Inderdaad, ik zou denk ik alleen mee doen met ER als ik ook mee kon doen met de proevenquote:Op maandag 16 november 2009 21:36 schreef Quoi het volgende:
Het element van de immuniteit van Marina vindt ik trouwens wel een leuke wending geven aan het spel. In eerste instantie dus alleen maar een superprijs, maar uiteindelijk echt een kwelling voor haar.
Nee hoor, ik hoop ook dat Dennis wint!quote:Op zondag 15 november 2009 21:03 schreef Beaudelaire het volgende:
Leuke kandidaten, veel leuker dan vorig jaar. Ik ben volgens mij de enige, maar ik hoop dat Dennis wint. Hij speelt het spel heel slim.
Maar wel met het mooiste ER tv-fragment ooit!!quote:Op donderdag 19 november 2009 08:56 schreef Sub_Rosa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoop ook dat Dennis wint!![]()
Vorig jaar was de meest waardeloze ER ooit.
Nee, het was "Geert, neem afscheid."quote:Op donderdag 19 november 2009 12:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar wel met het mooiste ER tv-fragment ooit!!
"Geert jij gaat naar huis!"
Je hebt gelijk. Maar prachtige beelden. Die kop!! Vergeet ik nooit meer.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:37 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Nee, het was "Geert, neem afscheid."
WTF!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:25 schreef Paracelsus het volgende:
Igor is trouwens ook terug te vinden op youtube:
QFT!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar prachtige beelden. Die kop!! Vergeet ik nooit meer.
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar prachtige beelden. Die kop!! Vergeet ik nooit meer.
Ik vind dit echt heel engquote:Op donderdag 19 november 2009 12:25 schreef Paracelsus het volgende:
Igor is trouwens ook terug te vinden op youtube:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |