Idd, niet echt een boeiende speler.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:04 schreef Haque het volgende:
laat kurt er donderdag maar uitvliegen
Igor, Marjolein en ........quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:58 schreef tony_clifton- het volgende:
Tussen wie gaat 't duel deze keer toevallig? Ben 't vergeten.
inderdaad zegquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:53 schreef McGilles het volgende:
Ik hoop dat die Esmeralda eruit vlieg, op zeer korte termijn.
Die vind zichzelf heel wat en met die discussie met Igor heel stoer van "op dit eiland wordt niet gescholden" en dan later bij de samensmeltingsproef zelf het hele eiland bij elkaar vloeken omdat ze geen vuur kan maken. Hypocriete snol.
Zouden ze dat niet doen, omdat de kandidaten met zo'n spel op gelijk niveau zitten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
- Jammer dat ze steeds die blokkeneliminatie doen.
Misschien. Maar in dat geval snap ik niet waarom, het gaat er toch om dat de sterkste wint? Daarom hebben ze volgens mij juist dit eliminatiesysteem ingebouwd, zodat er niet 1 weggestemd wordt om tactische redenen. Met zo'n extra proef zou juist de sterkste over moeten blijven, vind ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:00 schreef Day het volgende:
[..]
Zouden ze dat niet doen, omdat de kandidaten met zo'n spel op gelijk niveau zitten?
Kurt is de derde!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Igor, Marjolein en ........
Damn, ik ben het ook vergeten
edit: was Rita de 3e?
Denk het wel. Als ze nu gaan worstelen maakt Marjolein echt vrijwel geen kans.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:00 schreef Day het volgende:
[..]
Zouden ze dat niet doen, omdat de kandidaten met zo'n spel op gelijk niveau zitten?
Ik vind het juist erg leuk dit seizoen! Heerlijk hoe de productie alles doet om complotten te voorkomen! Echt een sterke groep ook. Verbaal sterke mannen, fysiek sterke vrouwen: leuk om naar te kijken!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik heb alle series ER gevolgd, maar ik weet niet hoe het jullie dit seizoen vergaat, mij pakt het iig een heel stuk minder dan alle voorgaande edities.
Heb mij al 2x opgegeven voor ER, alleen jammer dat weet ik veel hoeveel man dat wel niet doet elk jaar!quote:Op maandag 2 november 2009 10:10 schreef 14medusa het volgende:
igor is mijn favoriet
vind esmerlada een doos en zou dr het leven flink zuur maken als ik er zou zitten
rita moet dr uit, niet alleen dr in late omdat ze oz'n lief smoeltje heeft ze is zwak en daarmee een blok aan het been van de groep. ze kan geen kilometer hardlopen zonder dood neer te vallen.
volgend jaar ga ik er alles aan doen om ook mee te doen aan het programma...vind t geweldig
Collega van me ook al 2x niet uitgekozen.quote:Op maandag 2 november 2009 19:01 schreef Deceit het volgende:
Ik heb me al 3 x opgegeven! En elke keer was het 'helaas u bent niet uitgekozen vanwege de vele aanmeldingen'
Het was ook op een ander eiland.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:53 schreef McGilles het volgende:
Ik hoop dat die Esmeralda eruit vlieg, op zeer korte termijn.
Die vind zichzelf heel wat en met die discussie met Igor heel stoer van "op dit eiland wordt niet gescholden" en dan later bij de samensmeltingsproef zelf het hele eiland bij elkaar vloeken omdat ze geen vuur kan maken. Hypocriete snol.
quote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het was ook op een ander eiland.
Aan de voorstukjes te zienquote:Op donderdag 5 november 2009 08:00 schreef Reflectionne het volgende:
Kan niet wachten tot vanavond! Hoop wel op weer zo'n leuke aflevering als twee weken geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wordt lachen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:41 schreef Bootje84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mooi.. Nou, een pizza hawaï?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:44 schreef zoem het volgende:
Vis, varaan, pannekoeken. Wat wil je nog meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
die eddie is 'tzelfde, ze moeten gewoon zo doen van de productie denk ik...quote:Op donderdag 5 november 2009 21:36 schreef Symn het volgende:
ik vind die Evie nu ook maar een dom wijf. Hoop dat ze volgend jaar vervangen word want die heeft echt totaal geen gene (of emotie's)
Maak je geen zorgen.. Ze hebben nu een firewall die alle brieven gelijk verbranden.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:43 schreef Manono het volgende:
[..]
nou dan doe ik het ook!
vind het belachelijk!
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen.. Ze hebben nu een firewall die alle brieven gelijk verbranden.
Al die mensen op kantoor janken joh!!
Nou, wel serieus dat ik vind dat het te ver is gegaan.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Rly? grappig
(formeel of ook een beetje grappig?
hahaha triest.. bij de redactie is t morgen weer lachen bij de koffie als er weer allemaal debielen hebben zitten mailen omdat ze de tv té serieus nemenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:56 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nou, wel serieus dat ik vind dat het te ver is gegaan.
In eerste instantie leken het me ook kopien, maar die tekeningen van de kinderen van Rita leken wel weer echtquote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef YPPY het volgende:
Wat zielig eigenlijk. Vind het eik wel heftig zo, niet heel aardig en ik hoop dat ze fotokopien hebben verbrand.
Vind ik best hoor, hebben ze ook iets te doen daar.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hahaha triest.. bij de redactie is t morgen weer lachen bij de koffie als er weer allemaal debielen hebben zitten mailen omdat ze de tv té serieus nemen
Sportief sportief...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef YPPY het volgende:
[..]
Vind ik best hoor, hebben ze ook iets te doen daar.
Oe, hebbie linkjes naar die hyvesquote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Sportief sportief...
ik lees net de reactie van Esmeralda op Rita der hyves;
"Hey ander vrouwke.
veel geknipt?? pff het is gewoon een lachertje aan het worden.
We laten niet zien dat Esmeralda gevoel heeft maar kei hard is, nergens last van heeft. En iedereen vraagt zich daarom wel af, waarom krijgt ze dan toch geen stemmen??? er moet toch heel veel achter gehouden worden..
Tof van de mozaiek!! ik hoor graag hoe je het vond
Xsie "
Ook wel grappig om te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |