzelfde, en dan ook nog van Esmeralda. Maarja, je ziet maar een fractie van wat er in totaal gebeurd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:40 schreef Blabla007 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat Dennis steeds geen stemmen krijgt. Ik vind het een vervelend en achterbaks ventje.
Helemaal mee eens !quote:Op donderdag 12 november 2009 22:10 schreef phileine het volgende:
maakt toch niet uit, ik had het in ieder geval geprobeerd. Dat was in ieder geval uitgezonden, of op zijn minst hadden de anderen het gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |