Zou jij dat ook niet doen als jouw kans op 50.000 euro sterk afneemt?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:18 schreef Pyttpytt het volgende:
Die Jeroen is wel een zielepoot zeg. Beetje de gebeten hond uithangen, pff, wat een aansteller. Moet bijna huilen die gast...
...zoals uit de leader van vorige week gewoon te herleiden was.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
Dus Marina houdt gewoon immuniteit..
preciesquote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Zou jij dat ook niet doen als jouw kans op 50.000 euro sterk afneemt?
Ja maar hij heeft het spel niet handig gespeeld en door nu zo aanstellerig te doen zal hem ook niet ten goede komen..quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Zou jij dat ook niet doen als jouw kans op 50.000 euro sterk afneemt?
Dus niet wat ik gehoopt hadquote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
Dus Marina houdt gewoon immuniteit..
...waarom hopen op iets waavan je gewoon zeker kunt weten dat het niet gebeurt?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus niet wat ik gehoopt had. Jammer...
Idd. Echt priceless ditquote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
Die grijns van Marcel.
Mooie actie.
Dat was het eerste dat ik tegen mijn man zei.. Dat smoelwerk van Marcelquote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
Die grijns van Marcel.
Mooie actie.
Volgende week wordt leuk!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:41 schreef Verbal het volgende:
Nou leer je ze kennen, hele tijd veilig en dan anderen affikken dat ze gefrustreerd zijn, en nu zelf huilen.
Wat een losers
V.
Haha, hier ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat was het eerste dat ik tegen mijn man zei.. Dat smoelwerk van Marcel
Zeker weten doe je nooit bij ER he, maar heb het vorige week gewoon verkeerd gehoord (en meerdere met mij).quote:Op donderdag 19 november 2009 21:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
...waarom hopen op iets waavan je gewoon zeker kunt weten dat het niet gebeurt?
V.
Ik had het ook verkeerd gehoord hoor, en nog weer eens verkeerd bevestigd in dit topicquote:Op donderdag 19 november 2009 21:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeker weten doe je nooit bij ER he, maar heb het vorige week gewoon verkeerd gehoord (en meerdere met mij).
Schitterende actie dit van Marcel. Heerlijk dit zeg, om de 2 grootste huilies van de groep nu eindelijk los te zien komen.
Preciesquote:Op donderdag 19 november 2009 21:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had het ook verkeerd gehoord hoor, en nog weer eens verkeerd bevestigd in dit topicWat maakt het uit, gissen is leuk!
no hard feelings zei hij nog ....(tegen zichzelf)quote:Op donderdag 19 november 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hij had eigenlijk gezegd dat hij niet op haar zou stemmen, maar och...![]()
Ja Marcel had eerder zo ongeveer beloofd niet op haar te stemmen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef shinydiscoball het volgende:
begrijp ik het nou goed en had Marcel iets afgesproken met Esmeralda wat ie dus niet is nagekomen?
Geweldig, ik heb me weer prima vermaaktquote:
Gedraai en gekonkel is toch juist Robinsonnen?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geweldig, ik heb me weer prima vermaaktHet is alleen de laatste paar afleveringen weer meer gestem, gedraai, gekonkel dan echt robinsonnen. Jammer dat het elk seizoen weer dáár op uitdraait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |