Nee ik ben ook voor Dennis!quote:Op zondag 15 november 2009 21:03 schreef Beaudelaire het volgende:
Leuke kandidaten, veel leuker dan vorig jaar. Ik ben volgens mij de enige, maar ik hoop dat Dennis wint. Hij speelt het spel heel slim.
Douwe!!! Toch?quote:Op zondag 15 november 2009 21:16 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Gelukkig.
Wie kent trouwens deze held nog?
[ afbeelding ]
Ik ben tegen Marina en tegen Dennis. Allebei van die zeiksnollen.quote:Op maandag 16 november 2009 11:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mij maakt het niet uit, als die Marina er maar uit kan worden gestemd volgende keer. Zeikwijf.
quote:Op maandag 16 november 2009 13:06 schreef mrcool het volgende:
Wie kent deze Robinson nog?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
idemquote:Op maandag 16 november 2009 11:44 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben voor Marcel !en eigenlijk ook voor Jeroen
dat klinkt een stuk beter was ook maar heel kort, maar ja nog ff wachtenquote:Op zondag 15 november 2009 20:34 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik juist Jeroen in de vooruitblik, met een zwart hemd aan...
Ah bedankt voor de up-date!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kurt trekt steeds meer op met Marina en Marcel, Jeroen vind dat vervelend omdat hij maatjes was met Kurt en begrijpt niet wat er aan de hand is. Marina is ruzie gaan zoeken met Jeroen omdat hij zichzelf tijdens de eilandraad een sterke speler had genoemd. Ze bazelt maar wat en loopt te flippe om niks, heel onredelijk.
Dennis heeft immuniteit gewonnen en een dagje bij het zwembad hangen met de vrouw van Kurt. Kurt en Jeroen moeten volgende week strijden blokjes stapelen om te blijven en inderdaad, Marjolein is er uit. Dat was alles
Ik heb zo'n idee dat Esmeralda in het echie best wel eens mee zou kunnen vallen. Echt zo'n ruwe bolster, blanke pit vrouw.quote:Op maandag 16 november 2009 17:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de up-date!!
Jammer dat Marjolein eruit was.. Was diegene voor wie ik nog was!
Nu mag Rita of Jeroen winnen!
De rest sucks!
En heb echt een hekel aan Esmarelda en Dennis fyi
Oe, die indruk heb ik dus echt niet. Ze komt op mij over als iemand die altijd alles beter weet en geen tegenwoord duldt. Zo'n type die, als ze toevallig met een dietiste praat (zonder dit te weten), haar kennis over voedsel tentoon spreidt en het allemaal beter weet. Verder overal stoer over doen, iemand die ziek is afzeiken als zwak. Dat soort dingen.quote:Op maandag 16 november 2009 17:46 schreef mazaru het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Esmeralda in het echie best wel eens mee zou kunnen vallen. Echt zo'n ruwe bolster, blanke pit vrouw.
Nee hoor, je bent niet alleenquote:Op zondag 15 november 2009 21:03 schreef Beaudelaire het volgende:
Leuke kandidaten, veel leuker dan vorig jaar. Ik ben volgens mij de enige, maar ik hoop dat Dennis wint. Hij speelt het spel heel slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |